Καλώδια ρεύματος για γραμμή απο τον πίνακα

Y

Yiannis_B

Guest
WTF!!
Χωρίς το παραπάνω, με απλή ασφάλεια 15Α, θα με στείλει εάν πάει κάτι στραβά?
Πως θα δω εάν το δευτερεύον είναι γειωμένο?

PS: Στο σούκο μετρώ 120V από τα hots στο ground και 240V μεταξύ τους.
Αυτά τα καλώδια που βάζω έχουν ένα καλώδιο γείωσης απ'εξω τυλιγμένο στο καλώδιο τροφοδοσίας αλλά δεν ξέρω πως και εάν τερματίζουν
O κατασκευαστής που έβαλες έχει και balanced systems, και isolation trafos.

http://www.equitech.com/equitech-products/

Σε balanced με γειωμένο το δευτερεύον δεν έχεις πρόβλημα. Ούτε σε isolation trafo έχεις πρόβλημα, αν το ένα άκρο του δευτερεύοντος είναι γειωμένο. Μόνο σε συστήματα που έχουν αγείωτο δευτερεύον χρειάζεσαι τα extra υλικά που ανέφερα.

Για να δεις αυτό που ρωτάς, βγάλε το μηχάνημα (power conditioner / filter) από την πρίζα, και με ένα πολύμετρο στην θέση μέτρησης αντίστασης μέτρα ανάμεσα σε ένα hot αγωγό (60V στο σχήμα) και την γείωση (Στον ρευματοδότη εξόδου προς τις audio συσκευές). Θα πρέπει να έχεις πολύ μικρή αντίσταση.

 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
1.989
Reaction score
4.697
Γιατί όσο το κοιτάει απο μακριά κάποιος με ουδέτερο βλέμμα αυτό που βλέπει είναι άλλη μια προσπάθεια για τιουνάρισμα μηχανημάτων αυτη τη φορά με καλώδια ρεύματος. Μια διαδικασία ασταμάτητης έρευνας που ποτέ δεν θα βρει αυτό που ψάχνει.
Το συμπέρασμα πως προκύπτει;

Ενα ξεζούμισμα ενέργειας και χρημάτων βλέπω εγώ και τίποτε παραπάνω.
Άποψη μου βέβαια.
Δηλαδή ολα αυτα που κουβαλάνε οι γραμμές τροφοδοσίας λύνονται με ενα καλώδιο ενος δυο αντε και δέκα μέτρων?

Μπορώ να καταλάβω και τις δύο πλευρές...

Οι υπερβολές του μάρκετινγκ , οι παράλογες τιμολογήσεις
Η έλλειψη τεκμηρίωσης για κάτι που δεν είναι πρωτεύουσας σημασίας
Το συνεχές ψάξιμο και η οικονομική αιμορραγία για να καταλήξεις στο διαφορετικό
Που δεν είναι απαραίτητα καλλίτερο από ότι είχες...
Όλα αυτά δεν βοήθησαν καθόλου την υπόθεση των καλωδίων..

Από την άλλη ας αναρωτηθεί ο καθένας:
Κλείνοντας μάτια και αυτιά σε μαρτυρίες αξιόπιστων κατασκευαστών και συναδέλφων στο χόμπυ,
Με το να είμαι καχύποπτος σε μία εδραιωμενη αγορα , κάθετα αρνητικός ακόμη και στη δοκιμή
τι υπηρεσιες προσφέρω στον εαυτό μου , τελικά τι κερδίζω;

Και ναι υπάρχουν αριστες λύσεις για όλα τα βαλαντια
 

T

Tadakis

Guest
Το συνεχές ψάξιμο και η οικονομική αιμορραγία για να καταλήξεις στο διαφορετικό
Που δεν είναι απαραίτητα καλλίτερο από ότι είχες...
Όλα αυτά δεν βοήθησαν καθόλου την υπόθεση των καλωδίων..
Είναι πραγματικά αστείο σε αυτό (και ίσως μόνο σε αυτό το φόρουμ) όταν έρχεται η κουβέντα στα καλώδια να μπαίνει στον άξονα 'διαφορετικό' ενώ όταν μιλάμε για dac, κεφαλές πικάπ ή οτιδήποτε άλλο να μιλάμε για 'χαρακτήρα' δίνοντας μια άλλη βαρύτητα.

