Y
Yiannis_B
Guest
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα ενός SUV / Crossover? - Δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα.
Βασικά δε μασάει σε λακκούβες και τυπικό χωματόδρομο. Είναι πιο ψηλό, δε χτυπάει σε πεζοδρόμια.Ποια είναι τα πλεονεκτήματα ενός SUV / Crossover? - Δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα.
-για να πηγαίνεις και στην παραλία. 


Γιατί?Νομίζω ότι προς αυτήν την κατεύθυνση θα είναι το επόμενο ΙΧ μου, εις βάρος (προφανώς) άλλων παραμέτρων.


Καγκουροψάλιδα;![]()
mode <on>
mode <off>Ρε Johnny, πολλά απωθημένα έχεις.Ωπα ρε αρκουδόμαγκα !!
Αν νομίζεις ότι με τα καγκουροψάλιδα θα φιάξεις S2000 σε γελάσανε. Αστο άλλοι έχουν ιδρώσει με το S 2000 , δεν σε παίρνει.
Πολύ λίγα EP3 έχουν στηθεί καλά και ακόμη λιγότερα FN1 . Το S2000 είναι μοναδικό . Εχω οδηγήσει TYPE R FN2 ίδιο με το δικό μου οπτικά το οποίο χαζοψάρευε μόνιμα . Εχω δεί τι κάνει ένα καλά στημένο TYPE R και έχω μείνει μαλάκας . Ναι ένα κλασσικό FN2 TYPE R , με 400+ BHP που παίρνει τους πάντες όλους στην κλάσση του στη νεα βουτα. Ετσι την λέω εγω. Εδώ σε μένα είναι στο ολυμπιακό χωριό .

Που θα με δεις βρε αγόρι μου? Μετράω τρίτο track day στα Μέγαρα. Να σε καλέσω στο επόμενο? 60 ψωροευρώ έχει. Θα μπεις? -Δεν λέω ότι είμαι γαμίκουλας, αλλά κάνω το κέφι μου και μαθαίνω.Δεν ξέρω τι στήνεις εσύ , αλλά θα σε δούμε και σένα.
Εεεε, αυτό δεν λέω?Το FN2 δεν έχει ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω , έχει ημιάκαμπτο. Τουλάχιστον , αυτό λέει η HONDA < τώρα αν το αλλάξουν? δεν ξέρω.
ΑΥΤΆΆΆΆ...

P.S. Και το FN2 δεν έχει ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Που κολλάει?
Αν σκάσω μύτη με το 2CV του παππού θα με αφήκουν να μπω ή θα φάω πόρτα?...Που θα με δεις βρε αγόρι μου? Μετράω τρίτο track day στα Μέγαρα. Να σε καλέσω στο επόμενο? 60 ψωροευρώ έχει. Θα μπεις? -Δεν λέω ότι είμαι γαμίκουλας, αλλά κάνω το κέφι μου και μαθαίνω.



Είσαι από τους τυχερούς. Η πίστα των Σερρών είναι 10 κλάσεις πάνω από τα Μέγαρα.Αν σκάσω μύτη με το 2CV του παππού θα με αφήκουν να μπω ή θα φάω πόρτα?...
Υ.Γ. έχει και sony xplod φορεμένο...παίζει να μου κάνουν καλύτερη τιμή ?![]()

Έλα ρε Johny δεν το ήξερα ότι είσαι driver...α ρε τι μου θύμησες...φοιτητική ζωή-Σαλόνικα-HornetάκιΕσύ είσαι τυχερός. Η πίστα των Σερρών είναι 10 κλάσεις πάνω από τα Μέγαρα.
http://www.nomoreheroesanymore.com/news47818
Δες και καμμιά φωτογραφία στο site μου. Το έχω παρατήσει, αλλά θα το ξαναπιάσω, καταραμένο fb .![]()


και με το αριστερό χέρι έξω και πάνω να κρατά κόντρα την πόρτα
Barry Sheene.
Το Hornetάκι θυμάσαι ή τίποτα άλλο?...α ρε τι μου θύμησες...φοιτητική ζωή-Σαλόνικα-Hornetάκι![]()

Gamatos!![]()
Τo '93 έδωσα το παπί και μια Canon A1, και βρέθηκα μ' αυτό το 4-κύλινδρο τετρακοσάρι.
Μεταχειρισμένο, κατευθείαν εισαγωγή από την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. 55 αλογάκια μπορεί να μην φαίνονται πολλά, αλλά από φανάρι σε φανάρι στην Εγνατία μάζευε πάνω από 150 κι άντε να φρενάρεις μετά, με τα αστεία φρενάκια του και τα γιοκογλίτσα σχιστομάτικα λαστιχάκια του.
Τις πρώτες μέρες είχα πάθει ένα μικρό σοκ με την ισχύ.
Σε κάθε φανάρι ένα ακόμα drug-race, σε κάθε στροφή ένιωθα λίγο σαν τον barry sheene - το μηχανάκι βέβαια ήταν όρθιο, αλλά εγώ νόμιζα ότι θα ακουμπήσω κάτω τον αγκώνα...![]()
Κλασσικός μοτοσυκλετιστικός εξοπλισμός ήταν το τζιν, τ' άρβυλα , μπουφάν δερμάτινο να ναι και ό,τι να 'ναι, και το κράνος στο χέρι.
Τότε ή οι βενζίνες ήταν φτηνές, ή δεν τις λογαριάζαμε - δεν θυμάμαι. Πάντως σπάνια ξεκαβαλούσαμε.
Το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής το 'χαμε για κυριακάτικο καφέ.
Ψέμα.
- κάθε μέρα ήταν Κυριακή...
[/SPOILER]




Η πίστα των Σερρών είναι 10 κλάσεις πάνω από τα Μέγαρα
Έτσι!χαίρομαι που υπάρχουν πίστες για να μαθαίνει ο κόσμος (δυστυχώς λίγοι)
Στην Αθηνα για οσους δεν το ξερουν στην πιστα καρτ στην Βαρκιζα εχει και διχρονα 125 σε αρκετα λογικη τιμη (25 ευρω ειχα πληρωσει αλλα δεν θυμαμαι αν ηταν για 10-15 η παραπανω λεπτα).Νομίζω πως επίσης πολύ διδακτικό για οποιονδήποτε είναι να οδηγήσει τα επαγγελματικά καρτ στην πίστα των Σερρών. Έχω χρόνια να πάω για τέτοια γούστα, και θυμάμαι ότι η τιμή ενοικίασης αγωνιστικού καρτ ήταν πολύ τσιμπημενη, αλλά η αίσθηση ήταν το κάτι άλλο...
Συμφωνω και επαυξανω.Αυτό που μπορεί να μάθει "ο κόσμος" όπως λες, είναι να ξεπεράσει το φόβο, που είναι η κυριότερη αιτία ατυχημάτων, και να δει τις ικανότητές του στην οδήγηση, αλλά και τις δυνατότητες του οχήματος