- Μηνύματα
- 4.345
- Reaction score
- 1.766
μην μπερδεύεις το κουμπί volume με τον όγκο που εγραψα.@back εχεις δικιο σε αυτο.Οι εντασεις ομως δεν με ελκυουν.
μην μπερδεύεις το κουμπί volume με τον όγκο που εγραψα.@back εχεις δικιο σε αυτο.Οι εντασεις ομως δεν με ελκυουν.
Αυτό το μικρόφωνο χρησιμοποιείται για binaural εγγραφές που αναπαράγονται τέλεια από ακουστικά.Ετσι.
View attachment 163971
Η αποσταση-οση και να ειναι-θα αναπαραχθει σωστα σε ενα καλοστημενο συστημα,οπως το δικο μου.
Αστο σου λεω,δεν εχεις ακουσει!
νομίζεις....Αυτό το μικρόφωνο χρησιμοποιείται για binaural εγγραφές που αναπαράγονται τέλεια από ακουστικά.
Μια επισήμανση για τον Γιάνννη...Εξηγήθηκε μεν ότι υπό κατάλληλες προϋποθέσεις (σύσταση αναπαραγόμενου υλικού,διαρρύθμιση σε δεδομένο χώρο ακρόασης) μπορεί να εισπραχθεί πληθώρα από αληθοφανείς χωρικές πληροφορίες (όχι εφάμιλλες άρτιας πολυκαναλικής αρχιτεκτονικής),αλλά χρειάζεται και τότε ακόμα ένα συστατικό που τείνουμε να παραβλέπουμε : Ωφέλιμη κι ελεγχόμενη ενέργεια στις πρώτες οκτάβες αντί για τα επίμαχα twin peaks από τους ιδιορρυθμούς .Ωφέλιμη δεν είναι όσες συνιστώσες θ'αντιλαμβανόμασταν με ψυχοακουστικούς μηχανισμούς αλλά πραγματικά εκπεμπόμενη από τα ηχεία μας και μετρούμενη.Και μια τέτοια συνθήκη απαιτεί πλήθος και σχολαστική ενσωμάτωση sub.Απο τη στιγμη που σε ενα δικαναλο με σωστο χωρο θα παρεις ολοκληρη τη λεπτομερεια του χωρου και των αντηχησεων,τι παραπανω θα ακουσεις στο πολυκαναλο,που δεν θα ειναι τεχνητο;Ιδιως σε ενα λαιβ σε τεραστιο χωρο,οπου οι αντηχησεις ειναι ανυπαρκτες;
Το ενδεχόμενο να μη θέλει να μεταφερει το περιβάλλον της εργασίας του και στον προσωπικό του χωρο το έχεις σκεφτεί;Κακό παράδειγμα. Ο Toole πρέπει να τρώει πολύ παντόφλα από τη συμβία του. Δε νοείται επιστήμων της κλάσης του να έχει κάνει τέτοιες υποχωρήσεις/συμβιβασμούς στην επιλογή/τοποθέτηση των ηχείων...
Πρόσεχε μη μεταδίδονται στον ακροατή και παθογόνα απ'όσους ακούγονται να βήχουν και να σφυρίζουν τριγύρω του.Σ'αυτό το λάιβ:
View attachment 164014
Δεν ακούγονται όργανα από πίσω.
Λίγο η μουσική ακούγεται από τα περιφερικά, είναι οι αληθινές αντηχήσεις από το χώρο ηχογράφησης, και η συνεχής φασαρία του κόσμου μέσα στο μαγαζι.
Ωστόσο, κάθε φορά που χειροκροτά ο κόσμος, είτε μετά από ένα σόλο είτε στο τέλος των τραγουδιών, σα να βλέπεις γύρω σου ξεκάθαρες τις παλάμες που χτυπάνε, μπρος, πλάγια, πίσω αριστερά ένας σφυρίζει, πίσω δεξιά παλαμάκια δυνατά σχεδόν σα να στέκεται πίσω μου αυτός που χειροκροτούσε, ένας φώναζε από τ'αριστερά και δεξιά κάτι πιάτα και ποτήρια μόλις έφτασαν στο τραπέζι.
