Kii Audio

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.351
Reaction score
7.993
Εχει παει τελικα κανενας δικος μας Μοναχο, να μας πει απο πρωτο χερι τι παιζει με τα Κι?
Ειναι ακριβα Phantom (Devialet οχι αεροπλανα)?
Ειναι φτηνα Grimm?
Ειναι lifestyle Genelec?
Ειναι compact Geithan?
Ειναι η νεα επανασταση στα ηχεια?
:idk:
 

m1ts0s

News poster
Editor
Μηνύματα
2.332
Reaction score
3.636


Πήγε αυτός

Κρατάω αυτό:

"Zum Thema unteres Marktsegment:
Die Kii Three ist nur der Einstieg. Es sind weitere Kiis geplant. Eine kleine Version der Kii Three (15x30x30) und eine grosse.Die grosse soll auch die vertikale Bassausbreitung regulieren bzw. kompensieren können. Die kleine soll weniger als die hälfte der Kii Three kosten."

Ετοιμάζονται λοιπόν ένα μικρότερο kii (15x30x30) που θα κοστίζει λιγότερο απ'τα μισά του Three και ένα μεγαλύτερο kii.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Από ότι βλέπω έχουν χρησιμοποιήσει το ίδιο tweeter με αυτό που έχει και το LS1 (seas dxt), φαντάζομαι για τον ίδιο λόγο - nice!

 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.351
Reaction score
7.993
Αυτος ο Bruno, στο εμπορικο κομματι τα εχει κανει μανταρα μου φαινεται. Εχει ξεκινησει τη Hypex, τη Grimm, τη Mola Mola και τωρα την kii. Ολες τρεχουν ταυτοχρονα, πουλανε σχεδον το ιδιο πραγμα σε διαφορες παραλλαγες κ σε περιεργες τιμες. Η mola εκανε καναδυο χρονια να βρει προμηθευτη για τα σασι κ μου φαινεται το ιδιο θα γινει κ τωρα με τα κι. Λεει για Αυγουστο παραγωγη αλλα χλωμο το βλεπω. Επισης παει για επισημη πρωτη στο Μοναχο κ την κανει σε side show και μετα απο δυο μερες δεν υπαρχει σχεδον καμμια πληροφορια στο ιντερνετ. Λες κ ειναι μυστικο προτζεκτ. Δεν προσλαμβανει κ κανεναν που να ξερει λιγο απο μαρκετινγκ γιατι οπως παει κατι φανατικοι θα ξερουν μονο για την υπαρξη του?

Ασχετο. Οι εισοδοι του ηχειου απο κατω ειναι? γιατι πισω δεν εχει χωρο.
Πρεπει επειγοντως να φτιαξει βασεις που να ακολουθουν το σχημα του ηχειου. ΧΩΡΙΣ ΕΞΤΡΑ ΧΡΕΩΣΗ!
 

m1ts0s

News poster
Editor
Μηνύματα
2.332
Reaction score
3.636
https://be.linkedin.com/pub/bruno-putzeys/7/659/194

Στη Hypex είναι πλέον ως Independent Technology Consultant. Επίσης δεν ασχολείται πλέον με την Grimm απ' ότι φαίνεται στο linkedin (στο site της Grimm δεν υπάρχει πλέον το βιογραφικό του).


(Το πιο ενδιαφέρον στο linkedin του Bruno είναι το τελευταίο project, το Purifi που τρέχει από το Δεκέμβρη σε συνεργασία με Lars Risbo και Peter Lyngdorf - "We are still in stealth mode - stay tuned...". Room correction? :whistling: )
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Η παρουσίαση έγινε σε studio γιατί δεν ήξεραν αν θα ήταν έτοιμο τον Μάιο και πρέπει να κλείσεις απο τον προηγούμενο Σεπτέμβριο δωμάτιο στην έκθεση.

Η τιμή του με ΦΠΑ θα είναι περίπου 10.000 €
Σεπτέμβρη τα πρώτα κομμάτια.
Θα υπάρχει σύντομα για ακροάσεις.

Αυτό που ετοιμάζει στο θέμα του correction θα ενωματωθεί μελλοντικά.

Η Pro version θα βγεί απο Γενάρη του 2016.

Η συζήτηση με το Bruno είναι πάντα αποκαλυπτική και πολύ ενδιαφέρουσα. Το ηχείο θα ταράξει τα νερά περισσότερο απο οτιδήποτε έχει κάνει μέχρι τώρα.

