2 σαμπ, μπορουν να μην ειναι συμμετρικα στην αποσταση;

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.658
Reaction score
2.333
. . .
Αγαπημένε μας toulou, όπως έχει διατυπωθεί στο παρελθόν , ισχυρισμοί ικανοποιητικής ενσωμάτωσης χωρίς συνοδεία spectrogram κρίνονται ΄΄αισιόδοξοι΄΄. Δεν λέω ότι είναι αδύνατη ενσωμάτωση υπό τους όρους που θέτεις, μόνο ότι θα χρειάζονταν πειστήρια . . .
Εεεελα τώρα, ειδικά εσύ είναι βέβαιο ότι έχεις σκανάρει μετά προσοχής νήματα και νήματα με τις λέξεις “multiple, sub, placement, random” κάπου μέσα στον τίτλο, και ποστς όχι του toulou, αλλά πολύ-πολύ-πολύ βαρύτερων νικς.
. . . - όπως έχουν κατατεθεί σε δικές μου περιπτώσεις- καθότι δεν προκύπτει πανεύκολα το ποθούμενο αποτέλεσμα υπό τέτοιους όρους. . .
Όχι βέβαια πανεύκολα: «Αλλά πρέπει να ξέρεις στοιχειωδώς τι κάνεις, να μετράς, στην αρχή θα παιδευτείς… » δεν γράφω;
. . . Έστω όμως ότι ο νηματοθέτης έχει προμηθευτεί δύο τεμάχια REL sub και θα ήθελε να τα τοποθετήσει σε ασύμμετρες θέσεις συνδεδεμένα με το ειδικό καλώδιο κατευθείαν από τις εξόδους τελικού ενισχυτή και αξιολογώντας αδρά με το αυτί.. . .
Το «με το αυτί» … συ είπας, πα μουά ( …αν και με δυσκολία και μπελά μέγα, κάτι λίγο γίνεται και έτσι )
. . . Για να έχει νόημα η προσπάθεια ενσωμάτωσης υπό ασύμμετρη τοποθέτηση θα έπρεπε το βαθυπερατό να είναι ρυθμισμένο με κεντρική συχνότητα από 80 Hz και κάτω και καθένα τεμάχιο sub να δέχεται σήμα παράλληλα και από τα δύο επιμέρους κανάλια, δηλαδή όχι η μια μονάδα από το δεξί και η άλλη από το αριστερό.Το αυτό θα ίσχυε και σε περίπτωση σύνδεσης των sub με interconnect από προενισχυτικές εξόδους line. . .
Εχω καιρό να’ρθω σε επαφή με κάποιο από δαύτα, αλλά ούτως ή άλλως έτσι δεν θα συνδέονταν τα REL;
. . . Ακόμα και υπό αυτήν τη συνθήκη όμως άμα έχουμε διαφορετικές αποστάσεις για καθεμία μονάδα sub από την κεντρική θέση ακρόασης είναι επόμενο ότι η εκπομπή από την πιο κοντινή θα καθυστερεί λιγότερο σε σχέση με την πιο απομακρυσμένη.Επίσης η ασυμμετρία τοποθέτησης συνήθως συνεπάγεται και διαφοροποίηση στον τρόπο φόρτισης δεδομένου χώρου από την ενέργεια των sub...
Ε ναι, αυτός είναι ο σκοπός και η ομορφιά και η δύναμη της ασύμμετρης τοποθέτησης. Αποσκοπεί παραπάνω στο «γέμισμα» όσων λείπουν, ενώ οι συμμετρικές αποσκοπούν παραπάνω στην ακύρωση όσων ξεφεύγουν. Επι πλέον μπόνους η ασύμμετρη να εκμεταλλεύεται λίγο έως αρκετά καλύτερα την διαθέσιμη ισχύ της.
. . . Τέτοια στοιχεία εξετάζονται μέσα από τα δεδομένα μετρητικών λήψεων.Σ'έναν ΄΄ιδανικό΄΄ κόσμο θα τα βάζαμε όλα όπου βολεύει εμφανισιακά με την απόδοση να βγαίνει ρόδινη, ή αλλιώς να προμηθευόμασταν Sonos...Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση ακόμα και απουσία επεξεργαστή με τα σχετικά DSP για κρος , delays & EQ - τουλάχιστον στη ζώνη ευθύνης των sub - θα χρειάζονταν μετρητικά στοιχεία προς αξιολόγηση από το συγκεκριμένο setup. . .
«Αλλά πρέπει να ξέρεις στοιχειωδώς τι κάνεις, να μετράς, . . . » δεν γράφω;
. . . ενώ οι πραγματιστές καταστρώνουν εύλογες δράσεις με ό,τι μπορούν να έχουν.
Εγκζζζζάκτλυ !!!
 

