- Μηνύματα
- 511
- Reaction score
- 659
Καλημέρα σε όλους
Ένα σωστό σύστημα αναπαραγωγής ήχου αναπαράγει όλα τα είδη της μουσικής σωστά , όταν στήνεις ηχητικά το χώρο σου δεν έχεις προαποφασίσει τι μουσική ακούς και τι όχι αλλιώς θα έπρεπε κάθε σπίτι να έχει ένα σύστημα για κάθε είδος μουσικής. Το πρώτο μεγάλο θέμα είναι η ηχογράφηση και θα γράψω για τις στουντιακές ηχογραφήσεις μιας και τα live είναι πολύ λίγα και σέρνουν ακόμα χειρότερα προβλήματα και ασθένειες.
Στα studio συνήθως όταν γράφουν ένα άλμπουμ δεν έχει παρουσία όλο το συγκρότημα μαζί , το κάθε όργανο γράφεται ξεχωριστά και συνήθως ξεχωριστή μέρα ,ο/η τραγουδιστής/τρια και τα φωνητικά επίσης , συγκρίνονται οι ηχογραφήσεις του κάθε οργάνου ξεχωριστά καθώς και η φωνές, διαλέγεται η καλύτερη για κάθε κομμάτι και όταν γραφτούν όλα τα όργανα και η φωνές αρχίζει η δουλειά στις κονσόλες. Αυτή είναι και η πιο σημαντική δουλειά της ηχογράφησης γιατί πρέπει να δημιουργηθεί ένα έργο.
Στις κονσόλες λοιπόν δημιουργείται το ολοκληρωμένο έργο που γράφεται σε master tape-dat συνήθως για να αποτελέσει τη μήτρα για τα αντίγραφα που θα αναπαράγετε σπίτι σας, βινύλια , cd κλπ.
Άρα ήδη έχουμε απομακρυνθεί πάρα πολύ ήδη από το όργανο γιατί έχουν μπει χίλιοι δυο παράγοντες ακόμα στο master , συχνότητες τονισμένες , αφαίρεση θορύβου και άλλα που δεν έχει νόημα να επεκταθώ άλλωστε οι περισσότεροι έχουν μια ιδέα πιστεύω πως λειτουργεί ένα studio ή έχουν επαφή με ακούσματα οργάνων π.χ έχουν ακούσει μια φολκλορική κιθάρα ή μια stratocaster , μια drums ludwig .tama , ένα κλαρίνο ,έστω ένα μπουζούκι.
Τα συστήματα που φτιάχνεις σπίτι σου για να ακούσεις αυτή την αναπαραγωγή που θέλει το studio και όχι αυτή που θέλεις εσύ καλούνται να κάνουν μια σχεδόν ακατόρθωτη εργασία. Να αναπαράγουν ένα αντίτυπο έτσι ώστε να αντιστρέψουν τη διαδικασία και να φτάσουν όσο πιο κοντά μπορούν στο master ,γράφω όσο πιο κοντά γιατί να αναπαράγεις master σπίτι είναι αδύνατο και δεν είναι θέμα χρημάτων που θα δώσεις καθώς όλα τα αντίτυπα είναι σκόπιμα υποβαθμισμένα επειδή το master είναι η περιουσία του studio και δεν πωλείται ποτέ. Πρέπει καταρχήν να νικήσεις τα προβλήματα του χώρου που ακούς μουσική όσο μπορείς ( δε μπορούν όλοι να χτίσουν δωμάτιο μουσικής νεκρό καθώς είναι οικονομικά ουτοπικό ) με πρακτικές που θα βελτιώσουν τη κατάσταση , βέλτιστη τοποθέτηση ηχείων ,dirac , dsp ,ροζ και λευκούς θορύβους μικρόφωνα και άλλα τσουμπλέκια , δεύτερον να αγοράσεις τη καλύτερη πηγή που μπορείς οικονομικά και αυτό δε σημαίνει ή όψη της να είναι στολίδι αλλά να είναι αξιόπιστη και να πραγματοποιεί αυτά που αναφέρουν τα spec της και τρίτον να χαλάσεις όσα περισσότερα χρήματα αντέχεις για να προμηθευτείς ηχεία και ενισχυτικά που θα τα υποστηρίζουν και τα οδηγούν σωστά καθώς η επαφή σου με την αναπαραγωγή εν τέλει αμεσότητα έχει μόνο με τα ηχεία καθώς είναι ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας που έρχεται σε επαφή με την αίσθηση σου σαν άνθρωπος που λέγεται ακοή καθώς μουσική δεν ακούνε τα μάτια.
