Μεγαλη καμπινα και πολλα μικρα ηχεια.

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.386
@thva τα λεγομενα του EAR, βασιζονται στο παρακατω βιβλιο (γνωστο και ως Βιβλο) αλλα και αρκετων ακομα επιστημωνικων βιβλιων και γραπτων, περα απο την οποια εμπειρικη.
Ναι ευχαριστω. Το ξερω, κατι εχει ντιαμπασει αποσπασματικα χα χα. παλιοτερα. Third edition no , εκτος απο πλαινες ανακλασεις που με ενδιεφερε και που το αυτι μου ειχε παντα καποιες αμφιβολιες -διαφωνιες με τα παλια αναφερομενα. (στο δικαναλο).

Ελπιζω ολα καλα.
Επίσης, όταν μιλάμε για γνωστά επιτεύγματα του παλαιού καλού Χάι Ενδ, μη ξεχνάτε και άλλα σημαντικά πράγματα γύρω μας, πχ:

Οσοι ασχολουνται με αυτα, δε ξεχνανε. Ηταν αναμενομενο αυτο που γραφει το αρθρο, για οσους ξερουν.
 

Μηνύματα
4.987
Reaction score
4.209
Τα συγκεκριμένα ηχεία που αναφέρεις, είναι μηχανολογικά εκτρώματα για μήνυση.

Πρέπει να είναι πολύ μάστορας ο βαρεμενοσαδομαζοχισμένος χαϊενδοκατασκευαστής για να φτιάξει τέτοια ανοσιουργήματα που χρειάζονται κιλοβάτ για να βγάλουν στάθμες που βγάζει με 1 βατ το Μ2, το παιδί του Τουλ με την ουγια της JBL.

Ταυτόχρονα, το ανοσιούργημα που λες, αδυνατεί υπό οποιεσδήποτε συνθήκες να αναπαράγει στάθμες αναφοράς στην τρίτη οκταβα, στην προβλεπόμενη θέση ακρόασης, η οποία δεν μπορεί και δεν επιτρέπεται να είναι μικρή.

Τα εν λόγω σκατά που πωλούνται ως μεταξωτές κορδέλες, είναι για γέρους χαϊεντάδες για να βγάζουν τα γούστα τους σύμφωνα με την ηλικία τους σε όλα τα επίπεδα.

Ίσως να είναι υπερβολικά όλα αυτά, και να είναι μόνο για μαθουσάλες κι όχι απλούς γέρους. Δε ξέρω. Δε τα ξέρω όλα.

Ξέρω όμως, πως αν θες μεγάλες στάθμες και μεγάλο δυναμικό εύρος και μεγάλη απόσταση ακρόασης και δεν αγοράζεις Μ2 (είτε στην προ μορφή του είτε στην καλογυαλισμένη του έκδοση για πιο "παραδοσιακούς" αγοραστές) είσαι στην κατηγορία του γέρου του φαφούτη του κουφού μισότρελου.
ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ!
 


T

Tadakis

Guest
Πάνω πάνω από 20 χρόνια που τελείωσα το σχολείο και υπήρχε έδαφος ανάμειξης σε χοροεσπερίδα για να Μιξαρω με καναδυό ΜΚ2.

Πλέον αυτά τα JBL δεν τα φόρτωνα ούτε να για τα πετάξω σε χωματερή.! Απορώ με το κόλλημα που έχετε μερικοί με αυτά. Προφανώς και υπάρχουν και πολλά αλλά (σύγχρονα) ηχεία που μετράνε καλα, ΠΑΙΖΟΥΝ καλα και δεν προσβάλουν την αισθητική. ‘Ασχημο’ μικρό ηχείο άντε να το δεχτώ. Σε μεγάλο ομως με τον επιβλητικό του όγκο δεν υπάρχει περίπτωση να το δω θετικά no matter what. Ιδιως με τόσες επιλογές στην αγορά.
 



