Καλώδια ρεύματος για γραμμή απο τον πίνακα

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.579
Reaction score
84.175
Όχι. Δεν είναι αυτές οι παράμετροι.
Δηλαδή ρε Κώστα αν μένεις στην Λ. Αλεξάνδρας και περνάνε τα μηχανάκια και το λεωφορεία έξω από το παράθυρο σου θα ακούς την πληροφορία χώρου;

Ή αν το πικαπ σου κάνει χρατς χρουτς και βββββββββ θα ακούς πληροφορία χώρου;

Δεν λέω πως όσα έγραψες είναι λάθος προφανώς. Εγώ επικεντρώθηκα σε λιγότερο τεχνικούς λόγους.

Αυτά που έγραψες ανήκουν στο
Κάτι άλλο;
Και αυτό δεν σημαίνει πως είναι λιγότερο σημαντικά.

Αλλά μίλησα για έλεγχο σε ένα ήδη υπάρχον σύστημα, και τι μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω. Όχι για αλλαγές ηχείων.
 

Μηνύματα
511
Reaction score
659
Διότι όχι μόνο δεν είναι υποχρεωμένος ο μουσικόφιλος να χτίσει ένα δωμάτιο αναπαραγωγής μουσικής που να είναι ηχητικά νεκρό, αλλά ίσα ίσα, αν το κάνει, θα είναι εντελώς ακατάλληλο για αναπαραγωγή μουσικής!
Πολύ σωστά χρησιμοποίησα αδόκιμο όρο , το ανέλυσες πολυ καλύτερα :)
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Κώστα κάνεις 3 λάθη:
1. Όλοι οι ηχολήπτες είναι κομάντα
2. Όλες οι ηχογραφήσεις περιέχουν πληροφορία του χώρου
3. Όλες οι ηχογραφήσεις που έχουν echo (αρα και την πληροφορία του χώρου) δημιουργούν μια (έστω και virtual) σκηνή.

Υπάρχει και ένα τέταρτο αλλά δεν στο καταλογίζω: Προφανώς και στο mastering δεν πιάνουν ένα-ένα όργανο αλλά το κομμάτι ως σύνολο. Το ξέρεις αυτό αλλά στην ορολογία κολλήσαμε
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.495
Reaction score
57.497
Κώστα κάνεις 3 λάθη:
1. Όλοι οι ηχολήπτες είναι κομάντα
2. Όλες οι ηχογραφήσεις περιέχουν πληροφορία του χώρου
3. Όλες οι ηχογραφήσεις που έχουν echo (αρα και την πληροφορία του χώρου) δημιουργούν μια (έστω και virtual) σκηνή.

Υπάρχει και ένα τέταρτο αλλά δεν στο καταλογίζω: Προφανώς και στο mastering δεν πιάνουν ένα-ένα όργανο αλλά το κομμάτι ως σύνολο. Το ξέρεις αυτό αλλά στην ορολογία κολλήσαμε
1) Όλοι οι πιστοποιημένοι μηχανικοί ήχου είναι περισσότερο καταρτισμένοι από οιονδήποτε απλό χρήστη ηχοσυστήματος,όσο μεγάλη ακροαματική εμπειρία ή ποιοτικές συσκευές αναπαραγωγής και να διαθέτει ο δεύτερος.
Σημαντικό κομμάτι εξάλλου της δραστηριότητάς τους είναι να μπορούν ν'αναγάγουν το τελικό προϊόν αυτής σε ποικιλία διαφορετικών ηχοσυστημάτων.
Οι οριστικές αποφάσεις λαμβάνονται από τους πελάτες καλλιτέχνες-παραγωγούς.

2) Όλα τα master παρέχουν χωρικές πληροφορίες ακόμα και άμα δεν περιέχουν τυπικές πληροφορίες χώρου...

