Ακούω λάθος αλλά μου αρέσει



Μηνύματα
13.634
Reaction score
11.198
1. Ένας χώρος τονίζει ή θάβει κάποιες συχνότητες .
2. Η πηγή των συχνοτήτων δεν έχει καμία σημασία ποια θα είναι.
3.Οπότε τα ενεργά δεν κάνουν ακουστική διόρθωση του χώρου.
1. Σωστό, συμφωνώ.
2.Έχει σημασία. Υπάρχουν ανεπαρκείς πηγές για κάποιο χώρο, υπάρχουν όμως και κατάλληλες (για την απόσταση ακρόασης, τον όγκο του, μην τα ξαναλέμε).
Και καταλήγεις στο 3. όπου διαφωνώ.
Και εξηγώ: Τα περισσότερα σοβαρά ενεργά ηχεία κάποιου ικανού κοστολογίου και πάνω, έχουν DSP μέσα τους που μπορούν να διορθώσουν τα προβλήματα του 1.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.846
Reaction score
84.931
Και εξηγώ: Τα περισσότερα σοβαρά ενεργά ηχεία κάποιου ικανού κοστολογίου και πάνω, έχουν DSP μέσα τους που μπορούν να διορθώσουν τα προβλήματα του 1.
Μερικώς
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.857
Reaction score
10.754
1. Σωστό, συμφωνώ.
2.Έχει σημασία. Υπάρχουν ανεπαρκείς πηγές για κάποιο χώρο, υπάρχουν όμως και κατάλληλες (για την απόσταση ακρόασης, τον όγκο του, μην τα ξαναλέμε).
Και καταλήγεις στο 3. όπου διαφωνώ.
Και εξηγώ: Τα περισσότερα σοβαρά ενεργά ηχεία κάποιου ικανού κοστολογίου και πάνω, έχουν DSP μέσα τους που μπορούν να διορθώσουν τα προβλήματα του 1.
2. Δεν έχει σημασία , αυτό είναι άλλο θέμα.
3. Λάθος. Τα ηχεία δεν διορθώνουν το 1. Το 1 διορθώνεται με παρεμβάσεις στον χώρο

Bhutia Heeeeelp !!!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.628
Reaction score
58.093
μη γράφεις ότι να ναι υπό την επήρεια του ναρκωτικού των θεωρητικών, μην εκτίθεσαι αν δεν γνωρίζεις!! η Berliner Philharmoniker (την οποία έτσι να αναφέρω ότι έχω ακούσει τρις), παίζει κατά κόρον στον παρακάτω χώρο που είναι στις 10 καλλίτερες αίθουσες με την καλλίτερη αισθητική και την καλλίτερη ακουστική στον κόσμο!! είναι παραλληλόγραμμη, δεν έχει καμία απολύτως ακουστική φροντίδα, δεν έχει διαχυτές και μπασοπαγίδες, έχει κρύσταλλα και πολυελαίους, έχει αγαλματίδια, κηροπήγια και καντηλέρια, ενώ τότε που κατασκευάστηκε (1818) δεν ήταν γνωστή η θεωρία του RT60 (που προσωπικά ποτέ δεν αμφισβήτησα).. της ίδιας φιλοσοφίας είναι και άλλες τρεις καλλίτερες αίθουσες στον κόσμο, (Musikverein Vienna, Boston Symphony Hall, Concertgebouw Amsterdam) που σε όλα προηγούνται των αιθουσών που έχουν κατασκευαστεί με σύγχρονες μεθόδους (τις οποίες και πάλι δεν αμφισβήτησα)..
Και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι είχαν συνειδητοποιήσει κι εφαρμόσει βασικές Αρχές Ακουστικής στα αμφιθέατρα της εποχής τους.Είχαν π.χ. μελετήσει στην πράξη και τις Αρχές λειτουργίας των συνηχητών αιώνες πριν τη θεωρητική θεμελίωση από τον...Helmholtz.Η πρόοδος της θεωρητικής μελέτης δεν κάνει κάτι εξωπραγματικό δικαιώνοντας δομικές επιλογές του παρελθόντος...

