Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.761
Reaction score
10.590

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.478
Reaction score
29.064
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να γίνει κάτι τέτοιο, συν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.

Στις πολυκατοικίες το κάθε όχημα έχει χώρο στάθμευσης, οπότε θα μπει ένας σε κάθε θέση, όχι 10 φορτιστές σε μια.

Για να φτιάξει κάτι τέτοιο σαν της φωτογραφίας πρέπει να είναι κανένα κατάστημα, να κάνει και demo, όπως εδώ που η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι από κατάστημα στο Ισραήλ.
Μάλιστα έβαλε και άλλους. 🤣

Screenshot_20221227_124012_Facebook.jpg
 
Last edited:


Μηνύματα
6.759
Reaction score
5.298
Σαν κάδος είναι το νήμα, για να πετάει ο καθένας όποια σκανδαλοθηρική fake παπαριά βρει.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.761
Reaction score
10.590
Σιγα βρε νομπελίστα που σου κατεβάσαμε και το επίπεδο.

Όσον αφορά το άρθρο, προφανώς και είναι κλικμπέιτ που προσπάθησαν να βάλουν και ένα προβληματισμό για να το σώσουν.
 

Μηνύματα
6.759
Reaction score
5.298
Αφού είναι προφανές, γιατί το ανέβασες;

Τι σόι προβληματισμό είδες; Ότι υπάρχει περίπτωση στις πολυκατοικίες να μπει ο ένας φορτιστής δίπλα στον άλλον;
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.761
Reaction score
10.590
Φυσικά και υπάρχει περίπτωση σε πολυκατοικίες εκτός κέντρου σε κάποιο τοίχο να μπούνε φορτιστές στην σειρά. Λες και όλες έχουν θέσεις όσα ακριβώς είναι τα οχήματα.

Μια λύση θα ήταν ένας κοινός φορτιστής και ο καθένας να φορτίζει με την εφαρμογή του σε ώρες που θα έχει ''κλείσει''.

Αν και πιο πιθανό το θεωρώ να περάσουμε από το μπάχαλο πριν το οργανώσουν, όχι ότι χάθηκε και ο κόσμος.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.478
Reaction score
29.064
Οι φορτιστές στα parking των πολυκατοικιών ακόμα σε δίπλα δίπλα να είναι οι θέσεις, θα έχουν μια απόσταση τουλάχιστον 1.5m μεταξύ τους. Δεν υπάρχει καμία λογική να είναι σε μικρότερη απόσταση καθώς τα ηλεκτρικά δεν έχουν όλα τη φόρτιση στο ίδιο σημείο. Άλλα έχουν πίσω, αλλά μπροστά, οπότε ο φορτιστής πρέπει να μπει σε σημείο που να κάνει τη ζωή εύκολη, όχι δύσκολη. Συν ότι τα καλώδια για μεγάλη απόσταση είναι και πως ακριβά όπως έχω διαπιστώσει οπότε ο φορτιστής θα πάει όσο το δυνατόν πλησιέστερα στο σημείο φόρτισης του οχήματος. Τώρα αν είναι με απλή μπαλαντέζα αλλάζει το θέμα, αλλά και πάλι δεν κάνεις εγκατάσταση με βάση αυτή την παράμετρο.

Το θέμα σωστής τοποθέτησης του φορτιστή με έχει απασχολήσει και εμένα καθώς ανάλογα το αμάξι που θα πάρω στο μέλλον, θα εξαρτηθεί και η τοποθέτηση του φορτιστή. Εκεί που μπαίνει το αμάξι δεν υπάρχει τοίχος, οπότε θα μπει κολόνα. Αλλά ακόμα και αν τα πράγματα είναι καλά σε ένα όχημα, δεν ξέρεις αν θα και είναι στο επόμενο και αν βολεύει η θέση.

Άλλη λαλακια αυτή. Δεν μπορούν να τα έχουν όλοι στο ίδιο σημείο του αμαξώματος; Άλλος μπροστά άλλος πίσω, άλλος δεξιά άλλος αριστερά. Μπάχαλο.

Κοινός φορτιστής δεν θα μπει σχεδόν σε καμία οικοδομή γιατί απλά θα φάνε τα μουστάκια τους. Όλοι θα θέλουν να φορτίσουν νύχτα, είτε γιατί τότε μπορούν είτε γιατί είναι φθηνότερο. Επιπλέον ο ένας θα θέλει να το έχει στην ΔΕΗ, ο άλλος στην Elpedison γιατί έτσι κλπ κλπ. Δεν γίνονται αυτά.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.759
Reaction score
5.298
Ηλεκτρικά που παίρνουν φωτιά, μπαταρίες που κάνουν 30.000 ευρώ, 10 φορτιστές ο ένας δίπλα στον άλλον με καλωδιομάνι, χορτάσαμε από "νέα" που οπωσδήποτε δεν πρέπει να χάσουμε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.340
Reaction score
128.535
But not all cars performed equally well. The Tesla Model Y and Model X SUVs, for instance, experienced only a 15% verified drop in range. For the Ford Mustang Mach-E and Volkswagen ID.4, it was 30%.

440cb79206bae7368a8963e572d3c695.jpeg



Τζακιουαρ πρωταθλητής. 👍
 

Μηνύματα
22.271
Reaction score
15.543
Αγάπη κυκλοφόρησαν κάποια prius, δεν υπήρχε και τίποτα άλλο σε υβριδικό κάποτε. Και ήταν/είναι βενζίνη μόνο. Δεν έχω ακούσει πόσο ευχαριστημένοι έμειναν οι ιδιοκτήτες. Πάλι μόνο ιδιοκτήτης που το δουλεύει θα το έπαιρνε, αποκλείεται να το έδιναν σε άλλους οδηγούς για εκμετάλλευση.
Δεν έχω τις τιμές αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έκανε πολύ περισσότερα από το αντίστοιχο πετρέλαιο avensis που φορέθηκε πολύ της toyota ή το best seller skoda octavia. Σε χώρους επίσης ήταν πολύ μικρότερο από τα αναφερόμενα.