3)...Επειδή η χωρική πληροφορία δεν περιορίζεται στις συνιστώσες αντήχησης.:D

4) Περνάμε ευκαιρίας δοθείσης σε έτερο παράγοντα που συμβάλλει στην αντίληψη του περιβόητου ΄΄γρεζιού΄΄:
Όποτε ένας μηχανικός ήχου εκτιμά μεμονωμένα την τονική συμπεριφορά και παρουσία εντός της μίξης οργάνων που ανήκουν σε διαφορετικά κανάλια,τείνει να καταλήγει σε ολικό αποτέλεσμα που διακρίνεται από μεγαλύτερο βαθμό γρεζιού.
...
Ε, ναι, τι να κάνω που δεν έχω τις γνώσεις ή την διανοητική ικανότητα για να καταλάβω τι γράφει ο @Bhutia, ας έγραφε λιγότερο δυσνόητα.
Και είχε πει κάποτε ο Κομφούκιος (Κουνγκ-Φου-Τζου) :
"Μην ανησυχείς άμα οι άλλοι δεν σε καταλαβαίνουν αλλά όταν εσύ δεν τους καταλαβαίνεις...":wink:
 
Last edited:


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.759
Reaction score
52.328
- το νήμα εξελίσσεται πολύ ενδιαφέρον , αλλά ο τίτλος του είναι :offtopic:
 


Μηνύματα
511
Reaction score
659
Σημαντικό κομμάτι εξάλλου της δραστηριότητάς τους είναι να μπορούν ν'αναγάγουν το τελικό προϊόν αυτής σε ποικιλία διαφορετικών ηχοσυστημάτων
και φυσικά με το πρώτο που ασχολούνται και τους ενδιαφέρει περισσότερο είναι το ραδιάκι , διαχρονικό και το βρίσκεις παντού :)
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
@Bhutia έβαλα 3 βίντεο στην προηγούμενη σελίδα.
Και τα τρία είναι στην αφρόκρεμα του είδους τους.

Αν διαφωνείς ότι στα 2 πρώτα κομμάτια η πληροφορία του χώρου δεν υπάρχει ή είναι ανίκανη να δημιουργήσει μια εικονική σκηνή τότε δεν έχω κάποια άλλο επιχείρημα. Μου τελείωσαν

Ή είμαι κουφός και δεν ακούω την πληροφορία από τα ακουστικά μου (που όλα χρησιμοποιούνται σε studios), πάντα παίζει αυτό
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.698
Reaction score
21.518
Μόνο κουφούς παίρνουμε για μέλη της ΕΒΚΥ!:D Αμ, τι νόμισες, έτσι απλά είναι τα πράγματα;:D
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.495
Reaction score
57.497
Ίδιος παρονομαστής.
Χρέη...μετρονόμου όμως στο κλάσμα της αμοιβαίας κατανόησης αναλαμβάνει ο...αριθμητής.:D
Ο οποίος, στην περίπτωσή μας, είναι ποιος;:D
Αριθμητής θα τίθεται ο συντελεστής πιθανής ανησυχίας...μιας και ο υποφαινόμενος δεν διακρίνεται από...έλλειψη κατανόησης έναντι των υπολοίπων.;)
@Bhutia έβαλα 3 βίντεο στην προηγούμενη σελίδα.
Και τα τρία είναι στην αφρόκρεμα του είδους τους.

Αν διαφωνείς ότι στα 2 πρώτα κομμάτια η πληροφορία του χώρου δεν υπάρχει ή είναι ανίκανη να δημιουργήσει μια εικονική σκηνή τότε δεν έχω κάποια άλλο επιχείρημα. Μου τελείωσαν

Ή είμαι κουφός και δεν ακούω την πληροφορία από τα ακουστικά μου (που όλα χρησιμοποιούνται σε studios), πάντα παίζει αυτό
Τα επιχειρήματά σου είναι προσκολλημένα στην απαίτηση για δημιουργία μιας εικονικής σκηνής προκειμένου να εισπραχθεί χωρική πληροφορία.

