- Μηνύματα
- 80.257
- Reaction score
- 102.547
Και ακαρτερει και ακαρτερει φιλελεύθερη λαλιά , ένα εχτυπαε τ' άλλο χέρι από την απελπισια...περιμενω να αλλάξει η κυβέρνηση να κατεβάσει ο Κυριάκος την φορολογία στους ελεύθερους επαγγελματίες )
Θα πάνε στην Αγγλία;B&O Beolab 90.Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούσαν ν'αποταθούν στο μέλος ABSENTI για να πληροφορηθούν την ακριβή τοποθεσία ακρόασης.
Και ακαρτερει και ακαρτερει φιλελεύθερη λαλιά , ένα εχτυπαε τ' άλλο χέρι από την απελπισια...
Τέτοιες επικλήσεις δεν αποτελούν ένδειξη ποιοτικής,αλλά...ποιητικής απελπισίας.Μην πω να παμε στον γκουρου στην Αυστρια και πεθανουμε απο τα γελια.
[DOUBLEPOST=1481993017][/DOUBLEPOST]@Bhutia εσυ κολωσες με antkots τι να μου πεις γατακι με τα μπουτακια σου. αλλα ακομη περιμενω υποδειξη να παμε να ακουσουμε συστημα.
Γιατί όχι;Η διαδικασία του Brexit δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα,οπότε μάλλον γλιτώνουν την έκδοση...visa.Θα πάνε στην Αγγλία;
Άκου τον Dimifoot καλύτερα.Εγώ πάλι πιστεύω ότι τα άκουσαν. Και δικαίωμά τους να μην τους άρεσαν.
....
Γιατί δεν ισχύει αυτό που λες, εκτός αν κάπχοιος είναι εντελώς κουφός και άσχετος....
Γιατί μας είναι τόσο δύσκολο να αποδεχτούμε ότι το ουδέτερο συχνοτικά ηχείο, με μικρές παραμορφώσεις, και με σωστή απόσβεση στις χαμηλές συχνότητες δεν ακούγεται ιδιαίτερα ευχάριστα as is αλλά ακούγεται όπως ακριβώς το περιέγραψε ο Ζαπ;
Οπχοιοδήποτε ηχείο το χρειάζεται αυτό....
ΙΜΗΟ ένα τέτοιο ηχείο για χρήση hi-fi χρειάζεται υποχρεωτικά ρύθμιση ανάλογα με το χώρο και τη θέση ακρόασης.
Hanging on in quiet desperation is the english way..Τέτοιες επικλήσεις δεν αποτελούν ένδειξη ποιοτικής,αλλά...ποιητικής απελπισίας.
Γιατί όχι;Η διαδικασία του Brexit δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα,οπότε μάλλον γλιτώνουν την έκδοση...visa.
Άμα μας βάλεις να κάνουμε κρΗτική ακρόαση με τα Greatest Hits του πατέρα του, τότε μέσα:Εγω εκανα υπόδειξη...φαντάζομαι οτι έχετε ήδη παει στα 200αρια. Εχεις ήδη αναφορά λοιπον.
Τα διόδια για Σαλονίκη σας τα κερνάω, μαζί με άπειρα κοψίδια και μπυρες, μόλις αγοράσω ενεργά ηχεία (περιμενω να αλλάξει η κυβέρνηση να κατεβάσει ο Κυριάκος την φορολογία στους ελεύθερους επαγγελματίες )
Μου φαίνεται αρκετά εύκολη η δικαιολογία "φταίει ο χώρος" για να περιγράψουμε μία καταστροφή - αν καταλαβαίνω καλά την πρόταση "βγήκαμε στο μπαλκόνι". Προσωπικά έχω ακούσει άπειρα ηχεία. Δέν θυμάμαι ποτέ όμως ο χώρος να κατέστρεψε ένα καλό ηχείο. Ή τουλάχιστον δέν το έχω συναντήσει.Πχ μας εφερε ο vet τα κλαιν μαιν. Τα στησαμε και βγηκαμε στο μπαλκονι. Τι λαθος καναμε ???
Alex, το ηχείο όντως ακουγόταν "λεπτό" και "άσωμο".Μου φαίνεται αρκετά εύκολη η δικαιολογία "φταίει ο χώρος" για να περιγράψουμε μία καταστροφή - αν καταλαβαίνω καλά την πρόταση "βγήκαμε στο μπαλκόνι". Προσωπικά έχω ακούσει άπειρα ηχεία. Δέν θυμάμαι ποτέ όμως ο χώρος να κατέστρεψε ένα καλό ηχείο. Ή τουλάχιστον δέν το έχω συναντήσει.
