Ας μιλήσουμε για το feedback

Είναι καλό το feedback?


  • Total voters
    42

stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.424
Εμένα δεν μου αρέσουν αισθητικά :

Τα σεμεδάκια
Οι κρυσταλλιέρες
Οι φωτογραφίες προγόνων
Τα κρεμασμένα πιάτα σε τοίχους
Οι πολυέλαιοι
Οι δαντελωτές κουρτίνες
Τα τζιτζιλα-μιτζιλα

Και

Τα στηρικτικα καλωδίων
Οι λαμπάτοι ενισχυτές
Τα ογκώδη πικαπ με εξωτερικούς ιμάντες
Τα χοντρά καλώδια
Οτιδήποτε παράλογο. (Μου φαινεται εξαιρετικά άσχημο).

Γούστα ειναι αυτά.
Mε πρόλαβες! :lolsign:

Δεν υπήρχε περίπτωση να πώ ..:whistling:

Το στρώνει το σεμεδάκι
Την ξεσκονίζει την κρυσταλιέρα κτλ....... :biggrin:
 

Μηνύματα
1.809
Reaction score
1.055
Σωστά τα λες.
Αν ο χώρος είναι κρέας σκύλου, τα καλύτερα ηχεία να βάλεις η Κάλας θα παραμείνει να ακούγεται σαν το ντόμπερμαν Πάολα.
Θα ηθελα να πω και εγω στον auditory οτι μαλλον δεν εχει ακουσει μουσικη σε πραγματικα προβληματικο χωρο , πχ γυρω γυρω καθρεπτες ειτε σε χωρο 80 τμ με 3’5 ιντσων ηχεια. Σιγουρα πριν 30 χρονια δεν μας ενοιαζαν πολλα ομως με το καιρο αλλαζουν οι απαιτησεις και οι παραξενιες μας. Τωρα οσο και αν προσπαθω δεν μπορω να ακουσω σε λαθος χωρο.. Ξοδεψα πολλα χρηματα αφου δεν ακουσα καποιους costas ear , dimifoot και τη παρεα του και τελικα κατεληξα οτι με ενα ηχειο all in one στη σωστη θεση,χωρο θα ακουστει καλυτερα απο ενα συμβατικο συστημα . Κραταω μια πισινη για τους κραουν που το εχω για δοκιμη μελλοντικα . Αν καποιος εχει χρηματα και μπορει να τα διαθεσει στο χωρο του ειναι οτι καλυτερο μπορει να κανει . . για τον ηχο Εγω περισσοτερο τα κοιταω παρα τα ακουω
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
534
Reaction score
703
eteokritis ήδη αναφέρθηκα σε αυτό. Ας μην πιάνουμε τα άκρα! Δε νομίζω να υπήρχε/υπάρχει άνθρωπος ο οποίος είπε ότι στα 80τ.μ το 3,5" μεγάφωνο θα λειτουργήσει σωστά! Αν υπήρξε, τότε μάλλον φταίμε εμείς που απευθυνθήκαμε σε αυτόν ή τον εμπιστευτήκαμε ...
Ανέκαθεν υποστήριζα ότι στο συνολικό κόστος ενός συστήματος θα πρέπει να υπολογίζουμε και ένα μέρος του για το χώρο. Από την εποχή του avforum ακόμα... Γι' αυτό και είχα "αγαπήσει" τον Κόγια, καταλάβαινε τι έλεγα και καταλάβαινα τι έλεγε και ας μην έχουμε ποτέ βρεθεί στην ίδια παρέα! Σέβομαι τη γνώμη του, τις απόψεις του, τις γνώσεις του και ας διαφωνώ συχνά/πυκνά σε κάποια από τα λεγόμενά του. ΟΚ, δε μπορούμε να συμφωνούμε πάντα, θα ήταν βαρετό. :headbang:

