Magnepan για 85 "σκληρα "τμ

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
... Επισης μην αγορασεις κατι αν πρωτα δεν το ακουσεις στν χωρο σου.
Ισοσταθμισμένη απόκριση στην περίπτωση του σαλ:
Μη δώσεις πίσω κάτι αν δεν το ακούσεις πρώτα στο χώρο σου.:D
...
Και τότε ο "θαρραλέος", θέλοντας προφανώς να το παίξει "ψαγμένος", ρωτάει τον περιπτερά "Έχεις κάτι σκληρό;" με τον, ανελέητο, περιπτερά να σχηματίζει το σύμβολο της νέας δημοκρατίας με την παλάμη του
...
Είναι ΄΄σκληρό΄΄ να μαθαίνεις από τα λάθη σου όταν δεν απαιτείται να συμβιώνεις μ'εκείνα...:sneaky:
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.980
Reaction score
11.430
Eχουμε τα sk@t@ να τα κανουμε αποsk@t@ ? o βρεγμενος τη βροχη δε τη φοβαται και αλλα τετοια?:tongue:
Πολυ αμφιβαλλω εαν το να χρησιμοποιησεις ιδια σαμπ σε σχεση με τον ιδιο αριθμο διαφορετικων ειναι το ιδιο, ή να το θεσω αλλιως καλυτερα απο λιγοτερα ιδια αλλα απολυτα σωστα σε ''θεωρητικο πεδιο χρονου'' ...εστω και με χειροτερη αποκριση συχνοτητας.:thumbsdown:
Δίκαιο έχεις και ειλικρινώς δεν ξέρω και νομίζω κανείς δεν μπορεί να ξέρει με σιγουριά.

Όλα αυτά με τα πολλά σαμπ είναι νέα κόλπα. Π.χ. στου Κώστα, πολλά, αταίριαστα σαμπ παίζουν πολύ καλά. Αλλά έχει καλό χώρο.

Θα ήθελα κάποιος να δοκίμαζε πολλά, αταίραστα σαμπ σε κακό χώρο. Τόσο με τρώει που κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω αν καταφέρω να μαζέψω αρκετά σαμπ. Δωρεές, δεκτές.

Λίγα σαμπ σε καλό χώρο έχουμε ακούσει και είναι σούπερ.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.367
Reaction score
6.495
Ειλικρινώς δεν ξέρω και νομίζω κανείς δεν μπορεί να ξέρει με σιγουριά. ¨Ολα αυτά με τα πολλά σαμπ είναι νέα κόλπα. Π.χ. στου Κώστα, αταίριαστα σαμπ παίζουν πολύ καλά. Αλλά έχει καλό χώρο. Θα ήθελα κάποιος να δοκίμαζε πολλά, αταίραστα σαμπ σε κακό χώρο. Λίγα σαμπ σε καλό χώρο έχουμε ακούσει και είναι σούπερ.
Ο Κωστας εχει αλλαξει πολλα στην πορεια του,δε βγαζεις συμπερασματα με μεταβολες σε πολλα δεδομενα.
Αν κρατησουμε το οποιο χωρο ιδιο ,του Κωστα εδω εσυ τι λες αν τα ειχε ιδια , τα πολυ καλα δε θα ηταν ακομη καλυτερα;:thumbsdown:
 

Μηνύματα
2.148
Reaction score
5.609
Ειλικρινώς δεν ξέρω και νομίζω κανείς δεν μπορεί να ξέρει με σιγουριά.

Όλα αυτά με τα πολλά σαμπ είναι νέα κόλπα. Π.χ. στου Κώστα, αταίριαστα σαμπ παίζουν πολύ καλά. Αλλά έχει καλό χώρο.

Θα ήθελα κάποιος να δοκίμαζε πολλά, αταίραστα σαμπ σε κακό χώρο.

