Καλώδια και θύματα

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.899
Reaction score
28.063
Πρόσεξε ! όχι όποιο κι όποιο βλώδιο . VALHALLA
Εχει διαφορά . Τα άλλα είναι απλά ΒΛΏΔΙΑ . Τα valhalla αλλιώς
 

Μηνύματα
5.374
Reaction score
6.503
Πάντα οι διαφωνίες ήταν στο ποσοστό.
Ποιος το ορίζει αυτό ;;
Πώς προσδοριζεται;
 

Μηνύματα
9.845
Reaction score
2.002
- Κανείς δεν αρνείται ότι με € 10k παραπάνω παίρνει καλύτερα ηχεία, επειδή δεν μπορεί/θέλει να τα δώσει.
- Κανείς δεν αρνείται ότι με € 10k παραπάνω φροντίζει και ηχητικά το χώρο του, επειδή δεν μπορεί/θέλει να τα δώσει.
- Κανείς δεν αρνείται οτι με € 10k παραπάνω παίρνει ένα μηχανολογικά καλύτερο πικάπ, επειδή δεν μπορεί/θέλει να τα δώσει.
- Κανείς δεν αρνείται ότι με € 10κ παραπάνω παίρνει καλύτερο βιντεοπροβολέα, επειδή δεν μπορεί/θέλει να τα δώσει.
- Κανείς δεν αρνείται ότι δεν με € 10k παραπάνω παίρνει καλύτερο αυτοκίνητο, επειδή δεν μπορεί/θέλει να τα δώσει.

Γιατί στην ευχή λοιπόν να αρνείται κάποιος (οι περισσότεροι) την βελτίωση που προέρχεται ειδικά από τα καλώδια;
Ο λόγος είναι ένας, απλός και προφανέστατος: δεν υπάρχει τέτοια βελτίωση. Το γνωρίζει κάθε νηφάλιος, συστηματικός ακροατής, το υπογραμμίζει η επιστήμη.

Η πλάνη επικράτησε καθαρά για εμπορικούς, κερδοσκοπικούς σκοπούς, όπως πολλές άλλες.
Και όμως κάποιες φορές οι διάφορες από καλώδια μπορεί να είναι μεγαλύτερες από να αλλάξεις DAC η ενισχυτή.
 


Μηνύματα
7.486
Reaction score
12.264
Παιδιά εσεις που ξέρετε πολλά, διάβασα σε ενα ριβιου ότι ο ριβιούερ πήγε σε ΩΡΛ και αφαίρεσε το wax που είχε χρόνια στα αυτιά του. Μόλις το αφαίρεσε, λέει άκουγε τρομερά μόνο υψηλές συχνότητες και δεν άκουγε χαμηλές ή μεσαίες σε βαθμό που τον ενοχλούσε πάρα πολύ. Μετα απο λίγο καιρό το αυτί προσαρμόστηκε και άκουγε ξανά κανονικά. Συμπέρανε ότι παρόλο που είχε wax το αυτί (εγκέφαλος ?) είχε προσαρμοστεί και ενισχυε τις υψηλές συχνότητες και για αυτό πέρασε αυτό το στάδιο μέχρι να ξαναπροσαρμοσθεί. Ισχύει αυτό που λέει ? (γιατί εαν όντως οι παρατηρήσεις του είναι σωστές και δεν οφείλονται αλλού , δεν μου φάινεται παράλογο. Να ξαναγύρισε το wax στο λίγων ημερών στάδιο προσαρμογής του, αποκλείεται χα χα).
Και έτσι κάποιος μπορεί να αντιληφθεί τη χρησιμότητα της target curve. Σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες, την έννοια της περιέγραψες.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.706
Reaction score
58.402
Της μακαριότητας το κυγκλίδωμα σε κάποιες σελίδες…😁😁
Και τα μυαλά...στη μακαριότητα. :wink:

Και όμως κάποιες φορές οι διάφορες από καλώδια μπορεί να είναι μεγαλύτερες από να αλλάξεις DAC η ενισχυτή.
Για πες μας όμως και το άλλο...Είναι δυνατόν οι όποιες διαφοροποιήσεις κατά τις εναλλαγές καλωδίων να ήταν μεγαλύτερες ή τουλάχιστον εφάμιλλες διαφοροποιήσεων στην ακροαματική απόδοση από αλλαγή δωματίου,χωροταξίας ή ακουστικής φροντίδας ;
 

