- Μηνύματα
- 725
- Reaction score
- 1.136
Έλα να γελάσει λίγο
Πάντως αναφορικά με την τήρηση / επιτήρηση των ορίων στους εθνικούς δρόμους, κάπου διάβασα την πιο έξυπνη – ΙΜΗΟ – εφαρμογή των αναλογικών διοδίων.Πολύ σωστά. Επίσης, η πλήρης αστυνόμευση και τήρηση των ορίων ταχύτητας, θα άρει και την ανταγωνιστική οδήγηση!
Τσακάλι είσαιΔεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τη διαφοράαλλά δεν είναι ηλεκτρικό το τογιοτα που ανέβασες και δω είναι θρεντ για ηλεκτρικά.
Η συνωμοσία του ομίλου στελαντις να τα βγάλει όλα τα πολυμορφικά μόνο σε ηλεκτρικά από το 22, είναι τρομερή πάντως.
![]()
Μόνο ηλεκτρικά τα πολυμορφικά της Stellantis - NewsAuto.gr
Τα πολυμορφικά των εταιρειών που ανήκουν στον Όμιλο Stellantis, θα σταματήσουν να παράγονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα συνεχίσουν να διατίθενται μόνο ως ηλεκτρικά στις ευρωπαϊκές αγορές.www.newsauto.gr
Κάτι μας κρύβουν.
Εις βάρος κυρίως των diesel έχουν αυξηθεί τα ηλεκτρικά. 23% το 2021, αλλά με μεγάλη διακύμανση από χώρα σε χώρα. Στην Ελλάδα φαίνεται ότι θα αργήσει πολύ να πάρουν σοβαρό μερίδιο αγοράς.Ινέβιταμπλ.
![]()
EV sales rising ahead of schedule in EU & UK, predicted to overtake gasoline vehicles by 2025
A new study finds of EV sales in the EU and UK found that consumers' transition to all-electric vehicles overseas is now "inevitable."electrek.co
new study found that consumers’ transition to all-electric vehicles in the EU and UK is “inevitable.” Due to commitments from automakers, tighter regulations on CO2 emissions, and a decline in overall costs of EVs, sales across Europe are expected to surpass those of ICE vehicles in the next three years.
Υπάρχει και λίγο πιο σοφιστικέ (και ακριβή) μέθοδος με κάμερες.Υπολογίζοντας από το time stamp εισόδου / εξόδου την μέση ταχύτητα, κόβει αυτόματα με τα διόδια και κλήση - όταν αυτή είναι μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη.
Παροδικό είναι, οι ΜΕΚ θα κάνουν δυναμικό come-back!Ινέβιταμπλ.
![]()
EV sales rising ahead of schedule in EU & UK, predicted to overtake gasoline vehicles by 2025
A new study finds of EV sales in the EU and UK found that consumers' transition to all-electric vehicles overseas is now "inevitable."electrek.co
new study found that consumers’ transition to all-electric vehicles in the EU and UK is “inevitable.” Due to commitments from automakers, tighter regulations on CO2 emissions, and a decline in overall costs of EVs, sales across Europe are expected to surpass those of ICE vehicles in the next three years.
Δεν παθαίνουν τίποτα, πρακτικά είναι αθάνατες αν παραμένει η φόρτιση πέριξ του 50%.έχει κανείς υπόψιν κάποιο λινκ ή γνωρίζει από κάποιο manual,
αν υπάρχει επίπτωση στην υγεία της μπαταρίας παρκάροντας το βράδυ έξω σε θερμοκρασίες (πάνω από, αλλά) κοντά στο μηδέν;
Δεν αναφέρομαι στην γνωστή προσωρινή επίπτωση στο range,
αλλά στη μακροχρόνια επίπτωση στη χωρητικότητα.
Ψάχνω απο χθες αλλά δε βρήκα κάτι ξεκάθαρο πέρα από αναφορές ότι μάλλον δεν υπάρχει θέμα.
1820 euro για να αυξήσω την αυτονομία τις ελάχιστες μέρες που πέφτει κάτω από 10 βαθμούς η εξωτερική θερμοκρασία (πάνω από 10 δεν κρυώνει ο colos μου)Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάποιες πολυτέλειες γνωστές από ακριβά θερμικά, υπάρχουν και είναι ιδιαίτερα χρήσιμες, για περισσότερους λόγους από ότι στα ice.
Συγκεκριμένα αναφέρομαι στο θερμαινόμενο τιμόνι και στα θερμαινόμενα καθίσματα.
Το χειμώνα, όταν είναι κρύο το τιμόνι και παγώνει τα χέρια σου, χρειάζεσαι πολύ περισσότερο το ζεστό αέρα να σε κρατήσει να μη παγώνεις.
Το παγωμένο κάθισμα, κάνει ακόμα πιο απαιτητική την πλούσια παροχή ζεστού αέρα.
Ενεργειακά κοιτάζοντας αυτό το πανηγύρι, έχει αποδειχθεί πως είναι πολύ λιγότερο ενεργοβόρο το να ζεσταίνεται το κάθισμα και το τιμόνι, παρά να ζεσταίνεται ο αέρας.