 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.351
Reaction score
7.993
Αν συμπεριλαβει κ το room correction τοτε θα ειναι πραγματικα πληρες το πακετο, για ηχειο-ηχοσυστημα νεας γενιας.
Αρα στην επομενη εκθεση (θα γινει?) θα ειναι η τοπ νεα παρουσια? Ή θα το ακουσουμε κ νωριτερα?
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.351
Reaction score
7.993
von Bruno » 19.05.2015, 13:07

Hi All,

I’m quite impressed by the thoughtful posts made here regarding cardioid cabs and of course Noels extensive report. I’m also enormously flattered that Noel likes the Kii THREE design so much that he would actually duplicate it.

I should explain that my primary reason for making a cardioid is to make an attractive speaker that works well anywhere and doesn’t require users to find the magic spot in their room that sounds good. So it’s user friendliness I’m after, something anyone can buy, set up and enjoy. But for someone prepared to build a speaker, “user-friendliness” is hardly on the radar so you can just as well make something that perhaps wouldn’t ever sell but that works well enough for you and is a lot easier to design.

I’m saying this because although the basic concept is what KSTR describes, it gets hairy when you have to take cabinet diffractions into account and if you want to maintain the cardioid pattern over a substantial frequency range. Otherwise the scheme would have been more common. What I’d like to suggest to Noel is to try approximate what those big built-in studio main monitors do. They don’t need cardioid bass because there’s no “behind” that you want to avoid radiating into. Considering your age I assume you rent your flat so drilling a hole in the wall might not make you very popular. A close approximation would be a large, very flat box with bevelled edges like a truncated pyramid. And if you want to toe them in, perhaps build wedge-shaped enclosures that go in the corners and whose front face nicely segues into the wall. Then you really have a boundary speaker. It’ll be large, it’ll be unwieldy to install but it’ll work.

The second reason why I chose to make a cardioid is because I had an idea that allows me to keep it going up to 700Hz and then, using ordinary methods, maintain comparable dispersion up to about 5kHz. So it’s not just a cardioid bass. Dispersion is constant over most of the band, much more so than on its predecessor. On top of that the acoustic centre of the whole affair (except the tweeter of course) is a point about 5cm in front of the midrange. I was quite chuffed when I figured that one out. So that’s why we’ve got this fancy "Active Wave Focusing" name instead of just calling it a cardioid bass box. That is of course something you don’t get with a flat baffle or a soffit mount but clever choice of driver sizes and crossover points should get you far enough along to be worth the effort. So, in short, Noel, if you’re happy to build a wall-mounted speaker, try that before attempting a cardioid.

Oh yes before I forget, the studio had a fixed projection screen with about half a metre of space behind it. I definitely would have preferred to put the speakers the way I do at home (about 10cm from the wall, will post pic in my introduction thread later) to demonstrate that this really works but that would have put them behind the screen. So instead I just plopped them down where I felt they’d look nice on photographs. No experimentation was done with the placement. Just, bam, one here and one there. On the other hand I could now tell people to go stand in the corner and they’d notice the absence of the usual bass build-up. It was wonderful to see their faces light up. Also the room was really way too good. It’s much more fun to try them in bad acoustics. Well, there’ll be enough hotel shows to prove that.

Regarding toe-in I really don’t understand why heavy toe-in isn’t more popular. When the axes cross in front of the listener, the time of arrival and intensity cues counteract so you get a kind of stereo image even outside the sweet spot. When the axes cross behind the listener, the two cues reinforce each other so the image collapses on the nearest speaker. I’m not the only one doing that. The Marantz room at the MOC had their speakers crossed at 90 degree angles and they gave the same reason for it. You do need controlled dispersion for this trick to work of course. I guess some folks like near-zero toe-in because, as Floyd Toole found, lateral reflections are often euphonic (more “space”). I don’t do euphonics as you’ve probably figured.

I hope you’ll forgive me for going back into hiding and not posting many replies because I seem to have gotten myself into a bit of work lately.

Cheers,
Bruno

ps: really it's OK to reply in German. I always find it silly when 10 Germans and 1 foreigner are in one room suddenly everyone has to speak Foreign. In Vegas do as the vegans do, or what was the expression.