Από την άλλη, δε μπορώ να πω το ίδιο για τον Κωσταυτιά, που τον "έζησα" εκείνη την περίοδο, ήταν απόλυτος σε θέματα που δε γνώριζε καλά, ωρίμασε στην πορεία, διάβασε, πειραματίστηκε, έπαψε απλά να "πιστεύει", παραμένει απόλυτος αλλά στην αντίθετη κατεύθυνση και εκεί χάνει το "σεβασμό" μου που, αν μη τι άλλο, αξίζει να έχει σήμερα (όχι ότι ενδιαφέρεται να τον έχει ή τον νοιάζει) :drinks:

Όλες οι "γνωριμίες" μέσω πληκτρολογίου, δεν έχουμε βρεθεί με τα παιδιά.

Έχω δει χρήστες ν' αγοράζουν συστήματα που δε θα έπρεπε καν να υπάρχουν στη σκέψη τους για το χώρο τους, να δίνουν ένα σωρό χρήματα, στη συνέχεια να συνεχίζουν να δίνουν χρήματα για να φτιάξουν το χώρο για να παίξει το σύστημα που δεν ήταν γι' αυτόν και τελικά να τα πουλάνε όλα! Τους έμειναν οι σκληροί δίσκοι και ο υπολογιστής...
Όταν όμως συζητούσες ότι είναι λάθος η επιλογή συναντούσες "τοίχο" ...

Τώρα διακρίνω τον ίδιο "τοίχο" στα λεγόμενα πολλών παιδιών εδώ, με αναφορές για τρελλά db, για δυναμικά και ένα σωρό άλλα και αν παίξεις ένα ρε-ρε# ίσως δεν καταλάβουν ότι ο ήχος είναι οξύτερος, αυξήθηκε κατά ένα ημιτόνιο... Τα papers και τα pdf για τον ήχο δεκάδες όμως... Δεν το αναφέρω υποτιμητικά, μην παρεξηθούμε!

Έχουμε αναρωτηθεί ποτέ, πόσοι από εμάς που συζητάμε για ήχο καταλαβαίνουμε τι ακούμε; Τα pdf και τα papers θα μας το μάθουν;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.833
Reaction score
84.881
Τώρα διακρίνω τον ίδιο "τοίχο" στα λεγόμενα πολλών παιδιών εδώ, με αναφορές για τρελλά db, για δυναμικά και ένα σωρό άλλα και αν παίξεις ένα ρε-ρε# ίσως δεν καταλάβουν ότι ο ήχος είναι οξύτερος, αυξήθηκε κατά ένα ημιτόνιο... Τα papers και τα pdf για τον ήχο δεκάδες όμως... Δεν το αναφέρω υποτιμητικά, μην παρεξηθούμε!
Ούτε ένας στους εκατό. Δεν υπάρχει περίπτωση. Σου εχει τύχει ποτέ;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
...
Τώρα διακρίνω τον ίδιο "τοίχο" στα λεγόμενα πολλών παιδιών εδώ, με αναφορές για τρελλά db, για δυναμικά και ένα σωρό άλλα και αν παίξεις ένα ρε-ρε# ίσως δεν καταλάβουν ότι ο ήχος είναι οξύτερος, αυξήθηκε κατά ένα ημιτόνιο... Τα papers και τα pdf για τον ήχο δεκάδες όμως... Δεν το αναφέρω υποτιμητικά, μην παρεξηθούμε!

Έχουμε αναρωτηθεί ποτέ, πόσοι από εμάς που συζητάμε για ήχο καταλαβαίνουμε τι ακούμε; Τα pdf και τα papers θα μας το μάθουν;
Οι ρητορικές επικλήσεις περί απόλυτης τονικής αντίληψης δεν μπορούν να γκρεμίσουν κανέναν τοίχο.Και καλό είναι να συνηθίσουμε τους τελευταίους,αφού κάθε οικιακός χώρος ακρόασης τους...χρειάζεται.:sneaky:

Όπως είχε υπονοήσει κάποτε και ο αείμνηστος RD/ZP ,εφόσον η κρίση έχει εξελιχθεί από ένα ασαφές κι ευμετάβλητο αιτιατό (΄΄τι΄΄) στη λογική συνάρτηση με συγκεκριμένα αίτια (΄΄γιατί΄΄) ,ο τοίχος θα έχει ορθωθεί πάνω σε ατράνταχτα θεμέλια τα οποία δεν θα γίνονται διαπραγματεύσιμα από κανένα...τούβλο και στο πλαίσιο οποιασδήποτε ομήγυρης.

