- Μηνύματα
- 41.979
- Reaction score
- 84.588
daharis, κατεβαίνουν οι Ρώσοι μεθαύριο.
daharis, κατεβαίνουν οι Ρώσοι μεθαύριο.
Επειδή το θέμα είναι του μηχανοκίνητου, αλλιώς λέγεται και με τις πάντες.Και για ξύπνημα πριν τις 12 το μεσημέρι, η πιο καλή ιδέα είναι σεχ στα πλάγια.![]()

Ακόμα κι αν η μπέμπα είναι μηχανή;![]()
Ξεγλύστρησε δηλαδή ο Σπύρος...Χμ, τώρα που το λες νομίζω πως στις μηχανές δεν ισχύει.
Μια προς μια θα μπορουσα να ειχα γραψει αυτες ακριβως τις λεξεις... καρμπον ομως.Παλιά κι εγώ έτρεχα στους δρόμους. Δυστυχώς το στάδιο αυτό ομολογώ πως το πέρασα. Μετά έτρεχα μόνο στην πίστα και κυρίως στα καρτ έβγαζα τα απωθημένα μου. Έφτασα να κάνω όλη τη διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη με δυνατό αυτοκίνητο καλοστημένο, που έτρεξε στην πίστα των Σερρών, χωρίς να ξεπεράσω ποτέ τα 120! Χαχαχαχαχα.. Τώρα, εδώ και αρκετά χρόνια δηλαδή, έχω βάλει το αυτοκίνητο να κάνει μπιπ αν τυχόν ξεχαστώ κσι πιάσω 140 για να κόψω... Στην πρόσφατη διαδρομή μου Θεσσαλονίκη Αθήνα και επιστροφή, άκουσα συνολικά 2 φορές το μπιπ, κι αμέσως ..έκοψα! Γενικά δεν μπορώ να πω πως τηρώ τα όρια ταχύτητας, διότι όταν λέει 40 και 50 και 60 στις ευθείες στην εθνική, ειλικρινά δε γίνεται με κανένα τρόπο να τα τηρήσω, είναι εντελώς παράλογα, αλλά όταν λέει νορμάλ νούμερα, 90/100/110/120/130, το πολύ να πάω 10-15 χλμ παραπάνω σε κάθε περίπτωση. Σχεδόν ποτέ όμως δε θα πάω με χαμηλότερη ταχύτητα, τουλάχιστον αυτή που λέει η ταμπέλα, θα τη λέει το κοντέρ.
Η ταχύτητα όμως, λέει πολύ λίγα από μόνη της. Πιο πολλά λεν άλλα πράγματα στο δρόμο. Και σχεδόν ποτέ δε με ενοχλούν αυτοί που ρίχνουν μερικά χιλιόμετρα παραπάνω στο κοντέρ, εκτός κι αν έχουν μπέμπα, οι 9 στους 10 έχουν πρόβλημα..
Οι απολύτως πιο ενοχλητικοί οδηγοί είναι αυτοί που πάν με 69 στην αριστερή λωρίδα μέσα στη νύχτα με τη μεγάλη σκάλα μονίμως στα φώτα και αναμμένα και τα φώτα ομίχλης, να με τυφλώνουν καλά, όχι λίγο. Ή χοντρές κι άσχημες γκόμενες είναι, ή τίποτα παππούδες που δε βλέπουν Χριστό οι κακομοίρηδες!![]()
Η εκαναν νωριτεραΌσοι δεν έκαναν σεχ χθες, έγραφαν μέχρι τις 5 το πρωί!![]()
Πολύ καρμπόν.Η εκαναν νωριτερα![]()
Το ABS δεν υπάρχει για να μειώνει την απόσταση φρεναρίσματος, αλλά για να έχεις τιμόνι με φρενάρισμα πανικού.Ακόμα και το abs πάντως, δεν είναι ούτε άψογο στη λειτουργία ούτε μειώνει την απόσταση ακινητοποίησης σε κάθε περίπτωση, ούτε σε βοηθάει πραγματικά να διατηρήσεις πορεία αποφυγής εμποδίου πάνω σε στροφή ή απότομο φρενάρισμα, διότι η πορεία αποφυγής εμποδίου δεν απαιτεί ποτέ να φρενάρεις μέχρι ακινητοποιησης και το abs το μόνο που κάνει είναι να μετατρέψει τον πανικό σου σε ομαλό σταμάτημα του αυτοκινήτου.
