Most visitors online was 2970 , on 22 Feb 2025
ΔΕΝ υπάρχουν τέτοια καφέ στην Αθήνα.Αυτό είναι βέβαιο.
Ωστόσο, φαντάσου να βγεις μια μέρα για καφέ στο κέντρο της Αθήνας, σε ένα τυπικό καφέ δίπλα σε δρόμο, και όλα τα αυτοκίνητα και δίκυκλα που θα περνούν να είναι ηλεκτρικά.
Φαντάσου την έλλειψη φασαρίας από κινητήρες και εξατμίσεις.
Φαντάσου την έλλειψη μποχας από τις εξατμίσεις των ντίζελ, των καμενων λαδιων από μηχανάκια και άλφα ρομεο (για τους λάτρεις), την έλλειψη μόλυνσης από όλες τις εξατμίσεις των διερχομένων αυτοκινήτων δίπλα σου.
Φαντάσου πόσο πιο ωραία θα είναι.
Φαντάσου να περπατάς μπροστά από το βενζινάδικο της σελ, και να μη μυρίζει βενζίνα, να έχει μπριζες για ηλεκτρικά, κι ενα ωραίο καφέ να κάτσεις να απολαύσεις ήσυχα το καφεδάκι σου, ήσυχα σε βενζινάδικο.. Να μη τρέχουν κάτω λάδια, δεν βάζουν λάδι κινητήρα στα ηλεκτρικά.
Μπορεί να μη σώζουν τον πλανήτη και τον κόσμο, αλλά σίγουρα θα ομορφυνουν απίστευτα τα αστικά κέντρα.
Φϊλε μου απάντησες σε κάτι που δεν έγραψα..*Δεν γίνονται "ελάχιστα" τροχαία όμως στις μη αστικές περιοχές. Γίνονται τα μισά.
Ένα τυχαίο λινκ (συγγνώμη, δεν είναι επίσημο, αλλά έβαλα το 1ο που βρήκα):
![]()
Τροχαία ατυχήματα: Το 54% εντός κατοικημένων περιοχών - Ευάλωτη κατηγορία οι μοτοσικλετιστές
Tο 21% των ατυχημάτων αφορά πεζούς, με τον μέσο όρο της Ευρώπης να βρίσκεται στο 20%www.ethnos.gr
.....
Από δεδομένα που είχα δεί περίπου 6-10 % των συνολικών θανατηφόρων γίνονται στους αυτοκινητόδρομους ,
Όχι, δεν είναι σωστά τα συμπεράσματα που βγάζεις.Αρα η κατασκευή οχημάτων "που δεν τρέχουν" δεν έχει νόημα.
Υποθέτω ότι δεν έχεις καταλάβει τι γράφω.Όχι, δεν είναι σωστά τα συμπεράσματα που βγάζεις.
Μάλλον αυτά σε βολεύει να βγάλεις, και πιανεσαι κάπως από τις στατιστικές.
Θα στο εξηγήσω όσο μπορώ..
Ψάξε ξανά τις πηγές σου, και σκέψου ότι για κάθε χώρα οι οδηγική συμπεριφορά των ανθρώπων, διαφέρει.
Πχ στην Αγγλία όντως ευθύνεται η υψηλή ταχύτητα κίνησης (πάνω από τα όρια) σε αυτοκινητόδρομους για το 6% των θανάτων.
Άλλη αιτία θεωρούν την υψηλή ταχύτητα κίνησης (ίσως για τις συνθήκες του δρόμου, κι ας είναι μέσα στα όρια) που είναι άλλο ένα 6%.
Αλλη αιτία θεωρούν την απώλεια ελέγχου, στην οποία οφείλεται το 11% των θανάτων, αλλά συχνά η αιτία και πάλι είναι η υψηλή ταχύτητα (ο ραπερ από απώλεια ελέγχου πήγε ή από υψηλή ταχύτητα; εδώ σε θέλω).
Ταυτόχρονα, το 6% των θανάτων από ταχύτητα κίνησης πάνω από τα όρια, σε ένα λαό που δεν οδηγεί πάνω από τα όρια, μπορεί έως και να σημαίνει ότι όσοι οδήγησαν πάνω από τα όρια, πέθαναν.
Στην Αμερική πόσοι νομίζεις ότι οδηγούν με ταχύτητες πάνω από τα όρια; στην Αγγλία πόσοι; στην Ολλανδία πόσοι;
Πρακτικά κανένας. Κι όμως, το 6% των θανατων, εκεί οφείλεται.
Στην Ολλανδία θα πρέπει να στηθείς κάνα τρίμηνο σε ένα αυτοκινητόδρομο για να πετύχεις 1 που θα ξεπεράσει τα όρια ταχύτητας έστω και κατά 5 χλμ.
Άρα τι; θα δεις στατιστικές πόσοι θάνατοι οφείλονται στην οδήγηση πάνω από τα όρια;
Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι αλλιώς. Ακόμα και στο προηγούμενο άρθρο, στοχοποιεί την υψηλή ταχύτητα ως 1 από τους 3 σημαντικότερους λόγους θανάτων.
Νομίζω πως αυτές τις στατιστικές περί θανάτων από υψηλή ταχύτητα, πολλοί τις ερμηνεύουν κατά το δοκούν..
Στη Γερμανία, παρά το ότι δεν υπάρχει πρακτικά κανένας να ξεπερνά τα όρια ταχύτητας, οι θάνατοι από οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες στην οτομπαν που δεν έχει όριο ταχύτητας, είναι τόσο πολλοί, που θα βάλουν όρια, ενώ αντιδρά σε αυτό όλος ο γερμανικός κόσμος που γουστάρει (φυσικά) να τρέχει με τα σούπερ αυτοκίνητα που έχει πληρώσει για αυτό το λόγο.