Μηνύματα
4.987
Reaction score
4.209
Οσον αφορα το Soundlab (βασικα οχι μονο αυτο). Με την υποθεση οτι εχει καποιο (α) μειονεκτημα (-ατα). Δεν μπορουμε να σταθουμε στα μειον και να μηδενισουμε ενα τετοιο ηχειο. Υπαρχουν σιγουρα και καποια πλεονεκτηματα που ειναι τρανταχτα. Οποτε τα μειοεκτηματα αφηνουν μια μικρη μονο κηλιδα στην ποιοτητα του ηχειου.

Ας το δουμε και λιγο διαφορετικα. Υπαρχουν καποια ατομα που τρεφουν ενα σεβασμο προς το προσωπο μου, καποιοι αλλοι με θεωρουν φιλο τους. Ομως η ζωη μου ειναι γεματη με λαθη, άλλα μικρα κι άλλα μεγαλα. Αυτο ομως δεν εμποδιζει κι αυτους που βλεπουν τα μειονεκτηματα μου να εχουν την εκτιμηση προς το προσωπο μου.

Φανταζομαι οτι καπως ετσι μπορει να συμβαινει λιγο πολυ με αρκετους ανθρωπους. Οπως επισης κι εγω στα ατομα που θεωρω φιλους, βλεπω επισης και τα λαθη τους (κατα την γνωμη μου). Αυτο δεν σημαινει οτι μηδενιζω τον χαρακτηρα τους και κοβω τη φιλια μαζι τους.

Ηχεια που κυμαινονται σε μεγαλη κατηγορια τιμης (οπου βεβαια ο κατασκευαστης εχει και τις οικονομικες σειρες) οσο κι αν προσαπτουμε σ αυτα οτι εχουν καποια μειον, σιγουρα εχουν και τετοιου ειδους πλεονεκτηματα που χαιρουν της εκτιμησης ακομη μαλιστα και των σοφων γεροντων!
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.744
Πλέον αυτά τα JBL δεν τα φόρτωνα ούτε να για τα πετάξω σε χωματερή.!
Τα Μ2?
Ηχεια που κυμαινονται σε μεγαλη κατηγορια τιμης (οπου βεβαια ο κατασκευαστης εχει και τις οικονομικες σειρες) οσο κι αν προσαπτουμε σ αυτα οτι εχουν καποια μειον, σιγουρα εχουν και τετοιου ειδους πλεονεκτηματα που χαιρουν της εκτιμησης ακομη μαλιστα και των σοφων γεροντων!
Τα SOUNDLAB δεν τ ακούς απ τα 12 μέτρα, τα SOUNDLAB, όπως έκανε ένα σοφός Σαλονικιός...
 

Μηνύματα
30
Reaction score
96
Το αρχικό ερώτημα ήταν περί μεγάλης καμπίνας + πολλών μεγαφώνων. Τί κερδίζει ο ακροατής μεγάλων μπροστά ηχείων (ή των μοναδικών σε ένα δικάναλο).
Το θέμα φυσικά είναι τόσο εκτενές που γεμίζει βιβλίο και προφανώς δεν μπορεί να εξαντληθεί. Επιτρέψτε μου μερικά συγκεκριμένα στοιχεία από την εμπειρία μου.

Γιατί μεγάλη καμπίνα;
Το μέγεθος της καμπίνας εξαρτάται από το μεγάφωνο και τα χαρακτηριστικά του αλλά και από τον τύπο της καμπίνας - που φυσικά πρέπει να ταιριάζει στο μεγάφωνο.
Ενα μεγάφωνο που ταιριάζει γάντι σε κλειστή καμπίνα μπορεί να απαιτεί (π.χ.) 50lt. και να κόβει (-3dB) σε κάποια συχνότητα. Αν αυξήσουμε το μέγεθος της καμπίνας στο ίδιο μεγάφωνο, αυξάνουμε τον βαθμό απόδοσης (ελαφρά) και την κατώτερη συχνότητα (ελαφρά). Αλλά γενικά δεν θέλουμε μεγάλες καμπίνες επειδή πιάνουν χώρο.

Αν το μεγάφωνο είναι κατάλληλο για "ported" καμπίνα, γενικά έχουμε χαμηλότερα το κάτω όριο (-3dB) με μικρότερη καμπίνα (~30%), καλύτερο βαθμό απόδοσης και αν είναι σωστά υπολογισμένο, μικρή απώλεια σε δυναμική συμπεριφορά. (και προβλήματα με τα βυνίλια αν έχουν καμπούρες, εκτός και αν βάλουμε φίλτρο στα χαμηλά).

