- Μηνύματα
- 25.449
- Reaction score
- 21.741
- Θέλω να μου βάλετε αυτό το δίσκο ν' ακούσω!
- Μισό λεπτό κύριε, μη περδικλωθούμε κιόλας...
Πισω απο τους τελικους εχει σκαμνακι για το πικαπ αραγε?View attachment 63650
- Θέλω να μου βάλετε αυτό το δίσκο ν' ακούσω!
- Μισό λεπτό κύριε, μη περδικλωθούμε κιόλας...
Και αφου διαπιστώσουν οτι εχει γρεζι και ολα τα υπολοιπα , αρχιζουν τις συμβουλες για το τι πρεπει να αλλαξει στην αλυσιδα ετσι ωστε ο βατραχος να μεταμορφωθεί σε πριγκίπισσα.Οταν μιλάμε για κριτική ήχου, έχω αυτόματα στο μυαλό μου κάτι μίζερα σιχάματα που δήθεν ως τρανοί ειδήμονες σε κρουσιαλ ω πω πω παναγιά μου ακρόαση σηκώνουν με αηδία τη μισή μύτη ψιλοκλείνοντας το σύστοιχο βλέφαρο, και τρίβοντας με μικρές κυκλικές κινήσεις ενωμένα το δεύτερο και τρίτο δάχτυλο με τον αντίχειρα του δεξιού χεριού, λεν κάποια κοτσάνα του στυλ "δεν είναι πολύ υγρές οι μεσαίες, έχει λίγο γρεζι και κόκκο στα πρίμα, και το μπάσο δε πείθει", ενώ το αριστερό χέρι είναι στάνταρ στην τσέπη του παντελονιού, στυλ μαγκια κι έτσι,
Και θέλω να πω το ζαπ να τους δείρει. Άσχημα.
Οταν μιλάμε για κριτική ήχου, έχω αυτόματα στο μυαλό μου κάτι μίζερα σιχάματα που δήθεν ως τρανοί ειδήμονες σε κρουσιαλ ω πω πω παναγιά μου ακρόαση σηκώνουν με αηδία τη μισή μύτη ψιλοκλείνοντας το σύστοιχο βλέφαρο, και τρίβοντας με μικρές κυκλικές κινήσεις ενωμένα το δεύτερο και τρίτο δάχτυλο με τον αντίχειρα του δεξιού χεριού, λεν κάποια κοτσάνα του στυλ "δεν είναι πολύ υγρές οι μεσαίες, έχει λίγο γρεζι και κόκκο στα πρίμα, και το μπάσο δε πείθει", ενώ το αριστερό χέρι είναι στάνταρ στην τσέπη του παντελονιού, στυλ μαγκια κι έτσι, αλλά μάλλον τελικά πρέπει απλώς να παίρνει έμπνευση για τις μπούρδες που λεει, χαϊδευοντας τα μπαλάκια του, και δη το σύστοιχο, το αριστερό, χρόνια με την παπαρηγα.
Και θέλω να πω το ζαπ να τους δείρει. Άσχημα.
- δεν βλέπω τον θερμοστάτη όμως
Να ευλογήσω και λίγο τα γένια μου...Φυσικά, τη τσόχα στον πάγκο παραλαβής που είχαν στην Lyric και το πιάσιμο του μηχανήματος σαν να κρατάνε μωρό παιδί, δεν τα έχω ξαναδεί πουθενά.
Edit: Πουθενά σε όσα καταστήματα έχω επισκεφθεί κατά καιρούς.
Η δήλωση αυτή δικαιώνεται για δύο λόγους:πρώτον,έγινε μετάβαση από αυτοκινητικούς σε γαστριμαργικούς και γευσιγνωστικούς παραλληλισμούς και δεύτερον,η μεταφορά κι εκεί εξακολουθεί να πηγαίνει...σύγνεφο.Το νήμα βαδίζει στη σωστή κατεύθυνση
Ενδεικτικώς,χωρίς...αγωνία και πάθος:Ποια; μη μας κρατας σε αγωνια!
Φυσικά, εσύ πελάτης είσαι, και πας στο φίνο εστιατόριο να δειπνήσεις με το γκομενάκι. Σου μαγειρεύει ο σεφ τη μοσχαρίσια μπριζολάρα σου, και στη σερβίρει στο πιάτο, ........
