Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Για κοιτάτε όμως αυτό, Αν είναι να περνάω τέτοιο άγχος........




Φυσικά διχως να πατήσουν πάνω από 110
 
Last edited:

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.405
Για να μην έχεις άγχος επομένως, προτιμάς να καις 15 λίτρα στα 100 χλμ, μόλις σου τελειώσει η μπαταρία στα πρώτα 100 χλμ., για να κινείς το θηρίο των 2,7 τόνων.
 

Μηνύματα
16.576
Reaction score
23.517
ολα σε σειρά? δύσκολο μου φαίνεται.
η τυπική τάση λειτουργίας είναι τα 400V ή τα 800V για κάποια λίγα πιο εξελιγμένα που υποστηρίζουν και μεγάλες ταχύτητες φόρτισης.
άρα πολλά στοιχεία είναι σε σειρά με τυπική τάση στοιχείου τα 3.2V.
δηλαδή έχεις συσκευασίες με στοιχεία σε παράλληλη σύνδεση για ρεύματα , εκεί η κατάσταση μετριέται ανα στοιχείο αλλά δεν είναι απαραίτητα και ανα στοιχείο ελέγξιμη η φόρτιση/αποφόρτιση. τα 50AH που αναφέρει αντιστοιχούν σε πχ 20τμχ τον 2500mAH που είναι μια συνήθης πραγματική χωρητικότητα για ένα τέτοιο στοιχείο, με ένα κόστος περίπου 10 ευρώ σε τιμές λιανικής (άρα λογικό ακούγεται για 150ευρώ η "συσκευασία") με μια τυπική ροή των 3-5Α ανα στοιχείο άρα πες 60-100Α ανα πακέτο.

τα πακέτα αυτά πάνε σε σειρά με εξωτερικούς ακροδέκτες πλέον οπότε τα 93 αυτά πακέτα μας κάνουν μια μπαταρία με ονομαστική τάση 297V , μέγιστη τα 372V (με 4V ανά στοιχείο λιθίου - ότι ισχύει χρόνια τώρα στις μπαταρίες λιθίου) , χωρητικότητα 15KWh έτσι όπως τα αναφέρει το παλικάρι (δεν το ψάχνω περισσότερο) και μέγιστη ισχύ κοντά στα 37KW - ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ οι προδιαγραφές στο ρεύμα εκφόρτισης που αναφέρω γιατί δεν αποκλείεται να έχει επιλεγεί και στοιχείο που μπορεί να βγάλει 10Α οπότε μιλάμε για τα διπλά. (δεν ψάχνω να βρω προδιαγραφές του σμαρτ τώρα αν είναι πιο δυνατό ή όχι, χέστηκα, έτσι δουλεύει το πράμμα)
επειδή λοιπόν είναι σε σειρά ένα πολύ προβληματικό κουτάκι δημιουργεί δυσανάλογα μεγαλύτερο πρόβλημα από αυτό που περιμένουμε, αλλά με τη σειρά του επισκευάζεται με ένα δυσανάλογα χαμηλότερο κόστος συγκρινόμενο από τη ζημιά που πάθαμε.
σο σιμπλ...
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Για να μην έχεις άγχος επομένως, προτιμάς να καις 15 λίτρα στα 100 χλμ, μόλις σου τελειώσει η μπαταρία στα πρώτα 100 χλμ., για να κινείς το θηρίο των 2,7 τόνων.
Ποιός κάνει μεγάλα ταξίδια με τέτοια ακριβά αυτοκίνητα στην Ελλάδα;

Στο συχνό πήγαινε - έλα στην Πάτρα πέρυσι έβλεπα συνεχώς νταλίκες, ΚΤΕΛ, νταλίκες, αγροτικά και yaris και aygo φοιτητών.

