Έμεινα ..πάκης

Status
Not open for further replies.

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.751
Reaction score
138.825
Δεν ισχυριστηκαν οτι οι ταλαντωσεις αναπληρωνουν μερος της χαμενης κατα την ηχογραφιση πληροφοριας.LINK ?

What underpins the BBC's thin-wall cabinet philosophy (and I was surprised to read that exact word in one of Harwood's papers recently) is the observation that a perfectly cast bell will ring on for many seconds. Conversely, a bell with a hairline crack will sound leaden and hardly ring at all. It's the same with cabinets: if the panels are all rigidly glued together then at some critical frequency or other a note or notes in the music will trigger the cabinet's natural structural resonance. In such a rigid structure, there is nothing that can be done to suppress the ringing - and each time that note reappears, it tops up the ringing which then becomes a permanent drone underneath the music.

Conversely, in a thin-wall cabinet, the lossy joints (i.e. removable baffle/back and the generally 9-12mm thin panels used throughout the box) each act as an acoustic hairline crack. They inhibit the build-up of resonance. Simple as that really!

Now, let's not kid ourself that it is possible to kill cabinet resonance stone dead. It isn't. Not with any approach to cabinet design because the sound pressure inside the cabinet is huge. What the thin-wall approach does is to move unwanted resonances downwards in amplitude and frequency so that they are adequately buried below the music and then pushed down in pitch. Note that I said adequately. Providing that the resonance, be it from the cone, cabinet or even recording - whatever the source - is x dBs below the fundamental, the BBC proved that it was completely inaudible. Once inaudible to trained listeners on all types of music/speech, that is the end of the matter. Inaudible to the trained listener is as good as the solution needs to be. It is neither necessary nor cost effective (nor good engineering) to continue pushing for a degree of theoretical excellence that nobody can appreciate but everyone must pay for. That pragmatism keeps our speaker affordable - and sounding natural.

What we seem to be lacking in the industry today is the good old fashioned common sense that was abundant when serious researchers with zero commercial interest (i.e. the BBC) had their hands on the tiller. Thank goodness that they thoroughly documented their efforts for posterity since physics, acoustics and our hearing are the same now as fifty years ago. Now it seems we are all conditioned by marketeers to chase theoretical perfection which is far, far beyond what our ears can reliably resolve.
Alan A. Shaw
Designer, owner
Harbeth Audio UK
αερολογίες και μπούρδες ολκής.

οι κακές καμπίνες είναι κακές καμπίνες, όπως και να τις βαφτίσεις, παραμένουν ...κακές καμπίνες.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Κύριο αγκάθι παραμένει η μεγαλύτερη δυσκολία πιθανής μεταπώλησης. στο μέσο ακροαματικόφιλο χρήστη.Και αυτό δεν διέπεται αποκλειστικά από όρους ανταγωνισμού.
Ναι, καλά, ενώ οι τενεκέδες κρατάν τιμή. (-πήρες like για το πρώτο σκέλος. :))
Σε κάθε περίπτωση, αν έχεις τα χρήματα να τα σκάσεις, και κοιτάς την αξία μεταπώλησης, κάτι πάει στραβά, και δεν είναι ο γιαλός.
Αντιπαθώ τους τραμπάκηδες, και δεν με νοιάζει πως θα το πάρει ο καθένας.
Αν πάλι το καταευχαριστηθείς το σύστημα για μερικά χρόνια, τα έχει βγάλει τα λεφτά του.
Είναι άσκοπο ν'απευθύνεις τέτοιους αφορισμούς σε όποιον αφενός μεν δεν συμμετέχει σε αγοραπωλησίες,αφετέρου δε έχει επανειλημμένα στιγματίσει την υπερκοστολόγηση μεταχειρισμένων συσκευών....;)
Οι αφορισμοί δεν απευθύνονται σε σένα, άλλωστε δεν έχεις γενικά τέτοιο προφίλ, στην προηγούμενη σελίδα είχες κάνει και μια αναφορά που την εκτίμησα:
Μέχρι πρότινος επιδαπέδια ενεργά της Backes & Muller,τα οποία είχαν παραμείνει άνω της δεκαετίας...
Έχω αναφερθεί και σε αυτά στο παρελθόν.
.............................................................................................................................