Μηνύματα
9.845
Reaction score
2.002
Και τα μυαλά...στη μακαριότητα. :wink:


Για πες μας όμως και το άλλο...Είναι δυνατόν οι όποιες διαφοροποιήσεις κατά τις εναλλαγές καλωδίων να ήταν μεγαλύτερες ή τουλάχιστον εφάμιλλες διαφοροποιήσεων στην ακροαματική απόδοση από αλλαγή δωματίου,χωροταξίας ή ακουστικής φροντίδας ;
Φυσικά και όχι. Η επιμέλεια του χώρου είναι το Νο. 1. Για μένα η ισοσταθμιση είναι απαραίτητη στο 99% των συστημάτων.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.067
Reaction score
85.481
αλλαγή δωματίου,χωροταξίας ή ακουστικής φροντίδας ;
Η παντόφλα είναι σκληρή
Και το έξοδο των καλωδίων κρύβεται πίσω από το ρακ.
Επειδή η παντόφλα είναι σκληρή.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Φυσικά και όχι. Η επιμέλεια του χώρου είναι το Νο. 1. Για μένα η ισοσταθμιση είναι απαραίτητη στο 99% των συστημάτων.
συμφωνούμε στο μέγιστο , αλλά ας λάβουμε υπόψη ότι σε «έτοιμα» σπίτια είναι σχεδόν αδύνατο να «στήσεις» εκ των υστέρων ένα χώρο φτιαγμένο, με πρότυπα παθητικής ισοστάθμισης. (παντοφλα και υψηλή ανεφικτοτητα).
Βέβαια υπάρχει η ενεργή λύση , η οποία είναι εφικτή σε κάθε χώρο και τότε απομακρύνονται οι όποιες δικαιολογίες σε ότι αφορά στο ,«πέφτει παντόφλα για παρέμβαση στο χώρο».
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.706
Reaction score
58.402
Φυσικά και όχι. Η επιμέλεια του χώρου είναι το Νο. 1. Για μένα η ισοσταθμιση είναι απαραίτητη στο 99% των συστημάτων.
Έξοχα...Διαπιστώνεται επομένως ότι υπάρχει κοινός τόπος συνεννόησης χωρίς να τα ΄΄στέλναμε΄΄ όλα στο...διάλογο. :sneaky:
Εφόσον λοιπόν η ισοστάθμιση προς καμπύλη-στόχο λ.χ. θα κρινόταν απαραίτητη στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων,υπάρχει τρόπος με τον οποίο να μην παρενέβαινε εκείνη σε κάποιο βαθμό στη δράση των όποιων διαφοροποιήσεων θα προέκυπταν από εναλλαγές καλωδίων;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.067
Reaction score
85.481
Κάποιοι αδυνατούν να αποδεχτούν οτι μπορεις να πάρεις 5% διαφορά πληρώνοντας 10k EUR. Δυστυχως αυτό το hobby δεν είναι για ολους, ουτε για μένα, όποτε κάποιοι είστε/ είμαστε εκτός θέματος. Φιλικά ε, δατς λαιφ, μουβ ον 😋
Κάποιοι αδυνατούν να αποδεχτούν οτι μπορεις να πάρεις 500% διαφορά πληρώνοντας 200k EUR για μεγαλύτερο σπίτι και dedicated χώρο με immersive πολυκάναλο. Δυστυχως αυτό το hobby δεν είναι για ολους, όποτε κάποιοι είστε εκτός θέματος. Φιλικά ε, δατς λαιφ, μουβ ον 😋
 

D

Deleted member 50795

Guest
Κάποιοι ……..
Δυστυχως αυτό το hobby δεν είναι για ολους, όποτε κάποιοι είστε εκτός θέματος. Φιλικά ε, δατς λαιφ, μουβ ον 😋
προφανώς αναφέρεσαι στο δικό σου «hobby», καθώς εξ´ορισμού (δικού σου) διαφοροποιείσαι από το hobby των άλλων ( δε θέλω να προχωρήσω άλλο , γιατί σηκώνει ΠΟΛΥ παρεξήγηση αυτό που έγραψες)..φιλικά ε,.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
16.609
Reaction score
19.556
@Bhutia

