vlasis
Φωτογράφος!
- Μηνύματα
- 11.740
- Reaction score
- 7.534
Απάντηση: κινεζικοι hi end eνισχυτες
αγορια μου εσεις!!!!!!!!!!!!:135::135:
αγορια μου εσεις!!!!!!!!!!!!:135::135:
Για κάποιο λόγο κοιτώντας σε Xindak τείνω να ανέβω κάποιες σκάλες παραπάνω. Θα ήθελα να ακούσω τον ΧΑ6900 που αναμένεται να καταφτάσει στην Auditorium. Μου αρέσει που έχει sub out. Από την άλλη ανεβαίνει και σε κόστος και πλησιάζει επικίνδυνα τον XA6950(09) τον οποίο όπως είπα άκουσα και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.ολα αυτα που ειχε ο ΧΤΖ, με διορθωμενο το μονο του μειονεκτημα που ανεφερα παραπανω, τα βρηκα στον Xindak XA6200.
διαφερει σε σχεση με τον advance map306 ? η ειναι παρα πολυ κοντα?Ατελειωτος σε drive, φοβερος χαμηλα, ωραια μεσαια, λιγο "μηχανικα" μεσουψηλα και υψηλα.
δεν ξερω τον 306, ειχα ακουσει τον 305 ο οποιος δεν μου αρεσε επισης υψηλα και υστερουσε κ σε εναλυση σε σχεση με ενισχυτες της κατηγοριας. Ο ΧΤΖ απο αναλυση δεν πασχει.διαφερει σε σχεση με τον advance map306 ? η ειναι παρα πολυ κοντα?
Έχεις 100% δίκιο. Πήρα πρόσφατα έναν μικρό λαμπάτο Xindak V20. Όταν αντικατέστησα τις EL34 και έβαλα τις ΝΟS Sylvania προενισχύτριες (να στε καλά MILES και Ζarastro) και τις EL34 Electroharmonix άλλαξε δραματικά ο ήχος προς το καλύτερο. Οι κινέζικες είναι λεπτόηχες, φωτεινές και με αδύναμα μπάσα. Με την αλλαγή των κινέζικων ΕL34 σε Electroharmonix απέκτησε σώμα ο ήχος με το καλημέρα σας. Οι προενισχύτριες ΝΟS έδωσαν χαρακτήρα στο μηχάνημα, καθαρό και ωραίο ήχο, ώστε να σταματήσω να ζαλίζω τον έρωτα των φίλων στο φόρουμ, όπως θα παρατηρήσατε...Έχοντας μάλιστα και το παράγοντα κόστος υπέρ τους, καταφέρνουν και προσφέρουν πολύ ανταγωνιστικά μηχανάκια, ειδικά λαμπάτα.
Όπως πάντα υπάρχουν καλά και κακά μηχανήματα. Κατά περιόδους έχουν έρθει στα χέρια μου κάποια που ήταν παραπάνω από αξιοπρεπή. Ένας από τους λόγους που ειδικά τα λαμπάτα τους ακούγονται (όπως λέει και ο φίλος rider79) λίγο λεπτόηχα και πολύ "φωτεινά", είναι οι λάμπες που φοράνε.
Αν τις αλλάξετε με άλλες καλύτερες, ο ήχος τους βελτιώνεται κατά πολύ.
Ξέχασες την οξεία...Απο οξυμωρα αλλο τιποτα..
Υπάρχει μια σημαντική διαφορά, οι μεν (ως τελειομανείς) κυνηγούν (τουλάχιστον στις σειρές αιχμής) το "καλύτερα", οι δε (σε όλες τις σειρές) το "φθηνότερα".Καλά εδώ κράζαν τους γιαπωνέζους επί χρόνια οι ευρωπαιο-αμερικολάγνοι περίμενε κανείς να έχουν τύχη οι κακομοίρηδες οι κινέζοι...
ΥΓ. Mercedes-Benz, Audi και BMW... όλα τα άλλα απομιμήσεις...
Ακριβώς... ουδεμία σύγκριση υπάρχει μεταξύ των δύο. Οι Κινέζοι κατόρθωσαν σε σύντομο σχετικώς διάστημα και έκαναν το όνομά τους συνώνυμο της (το πολύ, μόνο οπτικά όμορφης) φθηνοκατασκευής. Αυτή είναι η φιλοσοφία τους, κόβω όπου βρω και ιδίως από όπου δεν φαίνεται. Ε τα ανωτέρω δεν συνάδουν με τη φιλοσοφία του hi-end, η οποία θαρρώ πως συνοψίζεται, ακόμη και για εκείνους που δεν υιοθετούν το ότι το hi-end θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε πανάκριβο, στο: "ό,τι καλύτερο". Πέραν τούτου, οι Κινέζοι ποτέ δεν θα είναι στην τεχνολογική πρωτοπορία, ακριβώς γιατί η έρευνα και ανάπτυξη κοστίζει. Αφήνουν άλλους να το κάνουν πρώτοι, και έρχονται μετά αυτοί και το κάνουν φθηνότερα.