Σκοπός της καταχώρησής μου είναι η ενημέρωση των μελών του forum για την αξιοπιστία των προϊόντων LG όπως και την υποστήριξη από την LG Ελλάδος βάσει πρόσφατης εμπειρίας μου σχετικά με την τηλεόραση LG OLED 55EC930V.
Αγόρασα την τηλεόραση στις 16/9/2015 και πριν ολοκληρωθεί 5ετία, η τηλεόραση χάλασε (δεν ανοίγει).
Τα γεγονότα έχουν ως ακολούθως:
>>Στις 17/8 αποστέλλω σχόλιο τύπου "ΠΑΡΑΠΟΝΟ" στο site της LG (ενότητα: Το σχόλιο σας προς τον Πρόεδρο).
>>Στις 18/8 με καλεί εκπρόσωπος της LG ζητώντας μου την απόδειξη λιανικής πώλησης της τηλεόρασης την οποία τους αποστέλλω την ίδια ημέρα. Ο εκπρόσωπος με ενημερώνει για τα δύο εξουσιοδοτημένα LG service (ServiceOne, Manolopoulos) και μου ζητά να τους ενημερώσω ποιο από τα δύο θα καλέσω ώστε η LG να είναι ενήμερη για την πρόοδο των εργασιών, πράγμα το οποίο κάνω.
>>Στις 19/8 με χρέωση 43 ευρώ (για μεταφορά και διάγνωση βλάβης), παραλαμβάνει την τηλεόραση συνεργείο της ServiceOne.
>>Στις 27/8 με ενημερώνει εκπρόσωπος της ServiceOne ότι η τηλεόραση διαγνώστηκε με πρόβλημα στο πάνελ και η επιδιόρθωσή της (συμπεριλαμβάνοντας και το κόστος εργασίας του τεχνικού) θα κοστίσει 2075,13 ευρώ. Σημειώνω ότι η αξία ολόκληρης της τηλεόρασης ήταν 1999 ευρώ πριν 5 χρόνια!
Άμεσα καλώ τον τεχνικό της ServiceOne για λεπτομέρειες σχετικά με τη βλάβη. Ο τεχνικός με ενημερώνει ότι διαγνώστηκε βλάβη (βραχυκύκλωμα) στο ολοκληρωμένο κύκλωμα του πάνελ και για αυτό το λόγο απαιτείται αλλαγή του πάνελ. Επίσης, σε ερώτησή μου αν είχε γίνει λάθος χρήση της τηλεόρασης, μου ανέφερε ότι η βλάβη δεν προκλήθηκε είτε από δική μου λανθασμένη χρήση της τηλεόρασης (δεν υπήρχε σπάσιμο του πάνελ) είτε λόγω υπέρτασης και ότι τέτοια βλάβη παρουσιάζεται ενίοτε στις τηλεοράσεις.
Εν συνεχεία καλώ τον εκπρόσωπο της LG και του αναφέρω τα συζητηθέντα με τον τεχνικό. Επειδή στην LG δεν είχε φτάσει η αναφορά διάγνωσης από ServiceOne, δεν δεσμεύτηκε σε κάποια ενέργεια προτού δει και κάποιος εκπρόσωπος της LG την αναφορά.
Την ίδια ημέρα ο εκπρόσωπος της LG με ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι από μέρους της LG. Μου πρότεινε όμως κάτι το οποίο μου έκανε εντύπωση: να ρωτήσω τιμή επισκευής και από το άλλο εξουσιοδοτημένο service της LG (Manolopoulos), λες και θα άλλαζε κάτι.
Επειδή η ενημέρωση που είχα από τον εκπρόσωπο της LG δεν με κάλυψε, ζήτησα σε έντονο ύφος να μιλήσω με κάποιο προϊστάμενo, κάτι το οποίο όπως με ενημέρωσε ο εν λόγω εκπρόσωπος θα μπορούσε να γίνει αν κριθεί (από αυτούς) ότι χρειάζεται!