Κι επειδή είναι άσκοπο να γίνεται αντιδικία πάνω σε επιλογές που κάνουν άλλοι αρμόδιοι (και πιο ειδικοί από εμάς),θα υπενθυμίσω μια διάσημη τεχνοτροπία ως αντίστροφο παράδειγμα,όπου η εξεζητημένη λήψη χωρικών συνιστωσών εφαρμοζόταν κατά τρόπον ώστε να μην προκύπτει η τυπική εικονική σκηνή...
https://en.wikipedia.org/wiki/Wall_of_Sound

Κι ένα χαρακτηριστικόν απόσπασμα:
...Despite the trend towards multi-channel recording, Spector was vehemently opposed to stereo releases, claiming that it took control of the record's sound away from the producer in favor of the listener, resulting in an infringement of the Wall of Sound's carefully balanced combination of sonic textures as they were meant to be heard. Brian Wilson agreed, stating: "I look at sound like a painting, you have a balance and the balance is conceived in your mind. You finish the sound, dub it down, and you’ve stamped out a picture of your balance with the mono dubdown. But in stereo, you leave that dubdown to the listener—to his speaker placement and speaker balance. It just doesn't seem complete to me."
Παρανόησες, καμία απαίτηση.
Ο φίλος πιο πάνω μας είπε ότι κατα την ακρόαση πρέπει να αισθάνεται ότι ο ίδιος ο μουσικός είναι στο δωμάτιο.
Ο Κώστας μετά είπε ότι δεν πρέπει διότι όλες οι ηχογραφήσεις έχουν την δικιά τους αισθηση του χώρου.
Μετά εγώ πόσταρα ηχογραφήσεις οι οποίες δεν πληρούν αυτές τις προδιαγραφές.
Στις χωρικές πληροφορίες συγκαταλέγονται λ.χ. και όσες συνιστώσες σχετίζονται με διαφοροποιήσεις σε πλάτος και φάση του σήματος που ανήκει σε δεδομένο όργανο ούτως ώστε να καθοριστούν ο βαθμός παρουσίας και η θέση του εντός της μίξης...

Bhutia - Λειτουργία της Ακοής said:
...
Οι Wallach et al θεμελίωσαν ότι ενσωματώνοντας διαφορές στη φάση και στάθμη του σήματος μπορούμε ν'αναπαραγάγουμε την εικονική θέση ενός ακουστικού ειδώλου(phantom image).Το μεγαλύτερο μέρος των γνώσεων που έχουν αποκτηθεί σχετικά με το χωρικό προσδιορισμό του ήχου,οφείλονται σε πειράματα που διενεργούνται μέσω της χρήσης ακουστικών.Χάρη σ'αυτά είναι δυνατή η δημιουργία συνθηκών που δεν υπάρχουν στη φύση,στην προσπάθεια να κατανοήσουμε το ρόλο των διαφορετικών μηχανισμών που εμπλέκονται.

Ο λόγος μάλιστα που στέφονται μ'επιτυχία,είναι ότι το ακουστικό μας σύστημα είναι ήδη ΄΄καλωδιωμένο΄΄-από την εξελικτική μας πορεία- και προρυθμισμένο να τις επεξεργάζεται.Για παράδειγμα,παράγοντας μια διωτική διαφορά στάθμης που δείχνει κατεύθυνση πηγής προς τ'αριστερά σε ταυτόχρονη αντιπαράθεση με διωτική διαφορά χρόνου που να δείχνει προς την αντίθετη πλευρά,μπορούμε να συγκρίνουμε τη σχετική ισχύ αυτών των δύο κριτηρίων.Έτσι διαπιστώνουμε την κυριαρχία των ΕΔΕ στις υψηλές και την αντίστοιχη των ΕΧΔ στις χαμηλότερες.