Όσον αφορά τα ρημάδια τα καλώδια του ήχου καλό θα είναι να πάρεις καλώδια σοβαρής εταιρίας προσέχοντας τα χαρακτηριστικά τους (δε κάνουν μια περιουσία καλώδια είναι )καθώς μεταφέρουν ρεύμα και θα πρέπει να τα υπολογίσεις σωστά έτσι ώστε να έχεις όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες γιατί αυτό έχει αντίκτυπο στο τελικό στάδιο στα μεγάφωνα των ηχείων σου και όχι να πληρώσεις ομορφιές του κάθε απατεώνα που διαμορφώνει ένα καλώδιο σαν μπιμπελό έτσι ώστε να ζήσει η οικοτεχνία του με 10 καλώδια το χρόνο από κορόιδα που θα τρέξουν να πιστέψουν πως ένα καλό καλώδιο όλα τα άλλα που προείπα τα φτιάχνει μονομιάς.
Τα καλώδια του ρεύματος είναι μια άλλη διαδικασία απάτης καθώς αν θέλετε να νιώσετε καλύττερα κάποιοι ενώστε τις συσκευές σας με κλέμες καθώς , τα φις και οι πρίζες εμποδίζουν τη ροή του καλού ρεύματος όπως λέτε. Ναι το ρεύμα σπίτι έχει πρόβλημα αλλά συνήθως λόγω δικτύου ΔΕΗ όπως διακυμάνσεις τάσεως και προβλήματα συχνότητας και σπάνια από την άθλια δουλειά ενός ηλεκτρολόγου(καμιά φορά βέβαια συναντάς σπίτι ηλεκτρολογικές αθλιότητες πράγματι οι οποίες συνήθως λύνονται με μια 16αρα ασφάλεια και καλώδιο 3χ2,5 από το πίνακα με αστείο κόστος) .Αν θέλετε να μιλάτε για ρεύμα φτιάξτε ένα δωμάτιο 16m2 θωρακισμένο σπίτι σας με 2v στοιχεία (δεκαετούς εγγύησης) , στήστε συστοιχίες και τροφοδοτήστε τα μηχανήματα σας άμεσα ή έμμεσα μέσω inverters με αγνό παρθένο ρευματάκι , δημιουργήστε λοιπόν τη δική σας ΔΕΗ και αν θέλετε βοήθεια σε αυτό μπορώ να σας βοηθήσω και αφιλοκερδώς.
Η μουσική είναι μουσική και αναπαράγεται σωστά με επαγγελματικά καλά μηχανήματα όπως δημιουργείται χωρίς χαλιεντάδικα κόστη. Τα μηχανήματα που τη φτιάχνουν στο studio είναι μαύρα άσχημα κουτιά σε racks με λαμπάκια και μπιμπλίκια και όχι χρυσάφια , ρόδια και άλλες χαζομάρες. Σνομπάρετε τα επαγγελματικά μηχανήματα αλλά αυτά κάνουν τη μουσική που ακούτε χωνέψτε το ,άρα τέτοια θέλετε για να αντιστρέψετε τη διαδικασία και αν δε μπορείτε να τα βλέπετε βάλτε τα σε ντουλάπια.
