Shepherd
Μόνιμος
- Μηνύματα
- 4.857
- Reaction score
- 10.754
Οσα καλα και να κανει το dsp,δεν υπαρχει περιπτωση να σου βελτιωσει την εικονα ενος συστηματος και δεν αποφευγεις την αισθητη μειωση ηχητικης ποιοτητας με τα τρεχοντα μηχανηματα της αγορας!Μάλιστα, ας το πω αλλιώς. Τα καλώδια ακούγονται, όντως, χωρίς όμως να ξέρεις σε τί επεμβαίνουν, εφόσον δε μετρήσεις. Είναι ένα EQ που μπορεί να σου κάνει "δουλειά", μπορεί και όχι. Αλλά το οτι ακούγεται διαφορετικά, από μόνο του μπορεί να σε οδηγήσει να συμπεράνεις οτι είχες μια βελτίωση. Μπορεί να σου φούσκωσε λίγο τα μεσοχαμηλά και να νομίζεις οτι ακούς πιο "μεστά", παραδείγματος χάριν. Άρα μπαίνεις σε μια διαδικασία να την "ψάχνεις" με καλώδια, ικανοποιώντας τον εθισμό της αναβάθμισης και της ανασχόλησης με το σύστημά σου, διότι αυτό είναι το χόμπι. Την ψάχνεις όμως λίγο στην τύχη, χωρίς να έχεις τεκμηριωμένα στοιχεία περί της αλλαγής, παρά μόνο τα αυτιά σου.
Γιατί λοιπόν είναι διαβολική η ψηφιακή ισοστάθμιση, τη στιγμή που σου προσφέρει απίστευτη παραμετροποίηση (και όχι μόνο μεταβολή σε συχνότητες), στους τομείς που πάσχει ο χώρος και το σύστημά σου; Το λιγότερο που μπορείς να κάνεις, είναι μια μέτρηση με το REW για να δεις πού χωλαίνεις. Αν θες να την ψάξεις, ψάξ την με ισοστάθμιση με υλικά απορόφησης/διάχυσης στο χώρο σου, αν έτσι τη βρίσκεις κι έτσι θέλεις να προσεγγίσεις το θέμα, hands-on. Αλλά και πάλι με μέτρηση, πριν και μετά. Έκανα δουλειά; Ή το τζάμι που έχω πίσω από το ηχείο δεν κάνει τίποτα στο μπάσο;
Είναι ωραίος ο ρομαντικός τρόπος που προσεγγίζεται ο ήχος, αλλά στην τελική είναι φυσική και μαθηματικά, δυστυχώς ή ευτυχώς, εκμεταλλευτείτε το, και ακούστε μετά και με τα αυτιά σας ώστε να επαληθεύσετε το αποτέλεσμα. Και μετά όποιος θέλει το πειράζει λιγάκι να ισοσταθμίσει την κουφαμάρα του, διότι ακόμη κι εγώ στα 38, πάνω από 17kHz δε νομίζω πως πιάνω ήχο.
Δεν ηξερα οτι υπαρχει και αλλος Ελληνας που παρακολουθει αυτο το ψαγμενο καναλι!Όπως είπε και ο Mark Levinson σε νέα του mini συνέντευξη, αν και μιλώντας για τα ηλεκτρονικά, χρειαζόμαστε νέες τεχνολογίες.
Από το 1920 μέχρι 1960 είχαμε τη λάμπα (αρκετοί τη θέλουν ακόμα ), από το 1960 μέχρι και σήμερα έχουμε το τρανζίστορ, έχουμε κολλήσει. Όλα τα σημερινά μηχανήματα πατάνε πάνω σε τεχνολογία του 1960.
Kαι μερικά ακόμα..
Οσα καλα και να κανει το dsp,δεν υπαρχει περιπτωση να σου βελτιωσει την εικονα ενος συστηματος και δεν αποφευγεις την αισθητη μειωση ηχητικης ποιοτητας με τα τρεχοντα μηχανηματα της αγορας!