να συμπληρώσω κάποιες σκέψεις :
για την κβαντοποίηση που ανέφερες σε κάποιο πόστ σου εδω αλλά και αλλού, και σχετίζεται στο όλο αυτό "θέμα" περί αναλογικού vs ψηφιακού σήματος όχι μόνο στο audio αλλά σε όλη την επιστήμη, και το οποίο στην ουσία επίσημα είναι ακόμη incoclusive, εγω πόσταρα και μια εργασία εαν είδες που καταδεικνύει ότι μπορούμε να την δεχθούμε σαν φαινόμενο αρκεί το τελικό αποτέλεσμα να είναι finite. Απλώς δεν δίνω "εξηγήσεις" γιατί συνήθως οδηγούν σε "παρεξηγήσεις". ;) Όποιος όμως ξέρει πραγματικά, κάτι καταλαβαίνει.

Για το noise floor των πικάπ και ενισχυτών που πόσταρα (Earl Geddes κλπ) είναι (όπως όλα) κάποιες προσπάθειες να εξηγηθούν ή ερμηνεευθούν κάποια υποκειμενικές παρατηρήσεις και να αναπτυχθούν κάποιοι ενδεχόμενοι συσχετισμοί (πάνω -και- σε αυτές συν τις άλλες). Δεν είναι κακό. Και αυτό όμως, όπως και πολλά άλλα στο audio απο ότι έχω καταλάβει, ενω επιστημονικά μεν ορθά και παρατηρούμενα, δεν σημαίνει ότι αυτός ο συσχετισμός μπορεί να είναι σωστός ή/και κυριότερο να έχει την ουσία και βαρύτητα την οποία του προσδίδουμε ως αντίκτυπο στην ηχητική ποιότητα. Μπορεί να οφείλεται σε άλλους λόγους ακόμη μη εξερευνημένους στο βάθος που τους αρμόζει. Το χάος στο audio προκύπτει όχι απο την επιστήμη per se με την κλασική της έννοια της έρευνας, αλλά απο την ανικανότητα της να γίνουν αυτοί οι συσχετισμοί και να κριθεί η βαρύτητά τους. Εκεί όπως καταλαβαίνεις έχει πολυ χώρο για "εξαπάτηση" που ομως δεν είναι εξαπάτηση στην ουσία και πραγματικά καθώς ο καθένας σου λέει , δεν τον γνωρίζω απόλυτα τον συσχετισμό ή μαλλον τον γνωρίζουν πλέον όσο προχωρούν οι έρευνες αλλά δεν γνωρίζουν καλά την βαρύτητα αυτού. Οπότε έχουν "δικιο" στην ουσία, δεν μπορείς να τους καταλογίσεις πρόθεση καθώς δεν γνωρίζουν απόλυτα. Οπότε καταλήγει στον υποκειμενισμό που είναι δική σου απόφαση (και οικονομικά δική σου ευθύνη) να επενδύσεις για την Α ή Β ή Γ βελτίωση (ή σε όλες μαζί) που θα επιφέρει κάτι. Και αυτό αναπόφευκτό και μεγάλος επιστημονικός περιορισμός (πάλι με την κλασική έννοια της επιιστήμης) καθώς το βίωμα και η ακρόαση είναι, όπως καθε λειτουργία του ανθρώπου υποκειμενική (άσε που και σε υψηλό επίπεδο το 1 % μπορεί να είναι και 100 % για κάποιον που θεωρεί ότι κυνηγάει και θέλει το τέλειο). Το να εξηγγούμε κάτι επιστημονικά δεν σημαίνει ότι "ξεφορτωνόμαστε" έτσι εύκολα την υποκειμενικότητά μας. Υπαρχουν και ουκ ολίγες εργασίες στην νευροψυχολογία και τάσεις, που δείχνουν ότι δεν σχετίζεται η συνειδητοποίηση και γνώση της πληροφορίας με την άρση της υποκειμενικότητας στον άνθρωπο λες και τα δύο είναι σε κάποιο διαφορετικό realm και ανεξάρτητες διεργασίες στον εγκέφαλο ή "θέλει" και κάτι "άλλο" για να γίνει το βήμα αυτό. Και ανάλογη εργασία έχω ποστάρει. Θεωρούμε ότι γίνεται μέσα απο την εξέλιξη του ανθρώπου και την εξέλιξη της γνώσης και της τεχνολογίας και όντως ισχύει , αφου βέβαια πάλι γίνει ενας είδος βιώματος η πληροφορία, που συνήθως δεν γίνεται σε επίπεδο κοινωνικό και παίρνει πολυ χρόνο, αλλά και πάλι δεν είμαστε σίγουροι εαν και πως γίνεται και όπως είπα φαίνεται απο τις εργασίες, ότι χρειάζεται και κάτι επιπρόσθετο για να γίνει το βήμα. Και όλα αυτά αφήνω απέξω και την εξειδίκευση στην επιστήμη που είναι απαραίτητη και επιβεβλημένη σε υψηλό επίπεδο επιστήμης.