Θα πρέπει να δει κανείς τα πραγματικά νούμερα για να δει αν βγαίνει το όφελος και σε πόσα χρόνια. Τα ταξί δεν είναι τυχαία πετρελαιοκίνητα, ο συνετός οδηγός έχει άνετα καταναλώσεις κάτω από ή κοντά στα 5l/100Km. Αυτό μεταφράζεται σε 10-15 λίτρα το πολύ σε μια καλή βάρδια (12ωρη). Μέχρι πέρσι το πετρέλαιο είχε περίπου €1.5 το λίτρο, €1.2 χωρίς το ΦΠΑ, πιο παλιά ακόμα πιο λίγο. Αν λοιπόν σε ένα άλλο αυτοκίνητο είχε 4/100 κατανάλωση (20% μείωση), 1 λίτρο διαφορά δηλαδή, είχε στη βάρδια βαριά 2.5 λίτρα εξοικονόμηση άρα 3 ευρώ. Και αυτό αν ήταν πετρέλαιο το καύσιμο, αν ήταν βενζίνη μόνο από τη διαφορά τιμής το όφελος μπορεί να έπεφτε τουλάχιστον στο μισό. Πολύ πολύ χοντρά λοιπόν άντε να είχε 1000 ευρώ το χρόνο στο καύσιμο στο ιδανικό σενάριο. Στα 5 χρόνια ένα 5χίλιαρο. Δεν ξέρω πόσο ήταν η διαφορά στην τιμή αλλά πολύ λίγοι ταξιτζήδες θα έμπαιναν στην παραπάνω λογική να δώσουν upfront ένα κεφάλαιο (που συνήθως δεν έχουν και μπαίνει και το δάνειο και το έξτρα κόστος αποπληρωμής του δανείου στη μέση) και να πάρουν ένα διαφορετικό, μη εξαντλητικά δοκιμασμένο στην "πιάτσα" αυτοκίνητο, για να πάρουν πίσω το οφελος μετά από 5-6-7 χρόνια. Για αυτό και κυκλοφόρησαν λίγα. Για αυτό και τα ηλεκτρικά θα αργήσουν να γίνουν η κανονικότητα στα ελληνικά ταξί. Οπως σε όλες τις αγορές θα επαληθευθεί και εδώ η καμπύλη ωρίμανσης της αγοράς.
δεν ξερω, μου τα λενε και απο αυτα που μου λενε αξιζει για ταξι τουλαχιστον.........0 προβληματα για χρονια, ξεκουραστα μιας και ειναι αυτοματα και κερδος απο καυσιμα....συνολο 5-6 χρονια και βγαζεις τα 32 χιλιαρικα του datsun .....

προσφατα που ετυχε και πηρα ενα τετοιο, απο το λαικο νοσοκ ως το καλαμακι, ζητημα να δουλεψε 7-8 λεπτα !!!!!
.......εβγαλε και η toyota στα 23 χιλιαρικα...
 


Μηνύματα
6.759
Reaction score
5.298
Tέλος η επιδότηση για τα PHEV από 1/1/2023 εννοείς.

Για τα EV μέχρι 40.000 ευρώ:
Από 6.000 ευρώ πέφτει στα 4.500 (και από το 2024 θα πέσει στα 3.000)

Για τα EV >40.000:
Από 5.000 ευρώ πέφτει στα 3.000 (και από το 2024 καθόλου)

Για τα EV >65.000: καθόλου επιδότηση.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.340
Reaction score
128.535
ΠΗΓΗ: ΠΟΕΙΑΤΑ
ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ

ΑΘΗΝΑ 28/12/2022
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

Στις 23 Δεκεμβρίου επικοινώνησε το Υπουργείο Ενέργειας με τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας και τον ενημέρωσαν ότι στις 9/1/2023 ανοίγει η πλατφόρμα αιτήσεων για όσους ενδιαφέρονται για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά».
Συνολικά το ποσό της επιδότησης θα ανέρχεται στις 22.500 ευρώ (17.500 ευρώ καθαρή η επιδότηση συν το πόσο των 5.000 ευρώ από την απόσυρση του οχήματος).
Τα οχήματα που θα λάβουν την επιδότηση αυτή είναι 2.000 και αφορούν όλη την επικράτεια.
Για τις πολύτεκνες οικογένειες και τα άτομα με αναπηρία που έχουν στην κατοχή τους άδεια ταξί θα ισχύει επιπλέον πόσο επιδότησης 1000 ευρώ.

Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ





FB_IMG_1672251335871.jpg



Με 22,5 χιλιάρικα επιδότηση (ισχύει προφανώς και 150% υπεραπόσβεση), κανονικά πρέπει να γίνει σφαγή για αυτά τα 2.000 ηλεκτρικά ταξί...
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.761
Reaction score
10.590


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.761
Reaction score
10.590

1672313918524.png
 

Μηνύματα
6.759
Reaction score
5.298
Είχε ουρές στους Tesla superchargers το τριήμερο των Χριστουγέννων που απεργούσαν οι σιδηρόδρομοι στην Αγγλία και έγινε ο κακός χαμός;

Οδήγησε στο όριο την ΒΜW στην Autobahn και έπεσε τραγικά η αυτονομία;

Απίστευτο, έπεσα από τα σύννεφα με αυτές τις "ειδήσεις"! :roflmao:
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.319
Μηνύματα
2.897.430
Members
38.026
Νεότερο μέλος
d tv
Top