Είσαι μαζί τους, μέσα στο χώρο. Σα να ήσουν όντως εκεί, αυτό ακριβώς θα άκουγες. Αληθοφάνεια εκπληκτική.
Συγκριτικά, είναι εντελώς ψεύτικο το δικάναλο. Είναι αστεία ψεύτικο. Είναι λάθος. Όλα ακούγονται από μπροστά, αντηχήσεις χώρου, φασαρία πελατών, χειροκροτήματα, φωνές σφυρίγματα, τα πιάτα στα τραπέζια, τα ποτήρια, όλα μπροστά. Λες και στοιβαξες πάνω στην ορχήστρα τον κόσμο που χειροκροτούσε, τα πιάτα και τα τραπέζια, σφύριζε ο Ρον Κάρτερ, και φώναζε ο Τζίμι Κόμπ, όχι οι πελάτες...
Συμφωνω.Ειναι σχεδον ακατορθωτο να εχεις την τελεια στερεοφωνια και το τελειο μπασσο απο 2 ηχεια χωρις σαμπ,οσο χαμηλα και να κατεβαινουν αυτα...Μια επισήμανση για τον Γιάνννη...Εξηγήθηκε μεν ότι υπό κατάλληλες προϋποθέσεις (σύσταση αναπαραγόμενου υλικού,διαρρύθμιση σε δεδομένο χώρο ακρόασης) μπορεί να εισπραχθεί πληθώρα από αληθοφανείς χωρικές πληροφορίες (όχι εφάμιλλες άρτιας πολυκαναλικής αρχιτεκτονικής),αλλά χρειάζεται και τότε ακόμα ένα συστατικό που τείνουμε να παραβλέπουμε : Ωφέλιμη κι ελεγχόμενη ενέργεια στις πρώτες οκτάβες αντί για τα επίμαχα twin peaks από τους ιδιορρυθμούς .Ωφέλιμη δεν είναι όσες συνιστώσες θ'αντιλαμβανόμασταν με ψυχοακουστικούς μηχανισμούς αλλά πραγματικά εκπεμπόμενη από τα ηχεία μας και μετρούμενη.Και μια τέτοια συνθήκη απαιτεί πλήθος και σχολαστική ενσωμάτωση sub.
Αλλιώς οι ασώματες κεφαλές θα είναι χρησιμότερες να πηγαίνουν βόλτα με το μηχανάκι...
Εχεις δικιο.Επειδη ομως πολυ σπανια ακουω λαιβ μουσικη,δεν ειναι στις προτεραιοτητες μου να δωσω αρκετα χιλιαρικα για να εχω αυτο το συμβαν ρεαλιστικα αναπαραγμενο στον χωρο μου.Προτιμω να τα δωσω σε σαμπς και bass management...Σ'αυτό το λάιβ:
View attachment 164014
Δεν ακούγονται όργανα από πίσω.
Λίγο η μουσική ακούγεται από τα περιφερικά, είναι οι αληθινές αντηχήσεις από το χώρο ηχογράφησης, και η συνεχής φασαρία του κόσμου μέσα στο μαγαζι.
Ωστόσο, κάθε φορά που χειροκροτά ο κόσμος, είτε μετά από ένα σόλο είτε στο τέλος των τραγουδιών, σα να βλέπεις γύρω σου ξεκάθαρες τις παλάμες που χτυπάνε, μπρος, πλάγια, πίσω αριστερά ένας σφυρίζει, πίσω δεξιά παλαμάκια δυνατά σχεδόν σα να στέκεται πίσω μου αυτός που χειροκροτούσε, ένας φώναζε από τ'αριστερά και δεξιά κάτι πιάτα και ποτήρια μόλις έφτασαν στο τραπέζι.
Είσαι μαζί τους, μέσα στο χώρο. Σα να ήσουν όντως εκεί, αυτό ακριβώς θα άκουγες. Αληθοφάνεια εκπληκτική.