:lolsign:
 
Last edited:

Μηνύματα
1.639
Reaction score
2.296
Ποιο ειναι το χρονικο διαστημα που χρειαζεται καποιος για να γινει γκουρου?
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
Ποιο ειναι το χρονικο διαστημα που χρειαζεται καποιος για να γινει γκουρου?
Χρόνος μετατροπής σε Γκουρού = M/Δ + Χ/Ε – Β

Μ = Ενασχόληση με μαλακίες
Δ = Διάβασμα
Χ = Χρήματα
Ε = Εμπειρία
Β = Βελτίωση ηχητικών χαρακτηριστικών χώρου

Ο Bhutia θα βάλει το pdf γιατί δεν το έχω εύκαιρο. :D
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.244
Reaction score
137.871
Δε νομίζω να υπήρχε/υπάρχει άνθρωπος ο οποίος είπε ότι στα 80τ.μ το 3,5" μεγάφωνο θα λειτουργήσει σωστά! Αν υπήρξε,
Υπήρξε, υπάρχει, και θα συνεχίσει να υπάρχει.
Κοίτα γύρω σου.
Οι 9 στους 10 χαιενδοβλάχαρους παίρνουν 6,5' γούφερ για 40-φεύγα τετραγωνικά μέτρα χώρου, κάθονται στα 3,5 μ απόσταση ακρόασης, και το σαμπ είναι του δγιαόλου, δε θέλουν, αντιθέτως, μία λάμπα ευχαρίστως την παίρνουν για ενισχυτικό για το 6,5 -αράκι τους..:D

χάνει το "σεβασμό" μου που, αν μη τι άλλο, αξίζει να έχει σήμερα (όχι ότι ενδιαφέρεται να τον έχει ή τον νοιάζει)
Το πολύ ρισπέκτ στα στέρεα μας μάρανε! :p

Έχω δει χρήστες ν' αγοράζουν συστήματα που δε θα έπρεπε καν να υπάρχουν στη σκέψη τους για το χώρο τους, να δίνουν ένα σωρό χρήματα,
Επί μονίμου κιασταματήτως.8-)
Εδώ συμφωνούμε.
Το κύριο πρόβλημα είναι η λάθος επιλογή ηχείων για τον εκάστοτε χώρο και για την ζητούμενη απόσταση ακρόασης.
Ποιος είναι ο τρόπος να ενημερωθούν αυτοί;
Με τα απλά τεχνικά δεδομένα.

Όταν όμως συζητούσες ότι είναι λάθος η επιλογή συναντούσες "τοίχο" ...
Επί μονίμου.
Το γούστο, τα λεφτά, η εμφάνιση.
Γιατί; Διότι τα pdf δε τα καταλαβαίνουν..

Έχουμε αναρωτηθεί ποτέ, πόσοι από εμάς που συζητάμε για ήχο καταλαβαίνουμε τι ακούμε;
Κανένας.
Κι όμως, παριστάνουν τα χρυσά αφτιά.
Και δγιαλέγουν συσκευές, με το αφτί.
Αφού τα ακούσουν.
Τραγικότητα.
Κωμωδία.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Περί feedback...


Λοιπόν ο Λύκος δεν είναι κουφός.
Αυτό που λέει το ακούει και εν μέρει (θα πω μετά γιατί εν μέρει) επιβεβαιώνω.

Το θέμα είναι ότι το τελευταίο μας πρόβλημα μάλλον είναι το feedback.