A, είδα και ένα id3 που πήγαινε με 110 :fuckyou:

Ακριβά αυτοκίνητα βλέπω καθημερινά στριμωγμένα σε κεντρικούς άξονες και σε ακριβές γειτονιές της Αττικής. Υποθέτω και στα νυχτερινά κέντρα που δεν πάω για να προστατέψω τα αυτιά μου για να δοκιμάζω φθηνά μόνιτορς ;-)

Διαβάζω που γράφετε εδώ για εμβέλεια BEVs και PHEVs και σκέφτομαι wtf? Για μόστρα είναι τα ΙΧ στο Ελλάδα και για τις πόλεις.
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
8.622
Reaction score
8.642
άρα πολλά στοιχεία είναι σε σειρά με τυπική τάση στοιχείου τα 3.2V (με 4V ανά στοιχείο λιθίου - ότι ισχύει χρόνια τώρα στις μπαταρίες λιθίου)
Η τάση κάθε στοιχείου εξαρτάται αποκλειστικά από τη χημεία. Γι' αυτό οι τάσεις είναι τόσο συγκεκριμένες (1,3 η NiCd, 1,5 οι ZnC, 3,2 οι Li, κ.ο.κ.)
 

Μηνύματα
16.576
Reaction score
23.517
για λιθίου δεν μιλάμε ;
αυτή είναι η ονομαστική , μέγιστη φόρτιση 4 ελάχιστη 2.8 (κάπου εκεί)
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Για να μην έχεις άγχος επομένως, προτιμάς να καις 15 λίτρα στα 100 χλμ, μόλις σου τελειώσει η μπαταρία στα πρώτα 100 χλμ., για να κινείς το θηρίο των 2,7 τόνων.
Οσο κουφο και αν ακουγεται, παει με 9η και 120kl κάτω απο 2000 στροφες, σε eco δεν καιει πανω απο 11. Σε sport παει 15 γιατι κραταει παντα ψηλα στροφες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.892
Reaction score
137.029
Προς ενημέρωση όλων. Αυτό το αμάξι έχει 93 στοιχεία 50ah σε σειρά. Ύστερα από έλεγχο βρέθηκε ότι έχει χαλάσει μόνο ένα στοιχείο από τα 93 που αυτό ρίχνει την συνολική χωρητικότητα στο επίπεδο του. Αν πέσει και άλλο θα σταλεί για αντικατάσταση με κόστος 150€ Τα υπόλοιπα στοιχεία έχουν χωρητικότητα πάνω από το 90%
Μ'αυτα και μ'αυτα, καταρρέει η κινδυνολογία ότι σε περίπτωση βλάβης μπαταρίας χρειάζεται αλλαγή ολόκληρης και πολλά λεφτά και κανένας δε μπορεί να το κάνει και δεξερωγωτι κουραφέξαλα όλε.🤣😜😂

Ο κάτοχος του εν λόγω Σμαρτ, έχει εξοικονομήσει ένα σκασμό λεφτά ως τώρα, δεν έχει τα γνωστά σέρβις των ice Σμαρτ, ως γνωστόν πολλά Σμαρτ χρειάζονται και αλλαγή κινητήρα αρκετά νωρίς, κλπ κλπ κλπ.

Τώρα με 150€, αν θέλει, επισκευάζει την μπαταρία.

Αυτάαααααα....😎


Άλλα νέα; :fuckyou:


A, είδα και ένα id3 που πήγαινε με 110 :fuckyou:
Α, εγώ. 🍌

Ο χαβαλες είναι που όταν πηγαίνω με 110, πάντα προσπερνάω ένα σκασμό αυτοκίνητα που πηγαίνουν πιο αργά από μένα, όλα ice, και πολλά ακριβά μεγάλων επιδόσεων (πόρσε, μπεμβέ, μεγάλα αουντι, κλπ).

Εκείνα γιατί παν με 90 οεο; Εκείνα επιτρέπεται; :fuckyou: :fuckyou: :fuckyou:
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.820
Reaction score
10.698
Αυτές τις μπούρδες να μην λέγατε οι εξηλεκτρισμένοι για την ΕΟ !!!
Τερκενλής λέμε.
Δεν πάνε τα ρημάδια ταξίδι γιατί θέλουν 25/100 και (ακόμα ) αυτά τα 25 δεν ξαμαμπαίνουν γρήγορα.