Συγκριτικά, είναι εντελώς ψεύτικο το δικάναλο. Είναι αστεία ψεύτικο. Είναι λάθος. Όλα ακούγονται από μπροστά, αντηχήσεις χώρου, φασαρία πελατών, χειροκροτήματα, φωνές σφυρίγματα, τα πιάτα στα τραπέζια, τα ποτήρια, όλα μπροστά. Λες και στοιβαξες πάνω στην ορχήστρα τον κόσμο που χειροκροτούσε, τα πιάτα και τα τραπέζια, σφύριζε ο Ρον Κάρτερ, και φώναζε ο Τζίμι Κόμπ, όχι οι πελάτες...
Να ανάψεις 7.4 τουλάχιστον (μην ξοδευτείς και υπέρμετρα) υπό αρχιτεκτονική...Dolby Atmos. :ΑΑΝΑΣΤΑΣΗ! το παραδεχτηκε....ή κανουν πουλακια τα ματια μ απ την αυπνοια?!
παω να αναψω κερι....τωρα αμεσως...πες μου ποσο υπσος να βαλω ?
Όντως, μέχρι κει φτάνει.Πρόσεχε μη μεταδίδονται στον ακροατή και παθογόνα απ'όσους ακούγονται να βήχουν και να σφυρίζουν τριγύρω του.
Αληθοφάνεια γαρ...
Ευτυχείς όσοι το βιώνουν κατ'αυτόν τον τρόπο.Όντως, μέχρι κει φτάνει.
Αληθινό περιστατικό:
Όταν άκουσα τελευταία φορά αυτό το δίσκο (χθες βράδυ), ήταν ο δεύτερος ή τρίτος δίσκος σερί με Ρον Κάρτερ, και ταυτόχρονα έβλεπα τι γινόταν εδώ στο φόρουμ, το αίσθημα έβλεπε μάστερ σεφ σε άλλο όροφο, ήμουν μόνος στο χώρο ακρόασης.
Σε κάποια φάση που είχε παλαμάκια και θορύβους περιβάλλοντος διάφορους, ακούω περπάτημα πίσω δεξιά μου και παλαμάκια δίπλα στο αυτί μου. Είναι μεγάλο πειραχτηρι το γυναικακι μου, μου κάνει διάφορα τέτοια. Λέω "μωρό μου ήρθες επιτέλους; Να βάλω ταινία; Τελείωσε το μάστερ σεφ;" και γυρίζω κεφάλι κι ήμουν μόνος.
Γέλασα πολύ.
Κι αυτή η ηχογράφηση, δεν είναι σημαντική για να καταλάβεις τι παίζει στον πολυκάναλο ήχο, αυτή "μόνο" σε μεταφέρει μέσα στο λάιβ χώρο που έγινε το συμβάν, στο μπαράκι.
Μια στουντιακή εξαιρετική ηχογράφηση, ο κύκλος των τυμπάνων:
View attachment 164021
Είναι πραγματικός ...κύκλος.
Ναι μεν από παντού παίζει μουσική, ναι μεν η κυρίως μουσική σκηνή είναι μπροστά σου, αλλά σε περιτριγυρίζουν κρουστά, σε ένα υπέροχων διαστάσεων κύκλο, ένα εκπληκτικό πράγμα.
Δεν μπορείτε να καταλάβετε πόσο λάθος ακούγεται συγκριτικά σε δικάναλο αυτός ο δίσκος, είναι πραγματικά εντελώς λάθος.
Το όμοιο για τον κύκλο πνευστών σε αυτό το δίσκο, μια τρομερή πολυκάναλη λάιβ ηχογράφηση:
View attachment 164023
Η οποία πραγματικά δεν ακούγεται σωστά σε δικάναλο, δεν γίνεται, δε μπορεί να γίνει.
Όμοιες τέτοιες ηχογραφησεις, υπάρχουν πραγματικά άπειρες, έτσι σα δείγμα σας τις δείχνω αυτές τις δυό τυχαίες.
Άμα ξεκινήσω με Πινκ φλοϊντ, δεν υπάρχει σωτηρία...
Ακούγοντάς τες πολυκαναλα, καταλαβαίνεις ακριβώς το γιατί δεν μπορούν να αποδοθούν σωστά σε δικάναλο. Δεν γίνεται, είναι αδύνατο.
Γιάννη περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλώ.Η εσύ δεν τα γράφεις καλά ή εγω δεν καταλαβαίνω.