Άμα ψάξεις στο YouTube, θα βρεις πραγματικά άπειρα βίντεο από τροχαία στον δρόμο αυτό χώρος όρια, πάρα πολλά θανατηφόρα. Χαμός γίνεται. Πεθαίνει κόσμος, όχι αστεία.
Και κανένας από όλους αυτούς, δεν οδήγησε πάνω από τα όρια.![]()
Αυτό μου αρκεί και συμφωνούμε.είμαι υπέρ των ορίων ταχύτητας και της αυστηρής εφαρμογής τους
Μέσα στην πόλη, για μείωση των ατυχημάτων (θανατηφόρων και μη) λένε πως θέλουν όρια ταχύτητας στα 30.ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.
Όλη η παραλιακή της Θεσσαλονίκης, μέχρι το λευκό πύργο, είναι άπειρα καφέ πάνω στο δρόμο και μπροστά στη θάλασσα.ΔΕΝ υπάρχουν τέτοια καφέ στην Αθήνα.
Φαντάσου να βγεις και να μην περνάει τίποτα όμως.Ωστόσο, φαντάσου να βγεις μια μέρα για καφέ στο κέντρο της Αθήνας, σε ένα τυπικό καφέ δίπλα σε δρόμο, και όλα τα αυτοκίνητα και δίκυκλα που θα περνούν να είναι ηλεκτρικά.
Και η Αθήνα γεμάτη είναι. Απλά δεν τα βλέπει γιατι "χαβαλέ κάναμε κύριε πρόεδρε, δεν το εννούσα" περνάει με 180.costas EAR said:Όλη η παραλιακή της Θεσσαλονίκης, μέχρι το λευκό πύργο, είναι άπειρα καφέ πάνω στο δρόμο και μπροστά στη θάλασσα.
Τα τραπεζάκια που κάθεσαι έξω, απέχουν 2-3μ από τα διερχομενα αυτοκίνητα.
OK, δεκτό. Είπες "εθνικούς" όμως αρχικά και εθνική οδός είναι και η παραλιακή (Αθήνα), η Συγγρού και η ΕΟ90 (χανια-ρεθυμνο-ηρακλειο).Φϊλε μου απάντησες σε κάτι που δεν έγραψα..
Αυτό που εγραψα και εννοώ είναι ότι στους Αυτοκινητόδρομους- Εθνικές Οδούς γίνονται πολύ λιγότερα θανατηφόρα ατυχήματα απότι γίνονται τους αστικούς (και επαρχιακούς ) δρόμους.
Εξαιρετική τοποθέτηση, εκφράζει και την δική μου άποψη επί του θέματος.Προσωπικά και λόγο ηλικίας, η άποψη περί “fun to drive” εμπεριέχει αρκετή δόση καγκουριάς & θορύβου. Ωστόσο διαβάζοντας σας, διαπιστώνω ότι – και πάλι λόγο ηλικίας – θα μπορούσα να ενστερνιστώ την νέα πολιτισμένη θεώρηση του “fun to drive”, που φέρνουν τα ηλεκτρικά.
Πόσες φορές το έχω πει αυτό, δεν θυμάμαι.αν μπορούσα να έχω οδηγό να με πηγαίνει, θα είχα.
Όλη η παραλιακή της Θεσσαλονίκης, μέχρι το λευκό πύργο, είναι άπειρα καφέ πάνω στο δρόμο και μπροστά στη θάλασσα.
Τα τραπεζάκια που κάθεσαι έξω, απέχουν 2-3μ από τα διερχομενα αυτοκίνητα.
Κι άλλα τόσα στην κρήνη.
Κι άλλα τόσα στην καλαμαριά.
Και στη Δελφών.
Και στη Μπότσαρη.
Και παντού.
Αλλά συ μείνε στα παραλιακά που ξέρεις.
Εσύ που δε βρίσκεις τέτοια καφέ στην Αθήνα, φαντάσου αυτά στην παραλία της Θεσσαλονίκης.
Διάβασα κάπου πως κάποιος Bjorn με Model 3 έκανε test πόσο θα κρατήσει η αντλία θερμότητας και έβγαλε 72 ώρες.Ωραίο άρθρο όπως γράφει τροφή για σκέψη
![]()
Τροφή για σκέψη: Αν οδηγείς ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε χιονισμένο μποτιλιάρισμα | Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Πώς και γιατί ένα κατεψυγμένο μποτιλιάρισμα στη Βιρτζίνια των ΗΠΑ αναμόχλευσε τα ερωτήματα για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και την χωρητικότητά τουςwww.protagon.gr
Τροφή για σκέψη; Αλήθεια τώρα;Ωραίο άρθρο όπως γράφει τροφή για σκέψη
Βαριέμαι να γράφω, αντιγράφω πάλι ένα ποστ του ίδιου φιλου:(Σε ακραία φαινόμενα χιονόπτωσης έχουν εγκλωβιστεί άνθρωποι με θερμικά και λόγο του ότι το χιόνι μπλόκαρε την εξαγωγή της εξάτμισης πέθαναν από το μονοξείδιο που μπήκε στην καμπίνα.)
Έχω δύο ερωτήματα πως μπήκε η εξάτμιση μέσα στην καμπίνα ο καπνός και το δεύτερο πως γίνεται να μπουκώσει εξάτμιση όταν εκεί πέρα έχει μεγάλη θερμοκρασία