Ουσιαστικής απορίας άξιον είναι γιατί τόσοι σύγχρονοι απόγονοι εκείνων αρνούνται να ενστερνιστούν τις ακόμα πιο εμπεριστατωμένες και μελετημένες Αρχές.
Βάλτε την Επίδαυρο τουλάχιστον !!!!!
[DOUBLEPOST=1489663872][/DOUBLEPOST]
Ένας χώρος τονίζει ή θάβει κάποιες συχνότητες .
Η πηγή των συχνοτήτων δεν έχει καμία σημασία ποια θα είναι.
Οπότε τα ενεργά δεν κάνουν ακουστική διόρθωση του χώρου.
Τελικά πάλι καταλήξαμε να τσακωνόμαστε ποιος την έχει μεγαλύτερη (την ακουστική εμπειρία ντε!).
Αυτό έτσι θα περάσει;
Τα προσιτά ενεργά monitor με υψηλή ποιότητα υλοποιούνται κατά κανόνα σε δίδρομη σύσταση και είναι προδιαγεγραμμένα γι ακροάσεις στη ζώνη εγγύς προς μέσου πεδίου.Εφόσον ο κάτοχος συμμορφωθεί προς τους όρους ορθής χωροταξίας,αναμένεται να έχει μικρότερα προβλήματα διευθέτησης του συνόλου και η ακροαματική εμπειρία τείνει να υποστεί μικρότερο βαθμό καταστρεπτικής παρεμβολής από την ιδιαίτερη ακουστική συμπεριφορά δεδομένου χώρου ακρόασης.

Και ισχύει κάτι τέτοιο στη χειρότερη των περιπτώσεων,χωρίς δηλαδή να συνυπολογιστούν καθόλου παράγοντες όπως η ολοένα ευρύτερη ενσωμάτωση στα ενεργά monitor με την πάροδο του χρόνου λογισμικού διόρθωσης στην απόκριση,η ευελιξία κατά την παρεμβολή ανεξάρτητης υποβαθύφωνης μονάδας σε επίπεδο χαμηλού σήματος,η εναλλακτική δυνατότητα να χρησιμοποιούνταν επεξεργαστές τύπου mini dsp σε ρόλο προενισχυτή.κ.ο.κ....
Ναι κύριε Bhutia , αλλά άλλο ''παίζω'' έξυπνα με τον χώρο μου και άλλο διορθώνω τον χώρο μου με το ενεργό. Αυτό θέλω να πω. Οι συντονισμοί και οι ακυρώσεις αδιαφορούν τι μάρκα είναι τα ήχεία μας, άπαξ και πάρουν την ενέργεια που θέλουν θα δουλέψουν. Απλώς με την ενεργή ισοστάθμιση κόβεις ενέργεια από τις συχνότητες συντονισμού αυτό δεν σημαίνει ότι φτιάχνεις τον χώρο. Είναι ενας έξυπνος συμβιβασμός.
Καταλήγεις από μόνος στο συμπέρασμα,ότι δηλαδή ένας τέτοιος συμβιβασμός είναι προτιμότερος -ως πιο σοφός και (πιθανώς)...εφικτός- σε σχέση με άτομα που συμβιώνουν μαζί μας και την αναπόφευκτη διαρρύθμιση δεδομένου χώρου διαβίωσης.
Άλλο ένα από τον Bhutia θα πάρεις και τελειωσαμε, όλοι παρόντες είμαστε.
Dimifoot , dapost. ep4nder
Καλώς ή κακώς,όσα like δέχεται ή αποδίδει ο υποφαινόμενος στο παρόν forum είναι σαφώς... μετρημένα.:sneaky:
δεν έχω να χωρίσω τίποτα με τον Διμιφούτ ούτε να κοντραριστώ με κανέναν άλλον.. μ' αρέσει να βλέπω την πραγματικότητα.. ανέφερα το παράδειγμα με τις καλλίτερες αίθουσες ακουστικής στον κόσμο για να δούμε και την "άλλη πλευρά" του πράγματος, η οποία υπάρχει, έχει διεύθυνση site και τηλέφωνο.. μπαίνεις, κλείνεις, πας, ακούς..