Μηνύματα
297
Reaction score
76
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
νομιζω οτι η ερωτηση τελικα ειναι κατα ποσο τα βασικα ηχεια επωφελονυται απο high pass filters

στο παραπανω βιντεο ο ειδικος(πιστευω οτι ειναι) στο 03:30 εξηγει οτι δεν ειναι καλο για τα ηχεια τελικα.

ΨΑχνω στο ιντερνετ για το θεμα high pass filters και main speakers τα αποτελεσματα ειναι συγκεχυμενα

Υ.Γ Δεν χρειαζεται ολες οι κουβεντες να ειναι γυρω απο εξοπλισμο.
Υ.Γ2 Θεωρω οτι εαν τελικα τα high pass filters στους τελικους ενισχυτες ηταν τοσο καταπληκτικα για τα βασικα ηχεια θα τα διαφημιζαν ως τρελο και φοβερο χαρακτηριστικο
 

Μηνύματα
1.829
Reaction score
2.288
στο παραπανω βιντεο ο ειδικος(πιστευω οτι ειναι)
Ο "ειδικός" αυτός λέει κι άλλα σε διάφορα βίντεο και έχει φάει πολύ κράξιμο στο χώρο για αυτα που λέει.
Αν έχεις ακούσει οπότε τον όρο snake oil, σε κάτι τετοιους τύπους αναφέρονται. Άσε που το βίντεο αναφέρεται στο High pass ως κάτι που ωφελεί τον ενισχυτή για να μην ζοριζεται. Δεν είναι εκεί το θέμα, η τουλάχιστον δεν είναι μόνο εκεί το θέμα. Το κυριότερο είναι ότι το High pass ωφελεί τα ηχεία. Μειώνονται οι παραμορφώσεις τους οι οποίες στις χαμηλές φτάνουν και ξεπερνούν πολλές φορές το 10% (έχεις παραθέσει και ενα λινκ από το audio science review, μπες εκεί, ψάξε reviews ηχείων, δες διαγράμματα παραμορφώσεων σε σχέση με τη στάθμη και βγάλε συμπεράσματα μόνος σου) και ο τύπος μιλά για αλλαγές φάσης που είναι μη άκουστες ακόμα κι αν κάνεις ακρόαση ειδικά για να τις εντοπίσεις τη στιγμή που τις παραμορφώσεις τις ακούς αν είσαι και κουφός.
Κατά επέκταση, η απάντηση αν χρειάζεται το high pass δεν είναι πάντα η ίδια. Αλλη η απάντηση αν ο ενισχυτής σου είναι ένας τελικος 2Χ300W και τα ηχεία σου τα Infinity που είχε ο τύπος στο βίντεο, και άλλη αν ο ενισχυτής σου είναι ένας ολοκληρωμενος 2Χ60W και τα ηχεία σου είναι ηχειακια βιβλιοθήκης με 6.5" γουφερ.
 
Last edited:

