- Μηνύματα
- 3.064
- Reaction score
- 637
Ειδικά στο ηχείο, που λόγω όγκου δεσπόζει στο χώρο.Η εμφανιση! Χωρις να τα εχω ακουσει ακομα. Επιεικως αποκρουστικα.
Υπαρχει και η "μετρηση" στο ματι
Ειδικά στο ηχείο, που λόγω όγκου δεσπόζει στο χώρο.Η εμφανιση! Χωρις να τα εχω ακουσει ακομα. Επιεικως αποκρουστικα.
Υπαρχει και η "μετρηση" στο ματι
είδες.. λέω κάτι ωραία ώρες ώρες..Έχεις πει και στο παρελθόν κάτι καλά, τύπου "όσο πιο δυνατά παίζει το ηχείο, τόσο λιγότερο ενεργοποιεί τον χώρο" κλπ... αλλά αυτό είναι ακόμα καλύτερο...
...ένα τέτοιο θα ήταν καλή ιδέα πάντως γιατί παίζει πολλή...
Αudio Spectrum Orpheus, ακούστηκε σε studio με διάφορα ενισχυτικά όχι φθηνά και wadia, μετά από κάνα 2ωρο και αφού εξαντλήθηκαν όλοι οι πιθανοί συνδυασμοί τελικά αγοράσθηκε άλλο παρόμοιας κατασκευαστικής φιλοσοφίας (μονάδες κλπ) το οποίο αφού ακούστηκε και αυτό με τα ίδια κρίθηκε καλύτερο όσο αφορά την ουδετερότητα, το ηχείο που αγοράσθηκε ήταν κάποιο Duntech, πολύ πιο ακριβές τονικά και όχι μόνο.για πειτε....
ναι καλε, ηχεια που μετραν αψογα και τα κλεισατε σε 30 λεπτα.
ακουω....
(και φυσικα με ποιο το αντικαταστησατε...)
την τελευταια 4ετια δεν νομιζω να υπαρχουν αγορες.....ελαχιστες θα ελεγα απο τα μελη μας....ολοι τραμπες κανουν με ηχεια 10ετιας.... η οικονομικα ισα για λενε οτι εκαναν αλλαγη
Και καλά κάνουν, τους είχαμε κάνει πλούσιους τόσα χρόνια.
ε ?
Δεν είναι απόλυτη, είναι σωστή με βάση τους νόμους της φυσικής, απόλυτη είναι αν υπάρχει και ηχητική συνέργεια κάτι που συζητιέται.ok μας το ειπες για την συνεργεια.
το λοιπον, την καλυτερη αποδεδειγμενα ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ εχουν τα ενεργα. το ψηφιακο κροσσ κανει την χρηση ενισχυτων βελτιστοποιημενων για την καθε μοναδα (δηλαδη με μεγιστη ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ) ευκολη επιλογη.
για πες μας λοιπον, συμφωνεις οτι τα ενεργα παιζουν "καλυτερα" αφου εχουμε την απολυτη "συνεργεια?"
Όχι βέβαια απλά υπάρχουν και τα αρνητικά, κάποια στιγμή να ειπωθούν αλλιώς θα μείνει η εντύπωση ότι μεροληπτείτε.τα θετικα των ενεργων ειναι οτι γλυτωνεις τα καλωδια και το κουτι?
αστο, εχουμε πολυ δρομο... παραιτουμαι...
Είναι γεγονός ότι θέλουν δυνατό ενισχυτή για να παίξουν σωστά/καλά.Aς ριξω λοιπον το πρωτο ηχειο για να ξεκινησει το κους κους !!!!!!
Απο μια εταιρια που πολυ μισουν και αλλη δεν ψαχνουν να ακουσουν τιποτα περα απο καποια μοντελα της.....
Β&W Νautilus 802..........παιζω μαζι του 11 χρονια και ακομα το γουσταρω κατα 90 %........κανα δυο φορες ειπα να ταλλαξω αλλα βολτες δεξια και αριστερα με οδηγουσαν στο συμπερασμα να κατσω στα αυγουλακια μου και να ακουω την μουσικη μου μιας και θεωρω οτι μετα απο χρονια ψαξιματος και ανησυχιας(ανουσιας τις περισσοτερες φορες)με τον Krell καρφωμενο και την σεταρισμενη με βαση μετρησεις στον χωρο μου Lio-8 επανω εχω ενα πολυ καλο για μενα ηχητικο αποτελεσμα!!!!!!
