- Μηνύματα
- 361
- Reaction score
- 221
να λειτουργει σαν μια τελεια μεταβαλομενη αντισταση μετατρεποντας την ηλεκτρικη ενεργεια σε μηχανικη χωρις θερμικες απωλειεςΧαρη, αυτο για τους τραμπαδορους. Σαν ηλεκτρικη προδιαγραφη΄;
να λειτουργει σαν μια τελεια μεταβαλομενη αντισταση μετατρεποντας την ηλεκτρικη ενεργεια σε μηχανικη χωρις θερμικες απωλειεςΧαρη, αυτο για τους τραμπαδορους. Σαν ηλεκτρικη προδιαγραφη΄;
Εχεις ακούσει ποτέ φιλαρμονική ορχήστρα να παίζει μπροστά σου σε πλήρη σύνθεση?Mια ερώτηση...έχεις ακούσει ποτέ σοβαρά "studio monitors" σε mastering room?
Να σου θυμίσω κάποιο γνωστό και μη εξαιρετέο Ls3 που κάτι Utopia τα έχει για πρωινό...δεν είμαστε κατά της τεχνολογίας ούτε 'πιθηκολάτρες' αλλά μην τρελαθούμε, δυο ηχειάκια με 16 λίτρα καμπίνα & δυο μεγάφωνα να ξαναπροσδιορίσουν την έννοια του hi-fi!!
Καλημερα.να λειτουργει σαν μια τελεια μεταβαλομενη αντισταση μετατρεποντας την ηλεκτρικη ενεργεια σε μηχανικη χωρις θερμικες απωλειες
ta τελευταια χρνια λογω του επαγγελματος μου εχω βρεθει στο μεγαρο μουσικης αρκετες φορες. Λογω οτι παω πολυ νωριτερα για την προετημασια που χρειαζεται εχω ακουσει αρκετες φορες την ορχηστρα οταν κανει προβες. Αυτα τα αβιαστα δυναμικα των φυσικων οργανων δεν υπαρχουν σε κανενα συστημα!! Κανει κρεσεντο η ορχηστρα και τρομαζεις!! Εμεις με τα συστηματα μας ουτε απ εξω δεν περναμε. Με μια λεξη ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ!Εχεις ακούσει ποτέ φιλαρμονική ορχήστρα να παίζει μπροστά σου σε πλήρη σύνθεση?
Άρχισαν πάλι τα άσχετα και οι συγκρίσεις βούρτσας με π...τσας...κατάλαβα...Εχεις ακούσει ποτέ φιλαρμονική ορχήστρα να παίζει μπροστά σου σε πλήρη σύνθεση?
Πολύ ενδιαφέρον συμπέρασμα...για δείξε μας σε παρακαλώ, αν δεν σου κάνει κόπος, τα ποστ από τα οποία κατέληξες λογικά σε αυτό....σύμφωνα με τα ίδια πάντα λεγόμενα των ιδίων πάντα ανθρώπων, το ηχείο δεν χρειάζεται καμία ακουστική αξιολόγηση για να διαπιστώσουμε αν παίζει 'καλά' και 'σωστά'!! δεν έχει κανένα νόημα και καμιά σημασία ο όγκος του, ο τρόπος υλοποίησης, η πείρα του κατασκευαστή, το πόσες και ποιες μονάδες χρησιμοποιεί.. πρέπει απλά να μετρά καλά, να έχει μέσα του ένα ψηφιακό κρος και ένα ψηφιακό ενισχυτή και το θαύμα έγινε..
Η ηλεκτρικές προδιαγραφές, ευαισθησία, αντίσταση, εύρος συχνότητας κτλ, δεν λένε κάτι το φοβερά σημαντικό που θα σε βοηθήσει να καταλάβεις για το ηχείο.Χαρη, αυτο για τους τραμπαδορους. Σαν ηλεκτρικη προδιαγραφη΄;
Με τον καλό λόγο στο στόμα πάντα. Αν δεν αντέχεις να διαβάζες βάλε με ignore list. EυχαριστώΆρχισαν πάλι τα άσχετα και οι συγκρίσεις βούρτσας με π...τσας...κατάλαβα...
καλημερα!Καλημερα.
Μημπως αυτη η τελεια μεταβαλομενη αντισταση να ειναι οσο το δυνατον μη μεταβαλομενη;
Αν εννοεί τη συνολική αρμονική παραμόρφωση του ηχείου, οι μετρήσεις δεν επιβεβαιώνουν τον ισχυρισμό. (Αριστερά παθητικό ATC50, δεξιά η ενεργή έκδοση του ίδιου ηχείου.)Πρώτον έχει 6dB μεγαλύτερη στάθμη και δεύτερον έχει πολύ σημαντική μείωση της παραμόρφωσης που μπορεί να φτάσει και τα 20dB, επειδή δεν υπάρχει παθητικό φίλτρο. Αναφέρομαι, δε, σε καλής ποιότητας ενεργά ηχεία επειδή στα πρώτα χρόνια του Hi-Fi υπήρχαν πολλές ενεργές σχεδιάσεις που ήταν και κακής ποιότητας και αναξιόπιστες. Ίσως να είναι και αυτός ένας λόγος που πολλοί δεν συμπαθούν πολύ τα ενεργά ηχεία σήμερα.
Μια χαρά είναι ο λόγος μου και όπως πρέπει, ανάλογα με τα γραφόμενα...αν εσύ θεωρείς ότι δεν μπερδεύεις το ένα με το άλλο, όταν το θέμα είναι σωστά κατασκευασμένα ηχεία, εγώ σε ρωτάω αν έχεις ακούσει τέτοια σε δωμάτιο mastering, κι εσύ μιλάς για ορχήστρα, για να αποφύγεις μια απάντηση που προφανώς θα σε εκθέσει, δεν έχω κάτι άλλο να σου πω...Με τον καλό λόγο στο στόμα πάντα. Αν δεν αντέχεις να διαβάζες βάλε με ignore list. Eυχαριστώ
Μια χαρά είναι ο λόγος μου και όπως πρέπει, ανάλογα με τα γραφόμενα...αν εσύ θεωρείς ότι δεν μπερδεύεις το ένα με το άλλο, όταν το θέμα είναι σωστά κατασκευασμένα ηχεία κι εσύ μιλάς για ορχήστρα, για να αποφύγεις μια απάντηση που προφανώς θα σε εκθέσει, δεν έχω κάτι άλλο να σου πω...
Εγώ μια χαρά τα χαίρομαι, είμαι σίγουρος κι εσύ την ορχήστρα....αν και πάλι είσαι εκτός θέματος...Επειδή θεωρώ τις μηχανές κατώτερες των ανθρώπων, δε θα χαλάσω την ηρεμία μου γι' αυτές. Να χαίρεσαι τα μηχανάκια σου κι άσε εμένα να χαίρομαι την ορχήστρα!