Μηνύματα
297
Reaction score
76
Ο "ειδικός" αυτός λέει κι άλλα σε διάφορα βίντεο και έχει φάει πολύ κράξιμο στο χώρο για αυτα που λέει.
Αν έχεις ακούσει οπότε τον όρο snake oil, σε κάτι τετοιους τύπους αναφέρονται. Άσε που το βίντεο αναφέρεται στο High pass ως κάτι που ωφελεί τον ενισχυτή για να μην ζοριζεται. Δεν είναι εκεί το θέμα, η τουλάχιστον δεν είναι μόνο εκεί το θέμα. Το κυριότερο είναι ότι το High pass ωφελεί τα ηχεία. Μειώνονται οι παραμορφώσεις τους οι οποίες στις χαμηλές φτάνουν και ξεπερνούν πολλές φορές το 10% (έχεις παραθέσει και ενα λινκ από το audio science review, μπες εκεί, ψάξε reviews ηχείων, δες διαγράμματα παραμορφώσεων σε σχέση με τη στάθμη και βγάλε συμπεράσματα μόνος σου) και ο τύπος μιλά για αλλαγές φάσης που είναι μη άκουστες ακόμα κι αν κάνεις ακρόαση ειδικά για να τις εντοπίσεις τη στιγμή που τις παραμορφώσεις τις ακούς αν είσαι και κουφός.
Κατά επέκταση, η απάντηση αν χρειάζεται το high pass δεν είναι πάντα η ίδια. Αλλη η απάντηση αν ο ενισχυτής σου είναι ένας τελικος 2Χ300W και τα ηχεία σου τα Infinity που είχε ο τύπος στο βίντεο, και άλλη αν ο ενισχυτής σου είναι ένας ολοκληρωμενος 2Χ60W και τα ηχεία σου είναι ηχειακια βιβλιοθήκης με 6.5" γουφερ.
τα ηχειακια μου ειναι ηχεια με 5.5 ιντσες γουφερ οπου ο κατασκευαστης υποσχεται οτι "φτανον" τα 55 Hz. Θεωρω οτι τετοια μικρα ηχεια θα ωφελοντουσαν απο το να μην βλεπουν το full range σημα και ενα σαμπ θα βοηθαγε με τις χαμηλες.

Βλεπω οτι στο θεμα του σαμπ υπαρχουν δυο σχολες: παραθετω το παρακατω κειμενο στα αγγλικα που το εξηγει καλυτερα απο μενα

"There are two "schools" for integrating a subwoofer into a system.

One is to let the speakers play full range with no alteration, and letting the subwoofer(s) only add those frequencies that the main speakers don't themselves reach. This setup has the least impact (positive or negative) to the sound, and is often preferred among two-channel listeners. This will not add to the existing speakers' dynamic range capabilities, in other words, you can not play louder - you just add the bottom frequencies.

The other approach is to insert what is essentially a crossover filter between the subwoofer(s) and the speaker, by doing high-pass for the speaker and low-pass for the sub. Depending on where this filter is aligned - typically 80 Hz - this will relieve the speakers from playing the lowest frequencies, generally allowing it to play louder. Whether it also sounds better is a matter of interpretation.

Typically, customers buying a two-channel amplifier has a more puristic approach to audio, and tend to prefer option one - to the extent that they may find it negative if the amplifier has features they are not going to use. On the other hand, customers asking for more advanced setup options tend to be Home Theater users, and even if they aren't, they are likely to be asking for other advanced features, not just sub crossover. To fit the needs of these customers, you are going to include almost all of an AVR anyway, and then economies of scale means that you will actually get a full 7.1+ channel AVR for cheaper than an equivalent 2-channel version - you simply have way more customers for a full-fledged multichannel AVR than for an equivalently advanced 2-channel amp.
"



Πιστευω οτι ανηκω στο πρωτο γκρουπ. Δεν εχω κανενα ενδιαφερον για ταινιες, τηλεοραση κλπ (επρεπε να δεις τη φατσα του ηλεκτρολογου οταν του ειπαμε να μην βαλει τιποτα για τηλεοραση)
 

Μηνύματα
1.829
Reaction score
2.288
τα ηχειακια μου ειναι ηχεια με 5.5 ιντσες γουφερ οπου ο κατασκευαστης υποσχεται οτι "φτανον" τα 55 Hz. Θεωρω οτι τετοια μικρα ηχεια θα ωφελοντουσαν απο το να μην βλεπουν το full range σημα και ενα σαμπ θα βοηθαγε με τις χαμηλες.

Βλεπω οτι στο θεμα του σαμπ υπαρχουν δυο σχολες: παραθετω το παρακατω κειμενο στα αγγλικα που το εξηγει καλυτερα απο μενα

"There are two "schools" for integrating a subwoofer into a system.

