diskohead
"Επαγγελματίας"
- Μηνύματα
- 813
- Reaction score
- 1.599
Το βάρος του βινυλίου είναι άσχετο με την ποιότητα του.Έχω καμία 30-αρια βινυλια, πολύ καλά κορυφαία 280 γραμμαρίων μπορεί και μισοκιλα δε ξέρω δε τα ζύγισα βαριά μου φαίνονται.
Το βάρος του βινυλίου είναι άσχετο με την ποιότητα του.Έχω καμία 30-αρια βινυλια, πολύ καλά κορυφαία 280 γραμμαρίων μπορεί και μισοκιλα δε ξέρω δε τα ζύγισα βαριά μου φαίνονται.
Αυτές και αν ήταν καλές για τη...Eurovision.εμενα με αρεσει αυτο αν το ακουω και απο ππικ απ ακομα καλυτερα
δεν θα λεγα γεροντοφρικιοαλλα μεσης ηλικιας καραφρικ ναι
καλο ευγε νεε μου![]()
Μoνάχα κάτι...πρασινάδες από ειδικούς επ'αυτού μαρκαδόρους.Και δεν πιάνει σκόνη στα ψηφία του.
Ισχύει το ίδιο και για την...παρθενιά (απουσία προσμίξεων ελέω ανακύκλωσης) του βινυλιακού υλικού;Το βάρος του βινυλίου είναι άσχετο με την ποιότητα του.
Τα μελετημένα παθητικά ηχεία μικρού μεγέθους διακρίνονται συνήθως από ένα μεγάφωνο ανά δρόμο,κοντινές αποστάσεις ανάμεσα στα ακουστικά κέντρα επιμέρους μεγαφώνων,γεωμετρία που υποβοηθά στην ενοποίηση των αντίστοιχων ηχητικών λοβών στις ενδεδειγμένες αποστάσεις ακρόασης κι ενίοτε λιγότερα εξαρτήματα και μικρότερη τάξη στα παθητικά τους κροσόβερ.Μολαταύτα το κροσάρισμα με sub που θ'απαλλάξει το mid-woofer από τις δύο πρώτες οκτάβες,προβιβάζει και τις μεσοϋψηλές - εφόσον εννοείται η ενσωμάτωση του sub θα έχει γίνει με ενδεδειγμένο τρόπο...Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το μέγεθος ηχείου (προσωπική εκτίμηση-εμπειρία) αυτό το έχω ακούσει και από μεγάλα ηχεία, δεν βελτιώνεται αυτή η εικόνα στα μεσουψηλά, ίσα ίσα που μελετημένα μικρά ηχεία αποδίδουν καλύτερα και πιο "γεμάτα" σε αυτήν την περιοχή συχνοτήτων (στον σωστό τους χώρο φυσικά! δεν μιλάω για προβλήματα που προκύπτουν από μικρό ηχείο σε μεγάλο χώρο που θα παίζει τσικι τσικι λογικά!)
Ορεο δοκίμασες;Εχω την εντύπωση , ότι όλα τα μπισκότα δεν είναι ίδια.
Άσε με. Με εσένα δεν μαλλώνω..τι θα πει υπερανάλυση βρε παιδίμ?
Είσαι διπλωμάτης;Ό,τι έχω ακούσει σε μέλη του forum, άντε και κανένα μυθικό σε έκθεση. Μη μου πεις όμως πως δεν έχω εμπειρία, γιατί αυτά που αναφέρω δεν έχουν να κάνουν με την εμπειρία και το πλήθος των συστημάτων που έχω ακούσει. Εδώ μιλάμε για βασικές παραμέτρους όπως είναι ο θόρυβος και οι αδυναμίες σωστής ανάγνωσης απο πλευράς του βινυλιακού συστήματος που οδηγεί όπως εξηγήθηκε παραπάνω σε αυτόν τον ιδιαίτερο και ζεστό χαρακτήρα στου οποίου το όνομα αρκετοί πίνουν νερό. Κρύβονται πολλές πληροφορίες στα χαμηλά περάσματα ( τις οποίες βέβαια για να ακούσει κανείς πρέπει να παίξει σε στάθμες που περιγράφει ο Κώστας ). Έχω ακούσει λοιπόν βινύλιο σε αρκετά υψηλές στάθμες. Έλα μου όμως που άκουγα και τα χρατς χρουτς και το σύρσιμο της βελόνας μέσα στο αυλάκι...
Αρκετοί απο αυτούς, αν τους ρωτήσεις θα σου πουν ότι οι Bryston ή τα monitor ηχεία είναι ξερά, τσιρίζουν και γενικότερα δεν είναι για ακρόαση στο σπίτι γιατί "δεν έχουν μουσικότητα". Αν το αυτί κάποιου έχει συνηθίσει στο να εκτιμά τον ( πολύ ) χρωματισμό, λογικό να του φταίνε τα φλατ συστήματα και οι φλατ πηγές. Αν έχει συνηθίσει στις αδυναμίες του πικάπ, λογικό είναι να του ξενίσει ο πιο πιστός ήχος απο όπου κι αν προκύψει ( απο το ψηφιακό μέσο που συζητάμε τώρα ).
Σίγουρα υπάρχουν διαφορές. Τα γυαλιστερά έχουν μελάνι, τα θολά έχουν καρβουνόσκονη για να είναι μαύρα. Σοβαρά, το βινύλιο είναι διάφανο ως πρώτη ύλη!Δλδ ως πρώτη ύλη , δεν είναι όλα ακριβώς τα ίδια.