Λίγα σαμπ σε καλό χώρο έχουμε ακούσει και είναι σούπερ.
Οταν καποιος εχει χωρο αποκλειστικα για αυτο γινεται με πολυ καλα αποτελεσματα ,αλλα στα περισσοτερα σαλονια δεν μπορεις γιατι δεν ειναι ομορφο να τοποθετησεις 5 sub,πανελ ,ηχεια κ.λ.π. Οπως εγραψαν και ποιο πανω ,ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων.
 

salysf

Μπασοπέδιο
Μηνύματα
84
Reaction score
60
Στο συγκεκριμένο πολύ ψηλοτάβανο και μεγάλο χώρο οι Maggies θα είναι γραμμικές πηγές εκπομπής από πιο ψηλά στη συχνότητα και για μικρότερες αποστάσεις ακρόασης απ' ότι θα περίμενε κανείς με βάση τους συνηθισμένους χώρους.
Κι αυτό επειδή η ικανότητα για γραμμική εκπομπή εξαρτάται τόσο από το ύψος της πηγής σε σχέση με το ύψος του χώρου, όσο και από το μήκος κύματος της συχνότητας εκπομπής.
Ε, και από καναδυό άλλα πραγματάκια...



Σωστά.
Τέτοιες σοφίες μόνο από antkots και sudoku έχουν γραφτεί. :lolsign::lolsign::lolsign:

Μια και μιλάγαμε για







Αυτό ακριβώς.

Και αν έχεις διάθεση να ξοδέψεις αρκετά έως πολλά λεφτά, σε κάτι ουσίας όμως, που θα σου δώσει τα περισσότερα από τα πλεονεκτήματα των πολλαπλών sub χωρίς τα πολλαπλά sub, θα είναι ντιζαϊνιά και θα μπορεί (σε παντοκατευθυντική λειτουργία) να καλύψει και ολόκληρο το χώρο σου, δες τα Βeolab 50 ή, σε κάτι καλύτερο, μεγαλύτερο αλλά και πολύ ακριβότερο, τα Beolab 90.
την B&o την υπεραγαπησα στα νοιατα μου οταν εμενα στα"ξενα"..ειχα γεμισει το σπιτι μου με οτι εβγαζε η εν λογω εταιρια...τωρα πια με εχει "κουρασει "ο ηχος της...μονο ακουστικα της χρησιμοποιω για το καθε μερα...
καποτε ηταν πολυ μπροστα απο τους αλλους...τωρα νομιζω οχι πια...κατι σαν την apple δηλ...την νοιωθω (την B&o) σαν την διαζευγμενη μου συζυγο χαχαχα...μια χαρα περασαμε ...αλλα παει...περασε...
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.980
Reaction score
11.430
Ο Κωστας εχει αλλαξει πολλα στην πορεια του,δε βγαζεις συμπερασματα με μεταβολες σε πολλα δεδομενα.
Αν κρατησουμε το οποιο χωρο ιδιο ,του Κωστα εδω εσυ τι λες αν τα ειχε ιδια , τα πολυ καλα δε θα ηταν ακομη καλυτερα;:thumbsdown:
Ειλικρινώς, δεν ξέρω. Όπως πάει, θα μαζέψει σύντομα αρκετά κλάιν μαιν και θα μας πει. Ότι χρέπι περισέψει, απαλλοτριώνεται για το κοινό καλό.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.827
Reaction score
84.819
Οποιος εχει χρησιμοποιήσει και μετρήσει περισσότερα απο ενα σαμπ, ξέρει.

Μπορεί να μην γνωρίζω σε βάθος την θεωρία, αλλά με σιγουριά και απλά λόγια θα σας περιγράψω την απλή κονσουμεράδικη γνώση μου:
  • Τα πολλά σαμπ εξαφανίζουν τις ακυρώσεις που δεν μπορεί να φέρει το eq. Μετρημένο.
  • Τα πολλά σαμπ προσφέρουν καλό και ομοιογενές μπάσο σε μεγάλο μέρος του δωματίου, και όχι μόνο σε μια θέση. Μετρημένο.
  • Τα πολλά σαμπ βοηθάνε πολύ σε κακούς χώρους (ελληνικά σαλόνια).
  • Τα πολλά σαμπ δεν απαιτούν πολλά πολλά στην τοποθέτηση, τα βάζεις όπου βολεύει.