One is to let the speakers play full range with no alteration, and letting the subwoofer(s) only add those frequencies that the main speakers don't themselves reach. This setup has the least impact (positive or negative) to the sound, and is often preferred among two-channel listeners. This will not add to the existing speakers' dynamic range capabilities, in other words, you can not play louder - you just add the bottom frequencies.

The other approach is to insert what is essentially a crossover filter between the subwoofer(s) and the speaker, by doing high-pass for the speaker and low-pass for the sub. Depending on where this filter is aligned - typically 80 Hz - this will relieve the speakers from playing the lowest frequencies, generally allowing it to play louder. Whether it also sounds better is a matter of interpretation.

Typically, customers buying a two-channel amplifier has a more puristic approach to audio, and tend to prefer option one - to the extent that they may find it negative if the amplifier has features they are not going to use. On the other hand, customers asking for more advanced setup options tend to be Home Theater users, and even if they aren't, they are likely to be asking for other advanced features, not just sub crossover. To fit the needs of these customers, you are going to include almost all of an AVR anyway, and then economies of scale means that you will actually get a full 7.1+ channel AVR for cheaper than an equivalent 2-channel version - you simply have way more customers for a full-fledged multichannel AVR than for an equivalently advanced 2-channel amp.
"



Πιστευω οτι ανηκω στο πρωτο γκρουπ. Δεν εχω κανενα ενδιαφερον για ταινιες, τηλεοραση κλπ (επρεπε να δεις τη φατσα του ηλεκτρολογου οταν του ειπαμε να μην βαλει τιποτα για τηλεοραση)
Η αλήθεια είναι ότι το "learning the hard way" έχει πιο πολλή πλάκα γιατί είναι γνωστό ότι αν δεν πάθεις δεν μαθαίνεις. Οπότε μια χαρά, προχωρα το έτσι.

Στο προηγούμενο ποστ ξέχασα να αναφέρω και την παραμόρφωση ενδοδιαμορφωσης που γλυτώνεις με την ύπαρξη high pass ( η παραμόρφωση που δημιούργειται όταν ένα μεγαφωνο καλειται να παίξει ταυτόχρονα πολύ χαμηλές και μεσο-υψηλες συχνότητες, κατι που συμβαίνει κατά κόρον σε ένα διδρομο ηχείο) αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους πιουριστες που αρέσκονται στο να αλλάζουν καλώδια ρεύματος για βελτίωση του ήχου.
Και όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τηλεόραση και ταινίες.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.085
Reaction score
1.247
τα ηχειακια μου ειναι ηχεια με 5.5 ιντσες γουφερ οπου ο κατασκευαστης υποσχεται οτι "φτανον" τα 55 Hz. Θεωρω οτι τετοια μικρα ηχεια θα ωφελοντουσαν απο το να μην βλεπουν το full range σημα και ενα σαμπ θα βοηθαγε με τις χαμηλες.

Βλεπω οτι στο θεμα του σαμπ υπαρχουν δυο σχολες: παραθετω το παρακατω κειμενο στα αγγλικα που το εξηγει καλυτερα απο μενα

"There are two "schools" for integrating a subwoofer into a system.

One is to let the speakers play full range with no alteration, and letting the subwoofer(s) only add those frequencies that the main speakers don't themselves reach. This setup has the least impact (positive or negative) to the sound, and is often preferred among two-channel listeners. This will not add to the existing speakers' dynamic range capabilities, in other words, you can not play louder - you just add the bottom frequencies.

The other approach is to insert what is essentially a crossover filter between the subwoofer(s) and the speaker, by doing high-pass for the speaker and low-pass for the sub. Depending on where this filter is aligned - typically 80 Hz - this will relieve the speakers from playing the lowest frequencies, generally allowing it to play louder. Whether it also sounds better is a matter of interpretation.

