Αρωμα hi-end απο Θεσσαλονικη.

Μηνύματα
7.471
Reaction score
12.240
Σταματήστε να ψάχνετε για εναλλακτικούς παρόχους ρεύματος. Τέλος στο πετρέλαιο θέρμανσης.

Λάμπες κύριοι! Οικονομία στην ενίσχυση, απόδοση στην θέρμανση!
Λάμπες ή τρανζίστορ, λίγη σημασία έχει. Περισσότερη σημασία έχει ο ήχος που ακούμε. Μας αρέσει; Τελειώνουμε το ψάξιμο και απολαμβάνουμε. Δεν μας αρέσει; Ψαχνόμαστε διαρκώς και παράλληλα σκοτώνουμε αυτά που έχουμε φτύσει αίμα για να αποκτήσουμε. Είμαστε gadgetάκηδες; Τον ήπιαμε. Είτε μας αρέσει, είτε όχι, διαρκώς θα αγοράζουμε και θα πουλάμε.
 

Μηνύματα
948
Reaction score
2.994
Αφού τελειώσαν τους έβαλα αυτό
και τα διέγραψαν όλα.
Ελα ρε συ!
ΟΛΑ ?
....ξανάρθανε ? :stinker:
,
Post automatically merged:

Έτσι είναι. :wink:

Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να τους λέω ότι μπορεί οι λαμπάτοι να έχουν λίγα βατ αλλά έχουν ... καλά και πχοιοτικά βατ. Άσε που 30 λαμπάτα βατ ακούγονται πχιό δυνατά (και πατάνε κάτω πχοιοτικά) έναν κατοστάρη κλασσοντε-νεκέ.

Έ, τι δεγκαταλαβαινουνπχιά;
Βρε, και ο Joe με Λάμπα παίζει.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.633
Reaction score
58.106
δηλαδή bhutia μ, θες να μου πεις ότι στο avsite κρύβονται ανάμεσα μας μερικοί Μπετόβεν???? :roflmao: :roflmao: :roflmao:
Τότε πάσο ρε φίλε.....
Αν όμως, λέω αν.... δεν έχουμε κάποιον Ludwig Von Beethoven ανάμεσα μας, τότε φίλε....πρόβλημα η ακρόαση χωρίς ήχο!!;);):roflmao:
κι όπως έγραψε νωρίτερα ο Νίκος Σταθόπουλος, ο Ludwig..κουφλαθηκε στη πορεία..ενώ εδώ..
...
immersive...
...
ντόκτορ...
,,,
matching...
...
Λέανδρε,οι παρεμβάσεις σου είναι πλέον ανεκτίμητες,καθότι λαμβάνουν χαρακτήρα...κοινωνικής προσφοράς στα μέλη.Ο ίδιος θεωρώ ως εκ τούτου εαυτόν πολύ...αδαή για να τις έψεγα.;)

Τι θα ήμασταν αν σε χάναμε
αν μας έφευγες αν σε ψάχναμε
Τι θα ήμαστε αν σε χάναμε
άμα γνώριζες τι κάναμε
Θα 'μαστε καλωδιάκια
δίχως υποστήριγμα
Τι θα ήμαστε αν σε χάναμε
άμα διάβαζες και σώπαινες
Κουτσουράκι

Τι θα ήμαστε αν σε πείθαμε
και το σφάλμα αναγνώριζες
Τι θα ήμαστε αν έβαζες
το μυαλό σου λίγο να ζόριζες
Θα 'μαστε σαν τις λυχνίες
μπρος στου Moby το ρυθμό
Τι θα ήμαστε αν δεν έμπαινες
υπέρ του matching να αφόριζες
Ongaku

Τι θα ήμουν κι εγώ αν σ’έχανα
και quote αν δε σου έκανα
Τι θα ήμουν αν θα σ’ έχανα
εξυπνάδες να μη σου έχωνα
Θα `μουνα δικαναλάκι
στου immersive το χαμό

Τι θα ήμουν αν θα σ’ έχανα
αν αντίρρηση δεν έπαιρνα
Δικαναλάκι

Τι θα γινόταν αν δεν γύριζες
το παρελθόν να υποστήριζες
Τι θα γινόταν αν δεν έπιανες
το χαβά σου και να έφτανες