Μπορούμε να πάμε σε καμπίνα "bandpass" όπου το μέγεθος μειώνεται δραστικά, οι διαδρομές του μεγαφώνου εξίσου και μπορεί να πάρει αρκετό ρεύμα (αν το αντέχει το πηνίο) για υψηλές εντάσεις.

Γιατί πολλά μεγάφωνα;
Αν πάρουμε το πρώτο παράδειγμα και βάλουμε στην σε καμπίνα 100lt δύο ίδια μεγάφωνα τί κερδίζουμε;
Μπορούμε να πάρουμε διπλάσια ένταση με την ίδια διαδρομή των κώνων. ή την ίδια ένταση με μικρότερη διαδρομή των κώνων.
Αν επιλέξουμε κατάλληλα woofers που βολεύονται με μικρότερη καμπίνα, τότε μπορούμε να βάλουμε 4, 5, 6 σε καμπίνα που χωράει σε σπίτι και μεταφέρεται ώστε να πετύχουμε καλύτερη γραμμικότητα και "headroom" (καθόσον στο σπίτι δεν χρειαζόμαστε 130-140dB).

Εκεί κάπου αρχίζουμε να πλησιάζουμε τα "line array" (πραγματικά ή στο όνομα).
Αυτά αποτελούνται από μια σειρά μεγαφώνων από το πάτωμα ως το ταβάνι (πρέπει να καλύπτουν όλο το ύψος) ώστε αντί να μας προβληματίζουν οι ανακλάσεις του ταβανιού και του πατώματος, να τις εκμεταλευτούμε ώστε να μετατρέπουν το ηχητικό κύμα από σημειακή πηγή που κινείται σφαιρικά σε γραμμή που κινείται ως κυλινδρική επιφάνεια. Τί προσφέρει αυτό; μικρότερη μείωση στάθμης ανά μέτρο απόστασης (την μισή). Οχι για να μας ξεκουφάνουν αλλά για να πετύχουμε τα ίδια επίπεδα στάθμης με μικρότερες διαδρομές των μεμβρανών για καλύτερη γραμμικότητα και "headroom". Πάλι γυρνάμε σε αυτό, γιατί είναι εν πολλοίς το κλειδί.

Ενα ωραίο, σπάνιο και πανάκριβο παράδειγμα είναι τα Infinity IRS. Δεν τα έχω ακούσει ποτέ και δεν εκφέρω γνώμη. Αλλά σίγουρα κερδίζουν από τη μικρή καταπόνηση των μεγαφώνων.

Γιατί όχι όμως να έχουμε 3-4 subwoofers;
Αν βάλουμε 6 x 15" woofers από το πάτωμα μέχρι το ταβάνι, είναι καλό; Εχει τα καλά του, αν βοηθά ο χώρος. Και ο χώρος (διαστάσεις, διαρύθμιση, ακουστική επένδυση απορρόφησης και διάχυσης) είναι όχι μόνο εξίσου σημαντικά αλλά ίσως και σημαντικότερα από τα ηχεία. Ο καλός χώρος δεν παράγει ποτέ καλό ήχο αλλά ο κακός χώρος δεν επιτρέπει σε καλά ηχεία να ακουστούν καλά.

Εκεί βοηθούν τα πολλαπλά subs, αν τοποθετηθούν κατάλληλα στο χώρο, ειδικά αν δεν βοηθά ακουστικά με τοίχους και διαρύθμιση.

