PURETONE
Ένα σκέτο "Π"
- Μηνύματα
- 3.428
- Reaction score
- 4.017
Φωτογραφιες και να ψηφισουμεή μήπως πιο όμορφος από σένα;
.
Φωτογραφιες και να ψηφισουμεή μήπως πιο όμορφος από σένα;
.
1. Σωστό, συμφωνώ.1. Ένας χώρος τονίζει ή θάβει κάποιες συχνότητες .
2. Η πηγή των συχνοτήτων δεν έχει καμία σημασία ποια θα είναι.
3.Οπότε τα ενεργά δεν κάνουν ακουστική διόρθωση του χώρου.
ΜερικώςΚαι εξηγώ: Τα περισσότερα σοβαρά ενεργά ηχεία κάποιου ικανού κοστολογίου και πάνω, έχουν DSP μέσα τους που μπορούν να διορθώσουν τα προβλήματα του 1.
2. Δεν έχει σημασία , αυτό είναι άλλο θέμα.1. Σωστό, συμφωνώ.
2.Έχει σημασία. Υπάρχουν ανεπαρκείς πηγές για κάποιο χώρο, υπάρχουν όμως και κατάλληλες (για την απόσταση ακρόασης, τον όγκο του, μην τα ξαναλέμε).
Και καταλήγεις στο 3. όπου διαφωνώ.
Και εξηγώ: Τα περισσότερα σοβαρά ενεργά ηχεία κάποιου ικανού κοστολογίου και πάνω, έχουν DSP μέσα τους που μπορούν να διορθώσουν τα προβλήματα του 1.
Και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν συνειδητοποιήσει κι εφαρμόσει βασικές Αρχές Ακουστικής στα αμφιθέατρα της εποχής τους.Είχαν π.χ. μελετήσει στην πράξη και τις Αρχές λειτουργίας των συνηχητών αιώνες πριν τη θεωρητική θεμελίωση από τον...Helmholtz.Η πρόοδος της θεωρητικής μελέτης δεν κάνει κάτι εξωπραγματικό δικαιώνοντας δομικές επιλογές του παρελθόντος...μη γράφεις ότι να ναι υπό την επήρεια του ναρκωτικού των θεωρητικών, μην εκτίθεσαι αν δεν γνωρίζεις!! η Berliner Philharmoniker (την οποία έτσι να αναφέρω ότι έχω ακούσει τρις), παίζει κατά κόρον στον παρακάτω χώρο που είναι στις 10 καλλίτερες αίθουσες με την καλλίτερη αισθητική και την καλλίτερη ακουστική στον κόσμο!! είναι παραλληλόγραμμη, δεν έχει καμία απολύτως ακουστική φροντίδα, δεν έχει διαχυτές και μπασοπαγίδες, έχει κρύσταλλα και πολυελαίους, έχει αγαλματίδια, κηροπήγια και καντηλέρια, ενώ τότε που κατασκευάστηκε (1818) δεν ήταν γνωστή η θεωρία του RT60 (που προσωπικά ποτέ δεν αμφισβήτησα).. της ίδιας φιλοσοφίας είναι και άλλες τρεις καλλίτερες αίθουσες στον κόσμο, (Musikverein Vienna, Boston Symphony Hall, Concertgebouw Amsterdam) που σε όλα προηγούνται των αιθουσών που έχουν κατασκευαστεί με σύγχρονες μεθόδους (τις οποίες και πάλι δεν αμφισβήτησα)..
Βάλτε την Επίδαυρο τουλάχιστον !!!!!
[DOUBLEPOST=1489663872][/DOUBLEPOST]
Ένας χώρος τονίζει ή θάβει κάποιες συχνότητες .
Η πηγή των συχνοτήτων δεν έχει καμία σημασία ποια θα είναι.
Οπότε τα ενεργά δεν κάνουν ακουστική διόρθωση του χώρου.