Τα προβλήματα συνήθως δεν λύνονται με μαγικά κουμπιά. Αν τυχαία πασαλείψουμε κάποια δε σημαίνει ότι βρήκαμε λύσεις, σημαίνει ότι τυχαία κάτι μας ενοχλεί λιγότερο από ότι μας ενοχλούσε. Για να δώσω ένα παράδειγμα, αν ακούς υποχρεωτικά περισσότερο ανακλόμενο ήχο από απ' ότι ευθέως από τα ηχεία σου, τότε απλά χαμηλώνεις το εργαλείο γιατί σου φαίνεται βρώμικο, λεπτόηχο και κυρίως μπερδεμένο. Μόλις το χαμηλώσεις αρχίζει και παίζει καλύτερα. Η αντίληψη των λόγων για τους οποίους μας ενοχλεί ένα άκουσμα και οι τρόποι βελτίωσης είναι το βούτυρο στο ψωμί των επιτήδειων, οι οποίοι θα σε βάλουν να αλλάζεις μηχανάκια και καλώδια μέχρι να αποδημήσεις εις Κύριον (σε όποιον Κύριο γουστάρει ο καθένας βεβαίως).

Επί του πρακτέου, εμένα η "κουρτίνα" που ευχαριστεί τον Λύκο στις πολύωρες ακροάσεις δεν μου άρεσε. Όμως το αποτέλεσμα είναι αυτό που λέει. Τυχαία μεν, αυτό δε.

Προηγουμένως είπα "εν μέρει". Και εξηγούμαι διότι πρόκειται περί κολοκυθόπιτας.
Μεγάλα παιδιά είμαστε ας δεχτούμε επιτέλους ότι ειδικά οι εραστές της λάμπας είναι μαθημένοι σε έναν laid back ήχο. Εμένα αυτό δεν μου αρέσει. Σε άλλους αρέσει. Κάποια στιγμή πετάχτηκε ο Πανίκος και είπε ότι του φάνηκε πιο αληθοφανές (το άκουσμα κουρτίνας) και επί τόπου αναλογίστηκα πόσο laid back και ευχάριστο μπορεί να είναι να ακούς live τον συγχωρεμένο τον BB King ας πούμε, με τις gibson τους fender και τους vox να σκυλιάζουν σε κάθε πενιά. Για να μην βάλω τους Metallica στην εξίσωση γιατί διαπίστωσα ιδίοις όμμασι ότι η "πενιά" σημαίνει βήμα προς τα πίσω από φόβο μη σου σπάσει κανα πλευρό μαζί με τα τύμπανα... Στο σπίτι πάντως, ο line6 με 120W, ένα 12ιντσο, ένα τουίτερ και καθόλου χάι εντ σπεκς, (άνετα παίζει σε ένα μικρό λάιβ), βγάζει δυναμικά που σε τρομάζουν απείρως πιο εύκολα (όχι μόνο με ηλεκτρική αλλά και με ακουστική κιθάρα) από ότι το σύστημα των τεράστιων μάγκνεπαν και των δύο σαμπ με κανα δυό χιλιάδες βατ από πίσω συνολικά. Εκεί είναι η στιγμή (άλλη μια στιγμή) που αναρωτιέσαι γιατί ασχολείσαι με αυτό το κωλοσπόρ...

Αλλά αυτό είναι θέμα για άλλο thread...
Με την διαφορα ομως οτι στου Λυκου δεν ακουγαμε live αλλα ηχογραφημενη μουσικη.Η σιγουρη διαφορα του live ειναι οι εντασεις.Τα υπολοιπα ειναι στο ελεος του ηχοληπτη,του "αστερα" η του "re-mαστερα" στην ηχογραφημενη μουσικη.
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
534
Reaction score
703
Οι ρητορικές επικλήσεις περί απόλυτης τονικής αντίληψης δεν μπορούν να γκρεμίσουν κανέναν τοίχο.Και καλό είναι να συνηθίσουμε τους τελευταίους,αφού κάθε οικιακός χώρος ακρόασης τους...χρειάζεται.:sneaky:


Όπως είχε υπονοήσει κάποτε και ο αείμνηστος RD/ZP ,εφόσον η κρίση έχει εξελιχθεί από ένα ασαφές κι ευμετάβλητο αιτιατό (΄΄τι΄΄) στη λογική συνάρτηση με συγκεκριμένα αίτια (΄΄γιατί΄΄) ,ο τοίχος θα έχει ορθωθεί πάνω σε ατράνταχτα θεμέλια τα οποία δεν θα γίνονται διαπραγματεύσιμα από κανένα...τούβλο και στο πλαίσιο οποιασδήποτε ομήγυρης.