Όταν πας στο τάδε σούπερ σπέσιαλ βραβευμένο εστιατόριο, δεν είναι δεδομένο,. ότι η μπριζολάρα θα είναι λουκούμι σκέτο κι ο σεφ απαιχτος. Εμένα τουλάχιστον μου έχει συμβεί κάποιες φορές και απ ό ότι έχω καταλάβει και σε εσένα. Και η διαδικασία του ''μαγειρέματος'' συνεχίζεται, από το περιβάλλον του εστιατορίου, το σερβίρισμα και το κρασί, που παίζουν επίσης τεράστιο ρόλο στην απόλαυση και φυσικά στο τελικό αποτέλεσμα.
Aντιστοίχως αγαπητέ ΕΑR, καλώς ή κακώς το ''μαγείρεμα'', δε περιορίζεται μόνο στην διαδιακασία της ηχογράφησης. Συνεχίζεται από τους κατασκευαστές και προμηθευτές των διαφόρων συσκευών ήχου, στο ''ματσάρισμα'' των συσκευών που γίνεται , όπως γίνεται, ''σωστά'' ή ''λάθος'' από τους διάφορους κατασκευαστές, εμπόρους ή χομπίστες και συνεχίζεται περεταίρω από το χώρο μας, που όπως πολύ σωστά λες, παίζει τεράστιο ρόλο στο τελικό αποτέλασκαι, όπως και ο τρόπος τοποθέτησης των ηχείων! Και οι μηχανικοί ήχου δεν είναι ολοι de facto άριστοι, αλλά υπάρχουν και καλοί, μέτριοι ή και ''για τα μπάζα'', όπως ακριβώς και οι κατασκευαστές hi fi, οι deallers και όσοι εμπλέκονται στις πωλήσεις και ''στησήματα'' συστημάτων! Συνεχίζεται από τον ίδιο μας τον εγγέφαλο, το θυμικό μας, τις εμμονές μας για το ''σωστό'' ή το ''λάθος'' που ''ακούμε'' ή δεν ''ακούμε'', το χαρακτήρα μας που μας επιτρέπει ή δε μας επιτρέπει να βλέπουμε τα ''σωστά'' ή τα ''λάθη'' και να τα παραδεχόμαστε, ώστε να τα διορθώνουμε ή αντιθέτως, να εμμένουμε σε αυτά. Αυτό είναι τελικά το χόμπι και καλώς ή κακώς οι συντελεστές του! Ο τυπικός χομπίστας από τη πλευρά του, δε τελείωσε καμία σχολή τεχνικών ήχου, ούτε ορκίστηκε καμία πίστη ''ορθοδοξίας΄΄ή ''ιερών κανόνων''. ''Λάθη'' θα κάνει και δικαιούται να τα κάνει.Να βάλει την αισθητική των μηχανημάτων ή του χώρου του, σε μεγαλύτερη προτεραιότητα και πάνω από το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα, απλά γιατί έτσι του αρέσει ή γιατί απλά δε γνώριζε ούτε ήταν υποχρεωμένος να γνωρίζει! Έχει το χόμπι του για να περνά την ώρα του και δικαιούται να το κάνει, όπως του γουστάρει και να έχει τις δικές του προτεραιότητες σε όλους τους τομείς, που δεν είναι για όλους ίδιες! Αλλοι θέλουν ή μπορούν να μάθουν, να αλλάξουν και να ''ανέβουν'' επίπεδο, με τις δικές σου προτεραιότητες, αλλοι πάλι όχι! Δεν υπάρχει κανένας Μωυσής που πήρε από το Θεό με Δέκα Εντολές, του στυλ ,πέτα το pick up σου, τα βυνύλια, τις λάμπες, τις κόρνες, τα Nordost σου, φτιάξε το χώρο σου και πάρε ενεργά, αλλιώς θα πάς στο πυρ το εξώτερον και εις την Κόλασιν των χαιντάδων, ασχέτως , αν τα παραπάνω , είναι σωστά ή λάθος! Τυνχάνει να έχουμε σε πολλά πράγματα, ίσως στα περισσότερα, κοινές απόψεις, που προέκυψαν, ίσως από κοινά λάθη και πορείες. Διαφωνώ όμως οριζοντίως και καθέτως με το να φτιάχνω μανιφέστα να είμαι απόλυτος και να κατακρίνω ή να ειρωνεύομαι τους συγχομπίστες μου, ακόμη και αν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι έχω δίκιο! Τα ίδια μας τα προηγούμενα λάθη και οι προηγούμενες απολυτότητές μας, πρέπει να μας κάνουν, πιο συγκρατημένους και ανεκτικούς. Θεωρώ μεγάλο κρίμα να ντρέπεται κανείς για τα λάθη του και να είναι πυρ και μανία για τους ''απατεώνες'' που τους ''εξαπάτησαν'' και εξύφαναν συνομωσίες για να φάνε τα λεφτά ή την χαιφιντελιστικη ευτυχία μας,.