- Μηνύματα
- 16.961
- Reaction score
- 24.155
είπε οτι έχει ΕΝΑ μόνοΣωστός.
είπε οτι έχει ΕΝΑ μόνοΣωστός.
XaxaxaΌταν έχεις ένα ηχείο με μονάδα χαμηλών 7 ιντσών και ευαισθησία λίγο πάνω από τα 80 db, αναγκάζεσαι να δώσεις ισχύ από τον ενισχυτή, ακόμα και εκεί που θεωρείς πως ακούς σε <<λογικές>> στάθμες.
Και βέβαια η ζημιά δεν έγινε με τις συνθήκες που περιγράφεις αλλά κάποια φορά που τα <<έτσουξες>>.
Κάνε έναν απλό έλεγχο στον ενισχυτή, καλού-κακού, για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου.
Θα σου έλεγα να μην σκεφτείς καν την επισκευή της μονάδας αλλά να προχωρήσεις σε αντικατάσταση της.
Μείνε ψύχραιμος όταν ακούσεις την τιμή...
Αρα όλα τα αλλάζουμε σαν σετ;Τις τυχόν διαφορές μεταξύ του νέου και του παλιού όμως δεν τις υπολόγισες
Για κοίτα και για δεύτερο recone kit , Να είναι ακριβώς τα ίδια.
Είναι σχετικά καινούργια τα ηχεια.Αρα όλα τα αλλάζουμε σαν σετ;
Κατασκευή 1/2 ετους.Αρα όλα τα αλλάζουμε σαν σετ;
Είναι σχετικά καινούργια τα ηχεια.
Δεν έχουν παίξει πολυ
Η απόσταση είναι πολύ μεγάλη για ένα 6.5άρι γούφερ. Άλλαξε το γούφερ, αλλά πλησίασε στα ηχεία σε απόσταση κάτω των 2 μέτρων. Αλλιώς θα το ξαναπάθεις.Στα 3.10μ περίπου είναι η απόσταση μου από τα ηχεια
Πιο σημαντικό από την απόσταση ακρόασης, είναι το να υπάρχει κρος στο δορυφόρο, με κλίση σωστή (24dB/oct), ώστε κροσσαρισμένο στα 80, να μην ζορίζεται καθόλου στην πρώτη οκτάβα, στην οποία απλώς κάνει διαδρομές το μεγάφωνο, χωρίς να μπορεί να παράξει ακροασιμα επίπεδα στάθμης σε αυτές τις συχνότητες.Η απόσταση είναι πολύ μεγάλη για ένα 6.5άρι γούφερ. Άλλαξε το γούφερ, αλλά πλησίασε στα ηχεία σε απόσταση κάτω των 2 μέτρων. Αλλιώς θα το ξαναπάθεις.
Δυστυχώς αυτό είναι αδύνατο στο σαλόνι μου και γενικά θεωρώ σε ένα οικιακό σαλόνι γενικά.Πιο σημαντικό από την απόσταση ακρόασης, είναι το να υπάρχει κρος στο δορυφόρο, με κλίση σωστή (24dB/oct), ώστε κροσσαρισμένο στα 80, να μην ζορίζεται καθόλου στην πρώτη οκτάβα, στην οποία απλώς κάνει διαδρομές το μεγάφωνο, χωρίς να μπορεί να παράξει ακροασιμα επίπεδα στάθμης σε αυτές τις συχνότητες.
Και βεβαίως στην 1η οκτάβα, και κυρίως στο δεύτερο μισό της, βρίσκεται η μεγαλύτερη ποσότητα ισχύος που δίνει ο ενισχυτής στο μεγάφωνο, και το ταλαιπωρεί τζάμπα κι αδίκως.
Η απόσταση ακρόασης, θα επιτρέψει σωστή στάθμη στην 3η οκτάβα (80-160) και δυστυχώς ή ευτυχώς, Φακτς οφ φακιν λαιφ, στα 2μ δεν μπορεί το εξαμισαρι, θέλει μικρότερη.