Μολαταύτα,καθήκον ενός προνοητικού χρήστη είναι να λογαριάζει ακόμα και τις παραμέτρους που δεν θα ενδιιέφεραν εκείνον άμεσα.
Αλλά ποιον? Τον γείτονα? Την πεθερά ? Τον κανακάρη? :rolleyes:

Και αφού θα έχει αποσβέσει την αρχική του τιμή όπως δηλώνεις,εάν και όταν έλθει η στιγμή του αποχωρισμού,οξίζει να δείξεις τότε πάνω απ'όλα ότι οι πράξεις οφείλουν να συμβαδίζουν με τα λόγια...:sneaky:
Το τελευταίο κάνε το σε παρακαλώ λιανά. Σου μοιάζω για την Λουκρητία την Διαχρονική? :wink:

Αν υπονοείς ότι τα μηχανήματα θα χαρίζονται, δεν έχω τέτοιο σκοπό. Τα αγόρασα με την δουλειά μου, και δεν βρίσκω τίποτα ανήθικο στο να τα πουλήσω στις τιμές της αγοράς - ( για αντίστοιχα μηχανήματα ).
 
Last edited by a moderator:

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
αερολογίες και μπούρδες ολκής.

οι κακές καμπίνες είναι κακές καμπίνες, όπως και να τις βαφτίσεις, παραμένουν ...κακές καμπίνες.
Καλωσόρισες :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.751
Reaction score
138.825
Αυτή είναι η πρώτη φορά που γράφω όχι μόνο στο αξιολογότατο αυτό φόρουμ, αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο φόρουμ.

Τυχαίνει να γνωρίζω και να έχω ακούσει το Grimm LS1 ήδη από το 2012. Αποτελεί κατά τη γνώμη μου το πιο ολοκληρωμένο, επιστημονικά τεκμηριωμένο, ριζοσπαστικό και αναμφίβολα ηχητικά υπερεπαρκές σύστημα ηχητικής αναπαραγωγής που είχα την ευκαιρία να γνωρίσω στη ζωή μου.

Η πρώτη σκέψη που και εγώ έκανα όταν τα πρωτοάκουσα ήταν: πόσο δύσκολο είναι να αποχωριστώ τα μηχανήματά μου που μετά από 35 χρόνια απίστευτης σπουδής και οικονομικής αφαίμαξης κατάφερα να «καταλήξω» και να τα αντικαταστήσω με δύο «πορτατίφ» όπως τόσο εύστοχα χαρακτηρίστηκαν οι δύο κύριες μονάδες του εν λόγω συστήματος. Δυστυχώς όμως έτσι έχουν τα πράγματα, η τεχνολογία συχνά μας αφήνει άφωνους ανατρέποντας απότομα ότι έχουμε χτίσει ή πιστεύουμε.

Το ίδιο έχει συμβεί τόσες και τόσες φορές σε όλα σχεδόν τα τεχνολογικά πεδία συμπεριλαμβανομένων των πεδίων της ηχητικής αναπαραγωγής, κυρίως όμως όσον αφορά την ψηφιακή τεχνολογία, τους τρόπους αποθήκευσης ηχητικής πληροφορίας και τις ηχητικές πηγές εν γένει. Στον τομέα όμως των ενισχυτών ισχύος και των ηχείων μέχρι το πρόσφατο παρελθόν υπήρξε μια μακρά τεχνολογική στασιμότητα. Συστήματα μηχανημάτων πολύ υψηλού κόστους μετά από δεκαετίες εξέλιξης κατάφεραν να προσεγγίσουν το όριο της ηχητικής τελειότητας. Αυτά όμως είναι πολύ λίγα. Ελάχιστοι άντεξαν το οικονομικό κόστος, το χρόνο που απαιτούνταν αλλά είχαν τελικά και την τύχη να τα κατακτήσουν. Για κάθε ένα τυχερό υπήρχαν αναρίθμητοι απογοητευμένοι που άλλαζαν μηχανήματα προσπαθώντας να διορθώσουν το λάθος με άλλο λάθος (αφού συχνά δύο λάθη μαζί μας δίνουν το σωστό) και άλλοι που πουλούσαν το μηχάνημα που δεν έφταιγε τελικά για το αποτέλεσμα που είχαν, χάνοντας χρόνο και ενέργεια.

Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να απορρίψουμε τις προσπάθειες που για ένα αιώνα τουλάχιστον έχουν κάνει οι επιστήμονες των ηλεκτρονικών και του ήχου. Άλλωστε δεν θα μπορούσε να γεννηθεί το Grimm LS1 αν δεν πατούσε στις προϋπάρχουσες γνώσεις. Μπορούμε όμως να είμαστε σίγουροι πως σύντομα ο ήχος που όλοι αναζητούμε θα μπορέσει επί τέλους να μπει στα σαλόνια μας με λιγότερα χρήματα, κόπο και φυσικό όγκο. Και τότε θα φανεί ποιοι αγαπούσαν τόσα χρόνια την μουσική αναπαραγωγή και όχι την αναζήτηση μηχανημάτων και τη δόμηση πολύπλοκων συστημάτων.
επ! αυτός μιλάει λογικά!