Οπότε η όλη ιστορία , τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα, της κόντρας μεταξύ αντικειμενικότητας και υποκειμενικότητας στο audio είναι ανοήτη, δεν προσφέρει, οδηγεί σε απόσταση απο τον σκοπό που έπρεπε να είναι (και είναι, το ξέρουν αυτό όλοι οι καλοί κατασκευαστές και επιστήμονες) ο συγκερασμός των δυο. Απο εκεί βγαίνουν και τα καλύτερα αποτελέσματα κατά τη γν'ωμη μου. Τώρα διαφοροι που υποστηρίζουν το αντίθετο , είτε απο το ένα στρατόπεδο είτε απο το άλλο, και αυτοί που τους παραπλανούν ότι έτσι λειτουργεί η ¨δουλειά" το κάνουν όλοι απο συμφέρον. Ο καθένας "πουλάει" αυτο που ξέρει ή θεωρεί ότι ξέρει καλύτερα και στο οποίο έχει κάτι να δειξει σαν αποτέλεσμα. ;) Ο χομπίστας πνίγεται μέσα σε όλο αυτόν το διαχωρισμό. Αυτό το φαινόμενο πλέον κάνει την εμφάνιση του και σε όλες τις δραστηριότητες του ανθρώπου. Μην σου πω και σε αυτές που δεν εξαρτούνται απο την υποκειμενικότητα που στο κάτω κάτω υπάρχει όντως στον άνθρωπο μέσω ακοής, μουσικής κλπ ,άλλο ¨αιθέριο" πράγμα πάλι τουτο ή μάλλον ο αντίκτυπος του. Κάτι σαν τους αριθμούς ή τις ιδέες που δεν μπορούμε (προσπαθούν πολλοι τώρα νευροφιλόσοφοι αλλά .... ας μην εκφράσω γνώμη για το νηπιακό στάδιο της έρευνας) να τις εντάξουμε όυτε στο πραγματικό, ούτε στο φανταστικό και είναι κάπου στην μέση. Και ίσως για αυτό είναι και το κελιδί η έρευνα τους, Το ίδιο και η "συνείδηση". Μπορεί μια φυσική υλιστική διαδικασία να υπάρχει (και υπάρχει) αλλά να οδηγεί μεν σε πράγματα πέραν αυτής. Και εκεί οι συσχετισμοί είναι ελλιπείς και επιπρόσθετα υπάρχει το λεγόμενο agency. Όλα όπως βλέπεις σχετιζονται. Την φιλοσοφία που μου είπες μην την απορρίπτεις. Σε κανει καλύτερο άνθρωπο αρα και καλύτερο ακροατή. Καλύτερος ακροατής σημαίνει και μεγαλύτερη ελπίδα να κατανοησει τουλάχιστον εγκεφαλικά την καλύτερη αισθητική και να κρίνει ποιά είναι η βαρύτητα των πραγμάτων που έλεγα παραπάνω, όταν ακούει κάτι. Επίσης δεν σημαίνει ότι είναι ο μόνος δρόμος. Εχω γνωρίσει ανθρώπους που το έχουν και σαν χάρισμα σε πολυ μεγαλύτερο βαθμό και ευκολία, απο κάποιον που το παλεύει εγκεφαλικά. ¨Εχει μια υπικειμενική "δημοκρατία" και "ελευθερία" η υποκειμενικότητα με την έννοια ότι έχεις πολλές επιλογές. Έχει σχεση και με το free will που γίνεται λόγος σε άλλα νήματα (και είναι και της μόδας). Όσο οι πιθανότητες συμφωνα με την κβαντική θεωρία είναι άπειρες και αρα οι επιλογές σου είναι άπειρες τόσο πιο αναγκαία και μεγαλύτερη η εξάσκησή της. Όσο θα μειωνονταν οι επιλογές εξερευνώντας τες όλες (τα λάθη μας δηλαδή είναι αυτά και η ευκαιρία που μας δίνεται να τα αποκλείσουμε ενα ενα) και θα καταλήγαμε σε μία (αυτή θα ήταν η "αλήθεια" ) το free will εξαφανίζεται, μειώνεται στο μηδέν. Μειούμενο στο μηδέν δεν σημαίνει ανελευθερία. σημαίνει ελευθερία απο τις άλλες επιλογές που ήταν όμως όλες λάθος και τις αποκλείσαμε;). Αυτό σημαίνει στην ουσία ελευθερία και ότι καταφέραμε να την κατακτήσουμε. .

