- Μηνύματα
- 22.273
- Reaction score
- 15.548
Απάντηση: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠ' ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ BENQ W 1070 KAI OPTOMA HD25
200-220 lux ειναι λιγα για τις 116" ?
200-220 lux ειναι λιγα για τις 116" ?
Τι ακριβώς ρωτάς;200-220 lux ειναι λιγα για τις 116" ?
......βλεπεις πολλα τα 300-320 lux για καδρο 92" περιπου..?
Ο 1070 από τα 3.8 βγάζει 116" minimum.
Θεωρείς ότι δεν είναι πολλά τα 300lux στις 92";![]()
200-220 lux ειναι λιγα για τις 116" ?
ρωταω το αυτονοητο....Τι ακριβώς ρωτάς;
Σύμφωνα με αυτό ρωτάς σαν να φαίνονται σε εμένα πολλά και σε σένα φυσιολογικά..διόρθωσε με........βλεπεις πολλα τα 300-320 lux για καδρο 92" περιπου..?
συμφωνώ απόλυτα....κάτω απο 120 ίντσες θα είναι "φάρος"...και ειδικά αν δεν έχει κανεις dedicated χώρο...με άσπρους τοιχους-ταβάνια κλπ κλπ...... μινιμουμ 138" θελει το προβολι αυτο ...
Ανδρέα respect!Αντι εισαγωγης
Το 1980 ειδα, για πρωτη φορα στην ζωη μου, σε ενα καταστημα Audio στην Atlanta της Γεωργιας αυτο που ο μαγαζατορας ονομασε με στομφο "projector".
Καθως παραξενευτηκα απο το σχημα, μεγεθος και εικονα(μιλαμε ζητημα να εβγαζε 50'' κακης, αχνης και σκοτεινης εικονας) αποφασισα να τολμησω να ρωτησω την τιμη. "30.000 $ " μου απαντησε γεματος καμαρι ο μαγαζατορας αφηνοντας με σε πληρη συγχυση ως προς το ποιος θα εδινε αυτα τα χρηματα για να αποκτησει τοσο κακη εικονα.
Σημερα υποθετω πως καποιοι πρεπει να εδωσαν αυτα τα χρηματα για να εχουμε φτασει, 33 χρονια μετα, να συζηταμε για δυο μικρους προβολεις σε αντιπαραθεση, σε πληρη HD αναλυση και πολλες δυνατοτητες(3D δεν θελατε?) και σε ελκυστικοτατη τιμη που αγγιζει το 1/30 της τιμης εκεινου του πανασχημου τερατος που στοιχειωνει τα ονειρα μου.
The night before
Τα μεσανυχτα της προηγουμενης βραδιας το κινητο μου ειχε χτυπησει.
Ηταν ο Νικος Παχης ο οποιος με ενημερωνε πως μολις ο Μανωλης ειχε τελειωσει με τις ρυθμισεις και οι προβολεις επαιζαν, ρυθμισμενοι διπλα διπλα.
"Να σου πω τις πρωτες μου εκτιμησεις?" με ρωτησε ο Νικος.
Δεν ηθελα!
Ποτε δεν θελω, παντα θελω να βλεπω μονος μου και να κρινω διχως να εχω επηρεαστει απο τις γνωμες αλλων.
"Ναι" απαντησα κλεινοντας νοερα τα αυτια μου.
Ο Νικος μου μιλουσε στο τηλεφωνο γεματος ενθουσιασμο και εγω δεν ακουγα λεξη απο οσα μου ελεγε.
Οταν κλεισαμε το τηλεφωνο αποφασισα να παω λιγο πιο νωρις στο ραντεβου της επομενης ημερας.
Απο το φως στο σκοταδι
Μπαινοντας στην σκοτεινη αιθουσα θεασης , με τα ματια μου συνηθισμενα ακομα στον δυνατο Αττικο ηλιο, χαιρετησα τυπικα τον Νικο, τον Μανωλη , και τον Νικο Βεζυργιαννη και καθησα με λαχταρα στο πρωτο καθισμα που βρηκα μπροστα μου.
Τα ματια μου, προσπαθοντας ακομα να προσαρμοστουν στην νεα "σκοτεινη" κατασταση εριχναν κλεφτες ματιες στους δυο μονομαχους.