Όλα εις βάρος της αρχικής πληροφορίας που μπορεί να μη την ακούμε σε ένα τυπικό σύστημα, αλλά δεν νομίζω ότι την ακούνε και όσοι παρεμβαίνουν έστω και ψηφιακά στην ισοστάθμιση. Εμείς ακούμε τα χάλια μας ( που κουτσοπαλεύουν μερικοί με φροντίδα χώρου και καλώδια ), εσείς ακούτε κάτι πιο εναρμονισμένο με τον χώρο μεν, αλλά και πάλι, ακούτε τη προσπάθεια συμμαζέματος οποιασδήποτε παραφωνίας υπάρχει στην αλυσίδα. Με άλλα λόγια, αυτό που είπα νωρίτερα. Και οι δύο με τον ένα ή τον άλλο τρόπο παρεμβαίνουμε για να διορθώσουμε κάτι. Εσείς έρχεστε πιο κοντά στο "μετρήσιμα σωστό", εμείς αρκούμαστε σε λιγότερα. Βέβαια, δεν ξέρω τί θα έκανε το δικό σου σύστημα αν έβγαζες το BDA3 και έβαζες ένα minidsp... Ή αν στη θέση των Bryston τελικών έβαζες crownάκηδες.Το καλώδιο αν έχει δικά του χαρακτηρίστηκα που αλλοιώνουν το τελικό αποτέλεσμα ,θα διορθωθούν και αυτά .
Εδώ που τα λέμε εδώ υπάρχει μια βάση (όχι για εσάς με τα τρινοβ) αλλά είναι σίγουρο ότι είναι προτιμότερο το αποτέλεσμα με το dsp.δεν αποφευγεις την αισθητη μειωση ηχητικης ποιοτητας με τα τρεχοντα μηχανηματα της αγορας!
Εννοειται!!Αναμενω διαψευσεις!
Post automatically merged:
Τα γράφει και με βεβαιότητα
Όπως είχε αναφερθεί την προηγούμενη ημέρα σε άλλο ζήτημα που τέθηκε,η τεχνολογική εξέλιξη προχωρά ακατάπαυστα.Κι όμως, αφτός ο κερατάς ο Πούτσης τόκανε πάλι το θάβμα του για ΄μας τους μικρομεσαίοι:
PTT6.5X04-NFA-01 (PTT6.5W04-01) - PURIFI transducer loudspeaker
Negligible Force Factor Modulation and Surround Radiation Distortion Low Magnetic Hysteresis Distortion “Real” long-stroke performance: distortion remains low over full excursion Uncompromised midrange performance Designed and Manufactured in Denmark KEY SPECIFICATIONS Driver size 6.5” DC...www.purifi-audio.com
Έχει πολύ πσωμί (@@) αφτό το 6,5αράκι...
ΕΑΡ, άκου το πιντιέφ του και πες μας πως παίζ΄ ....
Bhutia said:...
Η αποδιδόμενη στάθμη από μονταρισμένα σε καμπίνες μεγάφωνα είναι προϊόν της ενεργής επιφάνειας του διαφράγματος και της ταχύτητας αυτού.Η ίδια στάθμη επί δεδομένης συχνότητας θα μπορούσε να επιτευχθεί είτε από μεγάλη επιφάνεια με μικρότερη ταχύτητα κίνησης,είτε από μικρότερη επιφάνεια με ανώτερη ταχύτητα κίνησης.Έχει για παράδειγμα υπολογιστεί ότι ένα 6ιντσο μεγάφωνο σε κλειστή καμπίνα 10 λίτρων θα χρειαζόταν να διανύσει εξαπλάσια διαδρομή μπρος-πίσω από τη θέση ηρεμίας του για να έδινε την ίδια στάθμη σε δεδομένη χαμηλή συχνότητα συγκρινόμενο με 15ιντσο μεγάφωνο προσαρμοσμένο σε καμπίνα 500 λίτρων.Κι εφόσον η διαδρομή είναι εξαπλάσια,οφείλει να είναι στον ίδιο χρόνο εξαπλάσια και η ταχύτητα κίνησης πάνω σε καθεμία από τις κατευθύνσεις.