Αλλη λύση; Στο χώρο μου δεν χωρούν 5 κυβικά μέτρα καμπίνες!!!
Το πρόβλημα λύνεται μόνο με "brute force"; Δηλαδή πολλές, μεγάλες καμπίνες και μεγάφωνα;
Πάντα υπάρχουν οι λύσεις που λύνουν το πρόβλημα (επιτρέψτε μου) με εξυπνάδα αντί για "σίδερο" (ή και ξύλο). Ως παράδειγμα, ένα servo driven subwoofer ή και servo driven woofer από ένα fullrange μπροστινό ηχείο τριών δρόμων μπορεί να πετύχει μικρότερη παραμόρφωση, καλύτερη γραμμικότητα και καλύτερη δυναμική συμπεριφορά από ένα παθητικό ηχείο. Σε κάποιους δεν αρέσει ο "τεχνητός" αυτός ήχος. Αλλωστε ορισμένοι εξορκίζουν και την αρνητική ανάδραση σε ενισχυτές. Ο καθένας είναι ελεύθερος να απολαμβάνει ότι τον γεμίζει.

Δεν αναφέρθηκα σε άλλες λύσεις, όπως ηλεκτροστατικά ηχεία, μαγνητοστατικά, ribbons, open baffle, κλπ καθώς δεν έχει τελειωμό. Ενα μόνο σημείο με το οποίο θα ήθελα να κλείσω αφορά τον ενισχυτή ή τους ενισχυτές. Οσα βατ εκτιμάτε ότι σας χρειάζονται, διπλασιάστε τα ή ακόμα καλύτερα τετραπλασιάστε τα. Μην τα φοβάστε. Δεν θα κάψετε τα ηχεία. Δεν θα ξεκουφάνετε κανένα. Θα ακούτε στις φυσιολογικές στάθμες που θέλετε αλλά ο ήχος θα είναι απίστευτα πιό καθαρός και απολαυστικός. Και δεν χρειάζεται να βάλετε ενισχυτή εξωτικής προέλευσης.

Είναι κάτι που το άκουγα με επιφύλαξη μέχρι που το δοκίμασα και κατάλαβα.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.271
Reaction score
137.914
Κατα κανονα τα ενεργα βασης ειναι για κοντινες αποστασεις
Σταμάτα τις χαζομάρες.

Τα ενεργά βάσης είναι για την απόσταση ακρόασης που φτιάχτηκαν να παίζουν.

Λόγου χάριν, αυτό το ενεργό βάσης


Είναι μια χαρά για 6μ απόσταση ακρόασης. Θες κι άλλο;


Για 8μ απόσταση ακρόασης, κάνει.

Σταμάτα τις ανοησίες.

Πρωτα απ ολα την μεγαλυτερη αποσταση. Σιγουρα ειναι κατι που εξ ορισμου το παθητικο ηχειο εχει πλεονεκτημα. Καθεσαι στα 4-5 μετρα με οτι αυτο συνεπαγεται.
Κι αυτά ανοησίες είναι.

Δηλαδή επειδή ένας ανόητος βάζει το 6"-αρακι μπιενταμπλεγιου στα 8μ σημαίνει ότι είναι και σωστό;
Γιατί;
Επειδή λέει ο παπάρας οτι του αρέσει;

Ανοησίες ολκής.

Η απόσταση ακρόασης κρίνεται από τις δυνατότητες στάθμης στην 3η οκταβα, κι αυτές κρίνονται από τη διάμετρο του γουφερ του δορυφόρου.

Δεν έχει καμία σχέση αν είναι ενεργό ή παθητικό.

Δηλαδή τι νομίζεις; Πως αν πάρεις το ενεργό atc το 12-αρι με το 6-αρακι είναι για μικρή απόσταση ακρόασης


Και το παθητικό είναι για μεγάλη;

Χάπια παίρνεις;

Το ίδιο ηχείο είναι ρε κεφάλα! Ίδια απόσταση ακρόασης μπορεί, μέχρι 1,6μ θα έλεγα, είτε ενεργό είτε παθητικό.

Μα τι χάπια πίνετε;

Τα ενεργα κατα κυριο λογο ειναι για ακροασεις κοντινης αποστασης
Θα σε βαρεσω στην κεφάλα αν το ξαναπείς..
Υπαρχουν καποια ατομα που τρεφουν ενα σεβασμο προς το προσωπο μου, καποιοι αλλοι με θεωρουν φιλο τους. Ομως η ζωη μου ειναι γεματη με λαθη, άλλα μικρα κι άλλα μεγαλα. Αυτο ομως δεν εμποδιζει κι αυτους που βλεπουν τα μειονεκτηματα μου να εχουν την εκτιμηση προς το προσωπο μου.
Σ' αγαπώ και σ'εκτιμω και χαίρομαι που έχω την τιμή να είσαι φίλος μου.

