Diesel και υγραέριο

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.557
Reaction score
98.587
Με αφορμή το παρακάτω τμήμα του post
- καλημέρα , επειδή η δουλειά μου είναι τα αυτοκίνητα :

3ον , diesel , μόνον εάν κάνεις 20.000 + χλμ τον χρόνο
κάτι που έχω διαβάσει κατ' επανάληψιν, μπορείτε οι σχετικοί με το "άθλημα" να μου το δικαιολογήσετε;

Να το πάω και λίγο παρακάτω;
Πέρα από την διαφορά στην τιμή κτήσης, που πολλές φορές είναι πολύ μικρή, έχω το παράδειγμα της Mercedes E (ξέρω, τον χαβά μου εγώ... :D):
E 220d (diesel), 1950cc, 194hp, 7,3 0-100, 4,3lt/100km
E 200 (βενζίνη), 1991cc, 184hp, 7,4 0-100, 6,3lt/100km

Διαφορά τιμής 2.000€ ή λιγότερο από 3%.

Εξαίρεση; Πιθανόν. Γιατί όμως να προτιμήσω την έκδοση βενζίνης, αν κάνω ας πούμε μόνο 10.000km τον χρόνο;
 

Μηνύματα
2.514
Reaction score
1.805
το κόστος συντήρησης ποιο είναι?
Φίλος ταξιτζής μου λέει ότι τα πετρέλαια μας είναι για τα μπάζα στην Ελλάδα.
Βάζει συνέχεια πρόσθετα γιατί αναπτύσσονται μικροοργανισμοί και ρημάζουν το πετρελαιοσύστημα.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.826
Reaction score
76.311
Μυρίζουν, πιάνουν μύκητες στο ντεπόζιτο, θέλει ξεμπούκωμα και συνεχή προσοχή το ακριβό στην αντικατάσταση DPF, απαιτούν αυξημένη συντήρηση σε σχέση με τα παλιότερα diesel, οι Merc έχουν άλλο ένα τανκ με urea, παραμένει ο κίνδυνος καταστροφής της πολύ ακριβής αντλίας απο κακό diesel, δεν έχουν καθόλου ροπή χαμηλά (με αυτόματα κιβώτια όμως δεν έχει σημασία).

Απο την άλλη έχουν άφθονη ροπή, συνεργάζονται άριστα με αυτόματα κιβώτια, οι κινητήρες έχουν μεγαλύτερη αντοχή και είναι σημαντικά οικονομικότεροι.


Τα diesel προτιμούν τους ανοιχτούς δρόμους και έτσι χρησιμοποιούνται στις περισσότερες χώρες. Στην κίνηση αρχίζουν τα προβλήματα.

Υποθέτω πως το λένε για να αποσβεστεί σύντομα η διαφορά κόστους απο τη μειωμένη κατανάλωση. Σε 3-4 χρόνια για παράδειγμα.
Και πριν αρχίσουν οι ακριβές επισκευές.
 
Last edited:

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.753
Reaction score
52.297
Με αφορμή το παρακάτω τμήμα του post

κάτι που έχω διαβάσει κατ' επανάληψιν, μπορείτε οι σχετικοί με το "άθλημα" να μου το δικαιολογήσετε;
- καλημέρα , αφορά μόνον την τιμή του diesel vs petrol , και από το γεγονός ότι τα diesel στα 100.000 χλμ περίπου , θέλουν αλλαγή αντλίας καυσίμου , που στοιχίζει περί τα 1.000 eu
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.753
Reaction score
52.297
- όσο αφορά τους ταξιτζήδες , μην τους παίρνετε της μετρητής γι΄ αυτά που λένε , οι μηχανικοί τους αποκαλούν αλχημιστές και ως ένα σημείο έχουν δίκιο , βέβαια οι οδηγοί ταξί , ανακαλύπτουν και καλές πατέντες , αλλά γενικά είναι twilight zone

- πχ : ενώ στα εγχειρίδια χρήσης των diesel αναφέρεται πως εάν κατά λάθος βάλουμε βενζίνη ( έστω και λίγη ) , πρέπει να αδειάσουμε το ρεζερβουάρ , ενώ πολλοί ταξιτζήδες , ΄σε κάθε 6-7 γεμίσματα , βάζουν και 2-3 λίτρα βενζίνη μαζί με το πετρέλαιο :thumbsdown:
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.491
Αυτή η "μίξη", γιατί μπορεί να γίνεται ? ? ?
 

Μηνύματα
589
Reaction score
1.027
Γιατι ειναι υποχρεωτικη η αλλαγη αντλιας καυσιμου στα 100.000 χλμ;;;; Απο που προκυπτει αυτο;
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.753
Reaction score
52.297
Αυτή η "μίξη", γιατί μπορεί να γίνεται ? ? ?
- κάνει ζημίας στην αντλία καυσίμου , στο φίλτρο , και μακροπρόθεσμα , στα μπέκ , τα οποία δεν αντέχουν την Extra πίεση στον θάλαμο καύσης λόγω αυξημένων οκτανίων
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.753
Reaction score
52.297
Γιατι ειναι υποχρεωτικη η αλλαγη αντλιας καυσιμου στα 100.000 χλμ;;;; Απο που προκυπτει αυτο;
- δεν είναι υποχρεωτική ( κακώς το διατύπωσα εγώ ) , απλά είναι πολύ ποιό ευαίσθητη από αυτή των βενζινοκίνητων , και σε μία χώρα με μέτρια ποιότητα καυσίμου , στα 100.000 χλμ , εμφανίζονται τα πρώτα προβλήματα ( στιγμιαία διακοπή παροχής πετρελαίου , και άλλα χειρότερα )
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.491
- κάνει ζημίας στην αντλία καυσίμου , στο φίλτρο , και μακροπρόθεσμα , στα μπέκ , τα οποία δεν αντέχουν την Extra πίεση στον θάλαμο καύσης λόγω αυξημένων οκτανίων

