JOHN MARKOU
Münchhausen
- Μηνύματα
- 28.794
- Reaction score
- 27.822
Ε ναί , άμα είναι κάθε βδομάδα συνεργείο όλο και κάτι θα αλλάζουν .
Αρ γιου σουρ;Όμως οι περισσότερες βλάβες στα σημερινά αυτοκίνητα που είναι παραφορτωμένα με ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά συστήματα, εντοπίζονται κυρίως σε αυτά, κι όχι σε κινητήρα και μετάδοση.
Σ' αυτά προστίθενται τα προβλήματα από κινητήρα-μετάδοση, γι'αυτό το VAG έχει πατώσει στην κατάταξη, όπως σωστά παρατήρησε ο Rose παραπάνω. Μιλάω για τα... κανονικά αυτοκίνητα.Αρ γιου σουρ;
Ρώτα κανένα φτωχαδακι με TSI μοτέρ και dsg σαζμαν και θα δεις!
Δεν "αποδεικνύεται" τίποτα τέτοιο..Δυστυχώς το "παίρνω ηλεκτρικό και ξενοιάζω" αποδεικνύεται ευσεβής πόθος..
Tesla fanboys!Όσον αφορά τα Τεσλα, έχουν το υψηλότερο εβερ σκορ καταναλωτών που δηλώνουν ότι θα ξαναπαιρναν Τεσλα.
δηλαδή lexus/genesis δεν είναι πολυτελή οχήματα ή έχουν πολύ καλές οδηγίες χρήσηςΓενικά τα πολυτελή αυτοκίνητα εχουνε χειρότερο σκορ, όχι γιατί είναι χειρότερα απαραίτητα, αλλά γιατί αυτοί που τα αγοράζουν καινούργια εχουνε διαφορετικά expectations και γιατί οι Αμερικανοί τα θέλουν αναλυτικά στο μανιουαλ, μέχρι οδηγίες να μη πιουν τα λάδια κινητήρα..
ενδεικτικές εικόνες από σχετικό pdfδε θέλω να πεισθώ.
αυτές είναι οι προβλέψεις για την αυτονομία στην ναυτιλία , γίνονται πειράματα όπως το παραπάνω αλλά σε επίπεδο ακτοπλοϊας μόνο.
υπάρχει και ηλεκτρικό πλοίο στην γραμμή Κυλλήνη Ζάκυνθος από πρόπερσυ αν δεν κάνω λάθος.
πειράματα σε πραγματικό μέγεθος και ωκεανούς δεν χρηματοδοτούνται από κανέναν και θα αργήσουμε να δούμε κάτι χειροπιαστό. Δεν υπάρχει συνδυασμός πλοιοκτήτη/ναυλωτή που να εμπιστευτεί το φορτίο (που πολλές φορές είναι ακριβότερο από το ίδιο το πλοίο) σε ανεπάνδρωτο πλοίο.
αυτήν την περίοδο και για τα επόμενα 20 χρόνια μιλάμε για απεξάρτηση από τον άνθρακα. Ηλεκτρισμός και αυτονομία είναι σε επίπεδο ακαδημαικών συζητήσεων.
για ηλεκτρισμό τα πράγματα είναι μαύρα και άραχνα αν δεν βρεθεί συσσωρευτής με ενεργειακή πυκνώτητα αντίστοιχη του LNG (που δεν είναι και οτι καλύτερο αλλά είναι αποδεκτή).
εκεί η αυτονομία είναι θέμα ασφαλείας. αν θες 16 μέρες από ιαπωνία μέχρι δυτική ακτή αμερικής (δεν συζητάω για νότια αμερική) πρέπει να έχεις κατελάχιστον αυτονομία 24 ημερών.
για ένα pctc (που έχουμε και πολλά στο μαγαζί) με 16 κόμβους οικονομική ταχύτητα θέλεις 150MWh την ημέρα. (με 19 κόμβους 250).
3600MWh δηλαδή για ικανή αυτονομία για να βγεί το ταξίδι.
με ενεργειακή πυκνώτητα περί τα 1000W (όπως εικάζεται οτι θα έχουμε το 2025) ανά λίτρο μιλάμε για 3600ΜΤ μπαταριών.
το ταξίδι αυτό βγαίνει με 30MT πετρέλαιο τη μέρα , δηλαδή 720ΜΤ για αντίστοιχη αυτονομία.
χονδρικά 720ΜΤ πετρέλαιο είναι σχεδόν 700 τόνοι σε βάρος.
3600ΜΤ μπαταριών από την άλλη είναι σχεδόν 10000 τόνους βάρος.
το συγκεκριμένο pctc που συζητάμε έχει ελάχιστο βάρος κενό φορτίου 18000 τόνους και πλήρες φορτίου κοντά στους 30000 τόνους.
η επιβάρυνση σε βάρος λόγω μπαταρίας είναι εκτός πραγματικότητας, ο εμβαπτισμένος όγκος θα αλλάξει τόσο πολύ που η κατανάλωση που λέγαμα παραπάνω δεν ισχύει κλπ.
εκτός αυτού μάλλον δεν υπάρχει τόσο λίθιο στον κόσμο όλο οπότε περιμένουμε κάτι καλύτερο , φθηνότερο και ελαφρύτερο.
Όπως το Toyota iQ έβγαινε με σηματάκι Aston Martin;Θα δείτε. i-phone στο χέρι και i-Yaris στο πάρκινγκ θα πηγαίνει πακέτο.