"Γιατι ο αριστερος(Optoma) εχει περισσοτερη οξυτητα?" ρωτησα τον Μανωλη.
Αμεσως ο Μανωλης μπηκε στο μενου και εφερε τον προβολεα εκει οπου αρχικα ειχε ρυθμιστει , δηλαδη στο "7" αντι του "8" που εβλεπα τωρα εγω.
Πρεπει να σας πω σε αυτο το σημειο πως καθε που διοργανωνεται μια παρουσιαση η ενα συγκριτικο σε ενα καταστημα υπαρχουν 1002 προβληματα , συνηθως με μελλοντικους πελατες , οι οποιοι επιμενουν να δουν τα μηχανακια πριν απο τους υπολοιπους και με τον τροπο που θελουν αυτοι.
Πολλες φορες λοιπον τα remote controls καταληγουν σε λαθος χερια με τα...γνωστα αποτελεσματα.
Συνεχιζοντας, ο Μανωλης "πεταξε" ενα πατερν οξυτητας και αφου διαπιστωσαμε πως οι δυο προβολεις επαιζαν ακριβως το ιδιο συνεχισαμε με εικονα.
Εν τω μεταξυ, ο ενας μετα τον αλλον, τα παιδια αρχισαν να καταφτανουν....
Ενωπιος ενωπιω
Αντικρυζοντας τους δυο προβολεις σε πληρη αντιπαραθεση και ιδανικες συνθηκες συσκοτισης η πρωτη σκεψη που ερχεται στο μυαλο σου ειναι "ποσο κοντα ειναι!"
Μια προσεχτικοτερη ματια αρχιζει και αποκαλυπτει τις διαφορες.
Διαφορες στην χρωματικη παλεττα.
Ναι ξερω, αναφερθηκαν και πριν.
Το μονο που θελω να προσθεσω εγω ειναι οτι ειναι πολυ δυσκολο, εως αδυνατον, να πεις ποιος παιζει πιο σωστα οταν οι προβολεις ειναι διπλα.
Και αυτο γιατι ο ενας επηρεαζει τον αλλον και με την σειρα τους επηρεαζονται και τα ματια μας.
Το πιο σωστο σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι να δεις τον καθενα μονο του και μετα να κρινεις.
Διαφορες στην ευκρινεια
Εδω θα δωσω ενα μικρο προβαδισμα στον Optoma.
Απο την αρχη μου "καθησε" και ετσι συνεχιστηκε ως το τελος
Διαφορες στην κινηση
Η σκηνη του ελικοπτερου στο Casino Royal ηταν αποκαλυπτικη. O Benq με διαφορα στηθους.
Διαφορες στο shadow detail
H σκηνη του τραινου(Montenegro) εδειξε πως ενω στον Optoma τα δεντρα κατω δεξια ηταν σκουρα και μουντα στον Benq υπηρχε περισσοτερη λεπτομερεια
και μπορουσες σαφως να ξεχωρισεις κλαδια και κορμους.Αρα και εδω ο Benq παιρνει ενα μικρο προβαδισμα.
Η μεγαλυτερη διαφορα μεταξυ τους
Τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα.
Ο ενας εχει μεγαλυτερο ansi contrast(Optoma) και ο αλλος μεγαλυτερο on/off (Benq)
Τι σημαινει αυτο?
Πως εαν θελετε την περιφημη "δυναμη" της εικονας των DLP τοτε θα προτιμησετε τον Optoma.
Εαν το μαυρο ειναι αυτο που σας ελκυει περισσοτερο τοτε πατε για τον Benq
Αλλες διαφορες
Οσα ανεφερε ο Rose. Ανομοιομορφιες και στα δυο πανελ που καταδεικνυουν την "ταπεινη καταγωγη" και τον πτωχο εργοστασιακο ελεγχο.
Τωρα εαν σε αυτα τα χρηματα περιμενατε και...μπατλερ μαζι για να σας κραταει τον προβολεα μαλλον ειστε πολυ προχω!
Ωραια, εγω ποιον να προτιμησω?
Μα φιλε αναγνωστη, που σε ταλαιπωρω εξαναγκαζοντας σε να διαβασεις τουτες τις γραμες, ακομα δεν πηρες το μηνυμα?