Αλλά λες βλακείες. Δε πειράζει, χέστηκα.
Νομιζω στα 10 τα ειχε ο "γεροντας" Μια χαρα επαιζαν Νικ. Τ απολαμβαναμε.
Στα 20 μέτρα να δεις τι ωραία που θα ήταν.

Στα 30 ακόμα καλύτερα.

Βέβαια στα 50 θα ήταν το κάτι άλλο.
Δε σάμθινγκ ελς.

Βρε τρελοκομείο...

Στο φαρφιλντ, οποιοδήποτε ηχείο, πόσο μάλλον ένα δίπολο, δε το ακούς σχεδόν καθόλου, άντε 5% σου βάζω, έτσι για την ψυχή της μάνας σου.

Στα 10 μέτρα ακούς τι παίζει ο χώρος, και μόνο το χώρο.

Όσο πιο μακριά το ηχείο, τόσο λιγότερη άμεση ενέργεια θα πάρεις από αυτό, και τόσο περισσότερες αντανακλάσεις θα ακούς.

Βεβαίως, αυτή η πρακτική να μην ακούς το ηχείο και να παίρνεις ένα συνονθύλευμα από αντανακλάσεις χώρου που σου δίνουν μια θολή εικόνα ότι ε από κάπου κει έρχεται η μουσική, δηλαδή παυεις εντελώς να ακούς τις θέσεις των ηχείων κι απλώς έρχεται από κει η μουσική, δίνει περιθώριο στη φαντασία να οργιάζει και να φαντάζεται σκηνές και βάθος στην "εικόνα" και δεξερωγωτι παπάντζες ολκής, πράγματα που δεν υπάρχουν στην ηχογράφηση.


Τυπικές χαιενταδικες ιστορίες απάτης.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.987
Reaction score
4.209
Σταμάτα τις χαζομάρες.

Τα ενεργά βάσης είναι για την απόσταση ακρόασης που φτιάχτηκαν να παίζουν.

Λόγου χάριν, αυτό το ενεργό βάσης


Είναι μια χαρά για 6μ απόσταση ακρόασης. Θες κι άλλο;


Για 8μ απόσταση ακρόασης, κάνει.

Σταμάτα τις ανοησίες.

UOTE]

Οι περιπτωσεις που αναφερεις είναι τοσο λιγες που μοιαζουν σαν εξαιρεσεις. Μην ξεχναμε ότι για τα ηχεια στα οποια αναφερομαστε είναι (κυριως) για στουντιο και κανουν καποια συγκεκριμενη δουλεια για την οποια ο εργαζομενος πρεπει να βρισκεται σε μια αποσταση σχετικα κοντα.

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ. Γνωριζεις παρα πολύ καλα Κωστα ότι τα ξερω τα ηχεια που αναφερεις. Και σιγουρα όταν εγραψα ότι εγραψα ειχα υπ οψιν κι αυτά τα ηχεια.

Θα σου κανω κι έναν παραλληλισμο. Εχεις έναν υπολογιστη στο σπιτι, μπορεις φυσικα να δεις ταινια, όμως ο υπολογιστης εγινε για να εξυπηρετει πρωτιστως άλλες εργασιες κι αλλες ψυχαγωγιες. Ταινια θ απολαυσεις στην τηλεοραση η στον προβολεα.

Αν παλι ψαχνεις για εξαιρεσεις να εδώ θα σε βοηθησω προκαταβολικα για να μην ψαχνεις . Μονιτορ οθονη για παιχνιδια 65 ιντσες. Μια χαρα ταινια θα δεις κι εδω. Λιγο τσουζει στην τιμη, δεν βαριεσαι όμως, εχεις μ ένα σμπαρο δυο τριγωνια!
Κι αυτά ανοησίες είναι.

Δηλαδή επειδή ένας ανόητος βάζει το 6"-αρακι μπιενταμπλεγιου στα 8μ σημαίνει ότι είναι και σωστό;
Γιατί;
Επειδή λέει ο παπάρας οτι του αρέσει;

Ανοησίες ολκής.