Το κλάσμα εκτοπισμένου αέρα σε κάθε περίοδο διαδρομής θα ήταν 1/125 του ολικού όγκου της καμπίνας για το μικρότερο έναντι 1/6250 της καμπίνας για το μεγαλύτερο.Επομένως ο βαθμός συμπίεσης του αέρα για τη μικρή καμπίνα θα ήταν 50 φορές ανώτερος σε σχέση με τη μεγάλη.Αυτό δείχνει ότι θα έπρεπε να καταβληθεί πολύ μεγαλύτερο έργο από το μικρό μεγάφωνο.Η αντίσταση που θα προβάλει ο αέρας στην συμπίεση δεν είναι σταθερή αλλά αυξάνει κατακόρυφα με το ζητούμενο βαθμό μείωσης του όγκου του.Ομοίως η ώθηση που θα ασκήσει πίσω στο διάφραγμα η ελαστικότητα του έγκλειστου αέρα κατά την αποπίεσή του δεν είναι σταθερή καθώς θα αυξάνει ο όγκος του.Επιπλέον,αφού το πηνίο διεγείρεται από ηλεκτρική ενέργεια,το κύριο μέρος αυτής μετατρέπεται σε θερμότητα,η οποία θα μεταδίδεται στον όγκο του έγκλειστου αέρα αυξάνοντας τη θερμοκρασία του.Επομένως η περιοδική αυτή διαδικασία δεν έχει γραμμικό χαρακτήρα και αυτό σημαίνει ότι το μεγάλο μεγάφωνο στο μεγάλο κουτί θα επιτυγχάνει τη ζητούμενη στάθμη στη ζώνη λειτουργίας του με κατώτερη παραμόρφωση από το μικρότερο μεγάφωνο σε μικρό κουτί.
...
Λέανδρε,περαιτέρω τεκμηρίωση επί της γενικής και ομοιόμορφης μεταχείρισης που επιφυλάσσω πάνω σε ανάλογα ζητήματα,είναι ότι ο ίδιος δεν κάθομαι ποτέ να εγκαλέσω όποιον θα υποστήριζε ότι είμαι...΄΄ακαταλαβίστικος΄΄.μάλιστα..μάλιστα...
Σωστά !Οσα καλα και να κανει το dsp,δεν υπαρχει περιπτωση να σου βελτιωσει την εικονα ενος συστηματος και δεν αποφευγεις την αισθητη μειωση ηχητικης ποιοτητας με τα τρεχοντα μηχανηματα της αγορας!
Εννοειται!!Αναμενω διαψευσεις!
Ευπροσδεκτος οποιος πολεμιος του dsp να ακουσει τι μπορει να κανει ενα σωστα φτιαγμενο listening room.
δεν λεμε ποτε "τους μικρομεσαιοι" - λεμε "τσι μικρομεσαιοι" ... οχι τιποτ' αλλο , να μιλαμε σωστα δηλαδη ...για ΄μας τους μικρομεσαίοι:
Εσφαλμένος...περιορισμός προβάλλεται.Οσα καλα και να κανει το dsp,δεν υπαρχει περιπτωση να σου βελτιωσει την εικονα ενος συστηματος και δεν αποφευγεις την αισθητη μειωση ηχητικης ποιοτητας με τα τρεχοντα μηχανηματα της αγορας!
...
Τι γίνεται; δεν πήρα χαμπάρι
Παρεξηγήθηκε κανείς;
Εγώ.Το κουνάει το πιστόνι
Το μεγαλώνει το xmax
Το εντοιχίζει το αρέι
Ε και μετά φυσικά τον τρομάζει να κάτσει κάτω
Παρεξηγήθηκε κανείς;
Το ανωτέρω προφανώς είναι προσωπική σου εκτίμηση.Οσα καλα και να κανει το dsp,δεν υπαρχει περιπτωση να σου βελτιωσει την εικονα ενος συστηματος και δεν αποφευγεις την αισθητη μειωση ηχητικης ποιοτητας
Να βγάλει τον σκασμό. Αυτός φταίει για όλα- νίκησες την βαρύτητα . . . τι θα πεί ο Ισαάκ τώρα ; . . .
Εννοείται οτι το πρώτο βήμα είναι το σωστό listening room, ή έστω το σαλόνι σου, δεν κάνει μαγικά το dsp, θέλει με το μαλακό.Ευπροσδεκτος οποιος πολεμιος του dsp να ακουσει τι μπορει να κανει ενα σωστα φτιαγμενο listening room.
βαρύτητα
Ένα σωστά φτιαγμένο listening room:ενα σωστα φτιαγμενο listening room.
Οι διαψεύσεις βρίσκονται στην βιβλιογραφία. Δεν βγάζω τίποτα και ποτέ απο το κεφάλι μου.Εννοειται!!Αναμενω διαψευσεις!
Σαφώς και είναι το πιο σημαντικό. Αλλά να είναι σωστό. Διάβασμα θέλει και μικρόφωνο.τι μπορει να κανει ενα σωστα φτιαγμενο listening room.