Καλώδια και θύματα

Μηνύματα
4.971
Reaction score
8.819
Χαίρομαι πάρα πολύ που πλέον όλοι μα όλοι ανεξαιρέτως έχουν μέσα τους πεισθεί ότι η ενσωμάτωση ενός υπογουφερ απαραίτητη είναι.
Επίσης μόλις την περασμένη βδομάδα διαπιστώσαμε ότι η ακρόαση μουσικής ενδέχεται να προκαλέσει μόνιμες βλάβες ανάλογα την ένταση της πηγής, την απόσταση του ακροατή από αυτήν, την διάρκεια έκθεσης στην πηγή, τις συχνότητες και την διάρκεια εκπομπής της ίδιας της πηγής.

Όπως βλέπετε στο παρακάτω διάγραμμα μπορούμε 8 ώρες κάθε μέρα να ακούμε στα 90 ντιμπι χωρίς να εκραγούν τα αυτιά μας.
IMG_20200801_151136.jpg

Σίγουρα θα μπορούμε να ακούμε και σε πιο χαμηλές εντάσεις αλλά τότε απομακρυνομαστε από το πραγματικό δρώμενο με τις πραγματικές στάθμες και επιπλέον χρειαζόμαστε κατάλληλα εργαλεία λαουντνες λέγεται.
Πως λοιπόν θα αυξήσουμε το μπάσο κατά 30ντιμπι σε χαμηλές στάθμες για να ακούμε ικανοποιητικό όταν έχουμε έναν ενισχυτή χωρίς ρυθμιστικά και 2 ντουλάπες μπιεντνταμπλεγιου?
IMG_20200803_175927.jpg


Θα μου πείτε τι 60 τι 70 τι 80,ε λοιπόν να σας πληροφορήσω ότι η αύξηση κατά 10ντιμπι της έντασης εκλαμβάνεται από τα αισθητήρια όργανα ως διπλασιασμός της έντασης οπότε μόνο αμελητέο δεν μπορεί να θεωρηθεί.
Η ψυχοακουστικη έχει πολύ μα πάρα πολύ ενδιαφέρον και από τα πειράματα που έχουν γίνει έχουν προκύψει πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
Εκτενώς δεμ είμαι το πλέον κατάλληλο άτομο για να αναφερθώ αλλά θα προσθέσω τα παρακάτω.
Στο παρακάτω διάγραμμα βλεπουμε ότι κορυφωσεις σε ένα μουσικό δρώμενο γίνονται αντιληπτές με την προϋπόθεση ότι έχουν μια διάρκεια πάνω από 100μs.
Τις υπόλοιπες με μικρότερη διάρκεια απλά δεν τις αντιλαμβανομαστε ως ένταση
IMG_20200803_181012.jpg


Εδώ να πούμε ότι οι καμπύλες ίσης ακουστοτητας ισχύουν για μεμονωμένους τόνους sinuston
IMG_20200803_181542.jpg

Στην πραγματικότητα έχουμε το φαινόμενο της επικάλυψης μεταξύ τόνων και η ύπαρξη του ενός ασκεί επιρροη σε έναν άλλο με αποτέλεσμα να μεταβάλλει την αντίληψη μας σχετικά με την ένταση του καθενός.
Ενδιαφέρον είναι επίσης και το παρακατω διάγραμμα
IMG_20200803_182207.jpg

Σύμφωνα με το πείραμα, ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να ορίσουν τι θεωρούν ως μισό της έντασης ενός συγκεκριμένου τόνου σε διαφορετικές συχνότητες. Οοριζοντιος άξονας μας δείχνει τις διαφορές συχνότητες για έναν συγκεκριμένης έντασης τόνο και ο κάθετος τι θεωρεί ο μέσος όρος ότι αντιστοιχεί στο μισό της έντασης.