Πείτε τώρα τα θεωρητικά σας, πλάκα έχει :D
Οταν καποιος εχει χωρο αποκλειστικα για αυτο γινεται με πολυ καλα αποτελεσματα ,αλλα στα περισσοτερα σαλονια δεν μπορεις γιατι δεν ειναι ομορφο να τοποθετησεις 5 sub,πανελ ,ηχεια κ.λ.π. Οπως εγραψαν και ποιο πανω ,ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων.
Τα πολλα σαμπ ειναι ο μοναδικός αισθητικά αποδεκτός τρόπος να αποκτήσεις σωστό μπάσο σε σαλόνι.
(Ισως και τα beolab/kii)

Και κρύβονται εύκολα, σαν τραπεζάκια, αν ειναι μικρομεσαία. Σε αισθητικά αποδεκτές θέσεις.

Αλλιώς πρέπει να το κάνεις στούντιο στα treatments.
Αν δεν θες να εχεις σωστό ήχο, και εχεις άλλες απόλυτες προτεραιότητες, μπαίνεις σε φόρουμ διακοσμητικής, σεμεδακίων και κρυσταλλιέρας, όχι σε φόρουμ ήχου.
Αλλα σωστός ηχος χωρίς καλό μπάσο δεν υπάρχει.
 

Μηνύματα
2.519
Reaction score
1.813
Δυτυχως δεν θυμαμαι μοντελα εχει περασει καιρος, καπου δυο χρονια τωρα..θυμαμαι τον ειχα παραγγειλει καπου στα 450 τον Βeri..ευρω και μου τα ειχε στησει ο τεχνικος...
Η αληθεια μου ; ημουν καπως προκαταλειμενος με το ειδα αυτο το ασχημο κατασκευασμα στο σπιτι μου...ε και μετα απο 4-5 μερες τον επεστρεψα και ενοιωσα ..απελευθερωμενος ...
Οκ, σε καταλαβαίνω απόλυτα.
Να ξέρεις βέβαια ότι εκτός από όλα τα άλλα (χώρος-συνοδά μηχανήματα-σαμπζ) το ηχείο που έχεις χρειάζεται σοβαρή ενασχόληση και υπομονή.
Δε γίνονται αυτά ούτε σε 5 ούτε σε 10 μέρες, ασχέτως μπάτζετ για να αγοράσεις πράγματα δηλαδή.
Εγώ φαντάσου ότι για να ταιριάξω ένα rel strata II με τα 1.6 έκανα περίπου μήνα. Και τότε είχα πολύ ελεύθερο χρόνο...
Στην αρχή το είχα ψηλά, έπαιζε πολύ, το άκουγα (και δεν ήθελα).
Μετά το χαμήλωσα τόσο που πάλι δεν το άκουγα. (χαχαχα)
Στο τέλος βρήκα τη χρυσή τομή...αλλά μου πήρε χρόνο.

Πρέπει να ασχοληθείς με τη βέλτιστη τοποθέτηση των ηχείων στο χώρο και μετά να ταιριάξεις το (τα?) σαμπ τα οποία δε ξέρω που θα πρέπει να τα "κόψεις" ακριβώς...

Αλλά γι'αυτό είναι τα αλάνια εδώ, για να σε βοηθήσουν...

Θα είμαστε εδώ να παρακολουθούμε!
 

salysf

Μπασοπέδιο
Μηνύματα
84
Reaction score
60
Οκ, σε καταλαβαίνω απόλυτα.
Να ξέρεις βέβαια ότι εκτός από όλα τα άλλα (χώρος-συνοδά μηχανήματα-σαμπζ) το ηχείο που έχεις χρειάζεται σοβαρή ενασχόληση και υπομονή.
Δε γίνονται αυτά ούτε σε 5 ούτε σε 10 μέρες, ασχέτως μπάτζετ για να αγοράσεις πράγματα δηλαδή.
Εγώ φαντάσου ότι για να ταιριάξω ένα rel strata II με τα 1.6 έκανα περίπου μήνα. Και τότε είχα πολύ ελεύθερο χρόνο...
Στην αρχή το είχα ψηλά, έπαιζε πολύ, το άκουγα (και δεν ήθελα).
Μετά το χαμήλωσα τόσο που πάλι δεν το άκουγα. (χαχαχα)
Στο τέλος βρήκα τη χρυσή τομή...αλλά μου πήρε χρόνο.

Πρέπει να ασχοληθείς με τη βέλτιστη τοποθέτηση των ηχείων στο χώρο και μετά να ταιριάξεις το (τα?) σαμπ τα οποία δε ξέρω που θα πρέπει να τα "κόψεις" ακριβώς...