Η απόσταση ακρόασης κρίνεται από τις δυνατότητες στάθμης στην 3η οκταβα, κι αυτές κρίνονται από τη διάμετρο του γουφερ του δορυφόρου.

Δεν έχει καμία σχέση αν είναι ενεργό ή παθητικό.

Δηλαδή τι νομίζεις; Πως αν πάρεις το ενεργό atc το 12-αρι με το 6-αρακι είναι για μικρή απόσταση ακρόασης


Και το παθητικό είναι για μεγάλη;

Χάπια παίρνεις;

Το ίδιο ηχείο είναι ρε κεφάλα! Ίδια απόσταση ακρόασης μπορεί, μέχρι 1,6μ θα έλεγα, είτε ενεργό είτε παθητικό.

Μα τι χάπια πίνετε;


Θα σε βαρεσω στην κεφάλα αν το ξαναπείς..
[/QUOTE]

Οοοοολη η παραπανω παραγραφος Κωστα είναι περιτη.
Αναφερομαι σε παθητικα μεγαλα ηχεια. Τερατωδη.
Το εχω γραψει και τα παραδειγματα επισης αναφερονται σε τετοιου ειδους ηχεια.
 
Last edited:

Μηνύματα
4.987
Reaction score
4.209
Στα 20 μέτρα να δεις τι ωραία που θα ήταν.

Στα 30 ακόμα καλύτερα.

Βέβαια στα 50 θα ήταν το κάτι άλλο.
Δε σάμθινγκ ελς.

Βρε τρελοκομείο...

Στο φαρφιλντ, οποιοδήποτε ηχείο, πόσο μάλλον ένα δίπολο, δε το ακούς σχεδόν καθόλου, άντε 5% σου βάζω, έτσι για την ψυχή της μάνας σου.

Στα 10 μέτρα ακούς τι παίζει ο χώρος, και μόνο το χώρο.

Όσο πιο μακριά το ηχείο, τόσο λιγότερη άμεση ενέργεια θα πάρεις από αυτό, και τόσο περισσότερες αντανακλάσεις θα ακούς.

Βεβαίως, αυτή η πρακτική να μην ακούς το ηχείο και να παίρνεις ένα συνονθύλευμα από αντανακλάσεις χώρου που σου δίνουν μια θολή εικόνα ότι ε από κάπου κει έρχεται η μουσική, δηλαδή παυεις εντελώς να ακούς τις θέσεις των ηχείων κι απλώς έρχεται από κει η μουσική, δίνει περιθώριο στη φαντασία να οργιάζει και να φαντάζεται σκηνές και βάθος στην "εικόνα" και δεξερωγωτι παπάντζες ολκής, πράγματα που δεν υπάρχουν στην ηχογράφηση.


Τυπικές χαιενταδικες ιστορίες απάτης.
[/QUOTE]

Ωστοσο Κωστα σ αυτές τις ιστοριες υπαρει κατι ΠΟΛΥ σημαντικο. Το «Μ ΑΡΕΣΕΙ». Και γενικα μιας κι αναφερθηκαμε στο παραπανω ηχειο, ο κοσμος που τ ακουσε (κι εγω) εκφραστηκε με τα πλεον κολακευτικα λογια. Ενδεχομενως καποιος λογος υπαρχει.

Θα αναφερθω και στα αγαπημενα σου ηχεια την μεγαλη αδυναμια και τον μεγαλο ερωτα σου τα B&W. Καποια στουντιο που τα εχουν επιλεξει δεν είναι και της σειρας. Καποια μαλιστα είναι από τα πιο αξιολογα του κοσμου. ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, το επαναλαμβανω για εμπεδωση. Γνωριζω ότι καποια το εχουν μετατρεψει σε ενεργο. Οι μηχανικοι που εχουν αλλα και η ιστορια της εταιριας είναι περαν κάθε αμφισβητησης. Το ηχειο είναι φυσικα υπερανω κάθε κριτικης.