Το κερασάκι έχει να κάνει πάλι με την ψυχοακουστικη μόνο που εδώ θα είμαστε και εντός θέματος, βλέπε καλωδια.
Psychoacoustic
Notwithstanding this fact, the following quote from audio pioneer Siegfried Linkwitz applies: "What we hear is not the changes in sound pressure on the eardrum, but what catches our attention in the overlapping vibration patterns." through an interesting paragraph in the work "Introduction in binaural hearing", written by audio legend Prof. Dr Jens Blauert. He writes: “We all know that people in complex listening situations tend to miss something that they don't pay attention to and / or don't expect to hear. For example, it has been scientifically proven that the spectral selectivity of the cochlea (cochlea) can be influenced by attention. The ability to switch between a global and an analytical listening mode at will is also mentioned here. A widespread view among psychologists is that perceptions are a result of current sensory stimuli and expectations. ”

Hearing is therefore a psychoacoustic process in which not only the ear, but also the brain is significantly involved. So triggers a certain sound detail in the A-B hearing comparison (not only of cables), e.g. B. a zizzling hi-hat, our special attention, this focus enables us to perceive previously unnoticed tonal differences between test subjects. Once the “cable sound” hearing pattern has been saved, it then serves as a sensitive detector for sound events with similar structures - for example, sound differences in digital filters with switchable characteristics.
 



Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Χαίρομαι πάρα πολύ που πλέον όλοι μα όλοι ανεξαιρέτως έχουν μέσα τους πεισθεί ότι η ενσωμάτωση ενός υπογουφερ απαραίτητη είναι.
Επίσης μόλις την περασμένη βδομάδα διαπιστώσαμε ότι η ακρόαση μουσικής ενδέχεται να προκαλέσει μόνιμες βλάβες ανάλογα την ένταση της πηγής, την απόσταση του ακροατή από αυτήν, την διάρκεια έκθεσης στην πηγή, τις συχνότητες και την διάρκεια εκπομπής της ίδιας της πηγής.

Όπως βλέπετε στο παρακάτω διάγραμμα μπορούμε 8 ώρες κάθε μέρα να ακούμε στα 90 ντιμπι χωρίς να εκραγούν τα αυτιά μας.
View attachment 174915
Σίγουρα θα μπορούμε να ακούμε και σε πιο χαμηλές εντάσεις αλλά τότε απομακρυνομαστε από το πραγματικό δρώμενο με τις πραγματικές στάθμες και επιπλέον χρειαζόμαστε κατάλληλα εργαλεία λαουντνες λέγεται.
Πως λοιπόν θα αυξήσουμε το μπάσο κατά 30ντιμπι σε χαμηλές στάθμες για να ακούμε ικανοποιητικό όταν έχουμε έναν ενισχυτή χωρίς ρυθμιστικά και 2 ντουλάπες μπιεντνταμπλεγιου?
View attachment 174917

Θα μου πείτε τι 60 τι 70 τι 80,ε λοιπόν να σας πληροφορήσω ότι η αύξηση κατά 10ντιμπι της έντασης εκλαμβάνεται από τα αισθητήρια όργανα ως διπλασιασμός της έντασης οπότε μόνο αμελητέο δεν μπορεί να θεωρηθεί.
Η ψυχοακουστικη έχει πολύ μα πάρα πολύ ενδιαφέρον και από τα πειράματα που έχουν γίνει έχουν προκύψει πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
Εκτενώς δεμ είμαι το πλέον κατάλληλο άτομο για να αναφερθώ αλλά θα προσθέσω τα παρακάτω.
Στο παρακάτω διάγραμμα βλεπουμε ότι κορυφωσεις σε ένα μουσικό δρώμενο γίνονται αντιληπτές με την προϋπόθεση ότι έχουν μια διάρκεια πάνω από 100μs.
Τις υπόλοιπες με μικρότερη διάρκεια απλά δεν τις αντιλαμβανομαστε ως ένταση
View attachment 174918

Εδώ να πούμε ότι οι καμπύλες ίσης ακουστοτητας ισχύουν για μεμονωμένους τόνους sinuston
View attachment 174919
Στην πραγματικότητα έχουμε το φαινόμενο της επικάλυψης μεταξύ τόνων και η ύπαρξη του ενός ασκεί επιρροη σε έναν άλλο με αποτέλεσμα να μεταβάλλει την αντίληψη μας σχετικά με την ένταση του καθενός.
Ενδιαφέρον είναι επίσης και το παρακατω διάγραμμα
View attachment 174920
Σύμφωνα με το πείραμα, ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να ορίσουν τι θεωρούν ως μισό της έντασης ενός συγκεκριμένου τόνου σε διαφορετικές συχνότητες. Οοριζοντιος άξονας μας δείχνει τις διαφορές συχνότητες για έναν συγκεκριμένης έντασης τόνο και ο κάθετος τι θεωρεί ο μέσος όρος ότι αντιστοιχεί στο μισό της έντασης.