Προσωπικά και τις δύο προσεγγίσεις τις βρίσκω ΛΑΘΟΣ. Το hifi/hiend/audiophile είναι να προσεγγίσει κατά όσο το δυνατόν περισσότερο τη πραγματική εκτέλεση της μουσικής. Κάτι σαν να μην υπάρχει ηλεκτρονικό στοιχείο μεταξύ του αυτιού μου και τις χορδής ή του σκάφους μιας κιθάρας, τίποτα μεταξύ του κορμού μου και της μεμβράνης ενός τυμπάνου ώστε να αισθανθώ το χτύπημα αυτής κλπ..

¨Όλα τα άλλα περί 'χαρακτήρα', 'διαφορετικά' καθώς και το άλλο καταπληκτικό 'ρεαλιστικές στάθμες live' όπου προφανώς ο ήχος ακούγεται αφύσικός (παρότι εντυπωσιακός λόγω μεγέθους και έντασης) είναι απλά παρερμηνείες. Μια κιθάρα ΠΟΤΕ δεν θα βγάλει 120db και ποτέ δεν θα έβγαζε αν ήταν ο paco de lucia καθισμένος στο καρεκλάκι του σε μια ακρη στο σαλόνι μου. Επίσης η κιθάρα του θα έπαιζα τόσο όμορφα ή άσχημα χωρίς να κάνω το σαλόνι μου καρνάβαλο με ηχοαποροφητικά και άλλα room treatment. Μια συμφωνία κλασσικής μουσικής ποτέ δεν θα χώραγε σπίτι μου και προφανώς ποτέ δεν θα μπορέσω να πετύχω την ακουστική μιας σοβαρής αίθουσας που εκτελείτε με ΟΤΙ επένδυση κάνω. Ούτε κατά προσέγγιση. Οπότε ας αρκεστούμε στις ρεαλιστικές διαστάσεις του πράγματος και μην ταλαιπωρούμαστε με ουτοπίες που κάποιοι εδώ μεσα, κάποιοι εκει έξω και κάποιοι σε κάποια καταστήματα αναφέρονται ή καλλιεργούν.

Και για να πάω πίσω στα καλώδια. Οτιδήποτε (π.χ. καλώδιο) μπορεί να με φέρει πιο κοντά στην αληθοφάνεια (σε ρεαλιστικές καταστάσεις και πάλι) ΝΑΙ είναι καλύτερο. ΟΧΙ διαφορετικό. Καλώδιο (ή άλλο ματζούνι) που διώχνει το θόρυβο και κάνει τη φωνή πιο βελούδινη και τη σκηνή πιο τρισδιάστατη ναι είναι βελτίωση και όχι διαφορετικό. Αυτά. και προφανώς δεν έχει σχέση με το φίλο editor ολο αυτό.

Ας συνεχίσουμε το πόλεμο :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.053
αν ήταν ο paco de lucia καθισμένος στο καρεκλάκι του σε μια ακρη στο σαλόνι μου. Επίσης η κιθάρα του θα έπαιζα τόσο όμορφα ή άσχημα χωρίς να κάνω το σαλόνι μου καρνάβαλο με ηχοαποροφητικά και άλλα room treatment.
Είναι λάθος ο συλλογισμός σου.

Είναι μεν "λογικοφανής", αλλά εντελώς λάθος.

Έτσι είναι στημένο όλο το οικοδόμημα της παραφιλολογίας του χάι εντ.

Να σου εξηγήσω γιατί είναι λάθος αυτά που λές:

Ναι, αν ο paco de lucia ερχόταν στο σαλόνι σου, θα ήταν έτσι. Όμως, δεν ήρθε στο σαλόνι σου ποτέ. Αντιθέτως, πήγε σε κάποιο άλλο σαλόνι, σε κάποιο άλλο χώρο. Η ηχογράφηση, έπιασε όχι μόνο τον ήχο της κιθάρας του paco de lucia, αλλά έπιασε και τον ήχο όλου του χώρου που έπαιζε ο paco de lucia.