Ωστοσο δεν είναι και η μοναδικη εταιρια που εχει αξιολογους μηχανικους. Ισως καποτε οδηγουσαν την κουρσα, τωρα δεν το νομιζω. Το 802 ηταν το ηχειο που συνδιασε αριστα αισθητικη αλλα και αποδοση μ ένα μπατζετ καπως γηινο κι εκανε μεγαλες πωλησεις. Για οσους θελουν ένα κοσμημα στο σαλονι τους και να παιζει και καλα ηταν μια εξαιρετικη λυση γι αυτό και η εταιρια δεν προλαβαινε τις παραγγελιες. Δεν παιρνουν ολοι ηχεια με σκποπο να τα βαλουν σε διαγωνισμο για το ποιο παιζει καλυτερα!

Προσωπικα επειδη «μ αρέσει» εκανα ένα συστημα πολυκαναλο (5.1) και συντομα θα γινει 7.1 και αργοτερα καλως εχοντων των πραγματων 7.2.

Επειδη τ ακουω εγω δεν με νοιαζει η γνωμη κανενος. Εγω ακουω όπως ποτέ αλλοτε. Κι αν ειμαι σε κοντινη αποσταση, ο χωρος μου δεν επιτρεπει κατι μεγαλυτερο για πολυκαναλο σεταπ (και βεβαια δεν το συζηταω κι από οικονομικης πλευρας αν θα το αντεχα).
 

Μηνύματα
4.987
Reaction score
4.209
Η πολυκαναλη μουσικη ανοιγει νεους οριζοντες αν και δεν είναι από χτες, φαινεται όμως να αναζωογονειται.

Το πολυκαναλο σεταπ αναπαραγωγης αναβαζει τις ηχητικες αποδοσεις κατακορυφα.

Όμως κατά την αποψη μου, αυτοι που εχουν επενδυσει σε δικαναλα μεγαλα παθητικα συστηματα δεν πρεπει να αισθανονται ψυχολογικα αβολα μπας και η επενδυση τους δεν ανταποκρινεται στις απαιτησεις ενός συγχρονου συστηματος.

Προσωπικα ειμαι πεισμενος ότι οι εχοντες σκετο δικαναλο συστημα που μαλιστα εχουν επενδυσει ενα σεβαστο ποσο εχουν κάθε λογο να χαιρονται και ν απολαμβανουν ένα συστημα πολύ υψηλων απαιτησεων και προδιαγραφων.

Προσωπικα θα ηθελα τωρα πλεον να ξανακουσω μεγαλα ηχεια για να προσεξω περισσοτερο καποια πραγματα σε αντιπαραθεση με τα πολλα μικρα ενεργα (που διαθετω και ο ιδιος). Υποθεσεις ωστοσο κανω οπως μπορει να κανει ο οποιοσδηποτε. Αλλα, αλλο η υποθεση και αλλο τα χρυσα αυτακια μου!!

Τι νοημα εχει κατι τετοιο? Απλα ναχαμε να λεμε, για εγκυκλοπαιδικες γνωσεις!

Θα το παω και λιγο πιο συγκεκριμενα.
Πριν λιγους μηνες ακουσα το συστημα του Γιαννη Κωτσιδη. Εξαιρετικο απο καθε πλευρα. Αν εγω μπορουσα να κανω ένα τετοιο συστημα πολυκαναλο θα το εκανα.
Όμως για σταθειται, μονο για ηχεια θα χρειαστεις κανα σαρανταρι χιλιαδες κι αν βαλεις και ατμος αντιο. Μετα παμε σε ενισχυτες και μετρικ. Υπαρχουν κι άλλες δυσκολιες για τετοιο σεταπ. Θα πρεπει να καθεσαι περιπου στα 3.5 - 4 μετρα από το κάθε ηχειο. Αρα μιλαμε για χωρο αποκλειστικα για home cinema χονδρικα 50-60 τ.μ. Αρα τετοιες σκεψεις τις ξεχνας με συνοπτικες διαδικασιες.
Αρα τι κανεις? Αυτο που εκανε ο φιλος μου ο Γιαννης.
Εκανε ενα συστημα για τις ταινιες κι απ την αλλη απολαμβανει δικαναλα τη μουσικη. Κι οταν λεμε απολαμβανει με κεφαλαια. ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ!