Typically, customers buying a two-channel amplifier has a more puristic approach to audio, and tend to prefer option one - to the extent that they may find it negative if the amplifier has features they are not going to use. On the other hand, customers asking for more advanced setup options tend to be Home Theater users, and even if they aren't, they are likely to be asking for other advanced features, not just sub crossover. To fit the needs of these customers, you are going to include almost all of an AVR anyway, and then economies of scale means that you will actually get a full 7.1+ channel AVR for cheaper than an equivalent 2-channel version - you simply have way more customers for a full-fledged multichannel AVR than for an equivalently advanced 2-channel amp.
"



Πιστευω οτι ανηκω στο πρωτο γκρουπ. Δεν εχω κανενα ενδιαφερον για ταινιες, τηλεοραση κλπ (επρεπε να δεις τη φατσα του ηλεκτρολογου οταν του ειπαμε να μην βαλει τιποτα για τηλεοραση)
Όπως προείπα όταν έρθουν, χρόνο να έχετε και θα αποφασίσετε που θα τα βάλετε και τον τρόπο που θα τα ενσωματώσετε στο σύστημά σας. Είναι μία διαδικασία που θα σας πάρει χρόνο αν αποφασίσετε να την κάνετε μόνος. Έχει όμως την χάρη του...
 

Μηνύματα
297
Reaction score
76
Η αλήθεια είναι ότι το "learning the hard way" έχει πιο πολλή πλάκα γιατί είναι γνωστό ότι αν δεν πάθεις δεν μαθαίνεις. Οπότε μια χαρά, προχωρα το έτσι.

Στο προηγούμενο ποστ ξέχασα να αναφέρω και την παραμόρφωση ενδοδιαμορφωσης που γλυτώνεις με την ύπαρξη high pass ( η παραμόρφωση που δημιούργειται όταν ένα μεγαφωνο καλειται να παίξει ταυτόχρονα πολύ χαμηλές και μεσο-υψηλες συχνότητες, κατι που συμβαίνει κατά κόρον σε ένα διδρομο ηχείο) αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους πιουριστες που αρέσκονται στο να αλλάζουν καλώδια ρεύματος για βελτίωση του ήχου.
Και όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τηλεόραση και ταινίες.
μου φαινονται πολυ πολυ ενδιαφεροντα οσα γραφετε. Εχετε καποια σχετικα αρθρα να το προχωρησω κι αλλο μονος μου; Το θεμα ειναι στην τελικη τι κανεις μεχρι 1000 ευρω τελικο ενισχυτη δεν βρισκω με διαρυθμιζομενο high pass filter. Εχω ακουσει οτι υπαρχει η δυνατοτητα να βαλω ενα hand made φιλτρο στα καλωδια προς τα ηχεια (αλλα δεν θελω DIY φαση).

Επισης για ενα (αντε δυο) απλο σαμπ δεν πιστευω οτι πρεπει να παω στην κατευθυνση του avr.

Εχω 500-1000 ευρω για ενισχυητη
μερικα υποψηφια μοντελα ειναι
cambridge axr 100
cambridge cx61
audiolab 6000a (strecth)
stereo 130 leak (πεθαινω για αυτο το μοντελο)

ολα τα παραπανω μοντελα δεν εχουνε high pass filters ενα δυο εχουνε μονο low pass για το subwoofer
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.999
Reaction score
90.240
Πληρώνεις κάτι παραπάνω, πουλάς και ο,τι δεν θα χρειάζεται πλέον, και κάνεις την ζωή σου εύκολη

 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.303
Reaction score
18.363
Εχω ακουσει οτι υπαρχει η δυνατοτητα να βαλω ενα hand made φιλτρο στα καλωδια προς τα ηχεια (αλλα δεν θελω DIY φαση).
Έστω έναν πυκνωτή (χαλαρό φίλτρο 1ης τάξης) μπορείς να βάλεις...
Δεν είναι δα και τίποτα σοβαρό DIY αλλά ακόμη και έτσι θα είναι καλύτερα
 

Μηνύματα
1.829
Reaction score
2.288
μου φαινονται πολυ πολυ ενδιαφεροντα οσα γραφετε. Εχετε καποια σχετικα αρθρα να το προχωρησω κι αλλο μονος μου; Το θεμα ειναι στην τελικη τι κανεις μεχρι 1000 ευρω τελικο ενισχυτη δεν βρισκω με διαρυθμιζομενο high pass filter. Εχω ακουσει οτι υπαρχει η δυνατοτητα να βαλω ενα hand made φιλτρο στα καλωδια προς τα ηχεια (αλλα δεν θελω DIY φαση).