Θα `μαστε μεγαφωνάκια
σε μονόδορομο χωρίς κρος
Τι θα γινόταν αν δεν επέμενες
σε ακροάσεις να το έριχνες
Κουτσουράκι

:D
 
Last edited:


Μηνύματα
13.634
Reaction score
11.198
( εν κατακλείδι, πείτε τα εσείς, εγώ έχω αρχίσει να διαβάζω για διάχυση :p )
Τα πλεονεκτήματα της διάχυσης (έναντι στην απορρόφηση) και η συμβολή αυτής στη διατήρηση της ηχητικής ενέργειας στο χώρο έχουν αναφερθεί στο παρελθόν σε πολλά θέματα στο AVSite. Διάβασμα χρειάζεται.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
Λέανδρε,οι παρεμβάσεις σου είναι πλέον ανεκτίμητες,καθότι λαμβάνουν χαρακτήρα...κοινωνικής προσφοράς στα μέλη.Ο ίδιος θεωρώ ως εκ τούτου εαυτόν πολύ...αδαή για να τις έψεγα.;)
Τι θα είμαστε αν σε χάναμε
αν μας έφευγες αν σε ψάχναμε
Τι θα είμαστε αν σε χάναμε
άμα γνώριζες τι χάναμε
Θα 'μαστε καλωδιάκια
δίχως υποστήριγμα
Τι θα είμαστε αν σε χάναμε
άμα ακούγαμε και σώπαινες
Κουτσουράκια

Τι θα είμαστε αν σε πείθαμε
και το σφάλμα μας αναγνώριζες
Τι θα είμαστε αν έβαζες
το μυαλό μας λίγο να ζόριζες
Θα 'μαστε σαν τις λυχνίες
μπρος στου Moby το ρυθμό
Τι θα είμαστε αν δεν έμπαινες
υπέρ του matching να δόξαζες
Ongaku

Τι θα ήμουν κι εγώ αν σ’έχανα
και quote αν δε σου έκανα
Τι θα ήμουν αν θα σ’ έχανα
εξυπνάδες να μη σου έχωνα
Θα `μουνα δικαναλάκι
στου immersive το χαμό

Τι θα ήμουν αν θα σ’ έχανα
αν αντίρρηση δεν έπαιρνα
Δικαναλάκια

Τι θα γινόταν αν δεν γύριζες
το παρελθόν να υποστήριζες
Τι θα γινόταν αν δεν άκουγες
το χαβά σου και να έφτανες

Θα `μαστε μεγαφωνάκια
σε μονόδορομο χωρίς κρος
Τι θα γινόταν αν δεν επέμενες
σε θεάσεις να το έριχνες
Κουτσουράκια

:D
fixed bhutia!:dance2::dance2::dance2:
 


Μηνύματα
7.471
Reaction score
12.240
Τα πλεονεκτήματα της διάχυσης (έναντι στην απορρόφηση) και η συμβολή αυτής στη διατήρηση της ηχητικής ενέργειας στο χώρο έχουν αναφερθεί στο παρελθόν σε πολλά θέματα στο AVSite. Διάβασμα χρειάζεται.
Το οποίο έχω ξεκινήσει. Αλλά έπρεπε να το ακούσω για να καταλάβω ότι η υποψία που είχα, ήταν μικρότερη απο το τελικό αποτέλεσμα. Ψήθηκα. Το θέλω!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.633
Reaction score
58.106
...
Για να αποδώσουμε τα του καίσαρος τω καίσαρι βέβαια, ο κάτοχος του συστήματος έχει κάνει προσπάθεια και στη περιποίηση του χώρου ( αν και όπως είπε, έχει περιθώρια βελτίωσης ) με διάχυση και όχι απορρόφηση. Και επιτέλους, άκουσα σύστημα με και χωρίς διάχυση. Εκείνο το σύστημα δεν μπορώ να το έχω. Αλλά τη διάχυση τη θέλω.
I rest my case...
Επιτέλους μια διάχυση που δεν συναρτάται με τις γνωστές...υγρασίες. ;)
Το οποίο έχω ξεκινήσει. Αλλά έπρεπε να το ακούσω για να καταλάβω ότι η υποψία που είχα, ήταν μικρότερη απο το τελικό αποτέλεσμα. Ψήθηκα. Το θέλω!
 