Ο πωλητής των φθηνών όμως έχει το πάνω χέρι, ξέρει ότι τα μεγάλα δύσκολα στήνονται σωστά οπότε αυτό μπορεί να το εκμεταλλευτεί και στήνοντας τα σωστά σε έναν normal σε διαστάσεις χώρο να πουλά συνέχεια, ο άλλος έχει πρόβλημα.μονο που στην συγκεκριμενη περιπτωση (focal utopia και sm9) οι αντιπροσωπειες στην Ελλαδα είναι διαφορετικες.
οπότε άλλη μια θεωρια συνομωσίας .... δεν ισχυει...
Η ATC βασικά για τα studi-ακα προιόντα καίγεται, και ο ήχος των παθητικών δεν διαφέρει από των ενεργών αν παίξουν με συγκεκριμένες εταιρείες ενισχυτικών π.χ. Krell.Το θέμα είναι ότι η ATC παράγει και πουλάει αρκετά παθητικά ηχεία, παράγει επίσης τουλάχιστον 2-3 μοντέλα ενισχυτών και θεωρείται μια αξιοσέβαστη εταιρεία και στους δύο κόσμους.
Επίσης παραθέτει κάποια επιχειρήματα ως προς το γιατί υποστηρίζει τη συγκεκριμένη άποψη, τα οποία μου φαίνονται λογικοφανή, όπως μου φαίνεται λογικοφανής η εξήγηση γιατί παράγει και παθητικά ηχεία και γιατί κάποιοι τα προτιμούν.
Νομίζω ότι το το κέρδος για την ATC πουλώντας ξεχωριστά τα παθητικά της ηχεία και ξεχωριστά τους ενισχυτές της, θα ήταν αισθητά μεγαλύτερα. Τον κλασικό της ολοκληρωμένο τον δίνει γύρω στις 3.000 ευρώ.
Μια χαρά σύγκριση, σε χώρο τεράστιο και με ανάλογα συνοδά θα κερδίσει το μεγάλο, σε άλλους χώρους το μικρό, πάντα μπορεί να γίνει σύγκριση αλλά με τις σωστές και ίδιες προυποθέσεις.Καλέ τι σύγκριση να κάνει κάποιος μεταξύ των 2 τεμαχίων ενεργών SM9 αξίας (με ενισχυτή) 5.400 ευρώ και του Grande Utopia αξίας ζεύγους 132.000+ ευρώ (+ προσθέστε στην τιμή και έναν ενισχυτή)....
Μα παίζει καλύτερα σε μικρούς και μεσαίους χώρους, δεν το πιστεύω, το έχω ακούσει, θα τα αγόραζα χαλαρά αν δεν είχα άλλα.και που το ξερεις ΕΣΥ οτι δεν παιζει καλυτερα το μικρο?
α)τα ακουσες διπλα διπλα στον ιδιο χώρο?
β)απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα?
γ)απο την τιμη?
θελω τιμια απαντηση.
Τα ηχεία είναι το Α&Ω σε ένα σύστημα, ο ενισχυτής η καρδιά, ενισχυτής= προ & τε, είναι λάθος να τον απαξιώνουμε.ωχ ωχ η συνεργεια προ τελικου... ναι ναι μεγαλο highendικο ζητημα. αφου λυσαμε την συνεργεια ηχειου τελικου παμε παρακατω....
Θα συμφωνήσω απλά ξέροντας ότι δεν μπορούμε να ακούσουμε από αυτόν κάποια ηχεία και από άλλον ενισχυτικά έχει το πάνω χέρι, μπορούμε όμως να συγκρίνουμε σετάκια ενισχυτών-ηχείων σε διαφορετικούς και μια σχετική ακρίβεια λόγω διαφορετικότητας των χώρων και των πηγών.Η συνέργεια είναι ένα βρώμικο εφεύρημα του κατά περίπτωσιν εμπόρου hi-fi, για να σου πασάρει τον ενισχυτή που πουλάει αυτός, και για να μην πας να αγοράσεις ενισχυτή από κάποιον ανταγωνιστή.