:lolsign:
Δε χρησιμοποιώ ως επιχείρημα την "απόλυτη" τονική αντίληψη.... Θα φαινόταν ότι επιχειρούσα κάτι τέτοιο αν συζητούσα για τονο-τονο-ημιτόνιο και ημιτόνιο-τονο-τόνο και απαιτούσα να καταλάβεις τι εννοώ.... Σε αυτή την περίπτωση θα γινόμουν ίδιος με αυτό που αντιτίθεμαι μέσω αυτής της συζήτησής μας.

Δε ψάχνω το "απόλυτο". Είμαι σε μία ηλικία όπου έχω συνειδητοποιήσει ότι η ανθρώπινη ψυχή είναι ακόρεστος στη συναίσθηση του "απόλυτου". Πάντα ζητά να το αντλεί ακόμα και εκεί που γνωρίζει πως δε μπορεί να υπάρξει...
Από την άλλη, χάρις σε αυτή την έλλειψη κορεσμού έγιναν τεράστια βήματα.

Επίσης, αυτό που έχω συνειδητοποιήσει είναι ότι η οποιαδήποτε σοβαρή προσπάθεια, όταν οδηγείται στα άκρα καθίσταται πολυτέλεια ανωφελής. Ο ορθολογισμός και η ουτοπία βαδίζουν κοντά και παράλληλα, τόσο κοντά που η ελάχιστη παρεκτροπή αρκεί να ρίξει τον ορθολογισμό στην τροχιά της ουτοπίας. Αυτό πιστεύω ότι έχει γίνει στο HiFi... Αυτό διακρίνω ότι υπάρχει και εδώ...

Σε παρακαλώ, ας αφήσουμε τον κύριο Χρόνη στην ησυχία του. Ας τον τιμήσουμε για την προσφορά του κατανοώντας πραγματικά το ύφος γραφής του .-
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Με την διαφορα ομως οτι στου Λυκου δεν ακουγαμε live αλλα ηχογραφημενη μουσικη.Η σιγουρη διαφορα του live ειναι οι εντασεις.Τα υπολοιπα ειναι στο ελεος του ηχοληπτη,του "αστερα" η του "re-mαστερα" στην ηχογραφημενη μουσικη.
Ακουγα τις προαλλες με πικαπ και λαμπες χαχαχα δισκους των Dean Martin,Shocking Blue κλπ απο τοτε δηλαδη που πολλοι ειμασταν αγεννητοι.Ολιγον με ενδιαφερει πως ακουγονταν αυτοι live ανκαι φανταζομαι.....Απολαμβανω καθε παλιο δισκο μου και ξερω πως με τετοιο υλικο οτι ακουσεις λαθος θα ειναι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.244
Reaction score
137.871
Ακουγα τις προαλλες με πικαπ και λαμπες χαχαχα δισκους των Dean Martin,Shocking Blue κλπ απο τοτε δηλαδη που πολλοι ειμασταν αγεννητοι.Ολιγον με ενδιαφερει πως ακουγονταν αυτοι live ανκαι φανταζομαι.....Απολαμβανω καθε παλιο δισκο μου και ξερω πως με τετοιο υλικο οτι ακουσεις λαθος θα ειναι.
Με τέτοιο υλικό, ότι ακούσεις σωστό είναι.
Ακόμα και λάμπες με πικάπ.
8-)

Για να ακούσεις τη μουσική σου, δε χρειάζονται στέρεα "υψηλών προδιαγραφών".