δεν αμφισβήτησα κάποια επιστημονική τεκμηρίωση και μέθοδο.. (ακούω σε αφιερωμένο και φροντισμένο χώρο).. απλά μου τη δίνουν τα παχιά λόγια και οι θεωρητικές γκουγκλαριστές σοφίες.. που έχουν εφαρμογή μόνο στο μυαλό μερικών ευκολόπιστων.. και που καμιά φορά οδηγούν φιλαράκια να πετάνε τα λεφτά τους σε ΜΠΟΥΡΟΥΧΕΣ!!
Η πραγματικότητα όμως έχει ιδιαίτερους τρόπους να ΄΄εκδικείται΄΄...
Παραδείγματος χάριν,ο γνωστός κανόνας ότι η περίσσεια ισχύς (υπό την έννοια της εξουσίας) τείνει να διαφθείρει τους φορείς της,αντιστρέφεται στην πραγματικότητα στο πεδίο της ηχητικής αναπαραγωγής, όπου η κρίση των ακροαματικόφιλων τείνει να διαφθείρεται περισσότερο από την...ανεπάρκεια ισχύος.;)
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.857
Reaction score
10.754
Τα προσιτά ενεργά monitor με υψηλή ποιότητα υλοποιούνται κατά κανόνα σε δίδρομη σύσταση και είναι προδιαγεγραμμένα γι ακροάσεις στη ζώνη εγγύς προς μέσου πεδίου.Εφόσον ο κάτοχος συμμορφωθεί προς τους όρους ορθής χωροταξίας,αναμένεται να έχει μικρότερα προβλήματα διευθέτησης του συνόλου και η ακροαματική εμπειρία τείνει να υποστεί μικρότερο βαθμό καταστρεπτικής παρεμβολής από την ιδιαίτερη ακουστική συμπεριφορά δεδομένου χώρου ακρόασης.
Ναι κύριε Bhutia , αλλά άλλο ''παίζω'' έξυπνα με τον χώρο μου και άλλο διορθώνω τον χώρο μου με το ενεργό. Αυτό θέλω να πω. Οι συντονισμοί και οι ακυρώσεις αδιαφορούν τι μάρκα είναι τα ήχεία μας, άπαξ και πάρουν την ενέργεια που θέλουν θα δουλέψουν. Απλός με την ενεργή ισοστάθμιση κόβεις ενέργεια από τις συχνότητες συντονισμού αυτό δεν σημαίνει ότι φτιάχνεις τον χώρο. Είναι ενας έξυπνος συμβιβασμός.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.743
Reaction score
871
Τελικά πάλι καταλήξαμε να τσακωνόμαστε ποιος την έχει μεγαλύτερη (την ακουστική εμπειρία ντε!).....
δεν έχω να χωρίσω τίποτα με τον Διμιφούτ ούτε να κοντραριστώ με κανέναν άλλον.. μ' αρέσει να βλέπω την πραγματικότητα.. ανέφερα το παράδειγμα με τις καλλίτερες αίθουσες ακουστικής στον κόσμο για να δούμε και την "άλλη πλευρά" του πράγματος, η οποία υπάρχει, έχει διεύθυνση site και τηλέφωνο.. μπαίνεις, κλείνεις, πας, ακούς..

δεν αμφισβήτησα κάποια επιστημονική τεκμηρίωση και μέθοδο.. (ακούω σε αφιερωμένο και φροντισμένο χώρο).. απλά μου τη δίνουν τα παχιά λόγια και οι θεωρητικές γκουγκλαριστές σοφίες.. που έχουν εφαρμογή μόνο στο μυαλό μερικών ευκολόπιστων.. και που καμιά φορά οδηγούν φιλαράκια να πετάνε τα λεφτά τους σε ΜΠΟΥΡΟΥΧΕΣ!!
 


Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Να πούμε και το άλλο.
Έστω ότι έχουμε 2 δωμάτια με ολόιδιο ηχητικό εξοπλισμό και ολόιδια ηχητική απόκριση. Πανομοιότυπη.
Στο ένα είναι κάτι κουτιά ηχεία κακάσχημα, πλαστικούρες με ένα εκνευριστικό μπλε led να σου σπάει τα ..μάτια και μια πλαστική καρέκλα για να κάτσεις. Επίσης στον τοίχο έχεις κάτι πλαστικοdiffusers άσπρα και στις γωνίες κάτι μαύρες μπασοπαγίδες στις γωνίες σαν τον χάρο του αρκά. Ο φωτισμός είναι λευκός σαν του μπάνιου.

