- Μηνύματα
- 16
- Reaction score
- 8
Καλημέρα θέλω να καταγγείλω την απαράδεκτη σε βαθμό κοροϊδίας αντιμετώπιση που είχα με το service της LG Hellas.
Τον Ιούλιο του 2011 αγόρασα μια τηλεόραση LG μοντέλο 60PA5500 στην τιμή των 1300 ευρώ περίπου.
Αμέσως άρχισαν τα προβλήματα. Στην αρχή έλιωσε η “τσόχα” στο κάτω δεξιά μέρος του panel, μετά πολλά διόρθωσαν το πρόβλημα. Στη συνέχεια άρχισαν να εμφανίζονται κάθετες και οριζόντιες γραμμές. Μετά από έντονα παράπονα μου άλλαξαν μόνο το πάνελ και υποτίθεται το πρόβλημα λύθηκε. Έλα όμως που το πρόβλημα δε λύθηκε αλλά έγινε εντονότερο. Μετά από τεράστια ταλαιπωρία μου άλλαξαν την τηλεόραση με άλλο μοντέλο την 60PN6500 (ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ ΑΞΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ).
Φυσικά τα προβλήματα άρχισαν αμέσως. Πάλι έντονες γραμμές (κάθετες και οριζόντιες) και πάλι επικοινωνία με το customer support. Μετά από τεράστια ταλαιπωρία μου ζητάνε να τους στείλω φωτογραφίες του προβλήματος. Όμως η πλατφόρμα που ανεβάζεις φωτογραφίες στην ιστοσελίδα της LG ήταν εκτός λειτουργίας για αρκετές μέρες και μετά από επικοινωνία και πάλι με το customer support ήρθαν και πήραν την tv για έλεγχο. Εγώ με το ζόρι τους έστειλα και τις φωτογραφίες.
Σήμερα 21/10/2014 μετά από μία εβδομάδα που έχει την τηλεόραση το service της LG, που να τονίσω ότι δεν είναι επίσημο service αλλά εξουσιοδοτημένος συνεργάτης, έμεινα έκπληκτος όταν μου δήλωσαν ότι δεν βρήκαν το παραμικρό πρόβλημα!!!
Θέλω λοιπόν να καταγγείλω την συμπεριφορά του service της LG, την εξυπηρέτηση πελατών της LG για την απαράδεκτη συμπεριφορά τους αλλά και για την γενικότερη εμπειρία που είχα με τα προϊόντα τους.
Ευχαριστώ
Τον Ιούλιο του 2011 αγόρασα μια τηλεόραση LG μοντέλο 60PA5500 στην τιμή των 1300 ευρώ περίπου.
Αμέσως άρχισαν τα προβλήματα. Στην αρχή έλιωσε η “τσόχα” στο κάτω δεξιά μέρος του panel, μετά πολλά διόρθωσαν το πρόβλημα. Στη συνέχεια άρχισαν να εμφανίζονται κάθετες και οριζόντιες γραμμές. Μετά από έντονα παράπονα μου άλλαξαν μόνο το πάνελ και υποτίθεται το πρόβλημα λύθηκε. Έλα όμως που το πρόβλημα δε λύθηκε αλλά έγινε εντονότερο. Μετά από τεράστια ταλαιπωρία μου άλλαξαν την τηλεόραση με άλλο μοντέλο την 60PN6500 (ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ ΑΞΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ).
Φυσικά τα προβλήματα άρχισαν αμέσως. Πάλι έντονες γραμμές (κάθετες και οριζόντιες) και πάλι επικοινωνία με το customer support. Μετά από τεράστια ταλαιπωρία μου ζητάνε να τους στείλω φωτογραφίες του προβλήματος. Όμως η πλατφόρμα που ανεβάζεις φωτογραφίες στην ιστοσελίδα της LG ήταν εκτός λειτουργίας για αρκετές μέρες και μετά από επικοινωνία και πάλι με το customer support ήρθαν και πήραν την tv για έλεγχο. Εγώ με το ζόρι τους έστειλα και τις φωτογραφίες.
Σήμερα 21/10/2014 μετά από μία εβδομάδα που έχει την τηλεόραση το service της LG, που να τονίσω ότι δεν είναι επίσημο service αλλά εξουσιοδοτημένος συνεργάτης, έμεινα έκπληκτος όταν μου δήλωσαν ότι δεν βρήκαν το παραμικρό πρόβλημα!!!
Θέλω λοιπόν να καταγγείλω την συμπεριφορά του service της LG, την εξυπηρέτηση πελατών της LG για την απαράδεκτη συμπεριφορά τους αλλά και για την γενικότερη εμπειρία που είχα με τα προϊόντα τους.
Ευχαριστώ