Αυτήν την ηχογράφηση έχεις στα χέρια σου. Ο σκοπός είναι να αναπαράγεις όχι μόνο την κιθάρα του paco de lucia, αλλά και το χώρο που έπαιζε την κιθάρα του ο paco de lucia, διότι όλο αυτό το άθροισμα κιθάρας χώρου, βρίσκεται ενωμένο μέσα στην ηχογράφηση. Για να κατορθώσεις αυτό το πράγμα, πρέπει υποχρεωτικά να σβήσεις το δικό σου χώρο ηχητικά, ώστε να μη αφεθεί ελεύθερος να προσθέτει την δική του άποψη πάνω στην ήδη υπάρχουσα άποψη χώρου της ηχογράφησης.

Γι'αυτό είσαι δυστυχώς υποχρεωμένος να κάνεις το σαλόνι σου καρνάβαλο (όχι με ηχοαποροφητικά) με room treatment, ώστε να επιτρέψεις στην ηχογράφηση να αναπαραχθεί ανεπηρέαστη στο χώρο σου, και να σε "μεταφέρει" στο χώρο που έπαιξε ο paco. Να νιώσεις ότι είσαι εκεί που έπαιξε, κι όχι στο δικό σου δωμάτιο.

Αν θες να τον ακούσεις στο δικό σου δωμάτιο, φώναξέ τον να έρθει να σου παίξει, με ηχογραφήσεις αυτό δε γίνεται, διότι οι ηχογραφήσεις εμπεριέχουν ήδη το χώρο που εκτελέστηκε το μουσικό έργο.

Γι'αυτό λοιπόν, όλο σου το σκεπτικό είναι εντελώς λάθος.

Δεν υπάρχουν γκρίζες ζώνες, δεν υπάρχουν απόψεις, δεν υπάρχουν "σχολές", λυπάμαι. Υπάρχει η πραγματικότητα, και οι θεωρίες συνωμοσίας.. ;)

Κάποιοι έχετε παρασυρθεί από ανάλογες θεωρίες συνωμοσίας, στυλ Σώρρα. Δυστυχώς, κάνατε ένα λάθος, παρασύρθηκε η κρίση σας από το λογικοφανές επιχείρημα του εκάστοτε Σώρρα. Συμβαίνουν αυτά, και στις καλύτερες οικογένειες, μη σκατε.. :)
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Ούτε καν. Το μικρόφωνο είναι στραμένο στα όργανα, όχι στον χώρο (μα καλά, μόνο κλασσική ακούς εσύ; )
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.579
Reaction score
84.175
Μια κιθάρα ΠΟΤΕ δεν θα βγάλει 120db και ποτέ δεν θα έβγαζε αν ήταν ο paco de lucia καθισμένος στο καρεκλάκι του σε μια ακρη στο σαλόνι μου.
Μόνο κιθάρα ακούς; ειναι γνωστό οτι η κιθάρα εχει μικρο dynamic range. Αν μιλήσουμε για πιάνο; μην πιάσουμε τα κρουστά και τα χάλκινα γιατι....
 

T

Tadakis

Guest
Προφανώς μιλάς για τις live ηχογραφήσεις που οι περισσότερες έχουν διαφορά θέματα (πχ η ακουστική ηχογράφηση της lauryn hill που μπουκώνει το μικρόφωνο ηχογράφησης καθότι η κοπέλα νομίζει ότι τραγουδάει unplugged και παίρνει ολόκληρες ανάσες).

Οι περισσότερες ηχογραφήσεις που ακούμε ειναι στουντιακες ομωσ εκτελέσεις κι αυτό που λες δεν εχει εφαρμογή (με τη λογικοφανή μου αντίληψη του θέματος). Ποτέ δεν θα μπορέσει αυτό να με μεταφέρει κάπου άλλου. Εκτός και αν αυτό ειναι placebo effect.