Επισης για ενα (αντε δυο) απλο σαμπ δεν πιστευω οτι πρεπει να παω στην κατευθυνση του avr.

Εχω 500-1000 ευρω για ενισχυητη
μερικα υποψηφια μοντελα ειναι
cambridge axr 100
cambridge cx61
audiolab 6000a (strecth)
stereo 130 leak (πεθαινω για αυτο το μοντελο)

ολα τα παραπανω μοντελα δεν εχουνε high pass filters ενα δυο εχουνε μονο low pass για το subwoofer
Δώσε μου λίγο χρόνο και θα τσεκαρω τις επιλογές που υπάρχουν να δω τι σου κάνει.
Subwoofer είπες πήρες? Αν ναι ποια? Έχει σημασία.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.822
Reaction score
29.482
μου φαινονται πολυ πολυ ενδιαφεροντα οσα γραφετε. Εχετε καποια σχετικα αρθρα να το προχωρησω κι αλλο μονος μου; Το θεμα ειναι στην τελικη τι κανεις μεχρι 1000 ευρω τελικο ενισχυτη δεν βρισκω με διαρυθμιζομενο high pass filter. Εχω ακουσει οτι υπαρχει η δυνατοτητα να βαλω ενα hand made φιλτρο στα καλωδια προς τα ηχεια (αλλα δεν θελω DIY φαση).

Επισης για ενα (αντε δυο) απλο σαμπ δεν πιστευω οτι πρεπει να παω στην κατευθυνση του avr.

Εχω 500-1000 ευρω για ενισχυητη
μερικα υποψηφια μοντελα ειναι
cambridge axr 100
cambridge cx61
audiolab 6000a (strecth)
stereo 130 leak (πεθαινω για αυτο το μοντελο)

ολα τα παραπανω μοντελα δεν εχουνε high pass filters ενα δυο εχουνε μονο low pass για το subwoofer
Δεν ξέρω αν σου προτάθηκε πιο πάνω, αλλά , πάρε δύο ίδια subs με high pass filters για τους δορυφόρους και δεν χρειάζεται να πας τελικό ενισχυτή.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.039
Reaction score
59.983
Δεν ξέρω αν σου προτάθηκε πιο πάνω, αλλά , πάρε δύο ίδια subs με high pass filters για τους δορυφόρους και δεν χρειάζεται να πας τελικό ενισχυτή.
Σε περίπτωση όμως όπου οι κατάλληλες τοποθεσίες sub για βέλτιστη απόκριση στο συγκεκριμένο χώρο θα βρίσκονταν απομακρυσμένες από main ηχεία ή ενισχυτές (για σήμα line) , τότε θα προκύπτει ανώφελο μπουρδούκλωμα με μήκη καλωδίων...Χώρια που το high pass μέσα από το ίδιο το sub θα ήταν είτε μέσω πυκνωτή στη διαδρομή σήματος για hi-level είτε μέσω πρόσθετου AD-DA βρόχου για κροσάρισμα μέσα από ενσωματωμένο στο sub DSP λογισμικό...Εννοείται ότι για ασύμμετρες θέσεις θα ίσχυαν σταθερά άνισες χρονικές υστερήσεις μεταξύ sub & main...
Μπερδέματα, όπως θα σημείωνε και ο Δημήτρης777... :sneaky:
τα ηχειακια μου ειναι ηχεια με 5.5 ιντσες γουφερ οπου ο κατασκευαστης υποσχεται οτι "φτανον" τα 55 Hz. Θεωρω οτι τετοια μικρα ηχεια θα ωφελοντουσαν απο το να μην βλεπουν το full range σημα και ενα σαμπ θα βοηθαγε με τις χαμηλες.

Βλεπω οτι στο θεμα του σαμπ υπαρχουν δυο σχολες: παραθετω το παρακατω κειμενο στα αγγλικα που το εξηγει καλυτερα απο μενα

"There are two "schools" for integrating a subwoofer into a system.

One is to let the speakers play full range with no alteration, and letting the subwoofer(s) only add those frequencies that the main speakers don't themselves reach. This setup has the least impact (positive or negative) to the sound, and is often preferred among two-channel listeners. This will not add to the existing speakers' dynamic range capabilities, in other words, you can not play louder - you just add the bottom frequencies.