>>Στις 3/9 ζήτησα και αναμένω (όπως με ενημέρωσε εκπρόσωπός του service) από την ServiceOne γραπτώς την επίσημη διάγνωση βλάβης, την οποία έμαθα προφορικώς από τον τεχνικό της ServiceOne.
Δυστυχώς, ενώ ήμουν θερμός υποστηρικτής της LG (πχ. έχω στην κατοχή μου από 09/2010 και τη soundbar LG HLB54S χωρίς ευτυχώς να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα), πλέον έχω αλλάξει άποψη.
Θεωρώ απαράδεκτο να έχω δαπανήσει 1999 ευρώ (αρχική τιμή 2299 ευρώ) και πριν παρέλθει πενταετία να έχω αντί για τηλεόραση έναν καθρέφτη στο σαλόνι μου.
Κατανοώ ότι σε ηλεκτρικές συσκευές μπορεί να παρουσιαστεί πρόβλημα. Στις ακριβότερες συσκευές της LG όμως θα πρέπει να παρέχεται από την εταιρία διαφορετική υποστήριξη ή τουλάχιστον να μην καλείται ο πελάτης να πληρώσει για μια βλάβη μεγαλύτερο κόστος από αυτό ολόκληρης της τηλεόρασης (αλλάζοντας ολόκληρο το πάνελ λόγω μιας βλάβης στο κύκλωμα).
Το ερώτημα που δεν κατάφερε να μου απαντήσει ο εκπρόσωπος της LG οπότε και ζήτησα επικοινωνία με προϊστάμενο χωρίς μέχρι στιγμής να έχουν επικοινωνήσει μαζί μου είναι το ακόλουθο:
Πόσο αξιόπιστη μπορεί να θεωρηθεί η LG στον τομέα των OLED τηλεοράσεων όταν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να παρουσιαστεί σημαντική βλάβη εντός των πρώτων 5 ετών, ειδικά όταν η χρήση της τηλεόρασης είναι οικιακή και όχι επαγγελματική;
Φαίνεται πως από τα τόσα χρήματα που πληρώνουμε, δεν δαπανώνται όσα νόμιζα στην ποιότητα κατασκευής.
Κλείνοντας, αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά με την προαναφερθείσα βλάβη, θα εκτιμούσα αν το ανέφερε στο παρόν thread.
Αγόρασα την τηλεόραση στις 16/9/2015 και πριν ολοκληρωθεί 5ετία, η τηλεόραση χάλασε (δεν ανοίγει).
Τα γεγονότα έχουν ως ακολούθως:
>>Στις 17/8 αποστέλλω σχόλιο τύπου "ΠΑΡΑΠΟΝΟ" στο site της LG (ενότητα: Το σχόλιο σας προς τον Πρόεδρο).
>>Στις 18/8 με καλεί εκπρόσωπος της LG ζητώντας μου την απόδειξη λιανικής πώλησης της τηλεόρασης την οποία τους αποστέλλω την ίδια ημέρα. Ο εκπρόσωπος με ενημερώνει για τα δύο εξουσιοδοτημένα LG service (ServiceOne, Manolopoulos) και μου ζητά να τους ενημερώσω ποιο από τα δύο θα καλέσω ώστε η LG να είναι ενήμερη για την πρόοδο των εργασιών, πράγμα το οποίο κάνω.
>>Στις 19/8 με χρέωση 43 ευρώ (για μεταφορά και διάγνωση βλάβης), παραλαμβάνει την τηλεόραση συνεργείο της ServiceOne.
>>Στις 27/8 με ενημερώνει εκπρόσωπος της ServiceOne ότι η τηλεόραση διαγνώστηκε με πρόβλημα στο πάνελ και η επιδιόρθωσή της (συμπεριλαμβάνοντας και το κόστος εργασίας του τεχνικού) θα κοστίσει 2075,13 ευρώ. Σημειώνω ότι η αξία ολόκληρης της τηλεόρασης ήταν 1999 ευρώ πριν 5 χρόνια!
