Test drive off topics

Μηνύματα
30.395
Reaction score
30.233
Το αερόπλανο φίλε είναι μία πολύ μυστήρια συσκευή. Σκέψου ότι έχει τρείς τροχούς και όχι τέσσερις. Στρίβει σαν την πουτάνα . Οπου θέλει αυτό.
Σοβαρά τώρα , θέλει συνήθεια , α στρίψεις αεροπλάνο στο έδαφος , γιατί πολύ απλά στρίβει διαφορετικά , και με κάμποσους τρόπους.
1 διαφορική ωση. Γκαζώνεις τον εξωτερικό κινητήρα ενώ ο εσωτερικός παραμένει idle.
2 χρησιμοποιείς διαφορικά τα φρένα. Σε όλα τα αεροπλάνα γίνεται αυτό. Ανεξάρτητα τα αριστερά από τα δεξιά. \
3 και βασικότερο , χρησιμοποιείς το tiller, το τιμόνι που λειτουργεί-στρίβει τον εμπρός τροχό .
Που να δείτε παίδες τι είδους κωλίδια με την μούρη κάνουν τα αεροπλάνα.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.602
Reaction score
46.362
δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω φόβο...γιατί πολλοί γίνονται νευρικοί όταν τον νιώθουν..και ο πανικός δεν απέχει από το να αναλάβει τον έλεγχο

ανησυχία θα το χαρακτήριζα καλύτερα σε πιο νορμάλ έκδοση ότι μπορείς να κάνεις κακό από απροσεξία δική σου και δική του.
καθαρό μυαλό στο τιμόνι μέχρι να φτάσεις στον προορισμό σου...ειδικά μέσα στην πόλη που έχεις και τον αρνητικό παράγοντα της διαδρομής-ρουτίνας
Αν ήμασταν πιο σοβαροί θα μου ήταν αρκετό και η ανησυχία. Με τα χάλια που έχουμε όμως θέλω φόβο, φόβο και τρόμο σε σημείο που αν δεν είσαι σίγουρος για το τι κανείς πίσω από το τιμόνι να κάθεσαι σπίτι σου, χεσμενος τελείως πως το λένε.
 

Μηνύματα
1.931
Reaction score
2.430
Αν ήμασταν πιο σοβαροί θα μου ήταν αρκετό και η ανησυχία. Με τα χάλια που έχουμε όμως θέλω φόβο, φόβο και τρόμο σε σημείο που αν δεν είσαι σίγουρος για το τι κανείς πίσω από το τιμόνι να κάθεσαι σπίτι σου, χεσμενος τελείως πως το λένε.
Εγω παλι αντι για χεσμενους και φοβισμενους θα προτιμουσα να εχω μπροστα μου και πισω μου οδηγους που εχουν εκπαιδευτει σωστα, που ξερουν πως συμπεριφερεται το αυτοκινητο τους, που για να παρουν το διπλωμα χρειαστηκε να κανουν γυρο πιστας με χρονομετρηση οπως γινεται πχ στην φινλανδια (και μαλιστα σε παγο), που να ξερουν να κανουν μια προσπεραση με ασφαλεια, να ξερουν να στριβουν και να ξερουν ποιος ειναι ο καταληλλος χειρισμος σε καθε περιπτωση που μπορει να τους συμβει.
Και να μην επαναπαυονται οτι η αργη οδηγηση τους εξασφαλιζει την ασφαλη μετακινηση. Την δικη τους η των αλλων οδηγων.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.602
Reaction score
46.362
Εξαρτάται από την κλίση του οδοστρώματος, την ποιότητα της ασφάλτου, την παρουσία χώματος - χαλικιών ή άλλων ολισθηρων ουσιών πάνω στο δρόμο, το διαφορικό, και άλλες παραμέτρους.