Το άλλο δωμάτιο είναι ένα σαλόνι με χαλί και chesterfield πολυθρόνα. Τα ηχεία έχουν έναν ωραίο μπορντώ καπλαμά και δεν έχουν led. Μπορεί να είναι ενεργά, μπορεί και όχι. Στο χέρι σου κρατάς ένα σκοτσ σινγκ μαλτ που χρυσίζει στο ημίφως του ζεστού φωτισμού. Υπάρχουν diffusers και μπασοπαγίδες? Δεν φαίνονται κάπου, μπορεί.

Επαναλαμβάνω, και τα 2 δωμάτια έχουν την ίδια ηχητική απόκριση.

Σε ποιο δωμάτιο θα ακούς καλύτερα?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.628
Reaction score
58.093
Να πούμε και το άλλο.
Έστω ότι έχουμε 2 δωμάτια με ολόιδιο ηχητικό εξοπλισμό και ολόιδια ηχητική απόκριση. Πανομοιότυπη.
Στο ένα είναι κάτι κουτιά ηχεία κακάσχημα, πλαστικούρες με ένα εκνευριστικό μπλε led να σου σπάει τα ..μάτια και μια πλαστική καρέκλα για να κάτσεις. Επίσης στον τοίχο έχεις κάτι πλαστικοdiffusers άσπρα και στις γωνίες κάτι μαύρες μπασοπαγίδες στις γωνίες σαν τον χάρο του αρκά. Ο φωτισμός είναι λευκός σαν του μπάνιου.
Το άλλο δωμάτιο είναι ένα σαλόνι με χαλί και chesterfield πολυθρόνα. Τα ηχεία έχουν έναν ωραίο μπορντώ καπλαμά και δεν έχουν led. Μπορεί να είναι ενεργά, μπορεί και όχι. Στο χέρι σου κρατάς ένα σκοτσ σινγκ μαλτ που χρυσίζει στο ημίφως του ζεστού φωτισμού. Υπάρχουν diffusers και μπασοπαγίδες? Δεν φαίνονται κάπου, μπορεί.
Επαναλαμβάνω, και τα 2 δωμάτια έχουν την ίδια ηχητική απόκριση.
Σε ποιο δωμάτιο θα ακούς καλύτερα?
Απλόν...
Άμα σκοπεύεις σ'ένα άνετο ακρόαμα χωρίς να ενδιαφέρεσαι ιδιαιτέρως για την απόδοση -είτε θα ήταν εκείνη καλή είτε λιγοτερο- τότε στο δεύτερο δωμάτιο.
Εάν όμως σκοπεύεις σε αξιολόγηση της ηχητικής απόδοσης του συνόλου,τότε...στο πρώτο.:D
Όπως είπα, και τα 2 δωμάτια έχουν ακριβώς την ίδια ηχητική απόδοση. Μετρημένα με μικρόφωνο. :)
Δεν θα είναι όμως ΄΄ίσα και όμοια΄΄ η βαθμονόμηση της αντίληψης του ακροατή...;)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.279
Reaction score
137.934
τις καλλίτερες αίθουσες ακουστικής
Το καλύτερο στην επιστήμη της ακουστικής, σύμφωνα δηλαδή με τις ισχύουσες, εμπεριστατωμένες και αποδεδειγμένες αρχές, είναι ζήτημα αριθμών, δηλαδή πρόκειται για το μετρήσιμα καλύτερο.

Κι όπως είπε γλαφυρά ο μπουτχιας:
Ουσιαστικής απορίας άξιον είναι γιατί τόσοι σύγχρονοι απόγονοι εκείνων αρνούνται να ενστερνιστούν τις ακόμα πιο εμπεριστατωμένες και μελετημένες Αρχές.
Και προφανώς δεν αποσκοπώ σε καμία κόντρα και με κανέναν, αλλά δείτε τι τροφή για σκέψη μπορούμε να αντλήσουμε:

Εφόσον η επιστήμη της ακουστικής (όπως κι όλες οι υπόλοιπες επιστήμες) έχει εξελιχθεί δραματικά από την εποχή της αρχαιότητας, κι έχουν αποδειχθεί οι μεθοδολογίες ελέγχου, κι υπάρχουν εξαιρετικά μετρητικά εργαλεία στα χέρια των "ειδικών", είναι πλέον λογικό συμπέρασμα πως κι ένας εντελώς κουφός γνώστης του αντικειμένου, μπορεί να σχεδιάσει άριστα υλοποιήσεις της ακουστικής, όπως επί 30 χρόνια ο κουφός Μπετόβεν σχεδίαζε έργα συμφωνικής, και δε χρειαζόταν να τα ακούσει πρώτα για να ξέρει αν (του) αρέσουν. ;)

Ο Μπετόβεν είχε επαρκές υπόβαθρο στην μουσική. Ήξερε. Και προφανώς, όπως κάθε άνθρωπος, είχε φαντασία. Γι'αυτό ήξερε πως ακριβώς θα ακουγόταν η μουσική που έγραφε.