Χωρίς όμως brake assist το abs συνήθως αυξάνει την απόσταση ακινητοποίησης, και τυπικά ο οδηγός που δεν αγχώνεται δε πατάει τόσο πολύ φρένο ώστε να μπεί σε λειτουργία το abs, κι έτσι φρενάρει καλύτερα, έχοντας συνεχώς τον έλεγχο του οχήματος.
Δηλαδή, το abs και το brake assist κλπ είναι συστήματα που στη θεωρία είναι άριστα, στην πράξη όχι, όμως τουλάχιστον συμμαζεύουν τον πανικό του τέρμα κάτω το φρένο πανικόβλητου οδηγού, χωρίς όμως στην πραγματικότητα να προσφέρουν κάτι καλύτερο στον ικανό οδηγό, ο οποίος επειδή ακριβώς δεν πανικοβάλλεται, αν και ξέρει ότι αυτά τα συστήματα υπάρχουν, απλώς χειρίζεται έτσι το όχημα ώστε δε φτάνει στα όρια να τα χρησιμοποιήσει.
Οι τυπικές συνθήκες που (αν ξέρεις) θα πας κλάσεις καλύτερα χωρίς abs, είναι σε χαλίκι, από χοντρό έως άμμο, σε χωματόδρομο, σε λάσπη, και χιόνι - πάγο. Κι όποτε κάτι από αυτά υπάρχει πάνω στην άσφαλτο, τα μάτια σας 14. ;(
Έχουν γραφτεί πολλά, και προφανώς υπάρχουν ψήγματα αλήθειας ακόμα και στην επικινδυνότητα του abs όπως λέει ο τύπος στο λινκ, αλλά μη βγάλετε την ασφάλεια αν δε ξέρετε 1000% τι κάνετε. Αν τυχόν δείτε στο αυτοκίνητό σας κουμπί απενεργοποίησης του abs, γράψτε το εδώ, είστε περίπτωση.
Άλλα συστήματα που έχουν συνήθως κουμπιά απενεργοποίησης, είναι όντως πολύ πιο αναγκαία να μπορούν να απενεργοποιηθουν.
Σωστά.Το ABS δεν υπάρχει για να μειώνει την απόσταση φρεναρίσματος, αλλά για να έχεις τιμόνι με φρενάρισμα πανικού.

Η δική μου άποψη είναι ότι και στα προ 20ετιας abs ακόμα και ο οδηγός αγώνων με ένα κοινό αυτοκίνητο σε κοινό δρόμο δεν θα φρενάρει πιο αποτελεσματικά. Για αγωνιστικά στημένο αυτοκίνητο σε πίστα ίσως αν και πάλι έχω τις επιφυλάξεις μου.Σε προ 20ετίας ABS , σε καλή άσφαλτο με το τιμόνι ευθεία ναι οδηγοί αγώνων κάνουν καλύτερο φρενάρισμα απ΄το ads. Σε όλες τις υπόλοιπες συνθήκες δλδ στην πραγματικότητα είναι αστείο να το συγκρίνουμε.
Μετά τα χρυσά αφτιά καλό είναι να μην πάμε και στα χρυσά πόδια.
Ενώ εσύ Κώστα θα το πατάς μέχρι να νοιώσεις ότι μπλόκαρε ο τροχός και μετά θα το αφήνεις και θα το ξαναπατάς και ξανά μανά;Ένταξει παιδιά, εσείς για να σταματήσετε το συντομότερο δυνατό στην ευθεία, πατάτε τέρμα το πεταλ, να τσουλάει με abs.
Ok.
και συ τέκνον βρούτε; ...και σε κάθε τροχό ξεχωριστάΕνώ εσύ Κώστα θα το πατάς μέχρι να νοιώσεις ότι μπλόκαρε ο τροχός και μετά θα το αφήνεις και θα το ξαναπατάς και ξανά μανά;και συ τέκνον βρούτε;
![]()
Τα παλιά ABS τα ξεπερνούσε ένας καλός οδηγός που δεν βρισκόταν σε πανικό. Είχαν γίνει παρά πολλά συγκριτικά τεστ εκείνη την εποχή που το αποδείκνυαν.Η δική μου άποψη είναι ότι και στα προ 20ετιας abs ακόμα και ο οδηγός αγώνων με ένα κοινό αυτοκίνητο σε κοινό δρόμο δεν θα φρενάρει πιο αποτελεσματικά. Για αγωνιστικά στημένο αυτοκίνητο σε πίστα ίσως αν και πάλι έχω τις επιφυλάξεις μου.