Ξέχασες τα γραμμένα από μπομπίνα, τα direct cut κ.α.Το αντίθετο μάλιστα! Η παραγωγή δίσκων βινυλίου έχει μια μαζικότητα. Εξηγώ:
Κόβει η μηχανή το Lacquer από το οποίο βγάζουν ένα μεταλλικό αρνητικό αντίγραφο (Father). Από αυτό βγάζουν 3 θετικά αντίγραφα (Mothers) και από κάθε Mother 5 αρνητικά "stampers".
Από κάθε stamper βγάζουν 300-700 δίσκους βινυλίου. Αλήθεια, γιατί μέχρι 700; Γιατί όχι 10000; Μήπως φθείρονται τα stampers και έχουν όριο πόσα αντίγραφα μπορούν να τυπώσουν; Και αν αγοράσεις τον 1ο δίσκο από την πρέσσα και τον 700στό (τελευταίο) και τους συγκρίνεις, παίζουν το ίδιο;
Αντίθετα, το ψηφιακό αρχείο είναι αυτό που βγαίνει από το master. Το ίδιο παίρνει και ο πρώτος, το ίδιο και ο 1000000ός αγοραστής του.
Eurovision ή Eurovyzion;Αυτές και αν ήταν καλές για τη...Eurovision.
...
Κώστα ευχαριστώ για την απάντηση, βέβαια -χωρίς να το γνωρίζω σίγουρα- όρισα στο παράδειγμα ένα 2δρομο ηχείο που θεωρώ ότι μπορεί να ανταπεξέλθει στο ζητούμενο των db στην 3η οκτάβα, έστω οριακά, σε σχέση με τον τρίδρομο αδερφό του.Κανένας προβληματισμος..
Καταρχήν όλα θέλουν σαμπ, και κρος στους 80, και εφαρμογή ταργκετ κερβ.
Αφετέρου, το θέμα επιλογής δορυφόρου, σχετίζεται μόνον με την επάρκεια στάθμης στην 3η οκτάβα για την απόσταση ακρόασης.
Δηλαδή, για μεγαλυτερη απόσταση ακρόασης θα χρειασθεί μεγαλύτερη στάθμη στο εύρος 80-160 κύκλων, που είναι ιδιαίτερα απαιτητικό (κλασσικά εκεί βρίσκεται το χτύπημα της μποτας και το μιντμπας σύγχρονης μπιταδικης μουσικής).
Τα δεδομένα ζητάνε στην 3η οκτάβα 103 ντεσιμπέλ στη θέση ακρόασης από το δορυφόρο. Βρες τα. Τόσο απλά.
Το τυπικό μικρό δίδρομο, μπορεί να τα έχει στο 1μ αντε στο 1,5μ.
Με πιο μεγάλο γουφερ, μπορεί να τα έχει στα 2 ή 3μ αυτά τα ντιμπί, και βεβαίως όταν βάζουν πιο μεγάλο γουφερ, συνήθως το κάνουν τριδρομο, διότι τα μεγάλα γουφερ δε παίζνε καλά στους 2 χιλιοκυκλους που θα είναι το Κρος με το τβιτερ.
Ο δορυφόρος που βγαζ 103 ντεσιμπέλ στους 80 κύκλους στα 4μ, σημαίνει ότι βγάζει 109 στα 2μ και 115 στο 1μ.
Καθε διπλασιασμός απόστασης, 6 ντεσιμπέλ.
Δηλαδή, η επιλογή δορυφόρου σχετίζεται μόνον με την απόσταση ακρόασης, και το ζητούμενο για υψηλής πιστότητας αναπαραγωγή σημαίνει στάθμη αναφοράς που έχει κορυφές 103 ντεσιμπέλ στη θέση ακρόασης στους 80 κύκλους.
Έτσι φίλε μου, διαλέγεις τον κατάλληλο δορυφόρο.
85 μέση στάθμη με 105 στιγμιαίες κορυφές είναι η στάθμη αναφοράς, και αυτό ισχύει στις 2 πρώτες οκτάβες.
Για κάθε οκτάβα που ανεβαίνεις, κόψε 1 ντεσιμπέλ. Αυτή είναι η σωστή η σενια η ταργκετ η κερβ.
Ρε σατανάδες θα σοβαρευτείτε;; είμαι στο forum για το ψαροντούφεκο, διαβάζω κάτι ενδιαφέρον για τις συναγρίδες και τσουπ μου πετάει την ειδοποιήση του avsite γυρνάω εδώ κι άντε πάλι χαβαλέ με τον Μπουκάλητα καταφέρατε πάλι...τον διώξατε τον Μπουκάλι![]()
Οικονομουεχνικα πάντα συμφέρει το μικρό.Το ερώτημα αφορά -ως υπόθεση εργασίας- τα οφέλη σε θέματα χρημάτων, κρος, περίθλασης ήχου, οδήγησης κλπ κλπ
Αυτός έμεινε "μπουκάλι" όχι "μπουκάλα"τα καταφέρατε πάλι...τον διώξατε τον Μπουκάλι![]()
αSETαυπονοουμενακαιμπεςστοψητοΆσε δε που όλο και κάποιο προσιτό τεμάχιο - λ.χ. μονοτελικούς από Τσακιρίδη - μπορεί να έχουμε ακόμα παρακαταθήκη.
Ποιός ο λόγος ύπαρξης ενός 8" στο 1,5m;Γενικα επίσης, οτιδήποτε δεν έχει ένα 8" γουφερ τουλάχιστον, προτείνω να μη το κοιταζετε καν. Μίνιμουμ 8" στο δορυφόρο.