Με πολύ περισσότερες πιθανότητες από ότι με φρενάρισμα, και πάλι παίζουν ρόλο πολλές παράμετροι εκτός του φρένου, όπως το αν θα συνεχίσεις να κρατάς σταθερά πατημένο το γκάζι ή αν θα το αφήσεις, αν θα πατάς ταυτόχρονα γκάζι και φρένο, αν θα πατήσεις κι άλλο το γκάζι, και πάλι το διαφορικό; Τορσεν, μπλοκέ, κλπ. Πως χειρίζεσαι το τιμόνι, τι αναρτήσεις φοράς, ψηλό ή χαμηλό αυτοκίνητο, κλπ. Δεν υπάρχουν απλές απαντήσεις.

Όλα παίζουν ρόλο, και η πίεση στα λάστιχα και ο φόρτος και η κατάσταση των αμορτισέρ και η διαφορά μεταξύ τους και τι χρώμα κάλτσες φοράς..

Το θέμα είναι προφανώς σύνθετο.

Θεωρώ ότι δεν υπάρχει λογική για κανέναν να μη ξέρει τι θα συμβεί στο αυτοκίνητο σε μία στροφή αν πατήσει δυνατά φρένο ή διακεκομμένα, αν κάνει μικρές απότομες διορθώσεις του τιμονιού ή αν το κρατάει σταθερό, είναι πολλά, τι να γράψει κανείς... Αυτά θέλουν practice.

Και όλα αυτά Κώστα που γράφεις, με τα οποία συμφωνώ, και αποδεικνύουν οτι η οδήγηση σε δημόσιο δρόμο με ένα τυπικά (ελλιπώς) συντηρημένο ΙΧ είναι ένα πολύ σύνθετο θέμα και έξ αποτελέσματος πολύ επικίνδυνο είναι πιο φρόνιμο να γράφουμε δημοσίως οτι πρωτιστως πηγαίνετε στην πίστα να μάθετε τι μπορεί να συμβεί στην άλφα ή στη βήτα περιπτωση (στις παρά πολλες περιπτωσεις που υπάρχουν και που εν τελεί είναι αδύνατον να εκπαιδευτεις) και έτσι δεν θα έχετε μάλλον πρόβλημα από το να φωνάζουμε οτι πρώτα από όλα οδηγούμε ακολουθώντας τους κανόνες, με ευγένεια, με πρόληψη, με άμυνα χωρίς τσαμπουκάδες, χωρίς υπεροψία, χωρίς βιασύνη και τόσα άλλα (κινητο, πιωμα...) με το μυαλό μας το πρωι που βγαίνουμε από την πόρτα να έχουμε ως πρώτο μέλημα να ξαναμπούμε το απόγευμα.
I rest my case...and my body in a few minutes :roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.835
Reaction score
146.262
Εδώ ρε συ, δε ξέρει τόσος κόσμος πως διάολο στρίβουν το τιμόνι, μπλέκουν τα χέρια τους, τα πάνε εναλλάξ, ο,τι να'ναι.. καμιά φορά βλέπω καμιά γκόμενα να στρίβει τιμόνι και ψοφαω στο γέλιο, λες και έχει χτυπήσει 4 εγκεφαλικά...

Στριψιμο γκόμενας αριστερά: χέρια στις 2 άκρες του τιμονιού, μπροστά από τα βυζγιά, τα οποία τρίβουν την κόρνα.. Λίγο πάνω το δεξί χέρι, λίγο κάτω το αριστερό, πάμε ξανά, λίγο πάνω το δεξί... Τραγικότητα.
[DOUBLEPOST=1487383730][/DOUBLEPOST]
είναι πιο φρόνιμο να γράφουμε δημοσίως οτι πρωτιστως πηγαίνετε στην πίστα να μάθετε τι μπορεί να συμβεί στην άλφα ή στη βήτα περιπτωση
Αυτό γράφουμε βρε!
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.602
Reaction score
46.362
Εγω παλι αντι για χεσμενους και φοβισμενους θα προτιμουσα να εχω μπροστα μου και πισω μου οδηγους που εχουν εκπαιδευτει σωστα, που ξερουν πως συμπεριφερεται το αυτοκινητο τους, που για να παρουν το διπλωμα χρειαστηκε να κανουν γυρο πιστας με χρονομετρηση οπως γινεται πχ στην φινλανδια (και μαλιστα σε παγο), που να ξερουν να κανουν μια προσπεραση με ασφαλεια, να ξερουν να στριβουν και να ξερουν ποιος ειναι ο καταληλλος χειρισμος σε καθε περιπτωση που μπορει να τους συμβει.
Και να μην επαναπαυονται οτι η αργη οδηγηση τους εξασφαλιζει την ασφαλη μετακινηση. Την δικη τους η των αλλων οδηγων.
Και εγώ θα ήθελα μπροστά μου τον Σένα και πίσω μου τον Σουμαχερ αλλά δεν τους έχω. Έχω τον κωλοπαιδαρα τον καγκουρα που επειδή πήγε με το σαξοραλλο δυο φορές στα μέγαρα και μια στις Σέρρες νομίζει οτι ο δρόμος για την Επίδαυρο είναι η πίστα του για να ξεκαβλ@σει και για να κάνει φιγούρα στην γκομενα που την πάει στο στο στορκ για μπυρα με θέα κι έτσ'.
[DOUBLEPOST=1487384102][/DOUBLEPOST]
Σοφόν! ;)