Άμεσα καλώ τον τεχνικό της ServiceOne για λεπτομέρειες σχετικά με τη βλάβη. Ο τεχνικός με ενημερώνει ότι διαγνώστηκε βλάβη (βραχυκύκλωμα) στο ολοκληρωμένο κύκλωμα του πάνελ και για αυτό το λόγο απαιτείται αλλαγή του πάνελ. Επίσης, σε ερώτησή μου αν είχε γίνει λάθος χρήση της τηλεόρασης, μου ανέφερε ότι η βλάβη δεν προκλήθηκε είτε από δική μου λανθασμένη χρήση της τηλεόρασης (δεν υπήρχε σπάσιμο του πάνελ) είτε λόγω υπέρτασης και ότι τέτοια βλάβη παρουσιάζεται ενίοτε στις τηλεοράσεις.
Εν συνεχεία καλώ τον εκπρόσωπο της LG και του αναφέρω τα συζητηθέντα με τον τεχνικό. Επειδή στην LG δεν είχε φτάσει η αναφορά διάγνωσης από ServiceOne, δεν δεσμεύτηκε σε κάποια ενέργεια προτού δει και κάποιος εκπρόσωπος της LG την αναφορά.
Την ίδια ημέρα ο εκπρόσωπος της LG με ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι από μέρους της LG. Μου πρότεινε όμως κάτι το οποίο μου έκανε εντύπωση: να ρωτήσω τιμή επισκευής και από το άλλο εξουσιοδοτημένο service της LG (Manolopoulos), λες και θα άλλαζε κάτι.
Επειδή η ενημέρωση που είχα από τον εκπρόσωπο της LG δεν με κάλυψε, ζήτησα σε έντονο ύφος να μιλήσω με κάποιο προϊστάμενo, κάτι το οποίο όπως με ενημέρωσε ο εν λόγω εκπρόσωπος θα μπορούσε να γίνει αν κριθεί (από αυτούς) ότι χρειάζεται!
>>Στις 3/9 ζήτησα και αναμένω (όπως με ενημέρωσε εκπρόσωπός του service) από την ServiceOne γραπτώς την επίσημη διάγνωση βλάβης, την οποία έμαθα προφορικώς από τον τεχνικό της ServiceOne.
Δυστυχώς, ενώ ήμουν θερμός υποστηρικτής της LG (πχ. έχω στην κατοχή μου από 09/2010 και τη soundbar LG HLB54S χωρίς ευτυχώς να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα), πλέον έχω αλλάξει άποψη.
Θεωρώ απαράδεκτο να έχω δαπανήσει 1999 ευρώ (αρχική τιμή 2299 ευρώ) και πριν παρέλθει πενταετία να έχω αντί για τηλεόραση έναν καθρέφτη στο σαλόνι μου.
Κατανοώ ότι σε ηλεκτρικές συσκευές μπορεί να παρουσιαστεί πρόβλημα. Στις ακριβότερες συσκευές της LG όμως θα πρέπει να παρέχεται από την εταιρία διαφορετική υποστήριξη ή τουλάχιστον να μην καλείται ο πελάτης να πληρώσει για μια βλάβη μεγαλύτερο κόστος από αυτό ολόκληρης της τηλεόρασης (αλλάζοντας ολόκληρο το πάνελ λόγω μιας βλάβης στο κύκλωμα).
Το ερώτημα που δεν κατάφερε να μου απαντήσει ο εκπρόσωπος της LG οπότε και ζήτησα επικοινωνία με προϊστάμενο χωρίς μέχρι στιγμής να έχουν επικοινωνήσει μαζί μου είναι το ακόλουθο:
Πόσο αξιόπιστη μπορεί να θεωρηθεί η LG στον τομέα των OLED τηλεοράσεων όταν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να παρουσιαστεί σημαντική βλάβη εντός των πρώτων 5 ετών, ειδικά όταν η χρήση της τηλεόρασης είναι οικιακή και όχι επαγγελματική;
Φαίνεται πως από τα τόσα χρήματα που πληρώνουμε, δεν δαπανώνται όσα νόμιζα στην ποιότητα κατασκευής.
Κλείνοντας, αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά με την προαναφερθείσα βλάβη, θα εκτιμούσα αν το ανέφερε στο παρόν thread.