Παμε σε μια άλλη περιπτωση. Dimifoot.
Εδώ από τη μια ο χωρος εχεις υποχρεωτικους συμβιβασμους. Ενα ανοιγμα απο τα δεξια σου δημιουργει μια πρωτη αισθηση του τυπου, ωχ εδω τι θ ακουσουμε? Θα γερνει το συστημα? Ομως οταν ξεκιναει το συστημα ξεχνας τα παντα. Δεν σας κρυβω οτι ενθουσιαστικα απιστευτα από την αποδοση των εμπρος ηχειων. Δεν το περιμενα και ηταν ενας ευχαριστος αιφνιδιασμος. Για άλλη μια φορα εκανα σκεψεις του τυπου, κι αν όλα τα ηχεια (εκτος της οροφης) ηταν δαπεδου πως θ ακουγοταν αυτό το συστημα? Ο Δημητρης δεν αφηνει τιποτα να πεσει. Ειμαι σιγουρος πως το εχει ψαξει. Ειδε ότι στον χωρο αυτό αυτές ηταν οι δυνατοτητες εκανε οτι καλυτερο μπορουσε και πραγματικα χαιρεται το αποτελεσμα της προσπαθειας του. Κι αυτος απολαμβανει!

Εν ολιγεις, υπαρχει σε ολους ενας κοινος παρονομαστης. ΑΠΟΛΑΥΣΗ.
Ολοι κανουν μια προσπαθεια συμφωνα με τις γνωσεις τους, με την ανταλλαγη αποψεων, συμφωνα με τον χωρο τους και με βαση τα οικονομικα δεδομενα τους. Πρωτιστως το χαιρονται οι ιδιοι τους, η οικογενοια τους και φυσικα μαζι μ αυτους οι φιλοι τους.

Εμεις? Ειμαστε χαρουμενοι και περηφανοι για τους φιλους μας! Οσο για εμας, οτι μπορει ο καθενας.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.165
Reaction score
35.878
@vastsar σ ευχαριστω και παλι για τα καλα σου λογια, φυσικα εισαι κατι παραπανω απο καλοδεχουμενος να ερθεις ν αραξουμε ν ακουσουμε να ακουσεις οτι θελεις να δεις οτι θελεις στα ηχεια εννοειται να τα πιουμε να φαμε, και φυσικα αν ευκαιρησεις ποτε να ερθω σε σενα να ακουσω αν με θελεις φυσικα!
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.842
Reaction score
84.921
Κι εγώ θέλω να ακούσω πολυκάναλο με Adam. Βάλτε με στη λίστα.
 

Μηνύματα
4.987
Reaction score
4.209
Σταμάτα τις χαζομάρες.
Σταμάτα τις ανοησίες.
Κι αυτά ανοησίες είναι.
Επειδή λέει ο παπάρας οτι του αρέσει;
Ανοησίες ολκής.
Χάπια παίρνεις;
Μα τι χάπια πίνετε;
Θα σε βαρεσω στην κεφάλα αν το ξαναπείς..
Αλλά λες βλακείες. Δε πειράζει, χέστηκα.
Βρε τρελοκομείο...
Εδω υπαρχει ενας ερωτας μεγαλος! 😍
Κι εγώ θέλω να ακούσω πολυκάναλο με Adam. Βάλτε με στη λίστα.
Δημητρη τον αλλο (EAR) να τον παρουμε? Θα κανω και οικονομια στο φως:rofl:

Ο Τζονυ οταν θα χρειαζεται να βγαλει καμμια φωτο με φλας, θα μας περναει ενα χερι βιτεξ κι εγινε μερα το σκοταδι!!

Γιαννη, καιρος να περασεις κι απο μενα, το καλοκαιρι την πηδηξες, αλλα τωρα μετα το κορονοιο (με το καλο πρωτα να χαλαρωσουμε) που θα παει, σκασμενος θα εισαι, θα οργανωσουμε το παρτυ.
 
Last edited:

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.165
Reaction score
35.878
εγω και σημερα παντως μπορω να ερθω σκαστος, νομιμος ειμαι και με χαρτι να ξερεις...
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.835
Μηνύματα
2.953.651
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top