Και για να Πάμε πίσω στα καλώδια, αυτό που λες ειναι η δίκη σπυ άποψη για σωστό άκουσμα. Η δίκη μου ειναι άλλη. Σε κάθε περίπτωση δεν χωράει η έννοια 'διαφορετικο' η 'χροια' κλπ. παρά μόνο το (πιο) σωστό η (πιο) λάθος.
[DOUBLEPOST=1491346525][/DOUBLEPOST]
Μόνο κιθάρα ακούς; ειναι γνωστό οτι η κιθάρα εχει μικρο dynamic range. Αν μιλήσουμε για πιάνο; μην πιάσουμε τα κρουστά και τα χάλκινα γιατι....
You got the point, νομίζω....
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.579
Reaction score
84.175
Ούτε καν. Το μικρόφωνο είναι στραμένο στα όργανα, όχι στον χώρο (μα καλά, μόνο κλασσική ακούς εσύ; )
Ο Paco de Lucia παίζει φλαμένκο. Όχι κλασική. Δεν ξέρω σε ποιον απευθύνθηκες αλλά κάνεις λάθος.

Όσο για τον χώρο: Ω ρε μάνα μ´ πόσο λάθος κάνεις,,,

Κυριοι, αν δεν ακούτε τον χώρο της ηχογράφησης (σε ακουστική μουσική) πετάξτε το στέρεο απ το παράθυρο.(Απάντηση και προς τον Tadakis)
[DOUBLEPOST=1491346900][/DOUBLEPOST]
You got the point, νομίζω....
Όχι. Εσύ;
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.579
Reaction score
84.175
Δεν ακούμε όλοι τα ίδια αλμπουμ, ξεκολήστε με τους αφορισμούς
Τι σχέση εχει ποιό άλμπουμ ακούς εσύ και ποιό εγώ;

Αν έχεις ενα δίσκο ακουστικής μουσικής βάλτον να παίξει. Αν δεν ακούσεις τον χώρο της ηχογράφησης κάτι δεν πάει καλά.

Αν δεν έχεις κανέναν δίσκο ακουστικής μουσικής, δανείσου έναν και κάνε το τεστ.

Αλλα το οτι δεν έχεις δίσκο ακουστικής μουσικής δεν θα σημαίνει πως το στέρεο δεν εχει προβλημα. Εχει, (αν εχει), αλλα απλώς δεν το ξέρεις.

Και εγω μπορει να εχω ανεύρυσμα. Αν δεν σκάσει, ή αν δεν κάνω εξέταση δεν θα το μάθω. Αλλα αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχω.
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
μην το πας μακριά, ένα ένα.
Πρόταση 1: Ο χώρος ακρόασης πρέπει να είναι room treated για να μην προσθέτει τίποτα διότι η ηχογράφηση ήδη περιέχει τον χώρο
Ένσταση 1: Όχι διότι τα μικρόφωνα είναι καρφωτά πάνω στα όργανα
Πρόταση 2: Η ηχογράφηση περιέχει τον χώρο τουλάχιστον στις ακουστικές ηχογραφήσεις.

Λογικό Συμπέρασμα 1: Στις μη ακουστικές ηχογραφήσεις παίζει να μην έχει ηχογραφηθεί ο χώρος.
Λογικό Συμπέρασμα 2: Αν δεν έχει ηχογραφηθεί ο χώρος τότε με room treatment και ενεργά η ηχογράφηση θα ακούγεται ξερή και (surprise) αυτός είναι ο ήχος που σιχαίνομαι και σιχαίνονται πολλοί εδώ μέσα και δεν θέλετε να το καταλάβετε ρε παιδί μου. Ότι δηλαδή αυτή η μονιτορίλα δεν παλεύεται με τίποτα ναουμε
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.579
Reaction score
84.175
μην το πας μακριά, ένα ένα.
Πρόταση 1: Ο χώρος ακρόασης πρέπει να είναι room treated για να μην προσθέτει τίποτα διότι η ηχογράφηση ήδη περιέχει τον χώρο
Ένσταση 1: Όχι διότι τα μικρόφωνα είναι καρφωτά πάνω στα όργανα
Πρόταση 2: Η ηχογράφηση περιέχει τον χώρο τουλάχιστον στις ακουστικές ηχογραφήσεις.