Μηνύματα
7.471
Reaction score
12.240
I rest my case...
Επιτέλους μια διάχυση που δεν συναρτάται με τις γνωστές...υγρασίες. ;)
Post automatically merged:
Για να αποδώσω και πάλι τα του καίσαρος τω καίσαρι και ο Λέανδρος σκίζεται περί της υπεροχής της διάχυσης στο χώρο και όχι της απορρόφησης.
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.633
Reaction score
58.106
Για να αποδώσω και πάλι τα του καίσαρος τω καίσαρι και ο Λέανδρος σκίζεται περί της υπεροχής της διάχυσης στο χώρο και όχι της απορρόφησης.
Είναι όπως με την Α'Εθνική στο ποδόσφαιρο οι εσφαλμένες με τις ορθές αντιλήψεις του Ελ.
Στα δέκα που θα έχει πάρει ο Ολυμπιακός,αναλογεί στους κύριους ανταγωνιστές να κατακτήσουν κανα-δυό.... :D
Ως προς τα 6 ή τα όποια βατ της λάμπας... Οι στάθμες που άκουσα ήταν αντίστοιχες του F25 να οδηγεί τον Bryston κοντά στη μέση του ποτενσιόμετρου ( περιοχή που δεν συνηθίζω να πλησιάζω βέβαια γιατί δεν μου αρέσει να ακούω τόσο δυνατά, τουλάχιστον όχι στον χώρο μου :p ). Και σίγουρα ο λαμπάτος δεν είχε τα 250 του Bryston ( παραπάνω, σύμφωνα με το συνοδευτικό του τελικού μου, αλλά ας πούμε 250 ). Νομίζω ότι τα ηχεία μου έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά ( ευαισθησία, εμπέδηση ) με του κατόχου του εν λόγω συστήματος. Βέβαια, εκείνο το σύστημα είχε και μια περιποίηση χώρου, άρα λιγότερες ακυρώσεις. Απο την άλλη όμως, ήταν ο διπλάσιος + χώρος απο τον δικό μου.
Post automatically merged:



δεν νομίζω ότι ήταν αυτό, γιατί στο moby dick καθόμουν αριστερά στον καναπέ. Θυμάμαι ότι σε αυτό που αναφέρω, καθόμουν στη θέση σου κι εσύ ήσουν όρθιος. Όπως και οι τρίχες στα χέρια μου, ανατριχίλα! χαχαχαχα
Η δε μυθολογία περί λυχνιακών Watt που μοιάζουν ισχυρότερα από ισοδύναμα στερεάς κατάστασης έχει ήδη...απομυθοποιηθεί στο "Κατά Απόσβεσιν Ευαγγέλιον"
Bhutia said:
...
Σε συνέχεια του παραδείγματος,ας θεωρήσουμε ότι ο τρανζιστοράτος ενισχυτής μας είναι σε θέση ν'αποδίδει εντός του προβλεπόμενου ορίου παραμόρφωσης ισχύ 200 Watt σε τάξη ΑΒ επί φορτίου 8Ωμ.Αυτήν τη φορά θα τον συγκρίνουμε προς έναν μονοτελικό τρίοδο χωρίς αρνητική ανάδραση,με ικανότητα παροχής ισχύος στο ίδιο φορτίο και υπό το ίδιο όριο παραμόρφωσης 4 Watt σε αμιγή τάξη Α.Θεωρούμε επίσης μια λογική για τέτοια υλοποίηση αντίσταση εξόδου σε τιμή 4Ωμ από δεδομένη τάπα στο μετασχηματιστή εξόδου.Έστω ότι τους αναθέτουμε να οδηγήσουν με το προηγούμενο ζεύγος καλωδίων ένα μεγάφωνο με ονομαστική - κι ελάχιστη ωμική τιμή - αντίστασης 8 Ωμ,το οποίο στη θεμελιώδη συχνότητα συντονισμού του - για λόγους απλοποίησης δεν θα θιγούν σε αυτό το στάδιο οι διακυμάνσεις ανάλογα με τον τύπο καμπίνας - θα παρουσιάζει τιμή σύνθετης αντίστασης 32 Ωμ.Η ανώτατη τιμή εμπέδησης μπορεί κάλλιστα να εμφανίζεται και στις μεσουψηλές οκτάβες εξαιτίας της επαγωγικής συμπεριφοράς στο μεγάφωνο χαμηλών και στον αντίστοιχο κλάδο εφόσον θα συνυπήρχε κροσόβερ.