Το σύνηθες όταν δέν μας αρέσει ένα καλό / ακριβές ηχείο είναι οτι δέν έχουμε συνηθίσει σε αυτό το άκουσμα. Το σύνηθες στα καλά και ακριβά ηχεία είναι ο έλεγχος σε ψηλές στάθμες κάτι το οποίο μεταφράζεται ως έλλειψη μπουμαρίσματος άρα και μπάσου. Άλλο στοιχείο που ενοχλεί είναι ο γρήγορος παλμός ήτοι γρήγορη κρουστική απόκριση η οποία γίνεται αντιληπτή ως έλλειψη όγκου.
Είναι αυτό που ακούμε απο πολλούς οτι τα μόνιτορ είναι κρύα, απόλυτα, τσιρίζουν κτλ...
Υ.Γ. Στα παραπάνω δέν βγάζω τον εαυτό μου απ έξω και εγώ μάλλον στο μπαλκόνι θα ήμουν...
Και το ηχείο ήταν αρρύθμιστο.Οι προλαλήσαντες τα είπαν όλα... και με βρίσκουν σύμφωνο, απλά εγώ επειδή βαριόμουνα να ξεστήσω το σύστημα και να το ξαναστήσω (πάλι μικρόφωνα κλπ.).... βγήκαμε "κάποια" εκατοστά μακρύτερα από τους πίσω τοίχους, από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής... και είχε "κόντρα" και ένα χώρο που είναι "ρουφήχτρα"....
Ρε παιδγιά, στη συγκεκριμένη περίπτωση, το ηχείο όντως ακουγόταν "λεπτό" και "άσωμο".Τετοιο ηχειο, μη εντοιχισμενο, χωρις eq/drc και με τυπικο μουσικο προγραμμα ακουγεται οπως το περιγραφει ο teachertza και ολος ο κοσμος. Δεν "το εχω ακουσει".
Καμία αντίφαση....
Με τα δικα μου κριτηρια παραμενει εξαιρετικο και το καλυτερο value for money.
Αντιφαση; Not.
Το Hi-End είναι flat, ε?:happy_2:
Και (με συνοπτικές -8 μηνών- διαδικασίες)...αποφάσισα ότι το "flat" δεν είναι καλό.
Δηλαδή, εννοώ ότι αν η μετρημένη απόκριση στο χώρο των συχνοτήτων από 20Hz έως 20KHz είναι "flat", με μέγιστη απόκλιση +-0,5db, είναι ένα πράγμα που δεν ακούγεται... ενοχλεί. Υπερβολικά "πρίμα" γενικώς, άθλια "σώματα", κενό-άδειο μπάσσο.
Κατέληξα, με βάση τα αυτάκια μου, (δώστε βάση, γιατί με φωνάζουν κωσταυτιά) σε ένα "target responce" όπως λέμε, το οποίο δεν είναι flat.
και συνεχίζουμε ότι:1. Ελαφρώς ενισχυμένες (+3-5db) τις πολύ χαμηλές συχνότητες (κάτω των 30 κύκλων) για λόγους γρονθοκοπήματος του σπλήνα μου, καθαρά θέμα ευχαρίστησης θα έλεγα. Δεν αλλοιώνει το σύνολο σε καμία περίπτωση, και ....αρέσει! Δίνεις άνετα την απάντηση "ναί" στην προφανή ερώτηση "μπάσσα έχει?"....
2. Σχετικά ενισχυμένες οι χαμηλομεσαίες, από 100-550Hz, με ομαλή κλίση μεγίστου εύρους 3 db. Δηλαδή από τους 100 κύκλους ξεκινάει μια ομαλότατη πτώση μέχρι τους 600 κύκλους, εύρους 3db. Εκεί, στους 600 κύκλους, οριοθετείται η μέση στάθμη του ηχείου, που παραμένει σταθερή μέχρι και τον 1 χιλιόκυκλο. Αυτή η σχετική ενίσχυση των μεσοχαμηλών προσδίδει ένα αληθοφανέστατο "σώμα" σε όργανα και φωνές!
3. Πλατώ νεκρικής "φλαταδούρας" παίζει μόνο μεταξύ 550Hz-1KHz. Εκεί, ό,τι πειράζεις χαλάει το σύμπαν.
4. Από το 1KHz μέχρι τα 5-6 ΚΗz μια προοδευτικά αυξανόμενη κλίση, συνολικά της τάξης των 3db, είναι το επόμενο βήμα. Αυτό προσδίδει την απαραίτητη μεσαία "μεταλικότητα" (δε ξέρω πως αλλιώς να το εκφράσω) στα πνευστά και τα μεταλλικά κρουστά (πχ πιατίνια). Είναι σημαντικό να κυριαρχούν οι χαμηλότερες συχνότητες των "μεσαιοπρίμων" στα "πρίμα" γενικά, ώστε να βγεί αυτό το πράγμα.