Πλέον και τα κινητά μας τηλέφωνα παίζουν μουσική, και μπορεί οποιοσδήποτε να είναι πλήρως ικανοποιημένος ακούγοντάς τη.

Και να φαντάζεται και τα λάιβ, ή ότι άλλο θέλει, να κουρεύει το γκαζόν, να σαλιώνει το σανσούι, να γλύφει τη μαρέγκα.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχει η υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής. Είναι ένα άλλο αντικείμενο, καθαρά τεχνικής φύσεως, με ξεκάθαρες τεχνικές προδιαγραφές, που δεν έχουν καμία σχέση με τι είδους μουσική γουστάρεις να ακούς και πόσο την ευχαριστιέσαι. ;)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Δε χρησιμοποιώ ως επιχείρημα την "απόλυτη" τονική αντίληψη.... Θα φαινόταν ότι επιχειρούσα κάτι τέτοιο αν συζητούσα για τονο-τονο-ημιτόνιο και ημιτόνιο-τονο-τόνο και απαιτούσα να καταλάβεις τι εννοώ.... Σε αυτή την περίπτωση θα γινόμουν ίδιος με αυτό που αντιτίθεμαι μέσω αυτής της συζήτησής μας.

Δε ψάχνω το "απόλυτο". Είμαι σε μία ηλικία όπου έχω συνειδητοποιήσει ότι η ανθρώπινη ψυχή είναι ακόρεστος στη συναίσθηση του "απόλυτου". Πάντα ζητά να το αντλεί ακόμα και εκεί που γνωρίζει πως δε μπορεί να υπάρξει...
Από την άλλη, χάρις σε αυτή την έλλειψη κορεσμού έγιναν τεράστια βήματα.

Επίσης, αυτό που έχω συνειδητοποιήσει είναι ότι η οποιαδήποτε σοβαρή προσπάθεια, όταν οδηγείται στα άκρα καθίσταται πολυτέλεια ανωφελής. Ο ορθολογισμός και η ουτοπία βαδίζουν κοντά και παράλληλα, τόσο κοντά που η ελάχιστη παρεκτροπή αρκεί να ρίξει τον ορθολογισμό στην τροχιά της ουτοπίας. Αυτό πιστεύω ότι έχει γίνει στο HiFi... Αυτό διακρίνω ότι υπάρχει και εδώ...

Σε παρακαλώ, ας αφήσουμε τον κύριο Χρόνη στην ησυχία του. Ας τον τιμήσουμε για την προσφορά του κατανοώντας πραγματικά το ύφος γραφής του .-
Μια τέτοια θεώρηση παραπέμπει στον Σιντάρτα που καλούσε τους μαθητές του να απαλλαγούν από τα πάθη τους για να φτάσουν στη Νιρβάνα και όταν εκείνοι μετά από καιρό του περιέγραφαν πώς απέρριπταν απολύτωςτους διάφορους πειρασμούς,αυτός τους αποκρίθηκε ότι η απόλυτη απόρριψη των παθών συνιστά από την ίδια της τη φύση ένα άλλο...πάθος.

Μόνο που ο υποφαινόμενος ποτέ δεν υποστήριξε την απαλλαγή από πάθη,αλλά από διάφορες...ανοησίες.:sneaky:

Η υποκειμενική εκτίμηση περί ορθολογισμού και ουτοπίας αφορά αποκλειστικά όποιον επικαλείται την προσέγγισή τους,διότι υπάρχει τεράστιο χάσμα μεταξύ των δύο και όποιος θεωρεί ότι είναι τόσο κοντά,μάλλον τελεί ο ίδιος υπό καθεστώς ουτοπικού συνδρόμου.;)