Η αντίληψη όμως δεν περιορίζεται απλά σε σημειακό χωρικό προσδιορισμό αλλά περιλαμβάνει το μέγεθος και το σχήμα.Ανταγωνιστικά πειράματα όπως εκείνα που περιλαμβάνουν αντικρουόμενες μεταξύ τους διωτικές διαφορές χρόνου-στάθμης,οδηγούν στην αντίληψη μιάς διασκορπισμένης ΄΄εικόνας΄΄ της πηγής.Αυτή τότε καταλαμβάνει μιά ασαφή περιοχή εντός του κεφαλιού που ο ακροατής μπορεί κατ'εξακολoύθηση να περιγράφει-αυξημένη διακύμανση των εκτιμήσεων γιά την οριζόντια κλίση της πηγής.

Εισάγοντας και την ΑΤF στις αναπαραστάσεις μέσω ακουστικών,οδηγούμαστε σε νέα ενδιαφέροντα φαινόμενα.Μιά ακριβής σύνθεση ήχου μεγάλου εύρους ζώνης οδηγεί σε αντίληψη παρόμοια με του γύρω κόσμου:Τα ακουστικά είδωλα γίνονται επακριβώς εντοπισμένα,εξωτερικευμένα στο χώρο και συμπαγή.Διαπράττοντας ηθελημένα λάθη στη σύνθεση,λχ μηδενίζοντας προοδευτικά την ΔΔΧ των φασματικών γραμμών διατηρώντας όμως την ευρύτητα της ΑΤF προκαλεί τον ερχομό της εικόνας πλησιέστερα στο κεφάλι,πάνω ακριβώς στο πρόσωπο,να σχηματίζει μιά ΄΄φούσκα΄΄ που προοδευτικά σέρνεται μέσα στον ακουστικό πόρο γιά να εισέλθει τέλος καθ'ολοκληρία εντός του κεφαλιού.Η διαδικασία μπορεί ν'αντιστραφεί αποκαθιστώντας προοδευτικά τις ακριβείς τιμές ΔΔΧ.

Ως γενικός κανόνας,οι ανακρίβειες ανάλογα με τον τύπο τους,τείνουν να μεγεθύνουν την εικόνα,να τοποθετούν τα είδωλα μέσα στο κεφάλι και να δημιουργούν είδωλα εγκατεστημένα στο πίσω μέρος παρά μπροστά.Η σύγχρονη τεχνολογία επιτρέπει ν'ακούμε τους μουσικούς ήχους του κόσμου με τ'αυτιά κάποιου άλλου ατόμου,οπότε η συνηθισμένη επίπτωση της ανακρίβειας είναι η αύξηση της σύγχυσης γιά την μπροστινή ή οπίσθια τοποθέτηση.Μείωση της ακρίβειας συχνά τοποθετεί τα είδωλα των πηγών πίσω από το κεφάλι αν και ακόμα εξωτερικευμένα.Περαιτέρω μείωση τα βάζει πια σαφώς μέσα στο πίσω μέρος του κεφαλιού.

Εκτός από τ'ακουστικά,οι επενέργειες των διωτικών διαφορών και των φασματικών συνθηματικών εξετάζονται και με πειράματα ηχητικού χωρικού εντοπισμού εντός ανηχοϊκών δωματίων.Οι καθημερινές μας όμως ακροάσεις γίνονται ως επί το πλείστον σε δωμάτια με τοίχους,πάτωμα,ταβάνι και αρκετές επιφάνειες που προξενούν ανακλάσεις των ηχητικών κυμάτων.Αυτές οι ανακλάσεις αλλάζουν ριζικά τις κυματομορφές.

Εφόσον πρόκειται για τυχαίους ανακλώμενους ήχους από διάφορες κατευθύνσεις,η συμβολή τους στα συνθηματικά του χωρικού προσδιορισμού είναι επίσης τυχαία.Άρα λοιπόν από στατιστικής άποψης συμπεραίνουμε ότι η συμβολή την ανακλάσεων και της αντήχησης ενός τυχαίου χώρου ακρόασης στο χωρικό προσδιορισμό από το ακουστικό μας σύστημα είναι προς το χειρότερο.