Εχω ακόμα στο μυαλό μου τα διαγράμματα ακινητοποίησης με abs και χωρίς στην εργασία που είχα κάνει ο φοιτητής 25 χρόνια πριν για τα πρωτοεμφανιζόμενα συστήματα τότε ABS, δυστυχώς δεν την έχω πρόχειρη (ακόμη και αν υπάρχει σε κάποιο ξεχασμένο floppy των 3.5" για μεγαλύτερη ασφάλεια στο χρόνο) να τα ανεβάσω.
Anyway όπως σε τόσα και τόσα πράγματα δεν βγάζεις από το μυαλό του έλληνα οδηγού αυτό που εκείνος νομίζει ότι ξέρει και μπορεί να κάνει καλύτερα.
[DOUBLEPOST=1487413311][/DOUBLEPOST]
Ενώ εσύ Κώστα θα το πατάς μέχρι να νοιώσεις ότι μπλόκαρε ο τροχός και μετά θα το αφήνεις και θα το ξαναπατάς και ξανά μανά;και συ τέκνον βρούτε;
![]()
Γιατι μπορουμε ενω εσεις θα καθεστε μια ζωη στην ουραΑυτό πάλι με τις μηχανές...τσουρέκια.
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ντε και καλά να χώνεστε ακόμα κι από εκεί που ΔΕΝ χωράτε, ή θα πρέπει να βγαίνετε στο αντίθετο ρεύμα επειδή το δικό σας έχει μποτιλιάρισμα...
Και θεωρώ ότι σέβομαι αφάνταστα τους μοτοσυκλετιστές στο δρόμο, και προσπαθώ πάντα να τους διευκολύνω.
Σε αυτήν την περίπτωση αγαπητέ μου, δε πατάς φρένο και περιμένεις να μετρήσεις πόσα μέτρα θα πάρεις μαζί σου το παιδάκι που πετάχτηκε, ούτε να δεις αν θα το πατήσει και η πίσω ρόδα, εκτός από την μπροστινή.Το οποίο σε απλά καλιαρντά σημαίνει ότι με 30 Km/h το παιδάκι που θα πεταχτεί στο δρόμο 6 μέτρα μπροστά, περίπου 1.5 αυτοκίνητα παρκαρισμένα, θα νομίζετε ότι πετάχτηκε μπροστά σας την τελευταία στιγμή και φυσικά θα το πάρετε μαζί σας για ακόμα περίπου 6 μέτρα.
Εχεις ακουσει πως κανει μετα εεε.....ενα πραμα μπραου, να χωνεις γκαζια κ να ξυπνανε στο αλλο τετραγωνο, τι να σου εξηγω τωρα!!!!Ωραια, εγω να ρωτησω κατι αλλο; Τις εξατμισεις γιατι τις αλλαζετε; ΟΛΟΙ!
Κοιτα αν η σερβιτορα αξιζει ε σκεψου λιγο παραπανωκαλά εδώ άλλοι δεν μπορούν να αποφασίσουν στην καφετέρια που πάνε κάθε μέρα τι θα πάρουν να πιουν... κάθονται με τη σερβιτόρα μπροστά τους κανα 10'...στην προσπέραση κολλάς?![]()

ή να καρφωθείς σε καμιά στάση που περιμένουν καμιά δεκαριά ή να μπεις σε κανένα καφενείο που παίζουν πρέφα ή να σκοτώσεις το δικό σου παιδί στο πεζοδρόμιο που γυρνάει από το σχολείο ή ...Σε αυτήν την περίπτωση αγαπητέ μου, δε πατάς φρένο και περιμένεις να μετρήσεις πόσα μέτρα θα πάρεις μαζί σου το παιδάκι που πετάχτηκε, ούτε να δεις αν θα το πατήσει και η πίσω ρόδα, εκτός από την μπροστινή.
Σε τέτοια περίπτωση αλλάζεις κατεύθυνση και καρφώνεις ελεγχόμενα το αυτοκίνητό σου στο πρώτο παρκαρισμένο, σε κάνα στυλο της ΔΕΗ ή σε κάνα τοίχο.
Το μόνο που σε γλυτώνει είναι το να μην πανικοβληθείς και να κάνεις ελεγχόμενη σύγκρουση.