Τα προσιτά ενεργά monitor με υψηλή ποιότητα υλοποιούνται κατά κανόνα σε δίδρομη σύσταση και είναι προδιαγεγραμμένα γι ακροάσεις στη ζώνη εγγύς προς μέσου πεδίου.Εφόσον ο κάτοχος συμμορφωθεί προς τους όρους ορθής χωροταξίας,αναμένεται να έχει μικρότερα προβλήματα διευθέτησης του συνόλου και η ακροαματική εμπειρία τείνει να υποστεί μικρότερο βαθμό καταστρεπτικής παρεμβολής από την ιδιαίτερη ακουστική συμπεριφορά δεδομένου χώρου ακρόασης.Τελικά πάλι καταλήξαμε να τσακωνόμαστε ποιος την έχει μεγαλύτερη (την ακουστική εμπειρία ντε!).
Αυτό έτσι θα περάσει;
Καταλήγεις από μόνος στο συμπέρασμα,ότι δηλαδή ένας τέτοιος συμβιβασμός είναι προτιμότερος -ως πιο σοφός και (πιθανώς)...εφικτός- σε σχέση με άτομα που συμβιώνουν μαζί μας και την αναπόφευκτη διαρρύθμιση δεδομένου χώρου διαβίωσης.Ναι κύριε Bhutia , αλλά άλλο ''παίζω'' έξυπνα με τον χώρο μου και άλλο διορθώνω τον χώρο μου με το ενεργό. Αυτό θέλω να πω. Οι συντονισμοί και οι ακυρώσεις αδιαφορούν τι μάρκα είναι τα ήχεία μας, άπαξ και πάρουν την ενέργεια που θέλουν θα δουλέψουν. Απλώς με την ενεργή ισοστάθμιση κόβεις ενέργεια από τις συχνότητες συντονισμού αυτό δεν σημαίνει ότι φτιάχνεις τον χώρο. Είναι ενας έξυπνος συμβιβασμός.
Καλώς ή κακώς,όσα like δέχεται ή αποδίδει ο υποφαινόμενος στο παρόν forum είναι σαφώς... μετρημένα.Άλλο ένα από τον Bhutia θα πάρεις και τελειωσαμε, όλοι παρόντες είμαστε.
Dimifoot , dapost. ep4nder
Η πραγματικότητα όμως έχει ιδιαίτερους τρόπους να ΄΄εκδικείται΄΄...δεν έχω να χωρίσω τίποτα με τον Διμιφούτ ούτε να κοντραριστώ με κανέναν άλλον.. μ' αρέσει να βλέπω την πραγματικότητα.. ανέφερα το παράδειγμα με τις καλλίτερες αίθουσες ακουστικής στον κόσμο για να δούμε και την "άλλη πλευρά" του πράγματος, η οποία υπάρχει, έχει διεύθυνση site και τηλέφωνο.. μπαίνεις, κλείνεις, πας, ακούς..
δεν αμφισβήτησα κάποια επιστημονική τεκμηρίωση και μέθοδο.. (ακούω σε αφιερωμένο και φροντισμένο χώρο).. απλά μου τη δίνουν τα παχιά λόγια και οι θεωρητικές γκουγκλαριστές σοφίες.. που έχουν εφαρμογή μόνο στο μυαλό μερικών ευκολόπιστων.. και που καμιά φορά οδηγούν φιλαράκια να πετάνε τα λεφτά τους σε ΜΠΟΥΡΟΥΧΕΣ!!