Οι Διωτικές Διαφορές Χρόνου πλήττονται περισσότερο επειδή βασίζονται στη συνοχή ανάμεσα στα σήματα που καταλήγουν στα δύο αυτιά.Ο προερχόμενος από αντήχηση ήχος δεν περιέχει χρήσιμες γιά τη συνοχή πληροφορίες και μάλιστα σ'ένα μεγάλο χώρο ακρόασης όπου ο ανακλώμενος ήχος επικρατεί επί του άμεσου,μειώνεται η αξιοπιστία τους

Η Διωτική Διαφορά Στάθμης αντίθετα,υποφέρει σε μικρότερο βαθμό: όπως έχει αποδειχθεί σε πειράματα μέσω ακουστικών,η στερεοφωνική σύγκριση δεν επηρεάζεται από το αν τ'αντίστοιχα σήματα είναι στεροφωνικά συναφή ή όχι.Φυσικά,η ακρίβεια επηρεάζεται δυσμενώς από την ύπαρξη στασίμων κυμάτων εντός του χώρου ακρόασης,όμως εδώ υπεισέρχεται το εξής πλεονέκτημα των διωτικών διαφορών στάθμης:Η ακουστική απορροφητικότητα των περισσοτέρων ανακλαστικών επιφανειών στους οικιακούς χώρους αυξάνει με την αύξηση της συχνότητας.Αυξανόμενης της συχνότητας,η ενέργεια του ανακλώμενου ήχου μειώνεται σε σχέση με τον άμεσο.Επειδή η στερεοφωνική νευροφυσιολογία δύναται ν'αξιοποιεί ΔΔΣ καθόλο το εύρος του ακουστού φάσματος με την ίδια επιτυχία,έχει αποδειχθεί από πειράματα σε περιβάλλοντα που διακρίνονται από έντονη αντήχηση πως το σύστημα χωρικού εντοπισμού των ακροατών επωφελείται από τις πληροφορίες της υψηλότερης δυνατής συχνότητας που γίνεται αντιληπτή και μάλιστα χρησιμοποιεί τα συνθηματικά συχνότητας άνω των 8000 Hz.

Μιά στατιστική ανάλυση ΄΄θεωρίας απόφασης΄΄ που χρησιμοποιούσε ΔΔΧ & ΔΔΣ μετρημένες μέσω ανδρεικέλων έδειξε ότι το σχήμα των λαθών χωρικού προσδιορισμού που παρατηρούνται πειραματικά,εξηγούνται μονάχα με την παραδοχή ότι οι ακροατές βασίζονται εξ ολοκλήρου στις ΔΔΣ και καθόλου στις ΔΔΧ υπό αυτές τις συνθήκες.Η δεδομένη στρατηγική του ακουστικού συστήματος ν'ανακατανέμει τη βαρύτητα επίδρασης των συνθηματικών χωρικού εντοπισμού,είναι για τον καθένα από μας εντελώς υ π ο σ υ ν ε ί δ η τ η,δηλαδή συμβαίνει δίχως να το επιδιώξουμε ή να μπορούμε να το παρεμποδίσουμε...
 
Last edited:

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.698
Reaction score
21.518
Χρέη...μετρονόμου όμως στο κλάσμα της αμοιβαίας κατανόησης αναλαμβάνει ο...αριθμητής.:D
Ο οποίος, στην περίπτωσή μας, είναι ποιος;:D
 


Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Τα επιχειρήματά σου είναι προσκολλημένα στην απαίτηση για δημιουργία μιας εικονικής σκηνής προκειμένου να εισπραχθεί χωρική πληροφορία.
Παρανόησες, καμία απαίτηση.
Ο φίλος πιο πάνω μας είπε ότι κατα την ακρόαση πρέπει να αισθάνεται ότι ο ίδιος ο μουσικός είναι στο δωμάτιο.
Ο Κώστας μετά είπε ότι δεν πρέπει διότι όλες οι ηχογραφήσεις έχουν την δικιά τους αισθηση του χώρου.
Μετά εγώ πόσταρα ηχογραφήσεις οι οποίες δεν πληρούν αυτές τις προδιαγραφές.