Το κερασάκι έχει να κάνει πάλι με την ψυχοακουστικη μόνο που εδώ θα είμαστε και εντός θέματος, βλέπε καλωδια.
Psychoacoustic
Notwithstanding this fact, the following quote from audio pioneer Siegfried Linkwitz applies: "What we hear is not the changes in sound pressure on the eardrum, but what catches our attention in the overlapping vibration patterns." through an interesting paragraph in the work "Introduction in binaural hearing", written by audio legend Prof. Dr Jens Blauert. He writes: “We all know that people in complex listening situations tend to miss something that they don't pay attention to and / or don't expect to hear. For example, it has been scientifically proven that the spectral selectivity of the cochlea (cochlea) can be influenced by attention. The ability to switch between a global and an analytical listening mode at will is also mentioned here. A widespread view among psychologists is that perceptions are a result of current sensory stimuli and expectations. ”

Hearing is therefore a psychoacoustic process in which not only the ear, but also the brain is significantly involved. So triggers a certain sound detail in the A-B hearing comparison (not only of cables), e.g. B. a zizzling hi-hat, our special attention, this focus enables us to perceive previously unnoticed tonal differences between test subjects. Once the “cable sound” hearing pattern has been saved, it then serves as a sensitive detector for sound events with similar structures - for example, sound differences in digital filters with switchable characteristics.
Ωραιος.

Απαντησε μου ομως γιατι μας μιλατε μονο για σαμπ και δεν μας μιλατε και για τουιτερ...Εγω βλεπω τα διαγραμματα ανεβαινουν εκθετικα και στα 2 ακρα-οχι μονο στα μπασα.Γιατι μας το κρατατε κρυφο τοσα χρονια;;;Ποσα τουιτερ πρεπει να προσθεσω αν παρω για αρχη 2 ζευγη σαμπ;;;;

ΥΓ. Dëň xèrw Germånikos!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.500
Reaction score
57.515
Ωραιος.

Απαντησε μου ομως γιατι μας μιλατε μονο για σαμπ και δεν μας μιλατε και για τουιτερ...Εγω βλεπω τα διαγραμματα ανεβαινουν εκθετικα και στα 2 ακρα-οχι μονο στα μπασα.Γιατι μας το κρατατε κρυφο τοσα χρονια;;;Ποσα τουιτερ πρεπει να προσθεσω αν παρω για αρχη 2 ζευγη σαμπ;;;;

ΥΓ. Dëň xèrw Germånikos!
Ta tweeter διαχειρίζονται πολύ μικρότερα ποσά ηχητικής ενέργειας σε σύγκριση με τις μονάδες χαμηλών...Γι αυτό και συνήθως αρκούν τα ενσωματωμένα στο δορυφόρο με εφαρμογή κατάλληλης για κάθε περίπτωση καμπύλης-στόχου.Η κλίση της τελευταίας εξαρτάται πάντα από την κατανομή των RT...

1596474476979.png
 

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Ta tweeter διαχειρίζονται πολύ μικρότερα ποσά ηχητικής ενέργειας σε σύγκριση με τις μονάδες χαμηλών...Γι αυτό και συνήθως αρκούν τα ενσωματωμένα στο δορυφόρο με την κατάλληλη κάθε φορά καμπύλη-στόχο.Η κλίση της τελευταίας εξαρτάται πάντα από την κατανομή των RT...

View attachment 174929
Οι καμπυλες που ακολουθειτε κατα την ισοσταθμιση ομως δεν βλεπω να συμβαδιζουν με τα Phon και το λεγομενο smiley curve.Ανεβαζετε μπασσα και κατεβαζετε πριμα.Ουτε και ριχνετε με ενα σχετικα υψηλο Q τα ~3khz.
 

Μηνύματα
1.637
Reaction score
2.287
Ta tweeter διαχειρίζονται πολύ μικρότερα ποσά ηχητικής ενέργειας σε σύγκριση με τις μονάδες χαμηλών...Γι αυτό και συνήθως αρκούν τα ενσωματωμένα στο δορυφόρο με εφαρμογή κατάλληλης για κάθε περίπτωση καμπύλης-στόχου.Η κλίση της τελευταίας εξαρτάται πάντα από την κατανομή των RT...

