- Μηνύματα
- 16.667
- Reaction score
- 23.651
ώρα είναι να με πείς να κάνω και laser στα πόδια...
Αυστηρός εισαι Δημητράκη μουΜατρακάδες στηριγμένοι σε '50s-60s όνειρα και '60s-'70s τεχνολογία.
Το μόνο προσόν τους τότε η πίσω κίνηση για να κάνουμε κανένα κωλίκι της κακιάς ώρας με το 4,5 στροφών τιμόνι άνευ υποβοήθησης.
Δεν σάπιζαν μεν όπως φημίζονταν, είχαν συνεχή εκνευριστικά μικροπροβλήματα δε.
Αυστηρός εισαι Δημητράκη μου
Αν δεν είχαν τεχνολογία μπροστά από την εποχή τους οι Αλφα που περιγράφεις ποια είχαν,τα 315 μπεμβε ή τα αουντι 80;
Ναι, κι εγώ την άλλαξα μετά απο δέκα στο HR-V του '99, όπως και στην τελευταία μου BMW που κράτησε τουλάχιστον τόσο.Τη μαμά μπαταρία την άλλαξα μετά απο 7 χρόνια, τι να λεμε τώρα ειναι μακριά η λίστα...
Και μια και που είμαστε σε φόρουμ ήχου, πριν χρόνια είχα γνωρίσει τον Giuseppe Blanda της Audio Analogue που είχε έρθει οδικώς από την Ιταλία με ένα BMW στέισιον φορτωμένα με τα νέα μοντέλα της εταιρίας για επίδειξη στον αείμνηστο Αντωνόπουλο.ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα ιταλικά ειναι για τους νοσταλγούς/γραφικούς της αυτοκίνησης...όχι για καθημερινή χρήση...(IMHO)
το hrv του 99 δεν χαμπαριάζει τίποτα
το πήρα 3ο χέρι για τα χωράφια με 225000 χλμ, ότι τελείωσε το στρώσιμο.
το πιο VFM όχημα που έχω αγοράσει ποτέ.
δεν μπορεί να χαλάσει αυτό το αυτοκίνητο. τι να χαλάσει , εδώ καλά καλά δεν τρίζει μετά από 20 χρόνια...
Να ειναι γιαπωνεζικο.Το προτείνεις(ετε) δλδ αβίαστα?
Βλέπω να παίζουν πολλά στα 4-5Κ στο car.
Να προσέξει κάτι ιδιαίτερο κάποιος ενδιαφερόμενος?
Όλα τα πρώτης γενιάς ήταν.Να ειναι γιαπωνεζικο.
Τα φτιάχνανε αλλούθε απο κάποια χρονιά κι' έπειτα δλδς?Να ειναι γιαπωνεζικο.