A
AKARL
Guest
Muchas Gracias!Γι αυτό και σου πρότεινα εξαρχής τον Audio Technologies,οπότε ολοκληρώνεται ο κύκλος...
Η συμβουλή σου είναι βαρύτιμη και θα ληφθεί δεόντος υπόψιν.
Muchas Gracias!Γι αυτό και σου πρότεινα εξαρχής τον Audio Technologies,οπότε ολοκληρώνεται ο κύκλος...
Μάλλον δεν γνωρίζεις τη σειρά της Crown Studio Reference.Δες crown
Έχει διακόπτη για την ευαισθησία..
Τον ανεμιστήρα τον αλλάζεις με έναν αθόρυβο απο υπολογιστή στις ίδιες διαστάσεις
Και φτιάχνεις ένα καλωδιακι απο Rca σε ψευδο xlr και καθάρισες..
Όχι οποιονδήποτε..ενας είναι ο χαιφιντελαδικος..
Ένας... Και άνετα πηδάει 10χιλιαρα..
Αλλά άντε να τον βρεις..
Ακούει στο όνομα ce2000.
Τα 3,1 Ωμ σκέτα δεν λένε κάτι ιδιαίτερο.Ο 1572 ως τιμή απόκτησης είναι ακριβώς στο όριο του μπάτζετ.
Αυτό:
"Speaker Impedance
4Ω minimum"
Θα έπρεπε να με προβληματίζει ή όχι (δεδομένου του ότι η αντίσταση των ηχείων πέφτει στα 3,1 Ω);
Απολύτως σωστά, πλην όμως αυτές οι πληροφορίες δεν υπάρχουν διαθέσιμες.Τα 3,1 Ωμ σκέτα δεν λένε κάτι ιδιαίτερο.
Συνδυασμός αντίστασης, φάσης, σημείο του φάσματος και για πόσο μεγάλο τμήμα πέφτει εκεί.
Σύντεκνε, ποια είναι τα ηχεία σου;Απολύτως σωστά, πλην όμως αυτές οι πληροφορίες δεν υπάρχουν διαθέσιμες.
Σήμερα το μεσημέρι μίλησα με τον Μιλτιάδη Λογοθέτη και νομίζω ότι βρέθηκε η χρυσή τομή για την περίπτωσή μου!@AKARL Πάρε τηλ τον Μ. Λογοθέτη (audio technologies) και ρώτα τον, αν και δεν νομίζω να μην σε καλύπτει η τροφοδοσία.
Μόνο αν βγάλει ενεργά η μπιεντάμπλεγιου υπάρχει η αμυδρή πιθανότητα να το σκεφτώ!Δεν ήθελες ενεργά.
Καλά να πάθεις
Εντάξει.Μόνο αν βγάλει ενεργά η μπιεντάμπλεγιου υπάρχει η αμυδρή πιθανότητα να το σκεφτώ!
O Atkinson λεει οτι δεν ειναι για μεγαλες εντασεις σε παρτυ (για ωρες δηλαδη).Περί Hegel H160 ο λόγος.
O Τζων Άτκινσον του Στερεοφίλ λέγει:
"I measured the Hegel H160 using my recently recalibrated Audio Precision SYS2722 system (see www.ap.com, and the January 2008 "As We See It"). Before performing any measurements on an amplifier, I run it for an hour at one-third its specified maximum power, which, thermally, is the worst case for an amplifier with a class-B or -AB output stage. I cut short this preconditioning of the H160 after 20 minutes, however, as the THD+noise, which had been just 0.00315% with the amplifier cold, had risen to 0.83%. The chassis was mildly warm, at 92.2°F (33.4°C), but the temperature of the internal heatsinks must have been much higher. Allowing the amplifier to cool brought back correct operation, with very low distortion, but this is not an amplifier suitable for sustained high-power use, such as providing the music for a rambunctious party."
Ο Jim Stamatakos του Avmentor λέγει:
"Η γενική αίσθηση που αποκομίζει κανείς είναι αυτή της άνεσης στις περιγραφές και μιας ξεκούραστης ηχητικής συμπεριφοράς που είναι κομμένη και ραμμένη για πολύωρες ακροάσεις, υψηλών απαιτήσεων."
What gives?????
OK Doc, τόχουμε!Εντάξει.
Μάζευε λεφτά.
Υπάρχουν.
http://www.bowers-wilkins.co.uk/Downloads/Product/Brochure/ENG_CT800 brochure.pdf
Και με εξωτερικό active crossover/equaliser
http://www.bowers-wilkins.de/Downloads/Product/Manual/DE_FP26859_CT8-XO-Mk2_manual.pdf
https://www.bestprice.gr/item/2153939352/b-w-ct8-ds-b-w-ct8-xo-mk2.html
που θα μου πεις εμένα, ελα παππού να σου δείξω, κτλ
Ρωτάς τον @Kostas KefalasOK Doc, τόχουμε!
Πόσα τέτοια χρειάζονται για να στήσω ένα άουρο3δ τση προκοπής;
Νομίζω θα συμφωνήσουμε ότι αμφότεροι αναφέρονται σε ακροάσεις μεγάλης χρονικής διάρκειας, n'est-ce pas?O Atkinson λεει οτι δεν ειναι για μεγαλες εντασεις σε παρτυ (για ωρες δηλαδη).
Ο Σταματακος αλλο λεει.........υψηλων απαιτησεων........ ΟΧΙ υψηλων εντασεων.
Η Μελίνα δεν κσέρει;Ρωτάς τον @Kostas Kefalas
Βεβαίως.Η Μελίνα δεν κσέρει;
Στο............... " ακροασεις μεγαλης χρονικης διαρκειας" συμφωνουμε.Νομίζω θα συμφωνήσουμε ότι αμφότεροι αναφέρονται σε ακροάσεις μεγάλης χρονικής διάρκειας, n'est-ce pas?
Εάν ερμηνεύω σωστά τα όσα έχω καταφέρει να δγιαβάσω, και να καταλάβω, εις το φόρουμ τούτο οι ακροάσεις υψηλών απαιτήσεων, ταυτιζόμενες εννοιολογικά με τις αδιαπραγμάτευτες επιταγές της υψηλής πιστότητας, επιτάσσουν ρεαλιστικές στάθμες, μετά των απαραιτήτων κορυφώσεων, γεγονός που, αναπόφευκτα, απαιτεί την παροχή υψηλής ισχύος από την ενισχυτική μονάδα (συναρτήσει, πάντα, με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ηχείων).
Άρα, επί του παρόντος, εξακολουθώ να αντιλαμβάνομαι τις δύο αποφάνσεις ως αντιφατικές.
Βρε Πλάτωνα βοήθα με να καταλάβω:Στο............... " ακροασεις μεγαλης χρονικης διαρκειας" συμφωνουμε.
Στο αλλο διαφωνουμε...... ΙΜΗΟ, αλλο οι ρεαλιστικες σταθμες μετά των απαραιτήτων κορυφώσεων, και αλλο οι σταθμες παρτυ.
Πλάτωνα η άποψη του Δ. Σταματάκου είναι πως πάντα πρέπει να ακούμε σε υψηλές στάθμες και πως είναι λάθος να ακούμε χαμηλά.O Atkinson λεει οτι δεν ειναι για μεγαλες εντασεις σε παρτυ (για ωρες δηλαδη).
Ο Σταματακος αλλο λεει.........υψηλων απαιτησεων........ ΟΧΙ υψηλων εντασεων.