Επίσης φιλοσοφία δεν είναι όπως νομιζει ο κόσμος μπλα μλα και βλακείες, επειδή δεν ξέρει η δεν έχει διαβάσει. Είναι η πλέον λογική προσσέγγιση των πραγμάτων και η κορυφάια. Και η μουσική , στον τομέα έρευνας της μουσικής φιλοσοφίας ανήκει. Όλη η επιστήμη επίσης. Για αυτό λέμε φιλοσοφία της επιστήμης. Ποιός θέτει νομίζεις τους κανόνες της λογικής προσέγγισης, παραδόξου, μεθοδολογία στην έρευνα και όλα τα άλλα σε όλες τις επιστήμες ? Ο κάθε πικραμένος ερευνητης που δεν ξέρει και απλώς ακολουθεί κάνοντας και λάθη ? Ναι ξέρει κάποια πράγματα παραπάνω, αλλά στην ουσία την φιλοσοφία της επιστήμης, ακολουθεί και αυτή χάραξε αυτά που ακολουθεί. (το ξέρει , δεν το ξέρει αυτά ακολουθεί. Και μεγάλοι επιστημονες δεν τα ξέρουν ή κάνουν ότι δεν τα ξέρουν).

Να χώαω κάπου και το θέμα του ψηφιακού, μιας και σε ψόφησα στην φιλοσοφία χα χα. Το ψηφιακό και η κβα ντοποίηση του σήματος δεν είναι το πρόβλημα. Η εξάρτηση του όμως μετα και πρίν απο τα αναπόφευκτα αναλογικά κυκλώματα δείχνει να δημιουργεί σοβαρά "προβλήματα" στην πράξη (όχι στην θεωρία του "κορυφαίου" χα χα) όπως μπορείς να δεις και απο την εργασία με τους πυκνωτές αλλά υπάρχουν και άλλα προβλήματα στις σχεδιαστικές επιλογές. Δείχνει να υπάρχει μια έλλειψη ικανούς "συνεργασίας" που δεν έχει ξεπεραστεί ακόμη. Το αναλογικό και ψηφιακό (είτε πικάπ , είτε dac), έχουν (ακόμη) και τα δύο κάποια προτερήματα και κάποια ελαττώματα. Ερευνώντας και τα δύο κάνει καλό και στα δύο που μπορεί να επωφεληθούν απο αυτήν την έρευνα. Η δική μου προσωπική γνώμη για το.noise floor (άσχετα εαν τα παρέθεσα) , εαν και δεν το αποκλείω και πως θα μπορούσα άλλωστε αλλά και οποιοσδήποτε άλλος, είναι ότι δεν οφείλονται κατά ανάγκη εκει κάποια προτερήματα που παρουσιάζει το πικάπ και το καθαρα αναλογικό γενικότερα. Υπάρχουν (και) άλλοι παράγοντες. Επίσης ποσταρα και βίντεο και γνώμες επιφανών ανθρωπων που το γενικό κονσενσους είναι ότι ο συχετισμός μετρήσεων και εμπειρίας ακρόασης δεν είναι καθόλου ικανοποιητικός. Δεν θα είναι η πρώτη φορά που κάτι μπορεί όντως να είναι ανώτερο απο τεχνικής και επιστημονικής άποψης και όμως να μην έχει την ανάλογη βαρύτητα. Τα άλλα έγω εαν το σκεφτω "αγνά" επιστημονικά (όχι τεχνικά) καθαρά το θέμα, τα ακούω βερεσέ (jitter xa xa), δεν αφήνω να επηρρεάσουν την κρίση και στάση μου και έχουν σχέση με οικονομικές επιλογές, δυνατότητες, προτίμηση βαρύτητας- θετικού αντικτύπου , σχετιζόμενα πάλι με το budget, και πολλών άλλων παραγόντων . Όλα λογικά και νορμάλ και εγω προσπαθώ να τα εφαρμόσω μέσα στις δυνατότητες μου και περιορισμούς μου, αλλά δεν είναι επιστημονικά, όπως και να έχει. Είναι άλλα θέματα. Ενας με απεριοριστο ή πολυ υψηλό budget, διάθεση , χρόνο, καλό χώρο κλπ σε υψηλό επίπεδο δεν τον περιορίζουν τετοια θέματα εκτός εαν μόνος του θέσει τους περιορισμούς για Χ Υ λόγους (ακόμη και ιδεολογικούς). Αλλά τους θέτει μόνος του, δεν έχει ανάγκη να τους θέσει. Οπότε πάλι δεν είναι ίδια "περίπτωση" με εμάς τους οικονομικά περιορισμένους.
Και έτσι κάποιος μπορεί να αντιληφθεί τη χρησιμότητα της target curve. Σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες, την έννοια της περιέγραψες.
Δεν το κατάλαβα, ούτε αυτό που λέει αυτός , ούτε αυτό που μου λές εσυ. Εαν θες να πεις κανα δυο λόγια παραπάνω ? και δεν σου κάνει κόπο και χρόνο, θα ήμουν υπόχρεος που λένε.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.067
Reaction score
85.481
προφανώς αναφέρεσαι στο δικό σου «hobby», καθώς εξ´ορισμού (δικού σου) διαφοροποιείσαι από το hobby των άλλων ( δε θέλω να προχωρήσω άλλο , γιατί σηκώνει ΠΟΛΥ παρεξήγηση αυτό που έγραψες)..φιλικά ε,.
Αυτό που έγραψα είναι απάντηση σε άλλο ποστ, το οποίο σηκώνει πολύ παρεξήγηση. Φιλικά.
 

