Επιλογή σκούτερ 250-300 cc

Μηνύματα
19.813
Reaction score
13.884
Τι να τα κάνεις τα άλογα βρε Σώτο άμα δεν μπορείς να τα βάλεις με ασφάλεια στο δρόμο, δεν το βλέπς το χαζούτσκο που ανοίγει το γκάζι μαναχά στη ευθεία. Που να πας με αυτό το πράμα έτσι όπως κάνει μέσα σε στροφή, θα φουσκώσει η τουρμπίνα και θα σε στείλει στα χωράφια για γρούβες... :roflmao:
Εγώ έτσι κι αλλιώς δεν τα γουστάρω τα σκούτερ... γενικώς, ούτε και τα παποειδή να πω την αλήθεια! Αλλά για ένα σκουτερομανή, αυτός είναι ο παράδεισος (ίσως του βγει και πραγματικός) :geek: :rolleyes: :lolsign:
 

Μηνύματα
27.447
Reaction score
25.594
Οι σκουτεράδες είναι ετερόκλητη παρέα.
Μερικοί είναι αυτοκινητάδες , που έχουν αντιληφθεί την μαγκιά του δικύκλου.
Κάποιοι άλλοι είναι αυτοί που δεν μπορούν τα σκυφτά μηχανάκια όπως τα περισσότερα super sport .
Τα sport touring είναι εξαίρεση.
Τους φαίνονται μεγάλα άβολα με πάρα πολύ γκάζι για τα γούστα τους. Τι να το κάνω σου λέει το 600άρι με 120 άλογα , το σκυφτό , όταν πάω στη λαϊκή με δαύτο ;
Εθνική ή πίστα δεν θα πάει ποτέ ! Τι να το κάνει το σκυφτό που δεν μπορεί να το πάει κιόλας ;
Παίρνει τον καναπέ με τις ρόδες και είναι και χαρούμενος.
ΟΙ άλλοι οι αυτοκινητάδες οι έξυπνοι , βλέπουν πως κινούνται στην κίνηση τα δίτροχα και ζηλεύουν . Σου λένε , ας πάρω και γω μία πάπια να χώνομαι. Ε ! στην πορεία τα βλέπουν κάπως κωλυόμενα με τις πάπιες και πάνε σε σκούτερ μπας και νοιώσουν κάπως ποιό ασφαλείς.
Του κώλου τα ενιάμερα.
 

papavmax

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.083
Reaction score
1.601
Δυστυχώς όσο μεγαλώνουμε βαρένουμε και το σκούτερ εινσι ευκολία σε πολλά πράγματα πιο ελαφρύ δεν έχει συμπλέκτες λεβιέδες καίει λιγότερο πιο μικρή συντήρηση και τέλη. Όσο για σκούτερ Piaggio Beverly 350 sport touring με το αντίσκηνα για την βροχή και τέλος το 350 όμως όχι το 300.
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.892
Reaction score
2.083
Με τα σκούτερ,ισχύει ότι και με τις τηλεοράσεις.
Να πάρει τα περισσότερα κυβικά που μπορεί να πληρώσει.

Πριν κάνα χρόνο πήρα το medley 150.
Χρήση εντός Αθήνας δικαβαλο και κάποιες φορές μονοκαβαλο έως Ασπρόπυργο.(Ο Ασπρόπυργος προέκυψε αργότερα βέβαια).
Είναι λίγα τα κυβικά για δικαβαλο και οριακά λίγα για ποτάμι και εθνική,και πάει μέχρι 120 χλμ.

Έχω κάνει λοιπόν test ride το sh350,το adv 350 και τα Beverly 300 & 400.

Μακράν την καλύτερη ανάρτηση πίσω την έχει το sh.Απλα η θέση οδήγησης είναι κάπως περίεργη.Σα στενό το τιμόνι και κάπως κοντά στα γόνατα.

Το adv έχει φαρδύ τιμόνι,τα πόδια μένουν περισσότερο ανοιχτά όταν πατάς κάτω με αποτέλεσμα να μην πατάς πολύ καλά αν δεν είσαι πολύ ψηλός και η ανάρτηση πίσω είναι τόσο σκληρή που μου θύμισε εποχες που φόραγα στο αυτοκίνητο την kw variant 2.

Τα Beverly ωραία θέση οδήγησης με το 400 να είναι λίγο πιο σκληρο πισω αλλά overall το καλύτερο μηχανάκι για μένα.Ωραια ανάρτηση,σχετικά ήσυχο και το 400 με τη μετάδοση με δίσκους και όχι με σιαγωνες πιο smooth στα ξεκινήματα του.

Το xmax δεν το έκανα test ride αλλά έχω ακούσει από χρήστες ότι τερματίζουν οι αναρτήσεις πίσω στο δικαβαλο,πράγμα που λύνεται αν σφίξεις τα αμορτισέρ αλλά μετά γίνεται σκληρό πολυ αλλά με επιφύλαξη όλα αυτά καθώς δεν είναι προσωπική εμπειρία.

Τα test rides έγιναν όλα δικαβαλο.
 