Όποια προσωπικότητα αφήνεται στη μεταφυσική της ησυχία,τείνει να λησμονιέται.Και αποτελεί κορυφαία αμφισβήτηση της ουτοπίας η συνειδητοποίηση του πόσο αναντικατάστατος υπήρξε κάποιος εν τη απουσία του.Η απουσία από τη ζωή είναι που μετρά την παρουσία.
Ποιο ειναι το χρονικο διαστημα που χρειαζεται καποιος για να γινει γκουρου?
Αυτό που χρίζει τους γκουρού στα μάτια των άλλων,δεν είναι η πάροδος του χρόνου και ο όγκος των γνώσεων,αλλά η φιλοσοφία ζωής.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Και πως την διακρινουμε σ ενα σαιτ σαν κι αυτο που βρισκομαστε?
Άμα είμαστε φιλοσοφημένοι οι ίδιοι,αυτομάτως την...αναγνωρίζουμε.Άμα πάλι δεν είμαστε,όλο....ρωτάμε.;)
Καθότι η μόνη φιλοσοφία που μπορεί να διδαχθεί,είναι εκείνη των...άλλων.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Άμα είμαστε φιλοσοφημένοι οι ίδιοι,αυτομάτως την...αναγνωρίζουμε.Άμα πάλι δεν είμαστε,όλο....ρωτάμε.;)
Καθότι η μόνη φιλοσοφία που μπορεί να διδαχθεί σ'εμάς,είναι εκείνη των...άλλων.
Εξυπνη απαντηση ....και βολικη.
Μένω στο έξυπνη και...συμβολική - για να συνάδει άλλωστε με τη...δική μου φιλοσοφία.:wink:
 

Μηνύματα
1.221
Reaction score
1.752
Τα πἀθη παραμἐνουν ανὀητα, παραδομἐνα στην προσδοκἰα της εφἠμερης απὀλαυσης.
Η αποστροφἠ της αποδοχἠς ως ελλειμματικοὐ του ψυχικοὑ μας κὀσμου, στερεἰ τον αγὠνα της απομυθοποἰησης, οδηγὠντας σε ατελἐσφορους αγὠνες, παραμορφὠνοντας τη ζωἠ.
Η ουτοπικἠ ἠ ορθολογικἠ προσἐγγιση, γἰνεται αυτὀματα χωρἰς δεὐτερη σκἐψη.
Δεν μἀχεται ο νοὐς με την καρδιἀ. Ο καθἐνας ἐχει επιλἐξει πιἀ πὀρτα θα αφἠσει ανοιχτἠ και πιἀ ἐχει σφραγἰσει. Αγεφὐρωτο δυστοπικὀ χἀσμα μεταξὐ μας.
Η υστεροφημἰα της προσωπικὀτητας, παντελὠς αδιἀφορη, ὀσο η αποδοχἠ και η απὀρριψη απὀ τον ὀχλο, που με απἰστευτη ευκολἰα προσδἰδει και αφαιρεἰ αξἰα, μεταπηδὠντας πρὀτυπα αυθαἰρετα, χωρἰς σημεἰο αναφορἀς.
Το κινηματογραφικὀ πἐρασμα απὀ τη ζωἠ, λειτουργὠντας απολογιστικἀ, δεν εστιἀζει στο εγωιστικὀ χτὐπημα της απὠλειας, αλλἀ μὀνο στη γεὐση που ἀφησε, με τον μοναδικὀ τρὀπο που περπἀτησε. Αυτὀ εἰναι το σημἀδι που αφἠνει ο ἀνθρωπος. Δεν αφἠνει πρακτικἀ. Και αυτὀ αποτελεἰ την κορυφαἰα αμφισβἠτηση του ορθολογισμοὐ.
Η φευγαλἐα ματιἀ των ἀλλων, ενοχλητικἀ επιφανειακἠ, φτὐνοντας βιαστικἀ ταμπἐλες, εἰναι γελοἰο να χρἰσει οτιδἠποτε, παρἀ μὀνο να παραδεχτεἰ το ελἀχιστο της ανθρὠπινης ὐπαρξης.
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.833
Μηνύματα
2.953.386
Members
38.244
Νεότερο μέλος
takis17
Top