Είναι άλλο να λες χαλάλι η ταλαιπωρία στα ταξίδια γιατί το χαίρομαι κάθε μέρα και άλλο να παρουσιάζεις ως φυσιολογικό το 8 ώρες Αθήνα- Θεσσαλονίκη.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.663
Reaction score
27.592
Ο χαβαλες είναι που όταν πηγαίνω με 110, πάντα προσπερνάω ένα σκασμό αυτοκίνητα που πηγαίνουν πιο αργά από μένα, όλα ice, και πολλά ακριβά μεγάλων επιδόσεων (πόρσε, μπεμβέ, μεγάλα αουντι, κλπ).
Φορτηγά και λεωφορεία σίγουρα προσπερνάς.
Τώρα για porsche bmw audi και δεν ξέρωγω τι άλλο , μάλλον δεν .
 


Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.405
Ξεσκιστήκατε όλοι να ανεβοκατεβαίνετε Θεσσαλονίκη.

Την κάνατε 2-3 φορές τη διαδρομή στα νιάτα σας, κάνατε και τον καλύτερο χρόνο που μπορούσατε, κι έκτοτε έχετε να το λέτε.

Καμιά 20ετία έχω να δω κίνηση από ΙΧ στην εθνική. Άδεια κι έρημη είναι, όπως λέει κι ο dapost πιο πάνω. Από τη μια τα διόδια, τώρα και η ακριβή βενζίνη, την ερήμωσαν.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Εγώ πάντως που ανέβηκα πριν ένα μήνα με την αδελφή μου Χαλκιδική για δουλειά, ούτε που διανοηθηκα να πάρω αυτοκίνητο. Ποτε ξανά.

Πιο φθηνά, πιο γρήγορα, με μεγαλύτερη ασφαλεια και άνεση αεροπλανο και ενοικιαση.
 

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.405
Οσο κουφο και αν ακουγεται, παει με 9η και 120kl κάτω απο 2000 στροφες, σε eco δεν καιει πανω απο 11. Σε sport παει 15 γιατι κραταει παντα ψηλα στροφες.
Και μόλις φτάσεις στην πόλη του προορισμού σου στο σταμάτα-ξεκίνα 20 λίτρα;

Εντάξει μωρέ, ένα Πάσχα κι έναν 15Αύγουστο που πας στο χωριό με όλη την οικογένεια, ας κάψεις και λίγο. :)
 

Μηνύματα
1.497
Reaction score
1.238
[/QUOTE]
γίνεται αυτό; έτσι απλά σαν να αλλάζουμε μπαταρία στα παιχνίδια των παιδιών;

Γίνεται αλλά κανονικά οι μπαταρίες είναι παράνομο να χρησιμοποιούνται για τέτοιου είδους χρήση.
Τώρα που είναι σχετικά φρέσκα όλα αυτά δε νομίζω να ασχοληθεί κανείς. Σε μερικά χρόνια λόγο ζήτησης θα υπάρχει έλεγχος και δε θα μπορείς να τη κρατήσεις για το σπίτι σου η να τη πουλήσεις σε ιδιώτη
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.602
Reaction score
30.498
Για κοιτάτε όμως αυτό, Αν είναι να περνάω τέτοιο άγχος........




Φυσικά διχως να πατήσουν πάνω από 110
Εγώ πάντως Κωστή στη θέση σου δεν θα έδινα 80-100-120 χιλιάρικα (πόσο έχει δεν ξέρω) για PEHV αμάξι με ΤΊΠΟΤΑ όμως. Μα με τίποτα λέμε.

Θα έπαιρνα ένα μικρό - μικρομεσαίο ηλεκτρικό με λιγότερα από 30.000€ για όλες τις καθημερινές μετακινήσεις μου, και όταν θα ήθελα να πάω ταξίδι (πόσα είναι; 10 το χρόνο; με τα παιδιά), θα νοίκιαζα ότι γούσταρα και θα έφευγα άνετος και ωραίος.

Τεράστια οικονομία στην καθημερινότητα, και τα ρέστα νοικιάρα μερσέντα με τα σέα και τα μέα ή ότι άλλο θες, άλλο όχημα κάθε φορά, κλπ κλπ κλπ.