Κι αυτός είναι ο λόγος που αν έχεις επαρκές υπόβαθρο, μπορείς να φανταστείς πως ακριβώς θα παίξει το τάδε πχ ηχείο στο χώρο σου.

Κι αυτός είναι ο λόγος, που όταν σχεδιάζουν μία σύγχρονη αίθουσα ακουστικής, μπορούν να φανταστούν πως ακριβώς θα ακούς εκεί μέσα.

Και δε περιμένουν όλοι οι σχεδιαστές με ανυπομονησία να κάνουν μία πρόβα στο τέλος ώστε να κρίνουν με τα αφτιά τους, μη τυχόν είναι εντελώς χάλια από πλευράς ακουστικής για να το γκρεμίσουν συθέμελα!

Το αποτέλεσμα μιας τέτοιας μελετημένης υλοποίησης, δηλαδή η τελική "εμπειρία" ακρόασης, είναι με απόλυτη ακρίβεια προδιαγεγραμμένο από την θεωρία, από τις αρχές της ακουστικής, και δεν επαφίεται στην κρίση κανενός χαϊεντά χρυσαφτιά.

Στην πραγματικότητα, όσο πιο χρυσαυτιάς πραγματικά είναι ο εκάστοτε χαϊεντάς, τόσο περισσότερο ικανός είναι να διαπιστώσει την απόλυτη επιτυχία μιας σωστά υλοποιημένης εφαρμογής της ακουστικής, ενώ σε κακώς υλοποιημένες εφαρμογές, δύναται απλώς να επαληθεύσει τα μετρήσιμα σφάλματα, όλα ή μέρος αυτών.

Κάτι τέτοιο βλέπεις πχ σε ριβιού του στερεοφιλ, όπου ο έμπειρος δεινός ακροατής και σε σχεδόν ιδανικές συνθήκες, ενοχλείται στις ακροάσεις από μετρήσιμα σφάλματα. Αν κάποια μετρήσιμα σφάλματα δεν τον ενοχλήσουν και δεν τα αντιληφθεί, προφανώς αυτά βρίσκονται κάτω από την ουδό αντίληψης του αισθητηρίου του οργάνου, του λατρεμένου του και διάσημου χρυσού αφτιού.

Και βεβαίως συνάγεται ευκόλως το συμπέρασμα, πως αν διαθέτεις επαρκές θεωρητικό υπόβαθρο τότε μπορείς να αρκεστείς στις μετρήσεις του στερεοφιλ, και να φανταστείς ποια θα είναι τα συμπεράσματα από την ακρόαση, όπως κάνει κατ'επαναληψιν ο υπεύθυνος μετρήσεων του στερεοφιλ. ;)

Κάτι το οποίο είναι δεδομένο, και θα το βρεις σχεδόν σε κάθε σετ μετρήσεων του στερεοφιλ, ξέρεις, τέρμα κάτω, στα σχόλια.

Είναι λοιπόν κατά βάση ευρέως γνωστό στην χαϊεντική κοινότητα της υφηλίου, ότι χωρίς ουδεμία ακρόαση βγάζει σαφέστατα και ακριβέστατα συμπεράσματα ο άνθρωπος των μετρήσεων του στερεοφιλ. Σωστά; Και θα μπορούσε να είναι και κουφός. Δε λέμε κάτι νέο. ;)