Να παρεις εναν απο τους δυο!
Οποιον απο τους δυο!
Σε αυτα τα χρηματα και με τοσο μικρες διαφορες κακως εισαι σπιτι σου και δεν εχεις ξεκινησει ηδη για την Avart.
Με διαφορα μολις ενα πενηνταρικο μεταξυ τους(οπως καθιερωθηκαν χθες οι τιμες) οτι και να παρεις κερδισμενος θα βγεις.
Θα γεμισεις ανετα μια μεγαλη οθονη , θα βλεπεις 3D, θα βλεπεις οτι θελεις και θα εισαι αρχοντας εχοντας ξοδεψει λιγοτερα απο 1000 ευρω.
Ασε λοιπον τις διαφορες για τα...γεροντοπαλικαρα.
Τιτλοι τελους
Ευχαριστω με την σειρα μου την Avart και ιδιως τον Νικο Παχη για μια ακομα επιτυχημενη παρουσιαση.
Επισης τους κ.κ. Μακη Αποστολου, Βασιλη Κουτσογιαννη, Λευτερη Ξενο απο την ΕΤΥΤ και τον κ. Νικο Βεζυργιαννη απο την BSI που μας τιμησαν με την
παρουσια τους και μας "εφτιαξαν" τις τιμες ωστε να μπορουμε να αγορασουμε πραγματικα φθηνα σε τοσο δυσκολες εποχες.
Last but not least, τον Μανωλη Καστρουνη για τις επιπονες ρυθμισεις και την υπομονη του να απανταει σε καθε ερωτηση.

Παλαιμαχο να σε πουν τα παιδια σουκαι τέλος τον επίσης γνωστό σε όλους μας παλαίμαχο Ιδρυτή του AVSite Κο Ανδρέα Καφάτο



Ε Μα ............εντάξει ηλικιακά είσαι μικρότερος απ΄όσο δείχνεις ....Παλαιμαχο να σε πουν τα παιδια σου![]()
[/h][h=2]
[/h]Παλαιμαχο να σε πουν τα παιδια σου![]()


Το φαινόμενο αυτό εμφανίζεται σε λευκά σημεία της εικόνας, στους υπότιτλους ΟΤΑΝ εγώ κινήσω τα μάτια ή το κεφάλι γρήγορα προς κάποιο άλλο σημείο της εικόνας από αυτό το οποίο είχα εστιάσει. Το φαινόμενο rainbow στον Optoma ήταν αισθητά μειωμένο και είχα την υποψία ότι σε αυτό είχε συμβάλει η μεγαλύτερη φωτεινότητα που έκπεμπε η εικόνα του Benq σε σχέση με τον Optoma! Αλλά έλα που μου αρέσει συνολικά καλύτερα το οπτικό αποτέλεσμα που δίνει ο Benq! Αν δε το είχα δει καθόλου αυτό το (σχετικά) ενοχλητικό εφέ θα τον είχα αγοράσει επιτόπου!Ωραιος φιλε για τις εντυπωση σου... βλεπω ειλικρινεια!!Μετά από αυτή την παρουσίαση που έχασα την προηγούμενη Παρασκευή ήμουν όλος αγωνία για το τι ποιότητα προσφέρουν πλέον οι σύγχρονοι προβολείς, και ειδικά αυτοί της φθηνής κατηγορίας, μιας και πλέον το βαλάντιο στους περισσότερους από εμάς δεν μας επιτρέπει να χώνουμε το χέρι πολύ βαθειά στην τσέπη!
Έτσι όλη την βδομάδα όταν έβρισκα χρόνο διάβαζα το παρόν νήμα και ότι άλλη πληροφορία μπορούσε να μου δώσει το search στο google! Διψούσα για πληροφορία και ιδιαίτερα για οπτική πληροφορία μιας και οι απόψεις, σεβαστές μεν, πολλές φορές περιέχουν και υποκειμενική πληροφορία. Αφού είχα "οργώσει" το διαδίκτυο και είχα διαβάσει αρκετά ξενόγλωσσα τεστ (με περίσσεια οπτική πληροφορία) η "δίψα" μου για να τους δω live είχε κτυπήσει κόκκινο!