Αλλάξτε συνήθειες. 🙂
Πεταμένα λεφτά στο δρόμο. Φάτε τα στα ταξίδια τουλάχιστον, όχι σε παρκαρισμένες ρόδες. 🙂
 
Last edited:

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.405
120 χιλιάρικα.

Η αρνητική κατάσταση προκύπτει όταν τελειώσει η μπαταρία σε μεγάλη διαδρομή.

Οικονομία κάνει στις καθημερινές μετακινήσεις χρησιμοποιώντας μόνο την μπαταρία. Και φορτίζει και δωρεάν στην εταιρία. Όπότε τη ζει την αίσθηση καί της οικονομίας καί του τζάμπα.

Εξάλλου όλα μια ιδέα είναι.
There is no such thing like a free lunch.

Μιλώντας για μάσα, σαν την αίσθηση του τζάμπα του Ear, που τρώει 150€ στο εστιατόριο επί 4 ώρες όσο φορτίζει το αμάξι τζάμπα. :)
 

Μηνύματα
3.429
Reaction score
11.359
Στα σχόλια, γράφει ο κάτοχος:

16 hours ago
Προς ενημέρωση όλων. Αυτό το αμάξι έχει 93 στοιχεία 50ah σε σειρά. Ύστερα από έλεγχο βρέθηκε ότι έχει χαλάσει μόνο ένα στοιχείο από τα 93 που αυτό ρίχνει την συνολική χωρητικότητα στο επίπεδο του. Αν πέσει και άλλο θα σταλεί για αντικατάσταση με κόστος 150€ Τα υπόλοιπα στοιχεία έχουν χωρητικότητα πάνω από το 90%
Δεν ισχύει. (Για τις εν σειρά).
Ισχύει όμως για το βολταζ. Που μειώνει το σύνολο, κατά το βολταζ του/των στοιχείων που χάλασαν.
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Εγώ πάντως Κωστή στη θέση σου δεν θα έδινα 80-100-120 χιλιάρικα (πόσο έχει δεν ξέρω) για PEHV αμάξι με ΤΊΠΟΤΑ όμως. Μα με τίποτα λέμε.

Θα έπαιρνα ένα μικρό - μικρομεσαίο ηλεκτρικό με λιγότερα από 30.000€ για όλες τις καθημερινές μετακινήσεις μου, και όταν θα ήθελα να πάω ταξίδι (πόσα είναι; 10 το χρόνο; με τα παιδιά), θα νοίκιαζα ότι γούσταρα και θα έφευγα άνετος και ωραίος.

Τεράστια οικονομία στην καθημερινότητα, και τα ρέστα νοικιάρα μερσέντα με τα σέα και τα μέα ή ότι άλλο θες, άλλο όχημα κάθε φορά, κλπ κλπ κλπ.

Αλλάξτε συνήθειες. 🙂
Πεταμένα λεφτά στο δρόμο. Φάτε τα στα ταξίδια τουλάχιστον, όχι σε παρκαρισμένες ρόδες. 🙂
Ναι, και τα isofix θα τα βάλω σε σχάρα στο αμαξι κουβαδακι μαζί με τα 2 καροτσια γιατι πισω θα παιρνει ή τα 2 isofix η 1 και τη μαμα!!! Σιγουρα οχι τα 2 με μαμα και μεγαλο παιδακι οπως τωρα. Το άλλο μπρος. Και τα καροτσια πιανουν τεραστιο χωρο. Ειστε λιγο μεγαλοι και ξεχνατε οτι μερικοι εχουμε πιτσιρικια που θελουν καθισματακι και 100 πραγματα!! Ακόμη και για 500 μέτρα ταξιδι το χρησιμοποιω.!! και για την ασφαλεια της οικογενειας!!! Τα κουβαδακια ειναι για εργένηδες φιλε η ζευγαρακια νεα. 6 ατομα μαζι με 2 καροτσια θελουν χώροοοοοοο.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • spylab
    Shalom
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.621
Μηνύματα
2.946.447
Members
38.210
Νεότερο μέλος
Aris29
Top