Φαντάσου όμως έναν κουφό να κάνει κριτική σε μηχανήματα οντιο. Ωιμέ τι ξεπεσμός..:p
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Απλόν...
Άμα σκοπεύεις σ'ένα άνετο ακρόαμα χωρίς να ενδιαφέρεσαι ιδιαιτέρως για την απόδοση -είτε θα ήταν εκείνη καλή είτε λιγοτερο- τότε στο δεύτερο δωμάτιο.
Εάν όμως σκοπεύεις σε αξιολόγηση της ηχητικής απόδοσης του συνόλου,τότε...στο πρώτο.:D
Όπως είπα, και τα 2 δωμάτια έχουν ακριβώς την ίδια ηχητική απόδοση. Μετρημένα με μικρόφωνο. :)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.846
Reaction score
84.931
Να πούμε και το άλλο.
Έστω ότι έχουμε 2 δωμάτια με ολόιδιο ηχητικό εξοπλισμό και ολόιδια ηχητική απόκριση. Πανομοιότυπη.
Στο ένα είναι κάτι κουτιά ηχεία κακάσχημα, πλαστικούρες με ένα εκνευριστικό μπλε led να σου σπάει τα ..μάτια και μια πλαστική καρέκλα για να κάτσεις. Επίσης στον τοίχο έχεις κάτι πλαστικοdiffusers άσπρα και στις γωνίες κάτι μαύρες μπασοπαγίδες στις γωνίες σαν τον χάρο του αρκά. Ο φωτισμός είναι λευκός σαν του μπάνιου.

Το άλλο δωμάτιο είναι ένα σαλόνι με χαλί και chesterfield πολυθρόνα. Τα ηχεία έχουν έναν ωραίο μπορντώ καπλαμά και δεν έχουν led. Μπορεί να είναι ενεργά, μπορεί και όχι. Στο χέρι σου κρατάς ένα σκοτσ σινγκ μαλτ που χρυσίζει στο ημίφως του ζεστού φωτισμού. Υπάρχουν diffusers και μπασοπαγίδες? Δεν φαίνονται κάπου, μπορεί.

Επαναλαμβάνω, και τα 2 δωμάτια έχουν την ίδια ηχητική απόκριση.

Σε ποιο δωμάτιο θα ακούς καλύτερα?
Μόνο αράπη με την π...τσα έξω να μας κυνηγάει δεν έβαλες στο πρώτο δωμάτιο για να πούμε αυτό που θέλεις :p
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Μόνο αράπη με την π...τσα έξω να μας κυνηγάει δεν έβαλες στο πρώτο δωμάτιο για να πούμε αυτό που θέλεις :p
πήγα να φτύσω τη γουλιά καφέ που έπινα, αλήθεια σου λέω
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.820
Reaction score
30.749
.. απλά μου τη δίνουν τα παχιά λόγια και οι θεωρητικές γκουγκλαριστές σοφίες.. που έχουν εφαρμογή μόνο στο μυαλό μερικών ευκολόπιστων.. και που καμιά φορά οδηγούν φιλαράκια να πετάνε τα λεφτά τους σε ΜΠΟΥΡΟΥΧΕΣ!!
Δηλαδή μας λέτε ότι όλες οι μελέτες των μηχανικών ήχου, είτε αυτοί είναι mastering engineers, είτε καθηγητές πανεπιστημίων (κάποιοι ειναι και τα 2 ταυτόχρονα), και αρκετές άλλες version αυτών, είναι γκουγκλαριστές θεωρίες σοφίας.
Τα όργανα μετρήσεων μεγάλης πλέον ευαισθησίας και οι μετρήσεις τους είναι αστείες αφου δεν μπορούν να πιάσουν την ζεστή χροιά της λάμπας.
Και πολλά άλλα που δεν χρειάζεται να αναφέρω.
Ολα τα παραπάνω γκουγκλαριστά αμπελοφιλοσοφικά διηγήματα οδηγούν κάποιους σε αγορές μηχανημάτων με τον ποιοτικό χαρακτηρισμό Μπουρουχες.

Σωστά;
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.782
Reaction score
52.492
- πολύ ενδιαφέρον θέμα , αλλά νομίζω πως για άλλη μία φορά διυλίζουμε το δίπολο θέλω-πρέπει

- δεν είναι εύκολο να συνεννοηθούμε καθ΄ ότι οι κυνηγοί του σωστού ήχου ( μετρήσεις , ψάξιμο για αληθοφάνεια χρειών , κλπ ) , με τα χρόνια μαθαίνουν σε αυτόν , τους αρέσει και ενοχλούνται από οτιδήποτε παρεκκλίνει του σωστού