ΥΓ. Τώρα το είδα, κι εσύ έγραψες μικρότερη των 2 μέτρων. Συμφωνούμε 1000%.
Θα αλλάζατε δλδ τελικό;Υπό αυτές τις συνθήκες όμως, διαθέτεις λάθος δορυφόρους και λάθος οδηγουμενους, χωρίς να φταίνε σε τίποτα οι ίδιοι, μια χαρά δορυφόροι είναι, για να μη πω εξαιρετικοί.
Ο τελικός δεν αποτελεί τμήμα του προβλήματος.Θα αλλάζατε δλδ τελικό;
Θεωρητικά και μεγαλύτερο τελικό να έπαιρνα το αποτέλεσμα θα ήταν ελάχιστα καλύτερα στην ίδια απόσταση.
Έτσι δεν είναι;
Δυστυχώς ο προ που έχω έχει cross 12 db/oct.Ο τελικός δεν αποτελεί τμήμα του προβλήματος.
Η αλλαγή τελικού με ισχυρότερο, δεν θα βοηθήσει καθόλου και σε τίποτα.
Δεν κατάλαβες προφανώς το πρόβλημα ποιο είναι.
Η οδήγηση του δορυφόρου με φουλ φάσμα, σε αυτήν την απόσταση ακρόασης, αποτελεί διπλό πρόβλημα.
Το 1ο στάδιο επίλυσης του προβλήματος, είναι εφαρμογή κρος στους 80 κυκλους, 24db/Oct.
Το 2ο στάδιο επίλυσης του προβλήματος, είναι ζεύγος σαμπ, σωστά ενσωματωμένων, με κρος στο ίδιο σημείο. Δηλαδή, χρειάζεται Dirac.
Το 3ο στάδιο επίλυσης του προβλήματος, είναι μείωση της απόστασης ακρόασης, ή ανύψωση του σημείου κρος μεταξύ σαμπ και δορυφόρων, στους 120 κύκλους. Με κατάλληλα σαμπ και σωστά τοποθετημένα, γίνεται, ώστε να μετατρέψεις τρόπον τινά ένα ηχείο 2 δρόμων σε ηχείο 3 δρόμων. Τα σαμπ θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν ως βάσεις για τους δορυφόρους. Με κρος στους 120, μια χαρά θα παίξουν οι εν λόγω δορυφόροι στην απόσταση ακρόασης που έχεις.
Θα χρειαστεί να πάρεις σοβαρά σαμπ, χαμηλών παραμορφωσεων στην 3η οκτάβα. Με κρος στους 120, τα σαμπ θα βγάζουν περιεχόμενο μέχρι τους 240, άρα θα χρειαστεί να έχουν νορμάλ απόκριση μέχρι τους 300 κύκλους.
Αντιστοίχως, με κρος στους 120, οι δορυφόροι θα βγάζουν χρήσιμη απόκριση μέχρι τους 60 κύκλους.
Έτσι δουλεύει το κρος.
Και 12 db/oct καλά είναι... απ' το ολότελα που τα έχεις τώρα;;; (full range)Δυστυχώς ο προ που έχω έχει cross 12 db/oct.
Είναι ο Parasound p5.
Η χειρότερη ενσωμάτωση sub είναι πάντοτε προτιμώτερη από την ανυπαρξία του, ειδικά όταν τα ηχεία είναι αναιμικά στα μπάσα όπως εν προκειμένω. Δεν ξέρω αν κάποιος επιτήδειος ή ημιμαθής σε έχει επηρεάσει, μη τυχόν και "χαλάσεις τις χροιές" και "καταστρέψεις τη φάση", κι αφήνεις το sub και τις δυνατότητες του προενισχυτή σου αναξιοποίητες. Σύνδεσε το sub απόψε κιόλας. Ας είναι όπου θέλει. Σε λάθος θέση. Ένα μόνο.Τώρα όσον αφορά το cross δυστυχώς με ένα sub δε γίνεται δουλεια γι’αυτο και...