View attachment 174929
Ν.Κ εσύ;
 

Μηνύματα
5.983
Reaction score
15.466
Λέω να σας αποκαλύψω κάποιες δικές μου έγκυρες γνώμες.
  1. Όποιος έχει πίεση κάτω από 220 χιλιοστά, είναι υποτασικός. Πρέπει να την ανεβάσει γύρω στα 250 χιλιοστά. Εκεί είναι το φυσιολογικό.
  2. Όποιος έχει γλυκόζη στο αίμα του πάνω από 350mg/dL είναι φυσιολογικός.
  3. Προσπαθήστε να κολλήσετε πολιομυελίτιδα. Έτσι θα ζήσετε περισσότερο και πιο άνετα.
  4. Φάτε ταγκιασμένα καρύδια. Έχουν μιαν ιδιάζουσα, ασυνήθιστη γεύση, που οι περισσότεροι δεν την ξέρουν και δεν θα έχουν την τύχει να τη νιώσουν ποτέ.
Φτάνει, αύριο πάλι...
Ναι, ενταξει , αμα τη φαμε καλως - αλλα πιο πριν ?
ηντα να καταλαβωμε απο τα σπεκς δηλαδη ?
...
66438336_10220137075599645_4875631863508500480_n.jpg

:biggrin:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.500
Reaction score
57.515
Οι καμπυλες που ακολουθειτε κατα την ισοσταθμιση ομως δεν βλεπω να συμβαδιζουν με τα Phon και το λεγομενο smiley curve.Ανεβαζετε μπασσα και κατεβαζετε πριμα.Ουτε και ριχνετε με ενα σχετικα υψηλο Q τα ~3khz.
Οι δικές μου εφηρμοσμένες καμπύλες έχουν λάβει τέτοια δεδομένα υπόψιν σε συνδυασμό με δοκιμαστικές ακροάσεις...
Δεν θα έκρινα σκόπιμο να ΄΄τσεκουρώνω΄΄ με πρόσθετα φίλτρα το σήμα από ηχεία που θα μου ακούγονταν ισορροπημένα στις μεσαίες εισάγοντας περαιτέρω φασικές αποκλίσεις σε ζώνη υψηλής ευαισθησίας.Σημασία έχει η αντιληπτή τονική ισορροπία μεταξύ μεσαίων και άκρων σε συνάρτηση με την κατανομή ενέργειας στο πεδίο αντήχησης και την επιλεγμένη μέση συνεχόμενη στάθμη κατά τις ακροάσεις.
Ν.Κ εσύ;
 
Last edited:

Μηνύματα
2.118
Reaction score
3.628
Οι δικές μου εφηρμοσμένες καμπύλες έχουν λάβει τέτοια δεδομένα υπόψιν σε συνδυασμό με δοκιμαστικές ακροάσεις...Δεν θα έκρινα σκόπιμο να ΄΄τσεκουρώνω΄΄ με πρόσθετα φίλτρα το σήμα από ηχεία που θα μου ακούγονταν ισορροπημένα στις μεσαίες εισάγοντας περαιτέρω φασικές αποκλίσεις σε ζώνη υψηλής ευαισθησίας.Σημασία έχει η εξισορρόπηση μεταξύ μεσαίων και άκρων σε συνάρτηση με την κατανομή ενέργειας στο πεδίο αντήχησης και την επιλεγμένη μέση συνεχόμενη στάθμη κατά τις ακροάσεις.
Μα και εγω με δοκιμαστικες ακροασεις εστησα τον χωρο μου και οταν μετρησα τελικα διοτι με πεισατε να το πραξω,οσο και να επαιξα με ηχεια-θεση και φροντιδα χωρου απο τοτε,κατεληξα ξανα στο στησιμο που ειχα απο πριν,το οποιο εφτασα με το αυτι.

Τι σχεση εχει αυτο;Η παθητικη μου ισοσταθμιση με την ενεργη που ακουσα σε καποιο αλλο καλορυθμισμενο συστημα συναδελφου,δεν μου εμφανισε σημαντικες ελλειψεις στο συστημα μου και ανυπαρκτες θα ελεγα για το ειδος της μουσικης που ακουω,σε λογικες εντασεις ακροασεων...Μηπως τελικα ενας τετοιος γολγοθας θεωριας-πραξης-αγορας τοοοοσων μηχανηματων και λεπτεπιλεπτης διαδικασιας ρυθμισης δεν αξιζουν να μαλωνουμε;

Παρομοιο παραδειγμα εχει και ο φιλος @leandros .
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.500
Reaction score
57.515
Μα και εγω με δοκιμαστικες ακροασεις εστησα τον χωρο μου και οταν μετρησα τελικα διοτι με πεισατε να το πραξω,οσο και να επαιξα με ηχεια-θεση και φροντιδα χωρου απο τοτε,κατεληξα ξανα στο στησιμο που ειχα απο πριν,το οποιο εφτασα με το αυτι.