Μια απλή ερώτηση, για αύριο:
Ξέρεις πως πρέπει να έχουμε τα χέρια στο τιμόνι για να στρίψουμε; :)
:rolleyes:
Για ρίξε μια ματιά στη στροφή, έρχομαι; :tongue:
[DOUBLEPOST=1487384186][/DOUBLEPOST]
...
[DOUBLEPOST=1487383730][/DOUBLEPOST]
Αυτό γράφουμε βρε!
Ξαναδιαβάστο όλο, αλλη προτεραιότητα βάζω εγώ.
 

Μηνύματα
1.931
Reaction score
2.430
Και εγώ θα ήθελα μπροστά μου τον Σένα και πίσω μου τον Σουμαχερ αλλά δεν τους έχω. Έχω τον κωλοπαιδαρα τον καγκουρα που επειδή πήγε με το σαξοραλλο δυο φορές στα μέγαρα και μια στις Σέρρες νομίζει οτι ο δρόμος για την Επίδαυρο είναι η πίστα του για να ξεκαβλ@σει και για να κάνει φιγούρα στην γκομενα που την πάει στο στο στορκ για μπυρα με θέα κι έτσ'.
[DOUBLEPOST=1487384102][/DOUBLEPOST]
.
Δεν εχω την απαιτηση να ειναι ολοι Σενα και Σουμαχερ, ομολογω οτι προτιμω να εχω μπροστα μου τον καγκουρα που ξεκαυλωνει με το σαξο παρα τον ασχετο που μιλαει στο κινητο και πηγαινει με 60 στην αριστερη λωριδα αλλα δεν ειναι αναγκη να παιρνουμε τα ακρα για παραδειγμα.
Ο μεσος ορος ειναι το προβλημα που δυστυχως ειναι πιο κοντα στον ασχετο στην αριστερη λωριδα με το κινητο παρα στον καγκουρα που ξεκαυλωνει με το σαξο
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.835
Reaction score
146.262
Παλιά κι εγώ έτρεχα στους δρόμους. Δυστυχώς το στάδιο αυτό ομολογώ πως το πέρασα. Μετά έτρεχα μόνο στην πίστα και κυρίως στα καρτ έβγαζα τα απωθημένα μου. Έφτασα να κάνω όλη τη διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη με δυνατό αυτοκίνητο καλοστημένο, που έτρεξε στην πίστα των Σερρών, χωρίς να ξεπεράσω ποτέ τα 120! Χαχαχαχαχα.. Τώρα, εδώ και αρκετά χρόνια δηλαδή, έχω βάλει το αυτοκίνητο να κάνει μπιπ αν τυχόν ξεχαστώ κσι πιάσω 140 για να κόψω... Στην πρόσφατη διαδρομή μου Θεσσαλονίκη Αθήνα και επιστροφή, άκουσα συνολικά 2 φορές το μπιπ, κι αμέσως ..έκοψα! Γενικά δεν μπορώ να πω πως τηρώ τα όρια ταχύτητας, διότι όταν λέει 40 και 50 και 60 στις ευθείες στην εθνική, ειλικρινά δε γίνεται με κανένα τρόπο να τα τηρήσω, είναι εντελώς παράλογα, αλλά όταν λέει νορμάλ νούμερα, 90/100/110/120/130, το πολύ να πάω 10-15 χλμ παραπάνω σε κάθε περίπτωση. Σχεδόν ποτέ όμως δε θα πάω με χαμηλότερη ταχύτητα, τουλάχιστον αυτή που λέει η ταμπέλα, θα τη λέει το κοντέρ. :)