Και να'μαστε
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.053
Ο απο πανω.Εσυ εισαι ο παρονομαστης :p
Ο από κάτω.

Κι ισχύει το γνωστό σύνθημα:

"Κάτω οι αποκάτω!"

Με υπογραφή: "οι αποπάνω"

:lolsign:
[DOUBLEPOST=1491409393][/DOUBLEPOST]
Μετά εγώ πόσταρα ηχογραφήσεις οι οποίες δεν πληρούν αυτές τις προδιαγραφές.
Και για αυτές που τις πληρούν;


(Ασχέτως αν συμφωνώ ή όχι)
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
[DOUBLEPOST=1491409393][/DOUBLEPOST]
Και για αυτές που τις πληρούν;


(Ασχέτως αν συμφωνώ ή όχι)
Όπως είπα στο #92
"ok εδώ πάω πάσο. Όχι ότι θα μου έπεφτε η μούρη αν υπήρχε και άλλο echo αναγκαστικά λόγω του δωματίου μου αλλά αν ήταν να διαλέξω, προτιμώ το πιο πολύ παρά το dead silent που θα έπαιρνα από τα άλλα κομμάτια."
 

Μηνύματα
1.989
Reaction score
4.697
Υποκινείς σχόλιο του τύπου ΄΄Με αυτό το πλευρό να κοιμάσαι΄΄...:lolsign:

Ευτυχώς που τέτοια υπαρξιακά διλήμματα δεν είχαν ποτέ απαντήσει παραγωγές όπως εκείνες του Teo Macero στην ηλεκτρική περίοδο του Miles Davis -για ν'αναφερθεί κάποιο τρανταχτό παράδειγμα...
http://www.avsite.gr/forum/threads/bitches-brew-40th-anniversary-collectors-edition.93762/

Γι αυτό και υποστηρίζω πλέον την υπαγωγή μας σε διαφορετικά χόμπυ...
(Η δε κατάληξη σε συγκεκριμένες αντιδικίες είναι δικαιολογούμενη,αφού ανάγονται εκείνες στις ίδιες και σταθερές θεμελιώδεις διαφορές)

Οι χρήστες συστημάτων αναπαραγωγής δεν οφείλουν να ενεργήσουν οι ίδιοι ώστε να έφερναν -σε νοητό και αντιληπτικό επίπεδο- τον καλλιτέχνη στο δικό τους χώρο ακρόασης ή εαυτούς στο νοητό χώρο ηχογράφησης.

Τέτοιες καταστάσεις συνιστούν αποστολή όσων είναι επιφορτισμένοι με την παραγωγή δεδομένου έργου σε αναπαράξιμη μορφή.

Οι χωρικές πληροφορίες αλλά και το εκάστοτε συνολικό αποτέλεσμα μιας παραγωγής τυγχάνουν τελικής έγκρισης πάνω απ'όλα από τους ίδιους τους δημιουργούς του έργου.

Αποστολή του χρήστη θα είναι να μη θέτει προσκόμματα στις καλλιτεχνικές επιταγές μιας παραγωγής.
Ο μοναδικός βαθμός ελευθερίας που δίδεται στον τελικό αποδέκτη της αναπαραγόμενης μορφής συνίσταται στο να ενεργούσε προαιρετικώς κατά τρόπον ώστε να γινόταν δεδομένο υλικό πιο ελκυστικό στον ίδιο,εφόσον δικά του κεφάλαια διατίθενται εν τέλει για την απόκτηση συστημάτων και χρήση αναπαραγόμενου υλικού.

Εφόσον κάποιος δυσανασχετεί συστηματικώς με τη σύσταση που έχουν τα master,τότε αδίκως παραμένει στην πλευρά του απλού χρήστη.Θα όφειλε να σπουδάσει μηχανικός ήχου ούτως ώστε να εφαρμόσει διαδίδοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις προσωπικές του προτιμήσεις...;)

Ας περάσουμε τώρα και στα ΄΄γεγονότα της ζωής΄΄...Όποιος διακρίνεται λοιπόν από κάποια εμπειρία στον τομέα της ηχοληψίας θα μπορούσε ν'αναλογιστεί ένα ακόμα τρανταχτό γεγονός,σχετιζόμενο προς θέμα που απασχολεί εντόνως -κατά τα φαινόμενα- τους υψιτελείς ακροαματικόφιλους.