Πήρα λοιπόν την απόφαση Παρασκευή απόγευμα, μετά την δουλειά να κάνω μία επίσκεψη στην AVART (την πρώτη μου κιόλας!) και να δω από κοντά τα δύο μικρά τερατάκια που τόσο πολύ έχουν αναταράξει τα νερά στην κοινωνία των φαν της βιντεοπροβολής και δίνουν την ευκαιρία σε πολλούς λάτρεις να αποκτήσουν και να εισάγουν στο σπίτι τους την πολυπόθητη μεγάλη εικόνα κινηματογραφικών διαστάσεων!
Έφθασα στο κατάστημα όπου με καλωσόρισε ο Νίκος Παχής (γνωριζόμασταν από τα πιο παλιά συγκριτικά που κάναμε στην ΗΧΩΕΚΦΡΑΣΗ), έχοντας ψιλοκαταλάβει τον λόγο της επίσκεψής μου! Μου ζήτησε να περιμένω λιγάκι διότι εξυπηρετούσε μία πελάτισσα και αμέσως μετά θα ανεβαίναμε επάνω να δούμε τους προβολείς.
Έτσι και έγινε! Στον πάνω όροφο υπήρχε η τεράστια μακρόστενη οθόνη όπου αφού ο Νίκος έστησε και άναψε τους προβολείς, φωταγώγησε με την εικόνα τους. Ήδη είχα βολευτεί στον καναπέ και περίμενα να αρχίσει το οπτικό ταξίδι! Η περιπέτεια των Πειρατών την Καραϊβικής είχε ξεκινήσει! Προσπαθούσα να πιστέψω και να συνέλθω από την οπτική έκπληξη που ένιωσα βλέποντας την εικόνα! Για τι να πρωτομιλήσω; Ευκρίνεια; Άριστη! Λεπτομέρεια; Δεν θες περισσότερη! Χρωματική παλέτα; Η εικόνα είχε ζωντανέψει! Φωτεινότητα; Άπλετη σε σημείο τέτοιο που η εικόνα του Benq να θέλει γυαλιά ηλίου για να την παρακολουθήσεις! Ο Νίκος με ρώτησε πως μου φαινόταν το αποτέλεσμα και εγώ προσπαθούσα να συντάξω προτάσεις για να αποκαλύψω των θαυμασμό μου και μην μπορώντας έκανα νοήματα! Πίστευα ότι στον κινηματογράφο έβλεπα την καλύτερη ποιότητα εικόνας και μετά συμβιβαζόμουν με τις διαστάσεις της ταπεινής μου 42άρας LED LCD.... Λάθος! Μπροστά μου η οπτική ποιότητα που ξεπρόβαλε με έκανε να αναθεωρήσω τις απόψεις μου!
Σίγουρα μπορεί να μην είχαν την τέλεια κίνηση ή το μαύρο να ήταν πολύ σκούρο γκρι στις πάνω και κάτω μπάρες, αλλά μέσα στην εικόνα εγώ έβλεπα ένα μαύρο που με υπερκάλυπτε και με έκανε να απολαύσω εικόνες κορυφαίας ποιότητας με πλούσια χρώματα και πολύ λεπτομέρεια ακόμη και σε δύσκολα σκοτεινά πλάνα! Ό Νίκος αφού παρατηρούσε την θαυμασμό μου κάθε φορά που άλλαζε σκηνές με ρωτούσε αν το οπτικό αποτέλεσμα ήταν στα γούστα μου ή ήθελε κάποια ρύθμιση. Στα πιο πολλά πλάνα που έβλεπα ήμουν ικανοποιημένος και εδώ να πω δύο βασικές λεπτομέρειες που παρατήρησα στις εικόνες που απέδιδαν οι δύο προβολείς. Ο μεν Benq (εκτός που ήταν τρομερά φωτεινός!) είχε πιο θερμά χρώματα από το φυσικό και ένα κλικ πιο κορεσμένα. Ο δε Optoma ήταν λίγο πιο ψυχρός με κλίση προς το πράσινο- φυστικί! Σε αυτό το σημείο ο Νίκος έκανε πολλές φιλότιμες προσπάθειες να ισορροπήσει αυτές τις "ατέλειες" ενώ εγώ είχα μπερδευτεί από την πληθώρα ρυθμίσεων που έκρυβαν τα μενού των προβολέων!