Εμείς οι Ελληνες το κάνουμε αυτό κατά κόρον, γιατί απλά δεν αντέχουμε τα λάθη μας και ότι δεν είμαστε Θεοί! Στη πραγματικότητα αυτά τα λάθη και αυτοί οι ''απατεώνες'', μας φέρνουν στο επίπεδο που σήμερα βρισκόμαστε, μας κάνουν πιο σοφούς και ενδεχομένως, πιο δυνατούς, αν χειριστούμε τα διδάγματα των λαθών μας σωστά. Η συγκεκριμένη ''περιπέτεια'', θα μπορούσε να συμβεί και οπουδήποτε αλλού, χτίζοντας το σπίτι του, λύνοντας νομικά τις διαφορές του, ή προσπαθόντας να βρεί την υγειά του! Αντίστοιχοι ''βοηθοί'' ή ''απατεώνες'' ή ''κυκλώματα'' θα βρίσκονταν και εκεί και θα εκμεταλεύονταν την αδυναμία της άγνοια ή την ημιμάθεια, στη οποία είμαστε όλοι λίγο ή πολύ, ''καταδικασμένοι''. Κάποιοι ''ξέρουν΄'' κάποια από την ''αλήθεια'', κάποιοι άλλοι περισσότερη ή πολύ περισσότερη, κανείς όμως δε την κατέχει ολόκληρη!, Επιπλέον κανείς δε δικαιούται να επιβάλλει τη δική του αλήθεια σε κανένα!
Πως παιζ;Η επίδειξη δεν είναι κανόνας. Γνωστός έχει δικαναλο σύστημα που έχει 1 μυριο γιούρα. Δεν το έχει δει κανείς εκτός από το πολυ στενό περιβάλλον του, δεν είναι σε κανένα φορουμ και δεν μας αφήνει ουτε καν καμία φώτο να βγαλουμε.
Σέρνεται και κακό μάτι, και η ξεματιάχτρα Βασιλειάδου μας άφησε χρόνους προ πολλού.Η επίδειξη δεν είναι κανόνας. Γνωστός έχει δικαναλο σύστημα που έχει 1 μυριο γιούρα. Δεν το έχει δει κανείς εκτός από το πολυ στενό περιβάλλον του, δεν είναι σε κανένα φορουμ και δεν μας αφήνει ουτε καν καμία φώτο να βγαλουμε.
Έτσι είναι αγαπητέ ΕΑR, είτε μας αρέσει είτε, όχι Οι άνθρωποι είναι καταδικασμένοι να είναι ελεύθεροι και να πληρώνουν για τις επιλογές τους. Και να μαθαίνουν από τα λάθη τους!Άραβά μου, έχεις δίκιο.
Έτσι είναι.
Καθένας δικαιούται να κάνει τις επιλογές του. Και να τις υποστεί στη συνέχεια.
Φιλ φρι έβριμπόντι.
ΥΓ Αν δεν είναι ενεργά τα ηχεία, την κάνατε την κουτσουκέλα σας κερατούκληδες!
(Και γω την έκανα, ξέρω)
Να μαθαίνουν από τα λάθη τους,όχι απαραιτήτως... -κρίνοντας απ'όσα διαβάζω....Οι άνθρωποι είναι καταδικασμένοι να είναι ελεύθεροι και να πληρώνουν για τις επιλογές τους. Και να μαθαίνουν από τα λάθη τους!
Εντάξει τα ''παλιά'' ενεργά επειδή κατά κανόνα απευθύνονται σε επαγγελματίες, είναι συνήθως ''καλύτερα'', υπό την έννοια ότι είναι πιο τίμια και ισορροπημένα, ηχητικά, ίσως και πιο ''οικονομικά'' και κάνουν συνήθως, για αυτό που κατασκευάστηκαν. Λειτουργούν ως εργαστηριακά εργαλεία για να παίζουν σωστά, σε σωστά φροντισμένα στούντιο, για να γίνενται η εγασία του mastering και να παίζουν near field σε χώρους, συνήθως διαστάσεων τρία επί τρία!
... Μου έδωσαν αυτογνωσία και πιο καθαρή ματιά, και κατανόηση για τους άλλους! Και ελπίζω ότι δε με έκαν τόσο ''σoφό'' και ''επαρμένο'', ώστε να βγάζω πύρηνα κηρύγματα επί του....''ιντερνετικού άμβωνος'', να κατακεραυνώνω τους ΄''αμαρτωλούς'' ή τους ''ετερόδοξους'' ή να επιδιώκω. να τους αλλάξω τη ''πίστη τους'', με το στανιό!