Μηνύματα
13.681
Reaction score
11.255
Και όμως κάποιες φορές οι διάφορες από καλώδια μπορεί να είναι μεγαλύτερες από να αλλάξεις DAC η ενισχυτή.
Αν είναι καλώδια ηχείων με σαβούρα* ενισχυτή, μάλλον.

*που επιρρεάζεται εννοώ, όπως πχ κάποιοι λαμπάτοι.
 

Μηνύματα
9.845
Reaction score
2.002
Έξοχα...Διαπιστώνεται επομένως ότι υπάρχει κοινός τόπος συνεννόησης χωρίς να τα ΄΄στέλναμε΄΄ όλα στο...διάλογο. :sneaky:
Εφόσον λοιπόν η ισοστάθμιση προς καμπύλη-στόχο λ.χ. θα κρινόταν απαραίτητη στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων,υπάρχει τρόπος με τον οποίο να μην παρενέβαινε εκείνη σε κάποιο βαθμό στη δράση των όποιων διαφοροποιήσεων θα προέκυπταν από εναλλαγές καλωδίων;
Η ισοσταθμιση παρεμβαίνει και διορθώνει προβλήματα του χώρου, »φέρνει» τις καμπύλες κλπ κλπ.

Αλλά δεν θα ήταν καλύτερα να ξεκινούσες εξ αρχής από ενα «ίσιο» αποτέλεσμα και όχι από ένα καλώδιο συχνοτικα στο γάμο του καραγκιοζη;

Επίσης η «πληροφορία» που παίρνεις από καλώδια όπως ας πούμε τα Argento Flow Master Reference πως θα τη πάρεις από την ισοσταθμιση;

Για μένα και τα δυο είναι απαραίτητα. Πρώτα η ισοσταθμιση χώρου αλλά ταυτόχρονα καλά καλώδια.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Πρώτα η ισοσταθμιση χώρου αλλά ταυτόχρονα καλά καλώδια.
όσο καλύτερα ισοσταθμισμένο χώρο έχεις , τόσο πιο εύκολα και με ακρίβεια αντιλαμβάνεσαι τις διαφορές των καλωδίων .:geek: (όποιες είναι και ανεξαρτήτου τιμής).
 