5. Από τα 5-6KHz μια ομαλή πτώση της τάξης των 2-3db μέχρι τους 20 χιλιόκυκλους. Ουσιαστικά στο γράφημα η πτώση με πρώτη ματιά περιγράφεται σα να ξεκινά από τους 3-4KHz και ομαλοποιείται σχεδόν απόλυτα όσο ανεβαίνει. Αυτή η απόκριση των υψηλών ακούγεται πέρα για πέρα εκτεταμμένη, διόλου κουραστική-ενοχλητική, με ήρεμες-μεταξένιες θα έλεγα δυνατότητες στην υφή "γλυκών" ακουσμάτων, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί την δυνατότητα για ακραίους σκληρούς (πχ ηλεκτρονικούς ή σκληρής ηλεκτρικής κιθάρας) ήχους. Οποιαδήποτε πιο μεγάλη πτώση θυμίζει τον παλιό γλυκό "λαμπάτο" αν θέλετε ήχο, με παντελή αδυναμία αληθοφανούς αναπαραγωγής "σκληρού" ηχητικού περιεχομένου, ενώ μικρότερη κλίση προσεγγίζει σκληρόηχες κακής αμερικάνικης σχολής υψηλές συχνότητες που "ξύνουν-ξυρίζουν".
Δηλαδή τί λέει με λίγα λόγια? Οτι με μία ελαφριά ρύθμιση όχι μόνο θα ακουγόταν flat στον συγκεκριμένο χώρο (κάτι μή θεμιτό για εμάς που είμαστε χομπίστες και όχι επαγγελματίες) αλλα θα ακουγόταν και αρεστό.Ρε παιδγιά, στη συγκεκριμένη περίπτωση, το ηχείο όντως ακουγόταν "λεπτό" και "άσωμο".
Και σε άλλο χώρο μη προσεγμένο, άρκεσε μόνο μια "σωστή" τοποθέτηση και προσαρμογή του από τα ρύθμιστικά στην πλάτη του ηχείου (κάτω από 5 λεπτά δουλειά).
Δε μπορεί κανείς να κατηγορήσει όσους το άκουσαν στο χώρο του ΜΗ.
...
Όταν λέω μας αρέσουν εννοώ οτι μας άρεσαν όταν τα ακούσαμε τυχαία σε ένα φίλο ή σε μία έκθεση. Έπειτα να τα βάλουμε τυχαία στο χώρο μας και να τεστάρουμε και πάνω τους 5-6 ενισχυτές ετσι ώστε τυχαία να βρούμε τον καλύτερο, γιατί φυσικά στο χώρο μας ο συνδυασμός του φίλου μας δέν θα ακούγεται το ίδιο άρα πιθανώς να μήν μας αρέσει.
Δεν ακούμε λάθος,άμα εκείνο που αναμένουμε κάθε φορά ν'ακούσουμε είναι λάθος......
Μήπως ακούμε λάθος ?
Η τeλικα δεν μπορούν τα συγκεκριμένα ηχεία να παίξουν σε οικιακό περιβαλον μη φροντισμενο ?
Απλοποιημενη η ερώτηση του S είναι υπαρχει ένα γ@μημενο ενεργό σύστημα σε οικιακό χώρο φροντισμενο η ΜΗ ???
Καλή τύχη...Αυτή είναι φυσικά η μία λύση.
Ένα καλό ηχείο με καλό έλεγχο.
Η άλλη λύση είναι να πάρουμε δύο ηχεία που μας αρέσουν.
Όταν λέω μας αρέσουν εννοώ οτι μας άρεσαν όταν τα ακούσαμε τυχαία σε ένα φίλο ή σε μία έκθεση. Έπειτα να τα βάλουμε τυχαία στο χώρο μας και να τεστάρουμε και πάνω τους 5-6 ενισχυτές ετσι ώστε τυχαία να βρούμε τον καλύτερο, γιατί φυσικά στο χώρο μας ο συνδυασμός του φίλου μας δέν θα ακούγεται το ίδιο άρα πιθανώς να μήν μας αρέσει.
Δεν ακούμε λάθος,άμα εκείνο που αναμένουμε κάθε φορά ν'ακούσουμε είναι λάθος...
Από την ειλικρινή μικρή μου εμπειρία δεν είμαι προκατηλημενος
Σε χώρο που να πληροί τις προϋποθέσεις φροντίδας από αισθητικής πλευράς και μη φροντισμένο από ακουστικής,δε μπορεί παρά να είναι το σύστημα του...
...gonis !
Τα μπούτια σου Μαρία ....
Τον έκαψες τον άνθρωπο