Τι σχεση εχει αυτο;Η παθητικη μου ισοσταθμιση με την ενεργη που ακουσα σε καποιο αλλο καλορυθμισμενο συστημα συναδελφου,δεν μου εμφανισε σημαντικες ελλειψεις στο συστημα μου και ανυπαρκτες θα ελεγα για το ειδος της μουσικης που ακουω,σε λογικες εντασεις ακροασεων...Μηπως τελικα ενας τετοιος γολγοθας θεωριας-πραξης-αγορας τοοοοσων μηχανηματων και λεπτεπιλεπτης διαδικασιας ρυθμισης δεν αξιζουν να μαλωνουμε;

Παρομοιο παραδειγμα εχει και ο φιλος @leandros .
Σίγουρα δεν αξίζει ν'αρπαζόμαστε μεταξύ μας...ανεξαρτήτως δεδομένων...Δια το δε ασφαλές του Λόγου ιδού το παράδειγμα ;από το παράλληλο Σύμπαν...

Υπό μέση συσεχόμενη στάθμη αναφοράς 84 dB στη θέση ακρόασης,η επίμαχη ζώνη θα κυμαίνεται γύρω από τα 81 dB...Πρόσεχε κιόλας την κατωφερή κλίση των RT καθώς ανέρχονται οι οκτάβες...Δεδομένου ότι ακούω τον περισσότερο χρόνο εκτός sweet spot - δηλαδή στάθμη από πεδίο αντήχησης σε σήματα που προσεγγίζουν τη λεγόμενη ΄΄σταθερή κατάσταση΄΄ - θα ήταν επιζήμια για την ακροαματική απόλαυση περαιτέρω υποχώρηση στις μεσαίες.

Σημειωτέον ότι και ο ίδιος είχα καταλήξει στην ιδεώδη διευθέτηση των δορυφόρων χωρίς μετρητικά βοηθήματα που δεν είχα τότε διαθέσιμα.Κανείς δεν θα ήταν ... μοναδικός σε τέτοιους τομείς.
 
Last edited:

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Η κλίση της τελευταίας εξαρτάται πάντα από την κατανομή των RT...
εισαι οντως παλιοχαρακτηρας τελικα ....:biggrin:

Οι δικές μου εφηρμοσμένες καμπύλες έχουν λάβει τέτοια δεδομένα υπόψιν σε συνδυασμό με δοκιμαστικές ακροάσεις...
Δεν θα έκρινα σκόπιμο να ΄΄τσεκουρώνω΄΄ με πρόσθετα φίλτρα το σήμα από ηχεία που θα μου ακούγονταν ισορροπημένα στις μεσαίες εισάγοντας περαιτέρω φασικές αποκλίσεις σε ζώνη υψηλής ευαισθησίας.Σημασία έχει η αντιληπτή τονική ισορροπία μεταξύ μεσαίων και άκρων σε συνάρτηση με την κατανομή ενέργειας στο πεδίο αντήχησης και την επιλεγμένη μέση συνεχόμενη στάθμη κατά τις ακροάσεις.
ω ρε μανα μου μια κολοκυθοπιτα 😍

:lolsign:
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Χαίρομαι πάρα πολύ που πλέον όλοι μα όλοι ανεξαιρέτως έχουν μέσα τους πεισθεί ότι η ενσωμάτωση ενός υπογουφερ απαραίτητη είναι.
Επίσης μόλις την περασμένη βδομάδα διαπιστώσαμε ότι η ακρόαση μουσικής ενδέχεται να προκαλέσει μόνιμες βλάβες ανάλογα την ένταση της πηγής, την απόσταση του ακροατή από αυτήν, την διάρκεια έκθεσης στην πηγή, τις συχνότητες και την διάρκεια εκπομπής της ίδιας της πηγής.