Το ΄΄γρέζι΄΄ που τόσο μανιασμένα επικαλούνται κάποιοι δεν αποτελεί απαραιτήτως ίδιον δεδομένου ηχοσυστήματος -υπό την έννοια της χαμηλής ευκρίνειας- αλλά με κάθε επισημότητα αφορά στη διαδικασία ηχοληψίας-μίξης,με πρωταρχικό γενεσιουργό παράγοντα μια ακατάλληλη...τοποθέτηση μικροφώνων κατά τη σύλληψη μεμονωμένων οργάνων - προβάλλοντας έτσι δυσχέρεια σε ακόλουθη αντιμετώπισή της με τις γνωστές ηλεκτρονικές μεθόδους επεξεργασίας.:D

Καλοβαλμενο και θα συμφωνήσω στα περισσότερα, αν όχι σε όλα.....

Η μόνη μου ένσταση καταλήγει στο εξής:

Μέχρι να εκδοθεί το ηχογράφημα έχουμε γεμίσει "απόψεις" επιπέδου Ντα Βίντσι.
Κατόπιν θεωρούμε ότι οι κατασκευαστές μηχανων αναπαραγωγής αφήνουν τις απόψεις σπίτι τους
Παράγουν κάτι έξτρα αντικειμενικό και υπεράνω κριτικής
για τον παθητικό και άμοιρο άποψης ακροατή

Η διαφωνία μου και πολλών άλλων έγκειται στις τρεις τελευταίες προτάσεις.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
ετσι το συμπερασμα ειναι μην αγοραζετε το καλωδιο αυτο για να μπει πανω σε συσκευες ηχου
Ενα καλωδιο ρευματος 12AWG (περιπου 3.5 sq.mm) ειτε μονοκλωνο ειναι ειτε πολυκλωνο, μπαινει σε μηχανηματα που τραβανε πολλα αμπερ.Δεν το χρειαζεσαι ,οσο "ελκυστικο" και να ειναι σε κανενα μηχανημα που δεν εχει αναγκη τοσο χοντρου καλωδιου.Γι αυτο δεν δουλεψε σωστα,και οχι επειδη ειναι μονοκλωνο η κατι αλλο.Λογικο ειναι το οτι δουλευει καλυτερα σαν καλωδιο παροχης απο τον πινακα,αλλα και παλιν,οχι διοτι ειναι μονοκλωνο,αλλα επειδη εχει "βολικο" παχος.Απο τον πινακα,δεν θα ηταν κακο αν ηταν και πιο χοντρο.
 

Μηνύματα
485
Reaction score
62
Μάλιστα. Λοιπόν η αλλαγή θα σου κοστίσει ~50-60 ευρώ η ασφάλεια και κανένα 20ρικο ο ηλεκτρολόγος. Κάντο και αν δεν ακούσεις διαφορά δώσε μου IBAN να σου βάλω τα χρήματα. Εγώ σε τρία συστήματα, σε τρια διαφορετικά σπίτια το προηγούμενο ΣΚ το διαπίστωσα (απλώς βάζοντας το σύστημα στη διπλανή πρίζα). Χώρίς αλλαγή καλωδίωσης, χωρίς αλλαγή σε κάτι άλλο. Αυτά.
ΙΒΑΝ: GR5305478598347450348
Χθες τράβηξα γραμμή κατ΄ ευθείαν από τον πίνακα, όχι για να ακούσω διαφορές αλλά για να βάλω πιο χοντρό καλώδιο και 16άρα ασφάλεια.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.627
Μηνύματα
2.946.590
Members
38.211
Νεότερο μέλος
Atomkinder
Top