Συμβουλή : Αν υποφέρετε από placebo επειδή πόνεσε η τσέπη σας μερικοί μην υποστηρίζετε χωρίς στοιχεία πράγματα που δεν στέκουν γιατί όποιος ξέρει δεν παραμυθιάζεται και γελάει και όποιος δε ξέρει παρασύρεται και συντηρεί την οικοτεχνία της απάτης
Ένα σωστό σύστημα αναπαραγωγής ήχου αναπαράγει όλα τα είδη της μουσικής σωστά , όταν στήνεις ηχητικά το χώρο σου δεν έχεις προαποφασίσει τι μουσική ακούς και τι όχι αλλιώς θα έπρεπε κάθε σπίτι να έχει ένα σύστημα για κάθε είδος μουσικής. Το πρώτο μεγάλο θέμα είναι η ηχογράφηση και θα γράψω για τις στουντιακές ηχογραφήσεις μιας και τα live είναι πολύ λίγα και σέρνουν ακόμα χειρότερα προβλήματα και ασθένειες.
Στα studio συνήθως όταν γράφουν ένα άλμπουμ δεν έχει παρουσία όλο το συγκρότημα μαζί , το κάθε όργανο γράφεται ξεχωριστά και συνήθως ξεχωριστή μέρα ,ο/η τραγουδιστής/τρια και τα φωνητικά επίσης , συγκρίνονται οι ηχογραφήσεις του κάθε οργάνου ξεχωριστά καθώς και η φωνές, διαλέγεται η καλύτερη για κάθε κομμάτι και όταν γραφτούν όλα τα όργανα και η φωνές αρχίζει η δουλειά στις κονσόλες. Αυτή είναι και η πιο σημαντική δουλειά της ηχογράφησης γιατί πρέπει να δημιουργηθεί ένα έργο.
Στις κονσόλες λοιπόν δημιουργείται το ολοκληρωμένο έργο που γράφεται σε master tape-dat συνήθως για να αποτελέσει τη μήτρα για τα αντίγραφα που θα αναπαράγετε σπίτι σας, βινύλια , cd κλπ.
Άρα ήδη έχουμε απομακρυνθεί πάρα πολύ ήδη από το όργανο γιατί έχουν μπει χίλιοι δυο παράγοντες ακόμα στο master , συχνότητες τονισμένες , αφαίρεση θορύβου και άλλα που δεν έχει νόημα να επεκταθώ άλλωστε οι περισσότεροι έχουν μια ιδέα πιστεύω πως λειτουργεί ένα studio ή έχουν επαφή με ακούσματα οργάνων π.χ έχουν ακούσει μια φολκλορική κιθάρα ή μια stratocaster , μια drums ludwig .tama , ένα κλαρίνο ,έστω ένα μπουζούκι.
Τα συστήματα που φτιάχνεις σπίτι σου για να ακούσεις αυτή την αναπαραγωγή που θέλει το studio και όχι αυτή που θέλεις εσύ καλούνται να κάνουν μια σχεδόν ακατόρθωτη εργασία. Να αναπαράγουν ένα αντίτυπο έτσι ώστε να αντιστρέψουν τη διαδικασία και να φτάσουν όσο πιο κοντά μπορούν στο master ,γράφω όσο πιο κοντά γιατί να αναπαράγεις master σπίτι είναι αδύνατο και δεν είναι θέμα χρημάτων που θα δώσεις καθώς όλα τα αντίτυπα είναι σκόπιμα υποβαθμισμένα επειδή το master είναι η περιουσία του studio και δεν πωλείται ποτέ. Πρέπει καταρχήν να νικήσεις τα προβλήματα του χώρου που ακούς μουσική όσο μπορείς ( δε μπορούν όλοι να χτίσουν δωμάτιο μουσικής νεκρό καθώς είναι οικονομικά ουτοπικό ) με πρακτικές που θα βελτιώσουν τη κατάσταση , βέλτιστη τοποθέτηση ηχείων ,dirac , dsp ,ροζ και λευκούς θορύβους μικρόφωνα και άλλα τσουμπλέκια , δεύτερον να αγοράσεις τη καλύτερη πηγή που μπορείς οικονομικά και αυτό δε σημαίνει ή όψη της να είναι στολίδι αλλά να είναι αξιόπιστη και να πραγματοποιεί αυτά που αναφέρουν τα spec της και τρίτον να χαλάσεις όσα περισσότερα χρήματα αντέχεις για να προμηθευτείς ηχεία και ενισχυτικά που θα τα υποστηρίζουν και τα οδηγούν σωστά καθώς η επαφή σου με την αναπαραγωγή εν τέλει αμεσότητα έχει μόνο με τα ηχεία καθώς είναι ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας που έρχεται σε επαφή με την αίσθηση σου σαν άνθρωπος που λέγεται ακοή καθώς μουσική δεν ακούνε τα μάτια.