Όπως βλέπετε στο παρακάτω διάγραμμα μπορούμε 8 ώρες κάθε μέρα να ακούμε στα 90 ντιμπι χωρίς να εκραγούν τα αυτιά μας.
View attachment 174915
Σίγουρα θα μπορούμε να ακούμε και σε πιο χαμηλές εντάσεις αλλά τότε απομακρυνομαστε από το πραγματικό δρώμενο με τις πραγματικές στάθμες και επιπλέον χρειαζόμαστε κατάλληλα εργαλεία λαουντνες λέγεται.
Πως λοιπόν θα αυξήσουμε το μπάσο κατά 30ντιμπι σε χαμηλές στάθμες για να ακούμε ικανοποιητικό όταν έχουμε έναν ενισχυτή χωρίς ρυθμιστικά και 2 ντουλάπες μπιεντνταμπλεγιου?
View attachment 174917

Θα μου πείτε τι 60 τι 70 τι 80,ε λοιπόν να σας πληροφορήσω ότι η αύξηση κατά 10ντιμπι της έντασης εκλαμβάνεται από τα αισθητήρια όργανα ως διπλασιασμός της έντασης οπότε μόνο αμελητέο δεν μπορεί να θεωρηθεί.
Η ψυχοακουστικη έχει πολύ μα πάρα πολύ ενδιαφέρον και από τα πειράματα που έχουν γίνει έχουν προκύψει πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
Εκτενώς δεμ είμαι το πλέον κατάλληλο άτομο για να αναφερθώ αλλά θα προσθέσω τα παρακάτω.
Στο παρακάτω διάγραμμα βλεπουμε ότι κορυφωσεις σε ένα μουσικό δρώμενο γίνονται αντιληπτές με την προϋπόθεση ότι έχουν μια διάρκεια πάνω από 100μs.
Τις υπόλοιπες με μικρότερη διάρκεια απλά δεν τις αντιλαμβανομαστε ως ένταση
View attachment 174918

Εδώ να πούμε ότι οι καμπύλες ίσης ακουστοτητας ισχύουν για μεμονωμένους τόνους sinuston
View attachment 174919
Στην πραγματικότητα έχουμε το φαινόμενο της επικάλυψης μεταξύ τόνων και η ύπαρξη του ενός ασκεί επιρροη σε έναν άλλο με αποτέλεσμα να μεταβάλλει την αντίληψη μας σχετικά με την ένταση του καθενός.
Ενδιαφέρον είναι επίσης και το παρακατω διάγραμμα
View attachment 174920
Σύμφωνα με το πείραμα, ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να ορίσουν τι θεωρούν ως μισό της έντασης ενός συγκεκριμένου τόνου σε διαφορετικές συχνότητες. Οοριζοντιος άξονας μας δείχνει τις διαφορές συχνότητες για έναν συγκεκριμένης έντασης τόνο και ο κάθετος τι θεωρεί ο μέσος όρος ότι αντιστοιχεί στο μισό της έντασης.

Το κερασάκι έχει να κάνει πάλι με την ψυχοακουστικη μόνο που εδώ θα είμαστε και εντός θέματος, βλέπε καλωδια.
Psychoacoustic
Notwithstanding this fact, the following quote from audio pioneer Siegfried Linkwitz applies: "What we hear is not the changes in sound pressure on the eardrum, but what catches our attention in the overlapping vibration patterns." through an interesting paragraph in the work "Introduction in binaural hearing", written by audio legend Prof. Dr Jens Blauert. He writes: “We all know that people in complex listening situations tend to miss something that they don't pay attention to and / or don't expect to hear. For example, it has been scientifically proven that the spectral selectivity of the cochlea (cochlea) can be influenced by attention. The ability to switch between a global and an analytical listening mode at will is also mentioned here. A widespread view among psychologists is that perceptions are a result of current sensory stimuli and expectations. ”

Hearing is therefore a psychoacoustic process in which not only the ear, but also the brain is significantly involved. So triggers a certain sound detail in the A-B hearing comparison (not only of cables), e.g. B. a zizzling hi-hat, our special attention, this focus enables us to perceive previously unnoticed tonal differences between test subjects. Once the “cable sound” hearing pattern has been saved, it then serves as a sensitive detector for sound events with similar structures - for example, sound differences in digital filters with switchable characteristics.
..ρε συ Ν.Κ. δε "χωνεψαμε" ακόμη το πρώτο μέρος.. γιατί μας το κάνεις αυτό; Δεν είπαμε ότι ο Αύγουστος είναι μήνας διακοπών;