Απο εδω: http://www.aktives-hoeren.de/viewtopic.php?f=16&t=6383&sid=c4c02205b430e1c9bc7b9bf34abcd574&start=15
 


m1ts0s

News poster
Editor
Μηνύματα
2.332
Reaction score
3.636
κι εδώ:

"I got into active speakers when in 2006 a certain British professional monitor company started their move to using Hypex and I built them a simple, cheap DSP controller for an active 2-way. Until then I hadn't given active much thought on audiophile grounds (all that extra processing and/or the impracticality of having so many super quality DACs). But I had to debug my software so I tried it out on a random pair of DIY boxes without filters. Listening I realized that the potential quality improvement by getting rid of the passive filters outweighed any geeky considerations like pure signal paths etc. So I went to a shrink to have myself cured of audiophilia and other superstitions and the rest, as they say, is history*.

I have to admit that I have come across a few rare passive speakers that rival the clarity (but not quite the directness) of a good active one but on the whole there's no going back for me."

"I have taken no acoustic measures because I currently live next to a noisy street and hope to move in the near future. So I didn't feel like investing in acoustics. But since this has been going on for a while it sparked my interest in controlling directivity. Effectively I can now enjoy a really nice, coherent bass where previously I either had no bass, one-note bass or a confused muddle. So perhaps the handicap of a bad room is a good way of concentrating one's attention


I'm strictly digital. I don't have a record collection except from some stuff from my childhood that I don't care too much for. So it'd be a bit silly first to invest in an expensive turntable and then in a vinyl collection, especially since I don't think it is sonically superior."
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Χα! Θα ηθελα λιγο κουτσομπολιο για το διαζυγιο με τον grimm: "Although I'm 100% responsible for the design (bar the rather clever idea of using the legs for diffraction control which is Eelco's) it is now, for all intents and purposes, someone else's product."
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
von Bruno » 19.05.2015, 13:07

Regarding toe-in I really don’t understand why heavy toe-in isn’t more popular. When the axes cross in front of the listener, the time of arrival and intensity cues counteract so you get a kind of stereo image even outside the sweet spot. When the axes cross behind the listener, the two cues reinforce each other so the image collapses on the nearest speaker. I’m not the only one doing that. The Marantz room at the MOC had their speakers crossed at 90 degree angles and they gave the same reason for it. You do need controlled dispersion for this trick to work of course. I guess some folks like near-zero toe-in because, as Floyd Toole found, lateral reflections are often euphonic (more “space”). I don’t do euphonics as you’ve probably figured.
Εκτός του ότι είναι απόλαυση να διαβάζεις αυτά που γράφει (πόσο μάλλον να ακούς ό,τι σχεδιάζει), πάντα μαθαίνεις και κάτι, ακόμη και από ένα χαλαρό μήνυμα σε φόρουμ. Σχετικά με το toe-in: Είναι απολύτως λογικό μεγάλο toe-in να δημιουργεί ευρύτερο sweet spot για το λόγο που εξηγεί. Όσες φορές το έχω δοκιμάσει όμως, στο τέλος πάντα το εγκαταλείπω γιατί μου λείπει ο "αέρας" που δημιουργούν οι πλάγιες και οπίσθιες ανακλάσεις που είναι εντονότερες όταν τα ηχεία έχουν μικρό toe-in. Θύμα των euphonics λοιπόν και εγώ, για ακόμη μία φορά...(Οι άλλες φορές ήταν όταν μου είχαν αρέσει κάτι καραμούζες, λαμπτήρες, καυσόξυλα, κλπ.)
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.351
Reaction score
7.993
Θύμα των euphonics λοιπόν και εγώ, για ακόμη μία φορά...
Ε, γι'αυτο τα λενε euphonics, επειδη ειναι ωραια.
Αλλιως θα τα ελεγαν Κακοφωνίξ!
Παντως παιζει ρολο και ο χωρος ακροασης στο τι επιδραση εχει το επιλεγομενο toe-in.