Η ταχύτητα όμως, λέει πολύ λίγα από μόνη της. Πιο πολλά λεν άλλα πράγματα στο δρόμο. Και σχεδόν ποτέ δε με ενοχλούν αυτοί που ρίχνουν μερικά χιλιόμετρα παραπάνω στο κοντέρ, εκτός κι αν έχουν μπέμπα, οι 9 στους 10 έχουν πρόβλημα.. :gotcha:
Οι απολύτως πιο ενοχλητικοί οδηγοί είναι αυτοί που πάν με 69 στην αριστερή λωρίδα μέσα στη νύχτα με τη μεγάλη σκάλα μονίμως στα φώτα και αναμμένα και τα φώτα ομίχλης, να με τυφλώνουν καλά, όχι λίγο. Ή χοντρές κι άσχημες γκόμενες είναι, ή τίποτα παππούδες που δε βλέπουν Χριστό οι κακομοίρηδες! :D:D
 
Last edited:

spylab

TrumpoMusk
Moderator
Μηνύματα
15.016
Reaction score
38.156
Ειναι λογικο αυτο που συμβαινει ! Μετα απο ωρες πηξιμο στο δρομο καπου πρεπει να ξεσπασουν και οι αυτοκινητακιδες :p Οσο δεν κανουν ξαφνικα αλλαγη λωριδας εκνευρισμενοι χωρις φλας μεσα στην κινηση ,για να πανε απο μποτιλιαρισμα σε μποτιλιαρισμα , αλλα ξεδινουν μετα στα φορα
εμεις οι γιοι του ανεμου και της βροχης ειμαστε ευχαριστημενοι :thumbsup:

Το να έρχεσαι φάτσα με φάτσα με αυτοκίνητο ή φορτηγό, μπαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα είναι μια χαρά.
We looked the bus in the eyes and the bus blinked first :superman:
 


Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.494
Ωραια, εγω να ρωτησω κατι αλλο; Τις εξατμισεις γιατι τις αλλαζετε; ΟΛΟΙ!

Αφου με ακους απο το βενζιναδικο, εχεις χρονο να ετοιμασεις το εσπρεσσακι μου μεχρι να σου χτυπησω το κουδουνι!

:roflmao:
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
49.263
Reaction score
104.259
εμεις οι γιοι του ανεμου και της βροχης ειμαστε ευχαριστημενοι :thumbsup:
Γιέ του ανέμου και της βροχής, εσύ ήσουν σταματημένος κάτω από τη γέφυρα της Κατεχάκη στην τελευταία μπόρα; :p:laugh:
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.277
Reaction score
11.570
Μπερδεύετε εντελώς ανόμοια πράγματα.
Η αγωνιστική οδήγηση δεν έχει να προσφέρει τίποτα στην καθημερινή οδήγηση. Είναι άσχετα πράγματα μεταξύ τους.

Περπατάς στο πεζοδρόμιο.
Κύριος μιλάει στο κινητό στην μέση του πεζοδρομίου, φωνάζοντας τόσο ώστε να τον ακούς δυο τετράγωνα πιο δίπλα. Στριφογυρίζει αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους που πρέπει να κάνουν σλάλομ για να μην πέσουν πάνω του.
Νεαρές στήνουν πηγαδάκι κλείνοντας όλο το πεζοδρόμιο.
Γιαγιούλες με τα μπαστουνάκια τους περπατάνε στην μέση.
Νεαροί σε παρέες περπατάνε με βήμα βιαστικό πέφτοντας πάνω στον κόσμο αδιαφορώντας έστω να ζητήσουν συγνώμη.
Η απάντηση σε αυτές τις συμπεριφορές είναι ότι πρέπει να τους κάνουμε μαραθωνοδρόμους;
Ή μήπως να γίνουμε εμείς για να σώσουμε το τομάρι μας;

