Αγορά Ηχείων

Reaction score
0
Χαιρετώ όλο το forum.
Θα ήθελα τη βοήθεια σας για την αγορά ηχείων.
Ο χώρος που θα τοποθετηθούν είναι 60-70 τ.μ και θέλω πε΄ρα απο την ισορροπημένη απόδοση που πρέπει να έχουν, να μην πάσχουν από μπάσα.
Θα τα οδηγήσω με έναν δικάναλο Yamaha AX-596 2x100 WRMS, που σημαίνει πως αποκλείω τη χρήση subwoofer. Θα παίζουν μόνο τα 2 ηχεία.
Να αναφέρω πως είμαι (πια) άσχετος με την αγορά ηχείων και έχω μπερδευτεί. Ξέρω πως πρέπει να προσέξω τη σύνθετη αντίσταση (προτιμώ 8Ω) και την ευαισθησία (πάνω από 90 db).
Μπήκα σε διάφορα site και ενδεικτικά αναφέρω κάποια που βρήκα π.χ στις Ωδές. Θα διαθέσω maximum 500 ευρώ.
Roister Emphasis 25 Wenge
Crystal Audio TX-T2SE Special Edition Black
KEF C7 Black

Wharfedale VARDUS 400 Black
Infinity PRIMUS 360 Black
Crystal audio TX-T1 Black
Επίσης τα B&W DM-640 από ιδιώτη αμεταχείριστα.
Δε γνωρίζω αν υπάρχουν και άλλα μοντέλα που πρέπει να κοιτάξω.
Επίσης θα με ενδιέφερε και η αγορά μεταχειρισμένων.
Παρακαλώ τα φώτα σας για τα παραπάνω και όποια άλλα εσείς θεωρείται πως μπορούν να με καλύψουν.
Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων.

Reaction score
539
Απάντηση: Αγορά Ηχείων

Καλημέρα φίλε μου
Έχεις βάλει σε λάθος κατηγορία την ερώτηση.

Πέρα από αυτό, ο χώρος σου είναι πολύ μεγάλος, τα ηχεία που έχεις διαλέξει είναι μικρά. Ο ενισχυτής είναι επίσης μικρός.
Θα πρέπει να ξαναδεις λίγο το budget σου, γιατί νομίζω θα πρέπει να πάρεις ισχυρότερο σετ ηχείων-ενισχυτών.
Θα σε βοηθήσουν και τα υπόλοιπα παιδιά, πάντως χρειάζεσαι ΜΕΓΑΛΑ ηχεία γι'αυτό το χώρο.

A

amoustakas

Guest

Σε τετοιο χωρο μονοδρομος τα Klipsch με low budget ενισχυτη.

Reaction score
4.250

Πολυ δυσκολο να γεμισει αυτος ο χωρος. Θα ελεγα 2.000 ευρω και λιγα ειναι. Πρεπει να κανεις καποιο συμβιβασμο μεσα σου. Μαλιστα εχει σημασια σε ποση αποσταση θα καθεσαι απο τα ηχεια, γιατι αν ειναι πανω απο 3 μετρα τα πραγματα δυσκολευουν ακομη περισσοτερο.

Τον ενισχυτη τον εχεις η σκοπευεις να τον παρεις?

Reaction score
0

Καλημέρα φίλε μου