Λογικό Συμπέρασμα 1: Στις μη ακουστικές ηχογραφήσεις παίζει να μην έχει ηχογραφηθεί ο χώρος.
Λογικό Συμπέρασμα 2: Αν δεν έχει ηχογραφηθεί ο χώρος τότε με room treatment και ενεργά η ηχογράφηση θα ακούγεται ξερή και (surprise) αυτός είναι ο ήχος που σιχαίνομαι και σιχαίνονται πολλοί εδώ μέσα και δεν θέλετε να το καταλάβετε ρε παιδί μου. Ότι δηλαδή αυτή η μονιτορίλα δεν παλεύεται με τίποτα ναουμε
Όλα λάθος.
Είναι αργά για μένα. Καληνύχτα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.053
Βάλτε ακουστικά να ακούσετε το χώρο ηχογράφησης.
Ακόμα και σε στουντιακες ηχογραφήσεις, οι πληροφορίες χώρου προστίθενται εκ των υστέρων, με αποτέλεσμα όταν το ακούς και από ακουστικά, σε μεταφέρει σε ένα νοητό χώρο.

Δεν υπάρχει καμία ηχογράφηση μόνο άμεσου ήχου κάποιου οποιουδήποτε οργάνου, χωρίς ενσωματωμένες αντηχήσεις χώρου.

Καμία απολύτως.
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Βάλτε ακουστικά να ακούσετε το χώρο ηχογράφησης.
Ακόμα και σε στουντιακες ηχογραφήσεις, οι πληροφορίες χώρου προστίθενται εκ των υστέρων, με αποτέλεσμα όταν το ακούς και από ακουστικά, σε μεταφέρει σε ένα νοητό χώρο.

Δεν υπάρχει καμία ηχογράφηση μόνο άμεσου ήχου κάποιου οποιουδήποτε οργάνου, χωρίς ενσωματωμένες αντηχήσεις χώρου.

Καμία απολύτως.
Έχω 3 ακουστικά. Οι περισσότερες ηχογραφήσεις δεν έχουν χώρο. Είναι θέμα ηχογράφησης και είδους μουσικής.
Η ποπ δεν έχει χώρο, η ηλεκτρονική δεν έχει χώρο (εκτός αν μιλάμε για ψηφιακό echo), η ροκ.. έχει και δεν έχει, αναλόγως, η RnB δεν έχει τίποτα, μόνο βυζια και ναρκωτικά.
Έχουμε φτάσει λοιπόν στο 80% των ηχογραφήσεων και δεν έχουν χώρο.

Οι υπόλοιπες 20 (το 100% της δισκοθήκης σας δηλαδή) ναι, έχουν και είναι γραμμένες και σε φανταστικά στούντιο και μέγαρα και σε ελικόπτερα και όπου θέλεις.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.053
Κυριοι, αν δεν ακούτε τον χώρο της ηχογράφησης (σε ακουστική μουσική) πετάξτε το στέρεο απ το παράθυρο.
Ακριβώς.

Στην κλασική μουσική πχ έχουμε μία πληθώρα γνωστών διαφορετικών χώρων, από της μεγάλης συμφωνικής, μέχρι των μικρών συνόλων και των σόλο οργάνων, μέχρι εκκλησίας με χορωδίες και εκκλησιαστικό όργανο.

Όλα τα ανωτέρω, οφείλει κάθε στέρεο να τα αναπαραγάγει, και να σας "μεταφέρει" στους ανάλογους χώρους των ηχογραφήσεων, πέραν των ορίων του δωματίου σας και πέραν των χαρακτηριστικών αντηχησεων του δικού σας δωματίου.

Μην επιμένετε στο λάθος.. ;).
[DOUBLEPOST=1491349316][/DOUBLEPOST]Επαναλαμβάνω, δεν υπάρχει καμία απολύτως ηχογράφηση χωρίς πληροφορίες χώρου.

Και η επεξεργασία, είτε ψηφιακό εκο που λες είτε οτιδήποτε, προσθέτουν αντηχήσεις, προσθέτουν αίσθηση χώρου ακόμα κι όταν δεν υπάρχει στο αρχικό σήμα.

Δεν ακούτε το βιολί. Ακούτε την ηχογράφηση. Η διαφορά είναι τεράστια..

Ακόμα και η λογική της λάθος αριθμητικής, που "το 20% έχει χώρο", δηλαδή τι; Θα έχετε στέρεο που δε μπορεί να παίξει αυτό το 20%; Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω που το πάτε..
 
Last edited:

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
αυτή η απάλευτη μονιτορίλα είναι επειδή οι ηχογραφήσεις δεν είναι όλες έτσι ..