Ο πρώτος ενισχυτής σε φορτίο 32Ωμ θα αποδίδει μονάχα 50 από τα 200 Watt.Τα υπόλοιπα θα πηγαίνουν αναξιοποίητα και καταναλισκόμενα υπό μορφή θερμότητας.Ο μονοτελικός από τα 4 Watt θα μετατρέπει σε ηχητική ενέργεια το...πρώτο Watt,με μειωμένη απαίτηση σε παροχή ρευμάτων.Αυτό όμως δεν συνεπάγεται απουσία καταπόνησης για τον λυχνιακό.

Τουναντίον,η αυξημένη αντίσταση ταλαιπωρεί το κύκλωμα και οι ανταγωνιστικές τάσεις από ηλεκτρεγερτικές δυνάμεις σχετικές με τον επαγωγικό χαρακτήρα του μεγαφώνου εφόσον δεν αποσβένυνται θα υποβληθούν σε διαδικασία ανύψωσης (step-up) από το δευτερεύον στο πρωτεύον τύλιγμα του μετασχηματιστή εξόδου αναγόμενες σε στιγμιαίες κορυφώσεις τάσης στο δίκτυο των λυχνιών εξόδου.Το προσδόκιμο απροβλημάτιστης λειτουργίας στον λυχνιακό ενισχυτή θα μειώνετα από το...πρώτο Watt
ι.Γι αυτό εξάλλου δεν κάνει να συνδέονται τα ακουστικά μας με τις υψηλές εμπεδήσεις απευθείας στην έξοδο ούτε ολιγόβατου μονοτελικού ενισχυτή.

Στη μέγιστη παροχή ισχύος για καθέναν από τους δύο,ο πρώτος θα ακουγόταν δυνατότερα.Επειδή όμως ο υποθετικός ακροατής μας θα γουστάρει χαμηλές στάθμες και το ΄΄μαγικό πρώτο Watt΄΄,ας υποθέσουμε ότι μειώνει το Volume στον πρώτο ενισχυτή κατά τρόπον ώστε να παρείχε κι αυτός την ίδια ισχύ με τον δεύτερο (1 Watt) στην αυτή τιμή φορτίου (32 Ωμ).Αναρωτιόμαστε τώρα,ποιο από εκ των δύο...΄΄πρώτων Watt΄΄ θα ακουγόταν ισχυρότερα;

Μπαίνει κατόπιν στο παιγνίδι και η διαφορά στην αντίσταση εξόδου.Σύμφωνα με το προηγηθέν παράδειγμα,ο πρώτος ενισχυτής με αντίσταση εξόδου 0,01 Ωμ στην αυξημένη τιμή εμπέδησης θα παρουσιάζει - σε σύγκριση προς την ονομαστική τιμή εμπέδησης - τόνωση στην απόκριση κατά 20 log [1+(0,01+0,04/8) / 1+(0,01+0,04/32)]= 0,04 dB, δηλαδή αμελητέα.Ο δεύτερος θα παρουσιάζει τόνωση ίση προς 20 log [1+(4+0,04/8) /1+(4+0,04/32)]= 2,52 dB,δηλαδή στην ίδια παροχή ισχύος στο ίδιο φορτίο και στη ζώνη συντονισμού του μεγαφώνου θα ακούγεται τότε σαφώς ισχυρότερα ο ασθενής μονοτελικός.
...
 
Last edited:


leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.204
Reaction score
6.113
Είναι όπως με την Α'Εθνική στο ποδόσφαιρο οι εσφαλμένες με τις ορθές αντιλήψεις του Ελ.
Στα δέκα που θα έχει πάρει ο Ολυμπιακός,αναλογεί στους κύριους ανταγωνιστές να κατακτήσουν κανα-δυό.... :D
αυτό με το...naturally bipolar να το ψάξεις λίγο παραπάνω!!! :idk:
Κάποιες στιγμές γράφει ο..polar και κάποιες ο bipolar!!! :lolsign: :lolsign: ...
όχι τίποτ' άλλο, αλλά μερικές φορές.... naturally, μπερδεύεις τα bhutia σου bhutia μ..:wink::wink:
 
Last edited:



Μηνύματα
252
Reaction score
645
Για πλακα, τα έβαλα απο Tidal.

