Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.627
Reaction score
30.523
Προφανώς με 30Κ δεν θα αγοράσεις model s. Θα αγοράσεις όχημα με ελαττώματα
Από που προκύπτει ότι με 30Κ θα αγοράσεις ελαττώματα;
Πιθανότατα μιλάς για μειωμένο εξοπλισμό;
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.921
Reaction score
4.751
Από που προκύπτει ότι με 30Κ θα αγοράσεις ελαττώματα;
Πιθανότατα μιλάς για μειωμένο εξοπλισμό;
Ναι, παραχωρήσεις, μειωμένο εξοπλισμο, πες το οπως θες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.627
Reaction score
30.523
ModelRange
(100%-5%)
Laps Of GRA LoopOfficial Range:
WLTP
Difference
% WLTP
Actual Battery Capacity
BMW i7436 km6.4625 km-27%101.7 kWh
Mercedes EQE423 km6.2639 km-30%90.6 kWh
Polestar 2395 km5.8 551 km-24%75 kWh
Skoda Enyaq Coupé RS368 km5.4 505 km-23%77 kWh
MG 4357 km5.2450 km-16%61.7 kWh
Kia Niro EV347 km5.1463 km-21%64.8 kWh
Smart #1328 km4.8440 km-22%64 kWh
Volkswagen ID.Buzz300 km4.4423 km-25%77 kWh
Renault Megane E-Tech295 km4.3450 km-31%55 kWh
Aiways U5289 km4.2 410 km-26%60 kWh


 

Μηνύματα
243
Reaction score
263
Ναι, παραχωρήσεις, μειωμένο εξοπλισμο, πες το οπως θες.
αυτά που κάποιος θεωρεί παραχωρήσεις ή μειωμένο εξοπλισμό για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αναβάθμιση σε σχέση με αυτό που ήδη έχει ή σε σχέση με τις ανάγκες του.
 


Ndis

Titika
Μηνύματα
1.921
Reaction score
4.751
αυτά που κάποιος θεωρεί παραχωρήσεις ή μειωμένο εξοπλισμό για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αναβάθμιση σε σχέση με αυτό που ήδη έχει ή σε σχέση με τις ανάγκες του.
Αν συγκρίνουμε το Β με το Α όπου Β < Α συζητάμε για παραχωρήσεις. Αν Β > Α οπως σωστά γράφεις, μιλάμε για αναβάθμιση.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.627
Reaction score
30.523


- Given some of the vehicle mix differences, perhaps it’s not surprising that the average total cost of repairs for EV’s is higher than non-EV’s, or even luxury non-EV’s (FIGURE 11)
- A comparison of some of the most commonly replaced parts for EV’s reveals many cost more than for ICE vehicles of the same model years (MY2019-MY2022), but often cost less than similar parts for luxury non-EV’s (FIGURE 20).
- Fifty percent of EV claims where a battery replacement was necessary were deemed total loss; and of the remaining 50 percent that were repaired, 46 percent of those were vehicles with a primary impact of undercarriage, where the average cost of the battery itself was $15k.

 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.508
Reaction score
7.901
- Given some of the vehicle mix differences, perhaps it’s not surprising that the average total cost of repairs for EV’s is higher than non-EV’s, or even luxury non-EV’s (FIGURE 11)
Για να έχει νόημα αυτό το συμπέρασμα, πρέπει να μας πεις τι εννοεί όταν λέει "cost of repairs".

Γιατί αυτό που καταλαβαίνει ένας πελάτης που το διαβάζει, είναι τι λεφτά θα πληρώσει από την τσέπη του.

Στο τρίτο point όμως μιλάει για αντικατάσταση μπαταριών και μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις ολική. Που σίγουρα αυξάνει κατά πολύ τα "repair costs", επειδή όμως όλοι ξέρουμε ότι οι μπαταρίες καλύπτονται από 8ετή εγγύηση, είμαι σίγουρος πως σε ελάχιστες από αυτές τις περιπτώσεις χρειάστηκε να πληρώσει ο πελάτης κάτι.