αλλά πιο πολύ έτσι...



και τσουπ! πάω για ύπνο.

Βριζόμαστε αύριο :drinks:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.053
Υπάρχουν προφανώς ηχογραφήσεις που εμπεριέχουν πολύ πλούσιες πληροφορίες χώρου, κι άλλες πολύ περιορισμένες. Είναι θέμα παραγωγής, ηχοληψίας, μαστερινγκ, τέλος πάντων θέματα έξω από την δική σας άποψη.
Το Buena Vista social club λόγου χάριν, έχει απίστευτες πληροφορίες χώρου. Τι βάθος, τι αντηχήσεις, τι θέσεις οργάνων, τα πάντα. Δηλαδή πως στο διατανο θέλετε να παίξει αυτό στο σπίτι σας; Σαν να ήρθε η ορχήστρα στο δικό σας δωμάτιο; Αφού ήταν σε άλλο δωμάτιο η ορχήστρα όταν έπαιζε, κι αυτό αποτυπώθηκε άψογα στην ηχογράφηση! Δε καταλαβαίνω τη λογική σας, ειλικρινά..
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.698
Reaction score
21.518
Όλα λάθος. [...]
Όχι, γιατρέ μου, δεν είναι όλα λάθος.

μην το πας μακριά, ένα ένα.
Πρόταση 1: Ο χώρος ακρόασης πρέπει να είναι room treated για να μην προσθέτει τίποτα διότι η ηχογράφηση ήδη περιέχει τον χώρο
Ένσταση 1: Όχι διότι τα μικρόφωνα είναι καρφωτά πάνω στα όργανα
Πρόταση 2: Η ηχογράφηση περιέχει τον χώρο τουλάχιστον στις ακουστικές ηχογραφήσεις.
Λογικό Συμπέρασμα 1: Στις μη ακουστικές ηχογραφήσεις παίζει να μην έχει ηχογραφηθεί ο χώρος.
Λογικό Συμπέρασμα 2: Αν δεν έχει ηχογραφηθεί ο χώρος τότε με room treatment και ενεργά η ηχογράφηση θα ακούγεται ξερή και (surprise) αυτός είναι ο ήχος που σιχαίνομαι και σιχαίνονται πολλοί εδώ μέσα και δεν θέλετε να το καταλάβετε ρε παιδί μου. Ότι δηλαδή αυτή η μονιτορίλα δεν παλεύεται με τίποτα ναουμε
Το μέρος της πρότασης του @okakosolikos το οποίο τόνισα δεν είναι λάθος. Κι αν δεν έχεις ηχογραφήσει σε studio (όπως έχω κάνει εγώ και πιθανόν ο @okakosolikos - ας μας πει ο ίδιος) δεν μπορείς να το αμφισβητήσεις. Απλώς, δεν μπορείς. Δι φατκς οφ λάιφ, που λέει και μια ψυχή.:)
 

T

Tadakis

Guest
Ηθελα να ξερα, οι moderator δεν παρακολουθούν τα θέματα και δεν επεμβένουν? Πόσο off-topic έχει βγει ΚΑΙ αυτό το thread και κατέληξε σε άλλη μια κόντρα με απόλυτες απόψεις που απλώς έχουν επαναδιατυπωθεί σε πολλαπλά thread ασχέτως αρχικού θέματος...
 

Μηνύματα
1.989
Reaction score
4.697
Δεν θα σχολιάσω τον ελιγμο εκτός θέματος...
Θα σταθω λίγο στο θέμα του χώρου ηχογράφησης γιατί είναι σημαντικο

Θεωρώ ότι υπάρχουν δύο σχολές στο ζήτημα.
Το σύστημα που σε μεταφέρει στην αίθουσα ή στο στούντιο ηχογράφησης
( αυξημένη πληροφορία χώρου η ανυπαρξίας του)
Και το σύστημα που μεταφέρει τους μουσικούς στο σαλόνι σου.

Είναι θέμα χειρισμού της μεσαίας και των υψηλών...... δεν ξέρω...
Πάντως ο χώρος φέρνει μαζί του και ελαφρώς άσχετες λεπτομέρειες.
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.627
Μηνύματα
2.946.590
Members
38.211
Νεότερο μέλος
Atomkinder
Top