φάτε τον όρνιαααααααααααααααααα

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.751
Reaction score
138.825
Συγκεκριμένα τους έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ο τρόπος που απέδιδαν μεταξύ άλλων και παλαιότατες ηχογραφήσεις των Beatles και άλλων ροκ συγκροτημάτων.
έτσι ΑΚΡΙΒΩΣ είναι.

Επίσης, όποιος ασχολείται πραγματικά πολύ καιρό με το χόμπι, και έχει έστω και ελάχιστα ανοιχτό μυαλό, είναι αδύνατο να μην κατανοήσει την τραγική υπεροχή των γκριμ σε σχέση με οτιδήποτε άλλο υπάρχει, από το πρώτο άκουσμα. Εκτός κι αν είανι κουφός, πράγμα διόλου περίεργο στο χώρο, συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια..
 





Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
...Στο παρελθόν όμως (2005-2008) ήμουν κάτοχος των εξαιρετικών ενεργών ηχείων Dynaudio BM15A, τα οποία πραγματικά αναπολώ και φυσικά μετάνιωσα που πούλησα...
Εξαιρετικό ηχείο το Dynaudio BM15A, πλην όμως είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί απόλυτα ως near field monitor και όχι ως ηχείο «καθιστικού», που τοποθετείται σε απόσταση μεγαλύτερη των 2 μέτρων.
Φαντάζομαι ότι ο χώρος σας ίσως και να έχει προβλήματα, γι αυτό αρχικά επιλέξατε τη λύση near field ηχείου και κατ’ επέκταση το αντικαταστήσατε με το LS1 που σήμερα απολαμβάνετε.

Παρεμπιπτόντως να αναφέρω ότι φίλοι που επισκέφθηκαν τη φετινή έκθεση του Μονάχου αυτό το Σαββατοκύριακο δεν μπορούν ακόμη να συνέλθουν από την εμπειρία της ακρόασης πεντακάναλου audio-only συστήματος Grimm. Συγκεκριμένα τους έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ο τρόπος που απέδιδαν μεταξύ άλλων και παλαιότατες ηχογραφήσεις των Beatles και άλλων ροκ συγκροτημάτων.
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας, πλην όμως πέρα από την αναφορά σας για τις εντυπώσεις των διάφορων επισκεπτών της φετινής έκθεσης του Μονάχου, για το πεντακάναλο σύστημα των Grimm, δεν μου λύθηκαν οι απορίες στα ερωτήματά μου, τα οποία σας παραθέτω και πάλι:
Όπως παρακάλεσα και σε προηγούμενο post μου, θα ήθελα μια δυο φωτό, για να πάρουμε κι εμείς που παρακολουθούμε το thread μια εικόνα από τον τρόπο τοποθέτησης των Grimm, μιας και έχουμε ως δεδομένη αναφορά μόνο το σύστημα του αγαπητού Γιώργου.

Επιπλέον, θα είχε εξαιρετικό ενδιαφέρον να μας αναφέρατε και δυο λόγια για τα προβλήματα του χώρου σας, αν και πως διορθώθηκαν με το LS1, καθώς και μετρήσεις που ενδεχομένως σας παρέδωσε ο εγκαταστάτης που ολοκλήρωσε, τη σοβαρή αυτή επένδυσή σας.
Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και την υπομονή σας.
 


Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Πανίκο απ' ότι διάβασα, τα έχει στην κατοχή του ο άνθρωπος....
...που μετά από 35 χρόνια απίστευτης σπουδής και οικονομικής αφαίμαξης κατάφερα να «καταλήξω» και να τα αντικαταστήσω με δύο «πορτατίφ» όπως τόσο εύστοχα χαρακτηρίστηκαν οι δύο κύριες μονάδες του εν λόγω συστήματος.
Θα ήταν πάντως ενδιαφέρον να είχαμε και την άποψή του στα αντίστοιχα ερωτήματα, μιας και είναι ένας δεύτερος κάτοχος του εν λόγω συστήματος, εκτός του Γιώργου.
 


PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Πανίκο απ' ότι διάβασα, τα έχει στην κατοχή του ο άνθρωπος....
Λεει:
"Το ότι έτυχε να ακούσω ακριβώς 3 χρόνια πριν τα Grimm στο High end show στο Μόναχο και τρεις φορές ακόμη σε διάφορες εκθέσεις και εντυπωσιάστηκα δεν με έκανε να τα αγοράσω (αν και θα το επιθυμούσα πολύ). "
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.880
Reaction score
13.160
Εγώ δεν καταλαβαίνω το λόγο που τα ενεργά δεν ειναι στα σαλόνια μας και τα περισσότερα παίζουν σε στούντιο,νομίζω πως ο λόγος ειναι καθαρά το μάρκετινγκ
Να στο πω τον λόγο μιας και έχω δει το εσωτερικό αρκετών...
Η κατασκευή τους είναι του πωπού και τα προβλήματα αξιοπιστίας τους αρκετά.
Πόσο μάλλον όταν είναι όλα σε ένα.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Εγώ δεν καταλαβαίνω το λόγο που τα ενεργά δεν ειναι στα σαλόνια μας και τα περισσότερα παίζουν σε στούντιο,νομίζω πως ο λόγος ειναι καθαρά το μάρκετινγκ
Να στο πω τον λόγο μιας και έχω δει το εσωτερικό αρκετών...
Η κατασκευή τους είναι του πωπού και τα προβλήματα αξιοπιστίας τους αρκετά.
Πόσο μάλλον όταν είναι όλα σε ένα.
Ναι, οι επαγγελματίες αγοράζουν από το praktiker, και οι χομπίστες από την dewalt. :rolleyes:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.735
Reaction score
58.516
Οι αφορισμοί δεν απευθύνονται σε σένα, άλλωστε δεν έχεις γενικά τέτοιο προφίλ, στην προηγούμενη σελίδα είχες κάνει και μια αναφορά που την εκτίμησα:
.............................................................................................................................
1) Αλλά ποιον? Τον γείτονα? Την πεθερά ? Τον κανακάρη? :rolleyes:

2) Το τελευταίο κάνε το σε παρακαλώ λιανά. Σου μοιάζω για την Λουκρητία την Διαχρονική? :wink:
Αν υπονοείς ότι τα μηχανήματα θα χαρίζονται, δεν έχω τέτοιο σκοπό. Τα αγόρασα με την δουλειά μου, και δεν βρίσκω τίποτα ανήθικο στο να τα πουλήσω στις τιμές της αγοράς - ( για αντίστοιχα μηχανήματα ).
1) Τον πρώην ή/κι επόμενο κάτοχο.-κατά το γνωστό άσμα με τις "πρώην κι επόμενες".;)
Διότι εκτός της Λουκρητίας,διαχρονική δεν είναι ούτε και η...κατοχή.

2) Αμ μπράβο,τώρα γίνεσαι ξεκάθαρος.Σέβεσαι και τιμάς τον κόπο σου,οπότε δεν σκοπεύεις να τα ΄΄σκοτώσεις΄΄. Επομένως η έννοια της ολοκληρωτικής απόσβεσης είναι άτοπη.
Aν εννοεις μεταξυ κουφων και πεφωτισμενων, παρατα τα, οι κουφοι κερδιζουν ears down :D
Επειδή οι τελευταίοι δεν χρειάζονται να...αναρωτηθούν.:sneaky:
 

Μηνύματα
4.046
Reaction score
1.777
@...που μετά από 35 χρόνια απίστευτης σπουδής και οικονομικής αφαίμαξης κατάφερα να «καταλήξω» και να τα αντικαταστήσω με δύο «πορτατίφ» όπως τόσο εύστοχα χαρακτηρίστηκαν οι δύο κύριες μονάδες του εν λόγω συστήματος.



"Το ότι έτυχε να ακούσω ακριβώς 3 χρόνια πριν τα Grimm στο High end show στο Μόναχο και τρεις φορές ακόμη σε διάφορες εκθέσεις και εντυπωσιάστηκα δεν με έκανε να τα αγοράσω (αν και θα το επιθυμούσα πολύ).
τελικα τι ισχυει; εχασα την μπαλα.
 
Last edited:

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.880
Reaction score
13.160
Ναι, οι επαγγελματίες αγοράζουν από το praktiker, και οι χομπίστες από την dewalt. :rolleyes:
Ούτε καν πράκτικερ, κάτι από Μοναστηράκι μεριά.
Έχεις ανοίξει ποτέ κάποιο ενεργό ηχείο μόνιτορ για να έχεις άποψη και αν ναι ποιο?
 

Status
Not open for further replies.

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.157
Μηνύματα
2.963.618
Members
38.290
Νεότερο μέλος
Zagla
Top