Ο χρήστης με ζεστό τιμόνι και κάθισμα, δε θέλει κιόλας να του έρχεται καυτός αέρας στα μουτρα, είναι πιο ευχάριστος με νορμάλ θερμοκρασία (~20-22°C) ο αέρας που αναπνέεις, αφού σε ζεσταίνει το κάθισμα και το τιμόνι.
Η καταναλωση πέφτει πολύ με αυτά τα καλούδια όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι ιδιαίτερα χαμηλή (κάτω από 5°C) διότι δε χρειάζεται να σπαταλάμε ενέργεια για να ζεσταθεί όλη η καμπίνα στους 30° (τεράστια διαφορά με την εξωτερική θερμοκρασία) ώστε να αντέξουμε τα παγωμένα καθίσματα και το τιμόνι βέβαια, που θα κάνουν πολύ ώρα να ζεσταθούν κάπως.
Γι'αυτό, προτιμήστε στο ev να έχει θερμαινόμενο κάθισμα και θερμαινόμενο τιμόνι, πακέτο με αντλία θερμότητας.
Ειδάλλως το χειμώνα θα δείτε την αυτονομία να είναι αρκετά κάτω από τη μισή της ονομαστικής (wltp).
Γενικά το χειμώνα η αυτονομία είναι λογικό να είναι η μισή, προβλέπεται. Αλλά χωρίς αυτά, θα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα.
Για άλλη μια φορά, δείχνω την προβλεπόμενη αυτονομία του id3
View attachment 236631
Από 420-400 χλμ το καλοκαίρι, στα κρύα χωρίς αντλία θερμότητας θα φτάσει τα 230 χλμ, και αν η θέρμανση δεν περιλαμβάνει τιμόνι και κάθισμα, στα 150 χλμ θα πάει, να είστε βέβαιοι.
Αντιθέτως, με αντλία θερμότητας παραμένει στα 300χλμ η αυτονομία, και με θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, τα 300 τα έχει 100%.![]()
Να συμπληρώσω ότι η θέρμανση στα καθίσματα αντί του αέρα μπορεί να επιμηκύνει σημαντικά τη διάρκεια της μπαταρίας σε περίπτωση αποκλεισμού σε χιόνια που αναφερθηκε σε προηγούμενα ποστς.Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάποιες πολυτέλειες γνωστές από ακριβά θερμικά, υπάρχουν και είναι ιδιαίτερα χρήσιμες, για περισσότερους λόγους από ότι στα ice.
Συγκεκριμένα αναφέρομαι στο θερμαινόμενο τιμόνι και στα θερμαινόμενα καθίσματα.
Το χειμώνα, όταν είναι κρύο το τιμόνι και παγώνει τα χέρια σου, χρειάζεσαι πολύ περισσότερο το ζεστό αέρα να σε κρατήσει να μη παγώνεις.
Το παγωμένο κάθισμα, κάνει ακόμα πιο απαιτητική την πλούσια παροχή ζεστού αέρα.
Ενεργειακά κοιτάζοντας αυτό το πανηγύρι, έχει αποδειχθεί πως είναι πολύ λιγότερο ενεργοβόρο το να ζεσταίνεται το κάθισμα και το τιμόνι, παρά να ζεσταίνεται ο αέρας.
Ο χρήστης με ζεστό τιμόνι και κάθισμα, δε θέλει κιόλας να του έρχεται καυτός αέρας στα μουτρα, είναι πιο ευχάριστος με νορμάλ θερμοκρασία (~20-22°C) ο αέρας που αναπνέεις, αφού σε ζεσταίνει το κάθισμα και το τιμόνι.
Η καταναλωση πέφτει πολύ με αυτά τα καλούδια όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι ιδιαίτερα χαμηλή (κάτω από 5°C) διότι δε χρειάζεται να σπαταλάμε ενέργεια για να ζεσταθεί όλη η καμπίνα στους 30° (τεράστια διαφορά με την εξωτερική θερμοκρασία) ώστε να αντέξουμε τα παγωμένα καθίσματα και το τιμόνι βέβαια, που θα κάνουν πολύ ώρα να ζεσταθούν κάπως.
Γι'αυτό, προτιμήστε στο ev να έχει θερμαινόμενο κάθισμα και θερμαινόμενο τιμόνι, πακέτο με αντλία θερμότητας.
Ειδάλλως το χειμώνα θα δείτε την αυτονομία να είναι αρκετά κάτω από τη μισή της ονομαστικής (wltp).
Γενικά το χειμώνα η αυτονομία είναι λογικό να είναι η μισή, προβλέπεται. Αλλά χωρίς αυτά, θα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα.
Για άλλη μια φορά, δείχνω την προβλεπόμενη αυτονομία του id3
View attachment 236631
Από 420-400 χλμ το καλοκαίρι, στα κρύα χωρίς αντλία θερμότητας θα φτάσει τα 230 χλμ, και αν η θέρμανση δεν περιλαμβάνει τιμόνι και κάθισμα, στα 150 χλμ θα πάει, να είστε βέβαιοι.
Αντιθέτως, με αντλία θερμότητας παραμένει στα 300χλμ η αυτονομία, και με θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, τα 300 τα έχει 100%.![]()