Τέλος πάντων, άκου: επειδή μας έβαλες πολλά και θα χρειαστούμε κάνα τρίμηνο να τα "κατανοήσουμε" ολα, εάν έχει και part three το μάθημα, θα το βάλεις μετά τα Χριστούγεννα.
Συνεννοηθήκαμε;
 


Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Σίγουρα θα μπορούμε να ακούμε και σε πιο χαμηλές εντάσεις αλλά τότε απομακρυνομαστε από το πραγματικό δρώμενο με τις πραγματικές στάθμες και επιπλέον χρειαζόμαστε κατάλληλα εργαλεία λαουντνες λέγεται.
Σε αυτο ομως πρεπει να σταθει ο κοσμος της μουσικης αν θελει να ακουει και σε χαμηλοτερες εντασεις αξιοπρεπεστατα...

Γιαυτο ΝΚ κοιτα να παρεις ενισχυτη που θα μπορεις να ορισεις καμπυλη αναφορας για την μεγιστη ενταση που θες να ακους και να εχει loudness που θα σου δινει την δυνατοτητα με βαση την καμπυλη αναφορας να εχεις το ιδιο ακουστικο αποτελεσμα και σε χαμηλοτερες σταθμες..... ετσι θα ακους ωραια σε ολες τις σταθμες που μπορει να παιξει το συστημα σου σε συνδιασμο παντα με τον χωρο σου και αναλογα με ποσο ανεβαζεις η κατεβαζεις το volume.

Δεν θα εχεις την αναγκη υψηλων εντασεων σε πολυωρη ακροαση.....
Γιαυτο σου ειπα(στο θεμα σου)οτι με τις εντασεις που ακους ειναι λαθος η καμπυλη σου...

Πως λοιπόν θα αυξήσουμε το μπάσο κατά 30ντιμπι σε χαμηλές στάθμες για να ακούμε ικανοποιητικό όταν έχουμε έναν ενισχυτή χωρίς ρυθμιστικά και 2 ντουλάπες μπιεντνταμπλεγιου?
......εισαι ατυχος γιατι παιζω με loudness και ντουλάπες μπιεντνταμπλεγιου :lolsign:
 

Μηνύματα
13.590
Reaction score
11.130
Στο παρακάτω διάγραμμα βλεπουμε ότι κορυφωσεις σε ένα μουσικό δρώμενο γίνονται αντιληπτές με την προϋπόθεση ότι έχουν μια διάρκεια πάνω από 100μs.
Τις υπόλοιπες με μικρότερη διάρκεια απλά δεν τις αντιλαμβανομαστε ως ένταση
View attachment 174918
Για τους τύπους, κανονικά το bold έπρεπε να λέει "ms" (milliseconds) και όχι μs (microseconds). Είμαι σίγουρος βέβαια ότι όλοι όσοι το διάβασαν το κατάλαβαν και χωρίς την παρέμβασή μου.


Τι σχεση εχει αυτο;Η παθητικη μου ισοσταθμιση με την ενεργη που ακουσα σε καποιο αλλο καλορυθμισμενο συστημα συναδελφου,δεν μου εμφανισε σημαντικες ελλειψεις στο συστημα μου και ανυπαρκτες θα ελεγα για το ειδος της μουσικης που ακουω,σε λογικες εντασεις ακροασεων...Μηπως τελικα ενας τετοιος γολγοθας θεωριας-πραξης-αγορας τοοοοσων μηχανηματων και λεπτεπιλεπτης διαδικασιας ρυθμισης δεν αξιζουν να μαλωνουμε;
Μπορείς να μη συγκρίνεις τα πάντα με τη μουσική που ακούς εσύ; Ξέρεις, υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που ακούνε μουσική πλήρους φάσματος και ενδιαφέρονται για αυτά τα θέματα.
Καλά δεν μας είχες αφήσει στην ησυχία μας τόσο καιρό;
 



diskohead

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
809
Reaction score
1.599
Για τους τύπους, κανονικά το bold έπρεπε να λέει "ms" (milliseconds) και όχι μs (microseconds). Είμαι σίγουρος βέβαια ότι όλοι όσοι το διάβασαν το κατάλαβαν και χωρίς την παρέμβασή
Εγώ δεν το κατάλαβα, οπότε σε ευχαριστώ για την παρέμβαση σου. Για την ειρωνεία σου δεν σε ευχαριστώ.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.631
Μηνύματα
2.946.693
Members
38.211
Νεότερο μέλος
Atomkinder
Top