Ο δρόμος χρειάζεται αστυνόμευση.
Άντε από την πίστα ( που δεν έχει καμία σχέση αλλά μόνο σε πίστα μαθαίνεται) να δεχτώ να μάθουμε το ''πατάω με όλη μου την δύναμη το φρένο και κοιτάω σωστά για να στρίψω το τιμόνι''

Όλα τα άλλα είναι άσχετα. Είναι για να πουλάμε σεμινάρια ή για ''''κομπλεξικούς'''' του στυλ εγώ οδηγάου και σε πίστα ναουμ άρα στο δρόμο νομιμοποιούμε να κάνω μ#$λ@κίες.

Σαφώς και η οδήγηση είναι και χόμπι αλλά καμία σχέση με την μετακίνηση
 
Last edited:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
49.263
Reaction score
104.259
Και σχεδόν ποτέ δε με ενοχλούν αυτοί που ρίχνουν μερικά χιλιόμετρα παραπάνω στο κοντέρ, εκτός κι αν έχουν μπέμπα, οι 9 στους 10 έχουν πρόβλημα.. :gotcha:
Ακόμα κι αν η μπέμπα είναι μηχανή; :whistling:
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.982
Reaction score
84.594
Όσοι δεν έκαναν σεχ χθες, έγραφαν μέχρι τις 5 το πρωί! :p
κρατα και ημερολόγιο με τις περιόδους της καθεμιάς μας...και θα μας βγάζεις ειδοποίηση κάθε φορά που μπαίνουμε...μαζί με τα up στις αγγελίες

τι σόι super είσαι?:p:roflmao::roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.835
Reaction score
146.262
Όσοι δεν έκαναν σεχ χθες, έγραφαν μέχρι τις 5 το πρωί! :p
Λεν πως πολλοί ευφυείς άνθρωποι έχουν αυξημένη διαύγεια μεταμεσονύχτια και είναι τυπικοί ξενυχτηδες.

Σπανίως κοιμάμαι πριν τις 4-5 το πρωί.. κι η ώρα του σεχ είναι πριν την εκπομπή της Νικολούλη, μετά είναι ώρα του μαλτ *

Άλλοι κοιμούνται κι άλλοι παίρνουν ενέργεια μετά το σεχ!

Και για ξύπνημα πριν τις 12 το μεσημέρι, η πιο καλή ιδέα είναι σεχ στα πλάγια. ;)
 

Μηνύματα
842
Reaction score
715
To γεγονος οτι δεν εχεις ιδεα απο αυτα και να ηθελες δεν κρυβεται και οι ειρωνιες δεν βοηθουν.
Το φρεναρισμα επανω στην στροφη ακομα κι αν δεν μπλοκαρουν οι τροχοι μπορει να προκαλεσει εγκαρσια απωλεια προσφυσης (πλαγια ολισθιση) η οποια φυσικα δεν ελεγχεται απο το ABS. Και η συνηθης αντιδραση των απαιδευτων οδηγων ειναι το περεταιρω στριψιμο του τιμονιου αν προκειται για υποστροφη που φυσικα ειναι ο λαθος χειρισμος που οδηγει σε ακομα μεγαλυτερη απωλεια προσφυσης και πληρη απωλεια ελεγχου.
Τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα εχουν πολυ προσεκτικα σχεδιασμενη γεωμετρια ωστε η υπερστροφη να ειναι πολυ δυσκολο να εμφανιστει ακομα και σε ακραιες καταστασεις οποτε τα αναποδα τιμονια σπανιως χρειαζονται αν δεν εχει προηγηθει χρηση του χειροφρενου.
Αρκετά έχουν και ASR που κάνει ακριβώς αυτό. Πατά φρένα ανάποδα και μεμονωμένα στους τροχούς για να σε μαζέψει.
(πέρα από τα σπινιαρίσματα)
 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.875
Μηνύματα
3.065.918
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top