Οι άλλες φορές ήταν όταν μου είχαν αρέσει κάτι καραμούζες, λαμπτήρες, καυσόξυλα, κλπ.
Καλα τα άλλα, αλλά και καραμουζες?
Aυτες ειναι εντελως:
aa.jpg


Παντως με προβληματιζουν καποια πραγματα που λεει για το Kii.
Για παραδειγμα:
"my primary reason for making a cardioid is to make an attractive speaker that works well anywhere and doesn’t require users to find the magic spot in their room that sounds good. So it’s user friendliness I’m after, something anyone can buy, set up and enjoy".
Μα αυτη ειναι η περιγραφη των Devialet Phantom.
Lifestyle ηχεια δηλαδη, για τον καθενα, με πολυ καλο ηχο.
Δεν ειναι η προτεραιοτητα του δηλαδη το high fidelity.
Και κατεληξε σε ενα ηχειο των 10.000 για να πετυχει τη φιλικοτητα στο χρηστη?
Ποιος θα το αγορασει αυτο?
Τετοια ποσα θα δωσει καποιος που εχει σαν πρωτη προτεραιοτητα την βελτιστη αποδοση, οχι την ευκολια.
Και μετα θα κυκλοφορησει και Pro version.
Αυτο παλι πως κολλαει με τα προηγουμενα?
Εξακολουθω να πιστευω οτι παροτι ειναι πρωτοπορος και χαρισματικος τεχνικος, εχει καποια θεματα στον τομεα του μαρκετιγκ ,με τη γενικοτερη εννοια του ορου.
Δηλαδη τα τελικα προϊοντα που εχει παρουσιασει εχουν προβληματικη στοχευση σε συγκεκριμενες ομαδες ανθωπων-πιθανων αγοραστων.
Και λογικο ειναι βεβαια. Καθενας στον τομεα του.
Στην Devialet για παραδειγμα, τα πανε πολυ καλα σε αυτο το θεμα, χωρις ΙΜΗΟ να ειναι σε ανωτερο τεχνολογικο επιπεδο.
Τελος παντων, θα δειξει.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Ε, γι'αυτο τα λενε euphonics, επειδη ειναι ωραια.
Αλλιως θα τα ελεγαν Κακοφωνίξ!
Παντως παιζει ρολο και ο χωρος ακροασης στο τι επιδραση εχει το επιλεγομενο toe-in.



Καλα τα άλλα, αλλά και καραμουζες?
Aυτες ειναι εντελως:
View attachment 47985

Παντως με προβληματιζουν καποια πραγματα που λεει για το Kii.
Για παραδειγμα:
"my primary reason for making a cardioid is to make an attractive speaker that works well anywhere and doesn’t require users to find the magic spot in their room that sounds good. So it’s user friendliness I’m after, something anyone can buy, set up and enjoy".
Μα αυτη ειναι η περιγραφη των Devialet Phantom.
Lifestyle ηχεια δηλαδη, για τον καθενα, με πολυ καλο ηχο.
Δεν ειναι η προτεραιοτητα του δηλαδη το high fidelity.
Και κατεληξε σε ενα ηχειο των 10.000 για να πετυχει τη φιλικοτητα στο χρηστη?
Ποιος θα το αγορασει αυτο?
Τετοια ποσα θα δωσει καποιος που εχει σαν πρωτη προτεραιοτητα την βελτιστη αποδοση, οχι την ευκολια.
Και μετα θα κυκλοφορησει και Pro version.
Αυτο παλι πως κολλαει με τα προηγουμενα?
Εξακολουθω να πιστευω οτι παροτι ειναι πρωτοπορος και χαρισματικος τεχνικος, εχει καποια θεματα στον τομεα του μαρκετιγκ ,με τη γενικοτερη εννοια του ορου.
Δηλαδη τα τελικα προϊοντα που εχει παρουσιασει εχουν προβληματικη στοχευση σε συγκεκριμενες ομαδες ανθωπων-πιθανων αγοραστων.
Και λογικο ειναι βεβαια. Καθενας στον τομεα του.
Στην Devialet για παραδειγμα, τα πανε πολυ καλα σε αυτο το θεμα, χωρις ΙΜΗΟ να ειναι σε ανωτερο τεχνολογικο επιπεδο.
Τελος παντων, θα δειξει.
"Attractive" με την τεχνική έννοια του όρου, δηλαδή πιο φιλικά με την ακουστική του δωματίου. Αυτό τα κάνει και πιο χρηστικά. Σε συνδυασμό με τις compact διαστάσεις, ομορφούτσικο design και συνδεσιμότητα (παίζει και ασύρματα αν δεν κάνω λάθος), θα τα έλεγες και lifestyle. Αλλά σίγουρα είναι high fidelity, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι αυτός ήταν ο πρωταρχικός του στόχος, αλλιώς σιγά να μην έμπαινε σε τόσο κόπο για να πετύχει καρδιοειδές μπάσο, κλπ. αν δεν ήθελε high fidelity. Θα έκανε ένα ακόμη γυαλιστερό κουτί σαν τα εκατοντάδες που παρελαύνουν στο Μόναχο αυτές τις μέρες.
 