Μηνύματα
2.521
Reaction score
1.815
Κάποιοι αδυνατούν να αποδεχτούν οτι μπορεις να πάρεις 500% διαφορά πληρώνοντας 200k EUR για μεγαλύτερο σπίτι και dedicated χώρο με immersive πολυκάναλο. Δυστυχως αυτό το hobby δεν είναι για ολους, όποτε κάποιοι είστε εκτός θέματος. Φιλικά ε, δατς λαιφ, μουβ ον 😋
Καλά εννοείται ότι σε τέτοια επίπεδα τιμών προφανώς και μπορείς να φτιάξεις κάτι...απο άλλο πλανήτη.
Ποιος διαφωνεί μ'αυτό?
Ξεκινώντας με τεράστιο budget κάνεις ότι θες. Βρίσκεις τους ανθρώπους και στο φτιάχνουν.
Η πλειοψηφία των μελών σε αυτό και σε άλλα ιντερνετικά στέκια όμως δεν αφορά αυτούς τους ανθρώπους αλλά πιο...γήινες καταστάσεις,πολύ όμορφες οι γνώσεις και χρήσιμες, όλοι παίρνουμε πράγματα από αυτά που αναφέρονται.
Είναι σαν να λέμε το πόσο καλά στρίβει μια buggati ή μια ferrari, ωραία και υπέροχα αλλά εμείς ψάχνουμε fiat panda.
Δε ξέρω ποιος είναι περισσότερο εκτός θέματος τελικά...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.706
Reaction score
58.402
συμφωνούμε στο μέγιστο , αλλά ας λάβουμε υπόψη ότι σε «έτοιμα» σπίτια είναι σχεδόν αδύνατο να «στήσεις» εκ των υστέρων ένα χώρο φτιαγμένο, με πρότυπα παθητικής ισοστάθμισης. (παντοφλα και υψηλή ανεφικτοτητα).
Βέβαια υπάρχει η ενεργή λύση , η οποία είναι εφικτή σε κάθε χώρο και τότε απομακρύνονται οι όποιες δικαιολογίες σε ότι αφορά στο ,«πέφτει παντόφλα για παρέμβαση στο χώρο».
Μια διαδικασία παθητικής ακουστικής φροντίδας στο χώρο ακρόασης είναι ανεξάρτητη προς την ενεργή ισοστάθμιση στο σήμα με την εμπλοκή παραμετρικών φίλτρων.Η δεύτερη δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δράση της πρώτης παρά μόνο να τη συμπληρώσει.Επίσης η ενεργή ισοτάθμιση θεωρείται βέλτιστα εφηρμοσμένη όποτε δεν αναγκαζόμαστε να παρέμβουμε στο σήμα πάνω από τη ζώνη Schroeder.
Η ισοσταθμιση παρεμβαίνει και διορθώνει προβλήματα του χώρου, »φέρνει» τις καμπύλες κλπ κλπ.
Αλλά δεν θα ήταν καλύτερα να ξεκινούσες εξ αρχής από ενα «ίσιο» αποτέλεσμα και όχι από ένα καλώδιο συχνοτικα στο γάμο του καραγκιοζη;
Επίσης η «πληροφορία» που παίρνεις από καλώδια όπως ας πούμε τα Argento Flow Master Reference πως θα τη πάρεις από την ισοσταθμιση;

Για μένα και τα δυο είναι απαραίτητα. Πρώτα η ισοσταθμιση χώρου αλλά ταυτόχρονα καλά καλώδια.
Επανερχόμαστε εδώ σε μια απορία που είχε τεθεί από τα προηγούμενα...Στις περιπτώσεις όπου κατά τη διαδικασία παραγωγής δεν είχαν χρησιμοποιηθεί καλώδια εμβέλειας Argento Flow αλλά κάποια πιο ΄΄προσγειωμένα΄΄,πώς θα ήταν ο χρήστης σε θέση να ξέρει ότι το όποια αντιληπτά βελτιωτικά φαινόμενα από τη χρήση των πρώτων σε δεδομένο setup δεν θα ήταν πρόσθετα αντί ενσωματωμένα στο αρχικά αποθηκευμένο σήμα;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.047
Μηνύματα
2.960.513
Members
38.286
Νεότερο μέλος
JohnnyDD
Top