Αλλά γι'αυτό είναι τα αλάνια εδώ, για να σε βοηθήσουν...

Θα είμαστε εδώ να παρακολουθούμε!
Μα γι αυτον ακριβως τον λογο ειμαι κι εγω εδω σε αυτη την θαυμαστη ομαδα και προπονουμε συνεχωσ για να λαβω σ αυτην την προσπαθεια να ξεπερασω τα μπασοεμποδια και και τισς μπασοπαγιδες που υπουλα εχουν προσχωρησει στα λιμερια μου

Τι εντυπωσεις αποκομισες απο το rel strata II ??
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.760
Reaction score
21.598
[...] Εννοώντας ότι στις πολύ χαμηλές συχνότητες, ένας χώρος από μπετό χωρίς μεγάλα ανοίγματα προσφέρει άνετα gain πάνω από 20-25 dB σε σχέση με τη free field απόκριση, κάτι το οποίο επιβεβαιώνεται τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά.[...]
Να ρωτήσω κάτι πάνω σε αυτό:
1) Τα 20-25dB gain είναι κάτι που θέλουμε, σωστά;
2) Εάν ναι, τότε το πλεονέκτημα του μικρού χώρου με τοίχους από μπετό, χωρίς μεγάλα ανοίγματα, ισχύει ανεξάρτητα από το υλικό με το οποίο έχουν επενδυθεί οι τοίχοι;
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.544
Reaction score
2.134
Tο'κανες εσύ;
Γιατί εγώ το'κανα.
Δεν ισχύει.

Το σκέφτηκα πολύ τελευταία. Προφανώς για δικούς μου λόγους.
Το είδα και στον Τέμη.
Για να καταλάβεις, στον Τέμη ο Καστρουνής του τοποθέτησε το σαμπ διπλα από την καρέκλα που κάθεται και ακούει μουσική, και ο τεμης άκουγε να βαράει το μπάσο, έτρωγε και μια κλωτσιά στον κωλο από τη μπότα.
Άμα πήγαμε το σαμπ βόλτα στην απέναντι γωνία, όπως και στην αλλη θεση πίσω αποατο κλιψ, εσβησε το καντήλι του χαμηλού. Κανένα χτύπημα. Ένα ζουφιο πρατς έμεινε, που το κάλυπταν τα Κλιψ.

Και στο δικό μου χώρο έκανα δοκιμές, κι έχω τα ίδια συμπεράσματα....
Στον δικό μου χώρο ισχύει. To sub (ακόμα δεν έχουν μπει τα υπόλοιπα) βρίσκεται πίσω από την πλάτη μου και πυροβολάει στην πλάτη του καναπέ. Ηχος σούπερ, νομίζω οτι κάτι έχω κερδίσει και σε ατάκα, αλλά μπορεί να πρόκειται και για placebo.
Βέβαια ισχύει και αυτό που λες εσύ - όταν το απομακρύνεις (μιλάμε για δωμάτιο 9 μέτρων) μειώνεται η "κλωτσιά" - αλλά υπέθεσα οτι αυτό ωφείλεται σε... σωματικούς παράγοντες (δεν εκτονώνει το μεγάφωνο πάνω μου) και όχι ακουστικούς.
Ωστόσο! αν ανεβάσω την ένταση, και δεν ανακτώ στον επιθυμητό βαθμό "κλωτσιά", και το κυριότερο, το αποτέλεσμα δεν είναι ισορροπημένο. Η στάθμη του sub πρέπει να είναι όση περίπου και στην κοντινή τοποθέτηση.

Η απάντηση του Ζαπ απο την άλλη, περί "συνηθισμένων" σαλονιών (αν και το δικό μου δεν είναι και τόσο) με ανομοιόμορφους χρόνους αντήχησης, έχει νόημα.
Ομως δεν είναι σωστό να λαμβάνονται χώροι στουντιακών προδιαγραφών σαν κριτήριο όταν προτείνονται λύσεις, αποτελούν εξαίρεση στον κανόνα. Το ίδιο και ο δικός σου χώρος, με τις εκτεταμένες επιφάνειες απορρόφησης μπάσου, είναι μοναδική περίπτωση.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.544
Reaction score
2.134
Μπορεί να είναι και λιγότερο από 4 κύκλοι (τι κύκλοι βρε; Χαχαχαχαχα) σε ένα κρουστικό ήχο, πχ στιγμιαίο χτύπημα μπότας, και σίγουρα δε προλαβαίνει να φορτώσει ο χώρος αντήχηση.