Αν λοιπόν το "cost of repairs" είναι μεγαλύτερο από τα ICE αλλά αφορά κυρίως πράγματα που καλύπτονται από την εγγύηση, δεν μας ενδιαφέρει και πολύ. Πρέπει να δούμε ποιο είναι το συγκριτικό κόστος πραγμάτων που καλείται ο πελάτης να πληρώσει από την τσέπη του.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.836
Reaction score
76.343
επειδή όμως όλοι ξέρουμε ότι οι μπαταρίες καλύπτονται από 8ετή εγγύηση, είμαι σίγουρος πως σε ελάχιστες από αυτές τις περιπτώσεις χρειάστηκε να πληρώσει ο πελάτης κάτι.
Οι χτυπημένες δεν καλύπτονται απο τον κατασκευαστή, οι ασφαλισμένες χτυπημένες καλύπτονται απο την ασφαλιστική.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.508
Reaction score
7.901
Οι χτυπημένες δεν καλύπτονται απο τον κατασκευαστή, οι ασφαλισμένες χτυπημένες καλύπτονται απο την ασφαλιστική.
Α, για repairs μετά από ατύχημα μιλάει η κυρία;

Νόμιζα cost of repairs από βλάβες, εξού και το σχόλιό μου. Αν μιλάμε για ατυχήματα εκεί ναι, αλλάζει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.627
Reaction score
30.523
Μιλάει για τρακαρίσματα. Κάνει αναφορά σε συγκρούσεις, βαφή κλπ. Δεν μιλάει για απλές βλάβες. Λέει πως χρειάστηκε ακόμα και βγάλσιμο μπαταριών λόγο ανάγκης βαφής. Σε μια μετωπική σύγκρουση η επισκευή του EV είναι 26% ακριβότερη από αυτή ενός πολυτελούς ICE. Στα SUVs πάει στο 53%.

Η εγγύηση μπαταρίας δεν καλύπτει το τρακάρισμα. Και γιατί να καλύπτει άλλωστε.

Το report λέει πως στο 50% των ΕVs που τράκαραν, λόγο κόστους αντικατάστασης μπαταριών, το όχημα βγήκε για αντικατάσταση από την ασφάλεια.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.586
Reaction score
84.207
Μιλάει για τρακαρίσματα. Κάνει αναφορά σε συγκρούσεις, βαφή κλπ. Δεν μιλάει για απλές βλάβες. Λέει πως χρειάστηκε ακόμα και βγάλσιμο μπαταριών λόγο ανάγκης βαφής. Σε μια μετωπική σύγκρουση η επισκευή του EV είναι 26% ακριβότερη από αυτή ενός πολυτελούς ICE. Στα SUVs πάει στο 53%.

Η εγγύηση μπαταρίας δεν καλύπτει το τρακάρισμα. Και γιατί να καλύπτει άλλωστε.

Το report λέει πως στο 50% των ΕVs που τράκαραν, λόγο κόστους αντικατάστασης μπαταριών, το όχημα βγήκε για αντικατάσταση από την ασφάλεια.
Μικτή ασφάλιση στα EV
 

Μηνύματα
6.869
Reaction score
5.408
Ωραίο το ID.BUZZ αλλά πώς να μην πάει αυθόρμητα το μυαλό ότι παίρνεις Model Y full extra σε αυτά τα λεφτά:

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.627
Reaction score
30.523
Μικτή ασφάλιση στα EV
Πολλά λεφτά. Έκανα μια γρήγορη στη γνωστή σελίδα για ένα id3 αξίας 35.000€ και η φθηνότερη με 40% έκπτωση στο ετήσιο είναι 600€. Όλες οι άλλες πάνω από 1000€.

Αν είναι να δίνουμε 1000€ ασφάλεια το χρόνο πάει περίπατο πολύ μεγάλο τμήμα από το κέρδος στα καύσιμα. Μόνο αν έχεις Net Metering έτσι που τα σκέφτομαι στα γρήγορα.
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.586
Reaction score
84.207
Αν είναι να δίνουμε 1000€ ασφάλεια το χρόνο πάει περίπατο πολύ μεγάλο τμήμα από το κέρδος στα καύσιμα
Ούτε το 30%.

Αλλά τα χρήματα αυτά γίνονται μικτή ασφάλιση, όχι καυσαέρια. Ούτε τέλη κυκλοφορίας. Στο μυαλό μου το επιπλέον έξοδο της μικτής συμψηφίζεται με τα τέλη κυκλοφορίας.