Όχι, δεν ερωτώ αυτό... ερωτώ γιατί να προβεί κάποιος σε τέτοιου είδους μίξη?
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.753
Reaction score
52.297
Όχι, δεν ερωτώ αυτό... ερωτώ γιατί να προβεί κάποιος σε τέτοιου είδους μίξη?
- υποτίθεται πως καθαρίζει κάποια κατάλοιπα καύσης στους κυλίνδρους , αλλά με ρίσκο
 


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.753
Reaction score
52.297
Γιατί είναι ανόητος και άκουσε τι έκαναν το 1980. :D:rolleyes:
- ακριβώς έτσι , η τότε τεχνολογία αν όχι το επέτρεπε , δεν ήταν και τόσο μη μου άπτου , σε σχέση με την σημερινή , ( χαμηλότερες στροφές λειτουργείας , χαμηλότερη συμπίεση . . . τότε )
 

Μηνύματα
589
Reaction score
1.027
Με 420.000 χλμ σε toyota corolla 2008 δεν εχω το παραμικρο προβλημα στο θεμα της αντλιας καυσιμου. Παντα ομως πετρελαιο βαζω σε 2 συγκεκριμενα πρατηρια που εμπιστευομαι...
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.826
Reaction score
76.311
Με 420.000 χλμ σε toyota corolla 2008 δεν εχω το παραμικρο προβλημα στο θεμα της αντλιας καυσιμου. Παντα ομως πετρελαιο βαζω σε 2 συγκεκριμενα πρατηρια που εμπιστευομαι...
Εσύ το χρησιμοποιείς όπως πρέπει. ;)
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.753
Reaction score
52.297
Με 420.000 χλμ σε toyota corolla 2008 δεν εχω το παραμικρο προβλημα στο θεμα της αντλιας καυσιμου. Παντα ομως πετρελαιο βαζω σε 2 συγκεκριμενα πρατηρια που εμπιστευομαι...[/QUOTE]
- εδώ έχουμε την περίπτωση : σωστός οδηγός + αξιόπιστο όχημα
 

Μηνύματα
589
Reaction score
1.027
Για το αξιοπιστο οχημα ας μην το συζητησουμε καλυτερα... :p
Ειναι απο τις πρωτες παρτιδες και δυστυχως τα πραβληματακια του τα εβγαλε.. Και μια προβληματαρα κιολας!
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.753
Reaction score
52.297
Για το αξιοπιστο οχημα ας μην το συζητησουμε καλυτερα... :p
Ειναι απο τις πρωτες παρτιδες και δυστυχως τα πραβληματακια του τα εβγαλε.. Και μια προβληματαρα κιολας!
- ναι αλλά έβγαλε 420.000 , τα προβλήματα εάν επιτρέπεις , ποια ήταν ;
 

Μηνύματα
589
Reaction score
1.027
420.000 εχει τωρα. Το μεγαλο του προβλημα ηταν το σπασιμο του πρωτου μοτερ στα λιγο παραπανω απο 100.000 χλμ. Οι πρωτες παρτιδες εβγαλαν σε μεγαλο ποσοστο προβλημα στα χιτωνια με αποτελεσμα το σπασιμο. Βεβαια παρολο που το αυτοκινητο ηταν εκτος εγγυησης, επειδη ηταν γενικο το προβλημα η επισκευη εγινε με πολυ πολυ μεγαλη εκπτωση απο την ιδια την toyota. Το δευτερο μοτερ που μπηκε ηταν απο τις επομενες παρτιδες οπου το προβλημα ειχε διορθωθει και εως και σημερα, 320.000 χλμ μετα, δουλευει σαν καινουριο. Αθορυβο, ουτε κραδασμους, ουτε αυξημενη καταναλωση ουτε τιποτα. Απο κει και περα καποια ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα μικροπροβληματακια εχει βγαλει που δεν ηταν κατι το ιδιαιτερο. Αλλα και αυτα διορθωθηκαν στις επομενες παρτιδες.
Για να συνεννοηθουμε καλυτερα, να πω οτι προκειται για ταξι!
Ολα ειναι θεμα χρησης νομιζω. Μπορει να δεις διπλα διπλα δυο ολοιδια αμαξια και το ενα να ειναι κουκλι και αξιοζηλευτο και το αλλο να ειναι χρεπι. Εχω δει αρκετες τετοιες συγκρισεις σε πολλες μαρκες. Και Skoda και Toyota και Mercedes.
Για Ι.Χ. παντως θα επελεγα ενα αυτοματο diesel αλλα πολλων κυβικων, 2000 ας πουμε. Για τα μικρα που κυκλοφορουν δεν εχω εμπειρια.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.839
Reaction score
8.858
Ας μην έχει προτεραιότητα μόνο το κόστος. Από θέμα μόλυνσης υπερέχει το diesel ή όχι, κανένας δεν τα κοιτά αυτά, ειδικά με το θέμα της ποιότητας του καυσίμου στην Ελλάδα. Κάπου διάβασα ότι σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες σκέπτονται ακόμη και απαγορεύσεις!
Ράδιο αρβύλα θα μου πείτε, είναι έτσι όμως?
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.580
Μηνύματα
2.945.020
Members
38.200
Νεότερο μέλος
danstefan
Top