Ναι κύριε Bhutia , αλλά άλλο ''παίζω'' έξυπνα με τον χώρο μου και άλλο διορθώνω τον χώρο μου με το ενεργό. Αυτό θέλω να πω. Οι συντονισμοί και οι ακυρώσεις αδιαφορούν τι μάρκα είναι τα ήχεία μας, άπαξ και πάρουν την ενέργεια που θέλουν θα δουλέψουν. Απλός με την ενεργή ισοστάθμιση κόβεις ενέργεια από τις συχνότητες συντονισμού αυτό δεν σημαίνει ότι φτιάχνεις τον χώρο. Είναι ενας έξυπνος συμβιβασμός.Τα προσιτά ενεργά monitor με υψηλή ποιότητα υλοποιούνται κατά κανόνα σε δίδρομη σύσταση και είναι προδιαγεγραμμένα γι ακροάσεις στη ζώνη εγγύς προς μέσου πεδίου.Εφόσον ο κάτοχος συμμορφωθεί προς τους όρους ορθής χωροταξίας,αναμένεται να έχει μικρότερα προβλήματα διευθέτησης του συνόλου και η ακροαματική εμπειρία τείνει να υποστεί μικρότερο βαθμό καταστρεπτικής παρεμβολής από την ιδιαίτερη ακουστική συμπεριφορά δεδομένου χώρου ακρόασης.
δεν έχω να χωρίσω τίποτα με τον Διμιφούτ ούτε να κοντραριστώ με κανέναν άλλον.. μ' αρέσει να βλέπω την πραγματικότητα.. ανέφερα το παράδειγμα με τις καλλίτερες αίθουσες ακουστικής στον κόσμο για να δούμε και την "άλλη πλευρά" του πράγματος, η οποία υπάρχει, έχει διεύθυνση site και τηλέφωνο.. μπαίνεις, κλείνεις, πας, ακούς..Τελικά πάλι καταλήξαμε να τσακωνόμαστε ποιος την έχει μεγαλύτερη (την ακουστική εμπειρία ντε!).....
Παράδειγμα;να πετάνε τα λεφτά τους σε ΜΠΟΥΡΟΥΧΕΣ!!
Απλόν...Να πούμε και το άλλο.
Έστω ότι έχουμε 2 δωμάτια με ολόιδιο ηχητικό εξοπλισμό και ολόιδια ηχητική απόκριση. Πανομοιότυπη.
Στο ένα είναι κάτι κουτιά ηχεία κακάσχημα, πλαστικούρες με ένα εκνευριστικό μπλε led να σου σπάει τα ..μάτια και μια πλαστική καρέκλα για να κάτσεις. Επίσης στον τοίχο έχεις κάτι πλαστικοdiffusers άσπρα και στις γωνίες κάτι μαύρες μπασοπαγίδες στις γωνίες σαν τον χάρο του αρκά. Ο φωτισμός είναι λευκός σαν του μπάνιου.
Το άλλο δωμάτιο είναι ένα σαλόνι με χαλί και chesterfield πολυθρόνα. Τα ηχεία έχουν έναν ωραίο μπορντώ καπλαμά και δεν έχουν led. Μπορεί να είναι ενεργά, μπορεί και όχι. Στο χέρι σου κρατάς ένα σκοτσ σινγκ μαλτ που χρυσίζει στο ημίφως του ζεστού φωτισμού. Υπάρχουν diffusers και μπασοπαγίδες? Δεν φαίνονται κάπου, μπορεί.
Επαναλαμβάνω, και τα 2 δωμάτια έχουν την ίδια ηχητική απόκριση.
Σε ποιο δωμάτιο θα ακούς καλύτερα?
Δεν θα είναι όμως ΄΄ίσα και όμοια΄΄ η βαθμονόμηση της αντίληψης του ακροατή...Όπως είπα, και τα 2 δωμάτια έχουν ακριβώς την ίδια ηχητική απόδοση. Μετρημένα με μικρόφωνο.