Μόνο η άμεση θα ακουστεί σε κρουστικό, κι ας είναι και μισό ημίτονο, ακούγεται.
Ο χώρος δεν προλαβαίνει να φορτώσει αντήχηση, αλλά ΕΣΥ δεν το παίρνεις πρέφα γιατί δεν είσαι μικρόφωνο. Χρειάζεσαι χρόνο της τάξης των δεκάδων msec (για τις χαμηλές συνιστώσες) για να κάνεις επεξεργασία, και σε αυτό τον χρόνο προσλαμβάνεις και τις πάμπολλες (επίσης "κρουστικές") ανακλάσεις της αρχικής κρουστικής από τους τοίχους.
Αρα λέω, η αντιληπτή από εσένα ένταση δεν θα είναι αυτή της μοναδικής αρχικής κρουστικής, αλλά αυτή της σύνθεσης όλων των προσλαμβανόμενων "κρουστικών". Αρα η απαιτούμενη ισχύς από τα ενισχυτικά σου, αποκλείεται να είναι ίδια με την free field, θα είναι ΠΟΛΥ μικρότερη
[DOUBLEPOST=1550318272][/DOUBLEPOST]
....
Η ανωτέρω υπόθεση εργασίας ήδη έχει προϋποθέσει έναν ικανοποιητικό βαθμό φασικής ευθυγράμμισης στη ζώνη κρος.Έτσι αντιφάσκει με τους ισχυριαμούς περί χαμηλής ταχύτητας του ακουστικού μας συστήματος στην επεξεργασία για τον εντοπισμό της πηγής ήχου.
Γιατι αντιφάσκει (δεν βλέπω να έχει καν σχέση) ;;
Ο μόνος λόγος που πρέπει να συμφωνούν φασικά με τα main , είναι προφανώς για να μην έχεις ακύρωση οπότε η ρύθμιση της στάθμης παύει να είναι αξιόπιστη για εξαγωγή συμπερασμάτων
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.544
Reaction score
2.134
"Το μόνο που μπορείς να αντιληφθείς στο βαθύ μπάσο είναι το steady state response, τίποτα άλλο!"

Σωστός.
Αν είμαι σωστός, δεν πάνε περίπατο όλα τα περί "αρχικής κρουστικής" και της συνεπαγόμενης τρελλής ισχύος αναπαραγωγής της;

Είναι ενδιαφέρον να σημειώσουμε εδώ ότι οι προσεγγίσεις Geddes και Welti είναι (και μάλιστα κατά τα λόγια του ίδιου του Geddes) ουσιαστικά αντίθετες, μια και ο πρώτος σκοπεύει στην όσο το δυνατόν πιο "τυχαία" (ο ακριβής όρος είναι αποσυσχετισμένη) τοποθέτηση ("διασπορά") των sub στο χώρο, ενώ ο δεύτερος προτείνει την τοποθέτηση των subs σε αυστηρά καθορισμένες θέσεις εντός συμμετρικών χώρων.
Αυτό ακριβώς θεωρητικά καθιστά τη μέθοδο του πρώτου ισχυρότερη από αυτήν του δευτέρου μια και μπορεί να εφαρμοστεί ευκολότερα και σε μη συμμετρικούς χώρους.
Για να είμαστε δίκαιοι, η εργασία του Welti δεν είναι χωρίς αξία. Αποτελεί έναν ασφαλή κανόνα για κάποιον μη ειδικό για μία σχετικά σωστή - όχι βέλτιστη - πρώτη τοποθέτηση (και το λέει). Ο άλλος απαιτεί να έχεις γνώσεις και αν πεις σε έναν ανίδεο τι πρέπει να μαθει και τι να αποφασίσει, θα πάρει τα βουνά με ένα ζευγάρι ακουστικά και δεν θα σου ξαναμιλήσει.
 