Μαζί σου !!!!! το έγραψα και παραπάνω.Ούτε στα ενεργά υφίσταται στην πραγματικότητα αυτή η πολυθρύλητη "συνέργεια".
Εγώ ναι και μου κάποια μου άρεσαν πολύ, π.χ. Genelec & Focal, δεν είμαστε απόλυτοι κύριε, ούτε φοράμε παρωπίδες.Mια ερώτηση...έχεις ακούσει ποτέ σοβαρά "studio monitors" σε mastering room?
Το BBC και οι κλώνοι του είναι κατ' εμε από τα καλύτερα mini monitor που έχω ακούσει, απλά έχει τα προβλήματα που απορρέουν από τον μικρό όγκο της καμπίνας και το μέγεθος των μεγαφώνων.Σε κάποιο πιθανό συγκριτικό μεταξύ μεγάλου ηχείου με μεγάλη καμπίνα (δωδεκάιντσα,δεκαπεντάιντσα κτλ) και ενός μικρού δύο δρόμων,εκείνο που έχει τις περισσότερες πιθανότητες να είναι πιο σωστό είναι το μικρό.Το μεγάλο σίγουρα θα είναι εντυπωσιακό,το μικρό όμως θα ειναι πιο σωστό όχι μόνο απο πλευράς ταχύτητας,εξαφάνισης και στησίματος στο χώρο,αλλά και συχνοτικού εύρους,όσον αφορά ακρόαση μουσικής (και χωρίς να κινδυνεύεις να χάσεις τα τύμπανα).
Να σου θυμίσω κάποιο γνωστό και μη εξαιρετέο Ls3 που κάτι Utopia τα έχει για πρωινό...
Ποτέ! για την ώρα τουλάχιστον και με τη σημερινή τεχνολογία.Στα πόσα κυβικά αρχίζει να αποτυπώνεται σωστά μια ορχήστρα;
Σωστά αλλά μόνο αν είναι όπως γράφεις "και ο χώρος δεν είναι πολύ ζωντανός' ή ιδιαίτερα "νεκρός", σε αντίθετη περίπτωση ο εγκέφαλος βαράει καμπανάκι και το απορρίπτει σαν τεχνητό.Επί του θέματος λοιπόν...
Ηχείο που μετράει on axis σωστά, έχει ικανό σχεδιασμό και μονάδες χαμηλών για επίτευξη σχετικά ρεαλιστικών SPL και ελαχιστοποίηση της διέγερσης του χώρου, η πολική του απόκριση είναι σωστή και συνεπώς οι ανακλάσεις του είναι όσο το δυνατόν ιδίου περιεχομένου με το άμεσο σήμα (αλλιώς θέλει εκτεταμένες ηχητικές παρεμβάσεις στον χώρο), είναι σωστά τοποθετημένο σε σχετικά συμμετρικό χώρο και ο χώρος δεν είναι πολύ "ζωντανός' ή ιδιαίτερα "νεκρός", δεν υπάρχει περίπτωση να παίζει λάθος και άσχημα...διότι με υπαρκτά αυτά τα χαρακτηριστικά, ο εγκέφαλος έχει τη δυνατότητα να πλάθει το μουσικό δρώμενο που εκλαμβάνει από 2 μόνο πηγές, σωστά στον χώρο, σωστά τονικά και ρεαλιστικά.
...δεν έχω δει πολλά τέτοια ηχεία και χώρους...
Το θέμα αυτο ανοίχτηκε γιατί έχω ακουσει πολλους που υποστηρίζουν ότι ακουσαν ηχεία που μετρούσαν καλά αλλα επαιζαν άθλια.
Που είναι όλοι αυτοί;
Να βοηθήσω;
Τα Grimm ls1 μετράνε καλα.
Άρεσαν σε όλους;
Τι δεν σας άρεσε;
Συνεχίζεις...... Αυτό σημαίνει ισχυρογνωμοσύνη...για αυτό δεν θα αλλάξετε ποτέ γνώμη μερικοί ότι και να πούμε...είδες.. λέω κάτι ωραία ώρες ώρες..