- υπάρχουν από την άλλη μουσικόφιλοι που δεν την πολυψάχνουν είναι ευχαριστημένοι έτσι όπως ακούνε , και όταν κάποιος απο τους κυνηγούς του σωστού ήχου τους ανατρέψει το όνειρο ενοχλούνται δικαίως διότι έχουν μάθει στό θέλω , ενώ οι πρώτοι έχουν κάνει την υπέρβαση στό ''έμαθα να θέλω αυτό που πρέπει '' ( υπό την έννοια του σωστού πάντα )


- καλό είναι λοιπόν οι πρώτοι να ξέρουν πως υπάρχουν μουσικόφιλοι που δεν την πολυψάχνουν απλά ακούνε για να γουστάρουν . . . και οι δεύτεροι πως οι ''by the book'' , τουλάχιστον εδώ μέσα απλά μοιράζουν δωρεάν γνώση χωρίς κάποια υστεροβουλία

- κάπου στην μέση είναι το ( όχι αντικειμενικά ούτε το υποκειμενικά ) , αλλά το ανθρωπίνως σωστό
 

Μηνύματα
64
Reaction score
46
Συνήθως το πρόβλημα και κατ'επέκταση την αναζήτηση της αλήθειας, τα έχουν πιο έντονα όσοι έχουν την τύχη (ή ατυχία;) να έχουν εκτεταμένα ακούσματα των αγαπημένων τους οργάνων ζωντανά. Είτε αυτό αφορά σε φωνή είτε σε ακουστικά όργανα είτε σε ηλεκτρικά ενισχυόμενα.
Δεν θα ξεχάσω όταν σε κάποια έκθεση μου έβαλαν ένα κομμάτι με πιάνο και αμέσως κάτι δεν μου έκατσε καλά....άκουγα τις υψηλές οκτάβες αριστερά, κοινώς ήταν σαν να βλέπω το πιάνο από πίσω....(δεν αναφέρω καν το αν έμοιαζε με ήχο πιάνου αυτό που άκουγα, ούτε και ηχεία και ενισχυτικά για ευνόητους λόγους).
Να μην μιλήσω για πνευστά ή κλασσικά κρουστά...τις προάλλες στο Mall είχε έξω από το Public μία μικρή μπάντα με χάλκινα. Τρομπέτα, τρομπόνι, τούμπα και νομίζω κλαρίνο;! Μιλάμε μου είχε σηκωθεί η τρίχα κάγγελο και παίζαν κλασσικά κομματάκια χριστουγεννιάτικα...Είχα κάτσει και άκουγα με τον γιο μου για 15-20 λεπτά!

Άσχετο, πόσες φορές έχετε πάει σε συναυλία, και ενώ ο ήχος είναι ξεκάθαρα χάλια σε βαθμό να μην μπορείτε να το ευχαριστηθείτε, κάποιοι στην παρέα δεν το έχουν πάρει πρέφα;

Πέραν λοιπόν του αντικειμενικού και της ορθής αναπαραγωγής, υπάρχει πάντα και το υποκειμενικό στο τί αρέσει σε κάποιον.
Και αυτό είναι το πιο δύσκολο να αλλάξει....
 

Μηνύματα
589
Reaction score
1.027
Εγω παντως απο τις λιγες γνωσεις φυσικης που εχω, θα συμφωνησω με τον @Περαστικός . Τα προβληματα του χωρου ξεκινανε οταν οι συχνοτητες βγουν απο τον κωνο-γουφερ-τουητερ οπως θελετε πειτε το, και ταξιδεψουν μεσα στο δωματιο. Τωρα το τι ηχειο ηταν αυτο που τις πεταξε στο χωρο, ενεργο η παθητικο, ειναι μαλλον αδιαφορο. Τα συνολικα χαρακτηριστικα του ηχειου θα παιξουν ρολο και οχι το αν ειναι ενεργα η παθητικα.
Εκει που υπερτερει ενα ηχειο ενεργο με dsp ειναι η απειρως μεγαλυτερη ευκολια να ρυθμισεις και να διορθωσεις τα οποια προβληματα χωρου, τιποτα παραπανω.
Με δυο λεξεις δηλαδη, το ενεργο δεν παιζει σωστοτερα, απλως διορθωνεται ευκολοτερα!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.839
Μηνύματα
2.953.797
Members
38.247
Νεότερο μέλος
NSR
Top