Όσον αφορά τα ρημάδια τα καλώδια του ήχου καλό θα είναι να πάρεις καλώδια σοβαρής εταιρίας προσέχοντας τα χαρακτηριστικά τους (δε κάνουν μια περιουσία καλώδια είναι )καθώς μεταφέρουν ρεύμα και θα πρέπει να τα υπολογίσεις σωστά έτσι ώστε να έχεις όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες γιατί αυτό έχει αντίκτυπο στο τελικό στάδιο στα μεγάφωνα των ηχείων σου και όχι να πληρώσεις ομορφιές του κάθε απατεώνα που διαμορφώνει ένα καλώδιο σαν μπιμπελό έτσι ώστε να ζήσει η οικοτεχνία του με 10 καλώδια το χρόνο από κορόιδα που θα τρέξουν να πιστέψουν πως ένα καλό καλώδιο όλα τα άλλα που προείπα τα φτιάχνει μονομιάς.
Τα καλώδια του ρεύματος είναι μια άλλη διαδικασία απάτης καθώς αν θέλετε να νιώσετε καλύττερα κάποιοι ενώστε τις συσκευές σας με κλέμες καθώς , τα φις και οι πρίζες εμποδίζουν τη ροή του καλού ρεύματος όπως λέτε. Ναι το ρεύμα σπίτι έχει πρόβλημα αλλά συνήθως λόγω δικτύου ΔΕΗ όπως διακυμάνσεις τάσεως και προβλήματα συχνότητας και σπάνια από την άθλια δουλειά ενός ηλεκτρολόγου(καμιά φορά βέβαια συναντάς σπίτι ηλεκτρολογικές αθλιότητες πράγματι οι οποίες συνήθως λύνονται με μια 16αρα ασφάλεια και καλώδιο 3χ2,5 από το πίνακα με αστείο κόστος) .Αν θέλετε να μιλάτε για ρεύμα φτιάξτε ένα δωμάτιο 16m2 θωρακισμένο σπίτι σας με 2v στοιχεία (δεκαετούς εγγύησης) , στήστε συστοιχίες και τροφοδοτήστε τα μηχανήματα σας άμεσα ή έμμεσα μέσω inverters με αγνό παρθένο ρευματάκι , δημιουργήστε λοιπόν τη δική σας ΔΕΗ και αν θέλετε βοήθεια σε αυτό μπορώ να σας βοηθήσω και αφιλοκερδώς.
Η μουσική είναι μουσική και αναπαράγεται σωστά με επαγγελματικά καλά μηχανήματα όπως δημιουργείται χωρίς χαλιεντάδικα κόστη. Τα μηχανήματα που τη φτιάχνουν στο studio είναι μαύρα άσχημα κουτιά σε racks με λαμπάκια και μπιμπλίκια και όχι χρυσάφια , ρόδια και άλλες χαζομάρες. Σνομπάρετε τα επαγγελματικά μηχανήματα αλλά αυτά κάνουν τη μουσική που ακούτε χωνέψτε το ,άρα τέτοια θέλετε για να αντιστρέψετε τη διαδικασία και αν δε μπορείτε να τα βλέπετε βάλτε τα σε ντουλάπια.
Συμβουλή : Αν υποφέρετε από placebo επειδή πόνεσε η τσέπη σας μερικοί μην υποστηρίζετε χωρίς στοιχεία πράγματα που δεν στέκουν γιατί όποιος ξέρει δεν παραμυθιάζεται και γελάει και όποιος δε ξέρει παρασύρεται και συντηρεί την οικοτεχνία της απάτης