Μηνύματα
5.367
Reaction score
6.495
Δεν ξέρω επίσης ποσο εύκολο στην περίπτωση μας εδώ...
Εδώ σε ποια συχνότητα κρος οι μεμβράνες δύναται να μην ακουστούν διαφορετικά τόσο ως ακτινοβολία όσο και ως μηχανική κατασκευή σε σχέση με ένα μεγάφωνο; μήπως το κρος ποιντ εδώ θα πρέπει να είναι υψηλότερα με πιθανές υπερκαλυψεις; και δεν είναι μόνο αυτό. .. αλλά πάλι αυτό σε οδηγεί σε κατευθυντικο χαμηλο με άλλα θέματα τοποθέτησης...
Μήπως τελικά η καλύτερη προσέγγιση είναι παρόμοιας φιλοσοφίας σαμπ, τουλάχιστον ας είναι διπολα όπως του λινκουιτς πάρα κλασικά κουτιά; αλλά και πάλι...:headbang:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.223
Reaction score
137.804
Εκτος αν κατσεις διπλα στο σαμπ, οπου ακους αρκετα και το μεγαφωνο.
Αυτή είναι κι η δική μου εκτίμηση.

Μπορεί να δουλεύουν διαφορετικά τα μεγάφωνα στις χαμηλές συχνότητες σε σχέση με τα μεσαιοπρίμα, αλλά δε παύουν να είναι μεγάφωνα, με τις βασικές αρχές λειτουργίας ίδιες.

Ως εκ τούτου, το προτεινόμενο εκ μέρους μου είναι να τοποθετούνται τα σαμπ νίαρφιλντ, όπως και οι δορυφόροι, ιδίως σε χώρους που δεν "χωράνε" φαρφιλντ (δηλαδή σε όλους τους οικιακούς χώρους με ελάχιστη διάσταση <6μ). ;)

To sub (ακόμα δεν έχουν μπει τα υπόλοιπα) βρίσκεται πίσω από την πλάτη μου και πυροβολάει στην πλάτη του καναπέ. Ηχος σούπερ, νομίζω οτι κάτι έχω κερδίσει και σε ατάκα, αλλά μπορεί να πρόκειται και για placebo.
Δεν είναι πλασεμπο. ;)

Ωστόσο! αν ανεβάσω την ένταση, και δεν ανακτώ στον επιθυμητό βαθμό "κλωτσιά", και το κυριότερο, το αποτέλεσμα δεν είναι ισορροπημένο. Η στάθμη του sub πρέπει να είναι όση περίπου και στην κοντινή τοποθέτηση.
Σωστά σε όλα, συμφωνώ.

Μήπως τελικά η καλύτερη προσέγγιση είναι παρόμοιας φιλοσοφίας σαμπ, τουλάχιστον ας είναι διπολα όπως του λινκουιτς πάρα κλασικά κουτιά;
Όχι, διότι δε θα επιτύχεις με τίποτα την απαραίτητη αύξηση πίεσης. ;)
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.544
Reaction score
2.134
...
στο post 91 γράφει... (δεν εκτονώνει το μεγάφωνο πάνω μου) ?
Ω, ναι ! Το μεγάφωνο είναι στα 10εκ. απο την πλάτη του καναπέ, στις μπασιές εκτονώνει κατ' ευθείαν στο κωλαράκι μου, γαργαλώντας το, και δεν φαντάζεσαι πόσο τρελαίνομαι :taunt:
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.378
Reaction score
35.897
Χμμμ, σεμνάααα.... Σκέψου το θέμα που είσαι!

Ο έρμος ο αναγνώστης όταν διαβάσει πώς εκτονώνουν 15 ίντσες στο ...kwλαρaκι μας δεν ξέρω τι ακριβώς θα συμπεράνει....
 

Μηνύματα
948
Reaction score
2.994
Ω, ναι ! Το μεγάφωνο είναι στα 10εκ. απο την πλάτη του καναπέ, στις μπασιές εκτονώνει κατ' ευθείαν στο κωλαράκι μου, γαργαλώντας το, και δεν φαντάζεσαι πόσο τρελαίνομαι :taunt:
Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία !
Ενα τόσο "ανοιχτό" μυαλό, με τέτοιο αυτοσαρκασμό, είναι μεγάλη πρόκληση.
Μπορούμε να τα πούμε κατ' ιδίαν ...
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.816
Μηνύματα
2.952.866
Members
38.242
Νεότερο μέλος
ldrossos
Top