Στο Limehouse blues η μετακίνηση δεν ειναι ελαφριά, ειναι σημαντική, νότα-νότα.
Στο You look good to me σε MQA, η μετακίνηση ειναι μικρή, βγαίνει ελάχιστα έξω απο το ηχείο και επανέρχεται, και παλι ελάχιστα μικρη μετακίνηση προς τα πάνω. Αν δεν το ακούς έτσι , μάλλον έχεις θέμα.

Οχι πως ενδιαφέρει πραγματικά που ακριβώς ακούγεται το καμπανάκι. :gotcha:
Αυτό που εχει σημασία ειναι να μπορείς να ακουσεις το κοντραμπάσο στο δεξί ηχείο στο ίδιο κομμάτι, σε όλο του το εύρος και στην ρεαλιστική του στάθμη.
Εδώ σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα.

Άλλα τέτοια τεστ δεν κάνω. :tongue:
Έβαλα και εγώ το Limehouse blues - το άλλο δεν το έχω.
Λοιπόν η μετακίνηση που λες είναι όντως ακουστή ακόμα και στο ταπεινό μου σύστημα στο χώρο μου χωρίς treatments και τέτοια περίεργα.
Το συγκεκριμένο κομμάτι βέβαια είναι ένα καλό παράδειγμα για το τι μπορείς να ακούσεις παραπάνω με 1 (ένα ολογράφως το ξέρω είμαι κατάπτυστος) sub. Χωρίς DSP, ενεργά Crossια και παραφερνάλια. Με παθητικά ηχεία. Απλά με ένα sealed sub να παίζει κάτω από τα 60 Hz, με σχετικά προσεγμένη τοποθέτηση (μην φανταστείς κάτι fancy, απλά τσέκαρα πως ακουγεται σε 3-4 διαφορετικές θέσεις και έπαιξα με την φάση και το EQ ).
Η ακρόαση του κομματιού με και χωρίς sub είναι αποκάλυψη. Άλλο πράγμα. Πάντα στον επιμελώς μη-ηχητικά επιμελημένο χώρο μου.
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Έβαλα και εγώ το Limehouse blues - το άλλο δεν το έχω.
Λοιπόν η μετακίνηση που λες είναι όντως ακουστή ακόμα και στο ταπεινό μου σύστημα στο χώρο μου χωρίς treatments και τέτοια περίεργα.
Το συγκεκριμένο κομμάτι βέβαια είναι ένα καλό παράδειγμα για το τι μπορείς να ακούσεις παραπάνω με 1 (ένα ολογράφως το ξέρω είμαι κατάπτυστος) sub. Χωρίς DSP, ενεργά Crossια και παραφερνάλια. Με παθητικά ηχεία. Απλά με ένα sealed sub να παίζει κάτω από τα 60 Hz, με σχετικά προσεγμένη τοποθέτηση (μην φανταστείς κάτι fancy, απλά τσέκαρα πως ακουγεται σε 3-4 διαφορετικές θέσεις και έπαιξα με την φάση και το EQ ).
Η ακρόαση του κομματιού με και χωρίς sub είναι αποκάλυψη. Άλλο πράγμα. Πάντα στον επιμελώς μη-ηχητικά επιμελημένο χώρο μου.
Μερικες φωτο του "ταπεινου"σου;

Η δυσκολια ειναι να ακουσεις το καμπανακι να μετακινειται.Σε 2 συστηματα που ακουσα τον τελευταιο καιρο δεν ηταν ευκαλα ακουστη η μετακινηση...
 

Μηνύματα
7.471
Reaction score
12.240
Η δε μυθολογία περί λυχνιακών Watt που μοιάζουν ισχυρότερα από ισοδύναμα στερεάς κατάστασης έχει ήδη...απομυθοποιηθεί στο "Κατά Απόσβεσιν Ευαγγέλιον"
Δεν διαφωνώ, ειδικά με μια επαρκώς τεκμηριωμένη θέση. Σαν στάθμη όμως, ήταν σαν να άκουγα τον Bryston όταν του δίνω αρκετά "γκάζια". Δηλαδή, σε καμία περίπτωση δεν ψιθύριζε.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.844
Μηνύματα
2.954.009
Members
38.250
Νεότερο μέλος
paris29
Top