m1ts0s

News poster
Editor
Μηνύματα
2.332
Reaction score
3.636
Το user friendliness δεν αποκλείει το high fidelity.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.351
Reaction score
7.993
Το user friendliness δεν αποκλείει το high fidelity.
Βεβαιως. Ολα τα στοιχεια συνυπαρχουν σε ολες τις υλοποιησεις.
Οι προτεραιοτητες ποιες ειναι, ειναι το θεμα.
Εγω απο τη φραση που ποσταρισα πιο πανω, καταλαβαινω οτι δεν ηταν στοχος του σχεδιαστη να παρουσιασει ενα ηχειο με την καλυτερη δυνατη αποδοση σε εναν οικιακο χωρο (οπως λεει ας πουμε ο Linkwitz για το 521), αλλα να προτεινει ενα κομπακτ συστημα, που θα μπορει οποισδηποτε να το τοποθετησει χωρις καμια ευλαβια, σε οποιοδηποτε σαλονι και να παιζει πολυ καλα.
Ενταξει, τωρα ψειριζω μια φραση που γραφτηκε σε ενα φορουμ, αλλα μετριαστηκε ο αρχικος ενθουσιασμος καπως.
Να περιμενουμε το Kii Reference δηλαδη αμα ειναι...
Και το'χα προχειρο τωρα το δεκαχιλιαρο ρε παιδι μου!
Καλα, παιρνω το dirac τωρα που το ειχα στο προγραμμα και βλεπουμε.
Αλλωστε θα δουλευει και με το κι. Ε???
 

m1ts0s

News poster
Editor
Μηνύματα
2.332
Reaction score
3.636
Εγω απο τη φραση που ποσταρισα πιο πανω, καταλαβαινω οτι δεν ηταν στοχος του σχεδιαστη να παρουσιασει ενα ηχειο με την καλυτερη δυνατη αποδοση σε εναν οικιακο χωρο (οπως λεει ας πουμε ο Linkwitz για το 521), αλλα να προτεινει ενα κομπακτ συστημα, που θα μπορει οποισδηποτε να το τοποθετησει χωρις καμια ευλαβια, σε οποιοδηποτε σαλονι και να παιζει πολυ καλα.
Εγώ καταλαβαίνω το πρώτο.
 

m1ts0s

News poster
Editor
Μηνύματα
2.332
Reaction score
3.636
"I use current drive wherever it helps reduce distortion. The midrange, for instance is entirely current driven. Some confusion is caused by the term "Entzerrung" which could mean reduction of nonlinear distortion but is more usually taken to mean equalisation (i.e. correction of linear distortion). A DSP can easily do EQ but removing nonlinear distortion is quite hard. It's possible but none (including Klippel's excellent work) is far enough to be usable for a design like the THREE.

I need to have the LF extension on the web page corrected. The flat portion of the response is indeed +/-0.1dB but the low corner is at -3dB as one would expect.

There is one XLR that is switchable between AES and analogue. RJ45 connectors provide loop-through in case the speakers are used wired. In wireless mode there is only the 230V to plug in. 2 rotary switches allow rudimentary EQ to match placement.

The only classical crossover point in the filter is between mid and high, 2kHz. Below that there is quite a game going on with overlapping frequency bands to shape the wave front. This is why we say that the filter is not comparable to a classical crossover filter. The concept of crossover frequency is not defined in a design like this. All the DSP hardware and amps were designed new specifically for the THREE. The processor is one of the bigger Sharcs.

My listening room is 6x9x3. It's difficult to say how big a room they'll handle since that really depends on how loud you want to listen at what distance. But I wouldn't be afraid to demo in a room twice the size of mine. Actually I think it'll be more interesting to try really small rooms to hear the diminished impact of the room modes. I haven't had the chance of doing that.

The next model up (TWO) is a floorstanding version with the same drivers but more woofers going all the way down. Higher models have not yet been decided on. I'd love to make a scaled up version that you could actually use as a decent PA

The FOUR would be a scaled down version, like 15x30x30cm and not more than half the price of the THREE. This will be a serious challenge."
 




Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.609
Μηνύματα
2.946.297
Members
38.210
Νεότερο μέλος
Aris29
Top