Μηνύματα
15.157
Reaction score
21.071
το adv το δοκίμασα στην κίνηση, είναι υπέροχο εργαλείο αν μπορείς να προγραμματίσεις το δρομολόγιό σου (δηλαδή από δρόμους που μπορείς να περάσεις ανάμεσα, δεν πάς σε στενά , θα περιμένεις πίσω από τα ιχ για πάντα).
έχει τεράστιο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, έχει όσο γκάζι χρειάζεσαι για την καθημερινότητά σου, δεν είναι υπερβολικά βαρύ ούτε υπερβολικά φαρδύ.
ωστόσο καθότι μονοκύλινδρο έχει κραδασμούς που ένας αυτοκινητάς δεν θα συμπαθήσει εύκολα.
έτσι καταλήγεις σε ένα xadv που είναι και πιο βαρύ και πιο φαρδύ και πιο ψηλό και με λιγότερο χώρο και το διπλάσιο κόστος, αλλά είναι πολύ αρχοντικό μηχανάκι για κάποιον που αφήνει στο suv στο πάρκινγκ και φτάνει στη δουλειά του ατσαλάκωτος με το κουστουμάκι του και την γραβατούλα του.
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.892
Reaction score
2.083
Έχω τόση καψούρα με τη λειτουργία της πίσω ανάρτησης γιατί τo medley σ'αυτόν τον τομέα είναι άθλιο στην κυριολεξία.

Ενώ έχει γρήγορο rebound,είναι σκληρό δηλαδή,στο bound με δικαβαλο τερματίζει για πλάκα όσο και αν το σκληρηνω κι άλλο απ' όσο είναι ήδη,με αποτέλεσμα το αμορτισέρ να το κάνουν πλέον οι μεσοσπονδυλιοι δίσκοι του συνεπιβάτη.
Δραμα!
 





Μηνύματα
161
Reaction score
32
Έχω τόση καψούρα με τη λειτουργία της πίσω ανάρτησης γιατί τo medley σ'αυτόν τον τομέα είναι άθλιο στην κυριολεξία.

Ενώ έχει γρήγορο rebound,είναι σκληρό δηλαδή,στο bound με δικαβαλο τερματίζει για πλάκα όσο και αν το σκληρηνω κι άλλο απ' όσο είναι ήδη,με αποτέλεσμα το αμορτισέρ να το κάνουν πλέον οι μεσοσπονδυλιοι δίσκοι του συνεπιβάτη.
Δραμα!
Γιατι δεν βαζεται μια πολυ καλη after market ?
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.892
Reaction score
2.083
Δεν βγάζει καμμία εταιρία για το medley εκτός από την yss που δεν είναι και τίποτα σπουδαίο και δεν έχει κωδικό για το καινούριο μοντέλο που έχω εγώ!
 



Μηνύματα
1.298
Reaction score
2.575
Πήρε το Forza 350 τελικά.


View attachment 323588
Ωραίος , καλοτάξιδο και άπεφτο για πάντα.
Πες μας εντυπώσεις , κυρίως για τις αναρτήσεις
Δεν το έχω καβαλήσει , ούτε αυτό ούτε το adv το μικρό
Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει μικρό scooter που δεν θέλησα να το πετάξω στην θάλασσα από το κοπάνημα των αναρτήσεων
Ελπίζω αυτό να είναι διαφορετικό
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.892
Reaction score
2.083
Και γω,πολύ θα ήθελα να κάνω ένα mega scooter test ride,έτσι για να αποφασίσω αν τελικά αξίζει το παραπάνω κόστος απόκτησης και χρήσης.

Ίσως πάω να κάνω κάποια στιγμή το peugeot που έχει αυτό το περίεργο μοχλικο μήπως έχει διαφορά!
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.373
Reaction score
94.178
Ωραίος , καλοτάξιδο και άπεφτο για πάντα.
Πες μας εντυπώσεις , κυρίως για τις αναρτήσεις
Δεν το έχω καβαλήσει , ούτε αυτό ούτε το adv το μικρό
Δεν έχει μέτρο σύγκρισης, αφού είναι η πρώτη του μηχανή.
Σε γενικές γραμμές σχετικά σκληρή αλλά κρατάει καλά σε στροφές και ελιγμούς.

Στα θετικά το πολύ καλό ηλεκτρικό φέρινγκ, η θέση των καθρεπτών, το κάθισμα, η χωρητικότητα κάτω από τη σέλα και η άνεση στον αυτοκινητόδρομο. Με σχεδόν 2.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ η μέση κατανάλωση είναι 3,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.737
Reaction score
1.010
Δεν βγάζει καμμία εταιρία για το medley εκτός από την yss που δεν είναι και τίποτα σπουδαίο και δεν έχει κωδικό για το καινούριο μοντέλο που έχω εγώ!
Θα ειναι σιγουρα ενα κλικ πιο σκληρες , επισης μπορεις να κοιταξεις σε bitubo αλλα και στο επισημο σαιτ της yss υπαρχει η παρακατω αν την βρεις εδω η στο εξωτερικο
Σε εμενα η αναρτηση του medley ειναι ιδανικη ως μονοκαβαλος , σε δικαβαλο εχει ενα θεμα .
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.892
Reaction score
2.083
Η bitubo στη λίστα με τα μηχανάκια δεν εχει καν το medley και δε μου απάντησαν και σε email που τους έστειλα.

Επίσης η yss που έβαλες είναι για 125.Φανταζομαι ίδιος κωδικός είναι αλλά δεν το έχει και ξεκάθαρο ενώ για παλαιότερα μοντέλα medley υπάρχουν κωδικοί συγκεκριμένοι.
Η bitubo στη λίστα με τα μηχανάκια δεν εχει καν το medley
Η λίστα είναι κάτ αύξοντα αριθμό κυβικών
Screenshot_2024-02-27-08-32-54-002_com.microsoft.emmx-edit.jpg
 
Last edited:


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.755
Μηνύματα
2.874.869
Members
37.944
Νεότερο μέλος
TasosXalandri
Top