Και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.627
Reaction score
30.523
Ούτε το 30%.

Αλλά τα χρήματα αυτά γίνονται μικτή ασφάλιση, όχι καυσαέρια. Ούτε τέλη κυκλοφορίας. Στο μυαλό μου το επιπλέον έξοδο της μικτής συμψηφίζεται με τα τέλη κυκλοφορίας.

Και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Δεν τα έχω βάλει κάτω να δω τι νούμερα βγαίνουν, συν ότι αυτό πάει ανάλογα τη χρήση.

Επίσης, με δεδομένο ότι τα παραπάνω νούμερα ισχύουν, δηλαδή η επισκευή ενός απλού EV μετά το τρακάρισμα είναι 26% ακριβότερη από αυτή ενός πολυτελούς ICE, και το αντίστοιχο νούμερο να είναι πάνω από 50% στα SUVs, και με δεδομένο επίσης ότι 1 στα 2 EVs πάει για αντικατάσταση μετά από τράκο (γιατί στην ουσία αυτό μας είπαν), έχει περάσει από το μυαλό σας που θα πάνε οι μικτές ασφαλείες όταν γεμίσουν οι δρόμοι ηλεκτρικά; Αν τώρα θέλουν 1000€ για όχημα 35.000€, μετά πόσο;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.586
Reaction score
84.207
Δεν τα έχω βάλει κάτω να δω τι νούμερα βγαίνουν, συν ότι αυτό πάει ανάλογα τη χρήση.

Επίσης, με δεδομένο ότι τα παραπάνω νούμερα ισχύουν, δηλαδή η επισκευή ενός απλού EV μετά το τρακάρισμα είναι 26% ακριβότερη από αυτή ενός πολυτελούς ICE, και το αντίστοιχο νούμερο να είναι πάνω από 50% στα SUVs, και με δεδομένο επίσης ότι 1 στα 2 EVs πάει για αντικατάσταση μετά από τράκο (γιατί στην ουσία αυτό μας είπαν), έχει περάσει από το μυαλό σας που θα πάνε οι μικτές ασφαλείες όταν γεμίσουν οι δρόμοι ηλεκτρικά; Αν τώρα θέλουν 1000€ για όχημα 35.000€, μετά πόσο;
Δεν με νοιάζει, θα εχω βγει στην σύνταξη μεχρι τότε, και πιθανόν να λειτουργεί και το μετρό στη Σαλονίκη :lolsign:
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.508
Reaction score
7.901
Στη μικτή πάντως πολύ μεγάλο ρόλο παίζει και η απαλλαγή που βάζεις.

Εγώ έψαξα και βρήκα συμβόλαιο με μεγάλη απαλλαγή και για ασφαλιζόμενη αξία 55.000€ πληρώνω ασφάλιστρα 962€. Στην Allianz, όχι σε κάποια άκυρη.

Έχω βάλει όμως απαλλαγή 1.500€.

Η λογική είναι πως τη μικτή την έβαλα για να γλιτώσω τη μεγάλη ζημιά. Π.χ. την ολική που λέγαμε παραπάνω. Οπότε ναι, είμαι διατεθειμένος να πληρώσω 960€/έτος* για να ασφαλίσω ένα κεφάλαιο 55.000€.

Το να πλήρωνα όμως 1.500€/έτος για να έχω απαλλαγή 500€ αντί για 1.500 (τυχαίο το νούμερο, δεν θυμάμαι πόσο έβγαινε), το βρίσκω χαζό. Θα έπρεπε να κάνω συνεχώς ζημιές (και μάλιστα πάνω από 500€, όχι γρατσουνιές) για να έχει νόημα. Αλλά δεν κάνω. Και ααααν κάποτε κάνω, οκ, δεν θα κλάψω για το χιλιάρικο, εξάλλου θα το έχω γλιτώσει.

* Δεν είναι 960, είναι πολύ λιγότερο, γιατί ούτως ή άλλως θα πλήρωνα ένα σεβαστό ποσό για να ασφαλίσω ένα όχημα αξίας 55.000€. Η διαφορά δηλαδή που δίνω για τη μικτή, δεν είναι τόσο μεγάλη.
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.633
Μηνύματα
2.946.998
Members
38.213
Νεότερο μέλος
koumou57
Top