Με βάση τα προηγούμενα λεγόμενά μου η εικόνα που με κέρδισε πιο πολύ ήταν αυτή του Benq ΑΛΛΑ ήρθε ένα μεγάλο μείον να με έχει να αμφιταλαντεύομαι για την επιλογή γενικά ενός DLP προβολέα : το περίφημο RAINBOW! Ναι δυστυχώς έχω το μεγάλο προτέρημα να μπορώ να αντιληφθώ το rainbowΤο φαινόμενο αυτό εμφανίζεται σε λευκά σημεία της εικόνας, στους υπότιτλους ΟΤΑΝ εγώ κινήσω τα μάτια ή το κεφάλι γρήγορα προς κάποιο άλλο σημείο της εικόνας από αυτό το οποίο είχα εστιάσει. Το φαινόμενο rainbow στον Optoma ήταν αισθητά μειωμένο και είχα την υποψία ότι σε αυτό είχε συμβάλει η μεγαλύτερη φωτεινότητα που έκπεμπε η εικόνα του Benq σε σχέση με τον Optoma! Αλλά έλα που μου αρέσει συνολικά καλύτερα το οπτικό αποτέλεσμα που δίνει ο Benq! Αν δε το είχα δει καθόλου αυτό το (σχετικά) ενοχλητικό εφέ θα τον είχα αγοράσει επιτόπου!
Στην συνέχεια ο Νίκος αφαίρεσε από την "αρένα" τον Optoma με δική μου προτροπή και εισήγαγε τον Epson TW6100, έναν άξιο αντιπρόσωπο του στρατοπέδου των LCD προβολέων και με καλό σχετικά vfm. Ενώ τον έστηνε με προετοίμαζε ψυχολογικά ότι ο Epson θα έχει λιγότερο μαύρο αλλά περισσότερη ευκρίνεια και βεβαίως με παντελή έλλειψη του ενοχλητικού φαινομένου (βλέπε rainbow)! Η τιμή του βέβαια κυμαίνεται σε σχεδόν διπλάσια επίπεδα από αυτή του Benq και ξεφεύγει δυστυχώς από το οικονομικό εύρος που θα ήθελα να κινηθώ! Αφού ετοιμάστηκε και ο Epson, παρακολουθήσαμε μερικά πλάνα από το Avatar όπου η μαγεία της εικόνας άρχισε να ξετυλίγεται και από αυτόν τον προβολέα. Σε στατικές σκηνές (παύση του Blu Ray) όντως διακρίναμε μικρές αλλά αισθητές διαφορές που βέβαια δεν θα ήταν εύκολα ορατές κατά την διάρκεια θέασης της ταινίας! Κατά τα άλλα και ο Epson ήθελε χρωματική ρύθμιση την οποία με επιβεβαίωσε ο Νίκος ότι διορθώνεται.
Έχοντας λάβει αρκετές οπτικές πληροφορίες, ευχαρίστησα τον Νίκο για την θαυμάσια φιλοξενία και παρουσίαση που μου έκανε και αφού με ενημέρωσε για την προσφορά που τρέχει για τους δύο DLP προβολείς πήρα τον δρόμο της επιστροφής. Σε όλη την διάρκεια του γυρισμού μέχρι το σπίτι (και εν συνεχεία μέχρι τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές) προσπαθώ να πάρω μία απόφαση για αυτό το δίλλημα του αν αξίζει να επενδύσω σε ένα από αυτά τα δυο "κελεπούρια" (και συγκεκριμένα στον Benq) με αντίτιμο αυτό το ενοχλητικό φαινόμενο που λέγεται rainbow.
Εν κατακλείδι και κατά προσωπική μου άποψη ( που έχω καταλήξει ύστερα από όσα έχω δει και έχω διαβάσει) ο Benq είναι μια καλή ευκαιρία ενός αξιόλογου προβολέα με λογικά χρήματα, όπου μπορεί όποιος τον αγοράσει να απολαύσει την μαγεία της μεγάλης οθόνης στο σπίτι του.