χαίρομαι πραγματικά που με διαβάζεις, αλλά δεν θυμάσαι καλά.. αυτό που είχα πει είναι πως όσο δυνατότερα παίζουν τα ηχεία και όντας εμείς σε κανονική θέση ακρόασης μπρος από τα ηχεία, τόσο περισσότερο ακούμε τον άμεσο ήχο σε σχέση με τον ανακλώμενο γιατί ο άμεσος ήχος έρχεται πιο γρήγορα σε μας και είναι ισχυρότερος λόγω απόστασης και με τις λιγότερες απώλειες ενώ ο ανακλώμενος και οι αντηχήσεις κάνουν πιο μεγάλες διαδρομές και εξασθενούν με αποτέλεσμα να τους υπερκαλύπτει ο άμεσος ισχυρότερος ήχος.. αυτό λέει η φυσική.. αυτό λέω κι εγώ ακόμα..
είδες.. λέω κάτι ωραία ώρες ώρες..
χαίρομαι πραγματικά που με διαβάζεις, αλλά δεν θυμάσαι καλά.. αυτό που είχα πει είναι πως όσο δυνατότερα παίζουν τα ηχεία και όντας εμείς σε κανονική θέση ακρόασης μπρος από τα ηχεία, τόσο περισσότερο ακούμε τον άμεσο ήχο σε σχέση με τον ανακλώμενο γιατί ο άμεσος ήχος έρχεται πιο γρήγορα σε μας και είναι ισχυρότερος λόγω απόστασης και με τις λιγότερες απώλειες ενώ ο ανακλώμενος και οι αντηχήσεις κάνουν πιο μεγάλες διαδρομές και εξασθενούν με αποτέλεσμα να τους υπερκαλύπτει ο άμεσος ισχυρότερος ήχος.. αυτό λέει η φυσική.. αυτό λέω κι εγώ ακόμα..
Ειρήνη υμίν αδελφοί!Συνεχίζεις...... Αυτό σημαίνει ισχυρογνωμοσύνη...για αυτό δεν θα αλλάξετε ποτέ γνώμη μερικοί ότι και να πούμε...
Εισαι λιγο ακαλαισθητος αλλα σε αγαπαω και ετσιΘα διαφωνήσω. Είναι πολύ όμορφα.
Αλλά εμείς οι 2 σε ότι αφορά συσκευές...
Μικρή;Ειρήνη υμίν αδελφοί!
Με μία μικρή διόρθωση όλα λύνονται: "όσο πλησιέστερα στα ηχεία είμαστε" αντί του "όσο δυνατότερα παίζουν".
Το υπόλοιπο ως έχει.
Nαι, απλά αυτή η "μικρή αλλαγή" υποδηλώνει μια ολόκληρη λάθος αντίληψη του πράγματος...και είναι μία ένδειξη για άλλες τέτοιες "μικρές" λάθος αντιλήψεις...Ειρήνη υμίν αδελφοί!
Με μία μικρή διόρθωση όλα λύνονται: "όσο πλησιέστερα στα ηχεία είμαστε" αντί του "όσο δυνατότερα παίζουν".
Το υπόλοιπο ως έχει.
Για τα PMC δεν θα συμφωνήσω.Κρατήστε και μια πισινή γιατί ο αντιπρόσωπος έχει ταλέντο στο να θάβει τα μηχανήματά του.Άπειρα παραδείγματα.Τα PMC Ob1i & 24 δεν μου άρεσαν επίσης. Πολύ sibilance.
Ακόμα και με τον leben Cs600, το 24 δεν μπόρεσε να την εξαλείψει.
...βρε τη παλιοsibilance που δεν φεύγει με τον leben...τί να φταίει άραγε...ας δοκιμάσουμε κι άλλους ενισχυτές μέχρι να φύγει...Τα PMC Ob1i & 24 δεν μου άρεσαν επίσης. Πολύ sibilance.
Ακόμα και με τον leben Cs600, το 24 δεν μπόρεσε να την εξαλείψει.