The other approach is to insert what is essentially a crossover filter between the subwoofer(s) and the speaker, by doing high-pass for the speaker and low-pass for the sub. Depending on where this filter is aligned - typically 80 Hz - this will relieve the speakers from playing the lowest frequencies, generally allowing it to play louder. Whether it also sounds better is a matter of interpretation.

Typically, customers buying a two-channel amplifier has a more puristic approach to audio, and tend to prefer option one - to the extent that they may find it negative if the amplifier has features they are not going to use. On the other hand, customers asking for more advanced setup options tend to be Home Theater users, and even if they aren't, they are likely to be asking for other advanced features, not just sub crossover. To fit the needs of these customers, you are going to include almost all of an AVR anyway, and then economies of scale means that you will actually get a full 7.1+ channel AVR for cheaper than an equivalent 2-channel version - you simply have way more customers for a full-fledged multichannel AVR than for an equivalently advanced 2-channel amp.
"



Πιστευω οτι ανηκω στο πρωτο γκρουπ. Δεν εχω κανενα ενδιαφερον για ταινιες, τηλεοραση κλπ (επρεπε να δεις τη φατσα του ηλεκτρολογου οταν του ειπαμε να μην βαλει τιποτα για τηλεοραση)
Η πλάκα είναι πως όλοι οι δικαναλικοί audiophiles θεωρούμε εκ προοιμίου ότι ανήκουμε ΄΄δαγκωτά΄΄ στην πρώτη κατηγορία μέχρις ότου να διαπιστώναμε πόσο ΄΄ξετυλίγονται΄΄ οι μεσαίες και η ηχητική σκηνή στους δορυφόρους με την απαλλαγή αυτών από το κάτω άκρο του φάσματος.... :wink:
Εδώ το ΄΄μπέρδεμα΄΄ έγκειται στο να πραγματοποιηθεί υπό κατάλληλους όρους η ενσωμάτωση.
 

Μηνύματα
1.829
Reaction score
2.288
Κατόπιν ώριμου σκέψεως και σχετικής έρευνας η πρόταση μου είναι να πας σε ένα συνδυασμό MiniDSP Flex +
option 1) μεταχειρισμένο τελικό ενισχυτη (υπάρχει αυτή τη στιγμή ένας Audiolab και ένας Nad μαζί με προ. Μπορείς να ρωτήσεις αν σπάει το πακέτο)
option 2) Aiyima 07 (απλός ενισχυτής με ένα ποτενσιομετρο και τίποτε άλλο τιμή γύρω στα 100 ευρώ και άριστες επιδόσεις) Προαιρετικά +Dirac live μια που το επιτρέπει το χαμηλό κόστος του Aiyima χωρίς να ξεπεράσεις το budget.
option 3) καινούριος τελικός ενισχυτής (κόστος από 500ευρω περίπου και πάνω)
 

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.212
Reaction score
21.874
Μπερδέματα, όπως θα σημείωνε και ο Δημήτρης777... :sneaky:
;)

Η πλάκα είναι πως όλοι οι δικαναλικοί audiophiles θεωρούμε εκ προοιμίου ότι ανήκουμε ΄΄δαγκωτά΄΄ στην πρώτη κατηγορία
:rolleyes:

21433268_1131045187031642_8491044859916506981_n.jpg
 

Μηνύματα
1.829
Reaction score
2.288
Κατόπιν ώριμου σκέψεως και σχετικής έρευνας η πρόταση μου είναι να πας σε ένα συνδυασμό MiniDSP Flex +
option 1) μεταχειρισμένο τελικό ενισχυτη (υπάρχει αυτή τη στιγμή ένας Audiolab και ένας Nad μαζί με προ. Μπορείς να ρωτήσεις αν σπάει το πακέτο)
option 2) Aiyima 07 (απλός ενισχυτής με ένα ποτενσιομετρο και τίποτε άλλο τιμή γύρω στα 100 ευρώ και άριστες επιδόσεις) Προαιρετικά +Dirac live μια που το επιτρέπει το χαμηλό κόστος του Aiyima χωρίς να ξεπεράσεις το budget.
option 3) καινούριος τελικός ενισχυτής (κόστος από 500ευρω περίπου και πάνω)
review του Flex
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.822
Reaction score
29.482
Σε περίπτωση όμως όπου οι κατάλληλες τοποθεσίες sub για βέλτιστη απόκριση στο συγκεκριμένο χώρο θα βρίσκονταν απομακρυσμένες από main ηχεία ή ενισχυτές (για σήμα line) , τότε θα προκύπτει ανώφελο μπουρδούκλωμα με μήκη καλωδίων...Χώρια που το high pass μέσα από το ίδιο το sub θα ήταν είτε μέσω πυκνωτή στη διαδρομή σήματος για hi-level είτε μέσω πρόσθετου AD-DA βρόχου για κροσάρισμα μέσα από ενσωματωμένο στο sub DSP λογισμικό...Εννοείται ότι για ασύμμετρες θέσεις θα ίσχυαν σταθερά άνισες χρονικές υστερήσεις μεταξύ sub & main...
Μπερδέματα, όπως θα σημείωνε και ο Δημήτρης777... :sneaky:
Δεν νομίζω να κροσσάρει με 6db/oct στο high pass filter. Τουλάχιστον με 12 .
Oσο για τα μπουρδουκλώματα και τις χρονικές υστερήσεις είναι το λιγότερο που πρέπει να τον απασχολεί αυτό , όπως άλλωστε και τα μήκη των καλωδίων.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.039
Reaction score
59.983
review του Flex
Να προσέξει μόνο ποια ακριβώς version Flex να έπαιρνε σε τέτοια περίπτωση...
Δεν νομίζω να κροσσάρει με 6db/oct στο high pass filter. Τουλάχιστον με 12 .
Oσο για τα μπουρδουκλώματα και τις χρονικές υστερήσεις είναι το λιγότερο που πρέπει να τον απασχολεί αυτό , όπως άλλωστε και τα μήκη των καλωδίων.
Να υποθέσουμε δηλαδή ότι εσύ δεν θα δίσταζες να περάσεις το πολύτιμο σήμα για τα ηχεία σου από ηλεκτρολυτικό πυκνωτή της πλάκας...
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.822
Reaction score
29.482
Να υποθέσουμε δηλαδή ότι εσύ δεν θα δίσταζες να περάσεις το πολύτιμο σήμα για τα ηχεία σου από ηλεκτρολυτικό πυκνωτή της πλάκας...
Εχεις ανοίξει sub και διεπίστωσες ότι το cross του δορυφόρου υλοποιείται μέσω ενός ηλεκτρολυτικού της πλάκας και μόνο?
Ασε τι κάνω εγώ. Εγώ είπαμε δουλεύω ενεργό κροςς , αλλά και στην περίπτωση του παθητικού θα χρησιμοποιούσα κάποια εξαρτήματα καλής ποιότητας , όχι κάτι εξεζητημένο όμως.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.039
Reaction score
59.983
Εχεις ανοίξει sub και διεπίστωσες ότι το cross του δορυφόρου υλοποιείται μέσω ενός ηλεκτρολυτικού της πλάκας και μόνο?
Ασε τι κάνω εγώ. Εγώ είπαμε δουλεύω ενεργό κροςς , αλλά και στην περίπτωση του παθητικού θα χρησιμοποιούσα κάποια εξαρτήματα καλής ποιότητας , όχι κάτι εξεζητημένο όμως.
Έχω παρακολουθήσει αφαίρεση ΄΄πλάτης΄΄ από προσιτά sub με hi-level εισόδους-εξόδους.Ακόμα και αν γινόταν βελτίωση με ποιοτικό πυκνωτή (όχι αβανταδόρικης μάρκας), το σήμα θα εξακολουθούσε να είναι στο έλεος αστοχίας σε συνάρτηση με την πάροδο του χρόνου και τις συνθήκες λειτουργίας από το συγκεκριμένο εξάρτημα.Γι αυτό και θίγω ειδικά αυτόν τον παράγοντα.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • loggeo
    Projectors

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.806
Μηνύματα
3.028.389
Members
38.497
Νεότερο μέλος
Κωνσταντίνος Παντός
Top