Το καλύτερο στην επιστήμη της ακουστικής, σύμφωνα δηλαδή με τις ισχύουσες, εμπεριστατωμένες και αποδεδειγμένες αρχές, είναι ζήτημα αριθμών, δηλαδή πρόκειται για το μετρήσιμα καλύτερο.τις καλλίτερες αίθουσες ακουστικής
Και προφανώς δεν αποσκοπώ σε καμία κόντρα και με κανέναν, αλλά δείτε τι τροφή για σκέψη μπορούμε να αντλήσουμε:Ουσιαστικής απορίας άξιον είναι γιατί τόσοι σύγχρονοι απόγονοι εκείνων αρνούνται να ενστερνιστούν τις ακόμα πιο εμπεριστατωμένες και μελετημένες Αρχές.
Όπως είπα, και τα 2 δωμάτια έχουν ακριβώς την ίδια ηχητική απόδοση. Μετρημένα με μικρόφωνο.Απλόν...
Άμα σκοπεύεις σ'ένα άνετο ακρόαμα χωρίς να ενδιαφέρεσαι ιδιαιτέρως για την απόδοση -είτε θα ήταν εκείνη καλή είτε λιγοτερο- τότε στο δεύτερο δωμάτιο.
Εάν όμως σκοπεύεις σε αξιολόγηση της ηχητικής απόδοσης του συνόλου,τότε...στο πρώτο.
Μόνο αράπη με την π...τσα έξω να μας κυνηγάει δεν έβαλες στο πρώτο δωμάτιο για να πούμε αυτό που θέλειςΝα πούμε και το άλλο.
Έστω ότι έχουμε 2 δωμάτια με ολόιδιο ηχητικό εξοπλισμό και ολόιδια ηχητική απόκριση. Πανομοιότυπη.
Στο ένα είναι κάτι κουτιά ηχεία κακάσχημα, πλαστικούρες με ένα εκνευριστικό μπλε led να σου σπάει τα ..μάτια και μια πλαστική καρέκλα για να κάτσεις. Επίσης στον τοίχο έχεις κάτι πλαστικοdiffusers άσπρα και στις γωνίες κάτι μαύρες μπασοπαγίδες στις γωνίες σαν τον χάρο του αρκά. Ο φωτισμός είναι λευκός σαν του μπάνιου.
Το άλλο δωμάτιο είναι ένα σαλόνι με χαλί και chesterfield πολυθρόνα. Τα ηχεία έχουν έναν ωραίο μπορντώ καπλαμά και δεν έχουν led. Μπορεί να είναι ενεργά, μπορεί και όχι. Στο χέρι σου κρατάς ένα σκοτσ σινγκ μαλτ που χρυσίζει στο ημίφως του ζεστού φωτισμού. Υπάρχουν diffusers και μπασοπαγίδες? Δεν φαίνονται κάπου, μπορεί.
Επαναλαμβάνω, και τα 2 δωμάτια έχουν την ίδια ηχητική απόκριση.
Σε ποιο δωμάτιο θα ακούς καλύτερα?
πήγα να φτύσω τη γουλιά καφέ που έπινα, αλήθεια σου λέωΜόνο αράπη με την π...τσα έξω να μας κυνηγάει δεν έβαλες στο πρώτο δωμάτιο για να πούμε αυτό που θέλεις
Προφανώς το ίδιο θα ακούς στα δύο δωμάτια.Σε ποιο δωμάτιο θα ακούς καλύτερα?
Δηλαδή μας λέτε ότι όλες οι μελέτες των μηχανικών ήχου, είτε αυτοί είναι mastering engineers, είτε καθηγητές πανεπιστημίων (κάποιοι ειναι και τα 2 ταυτόχρονα), και αρκετές άλλες version αυτών, είναι γκουγκλαριστές θεωρίες σοφίας... απλά μου τη δίνουν τα παχιά λόγια και οι θεωρητικές γκουγκλαριστές σοφίες.. που έχουν εφαρμογή μόνο στο μυαλό μερικών ευκολόπιστων.. και που καμιά φορά οδηγούν φιλαράκια να πετάνε τα λεφτά τους σε ΜΠΟΥΡΟΥΧΕΣ!!