alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.627
- Reaction score
- 30.523
Από που προκύπτει ότι με 30Κ θα αγοράσεις ελαττώματα;Προφανώς με 30Κ δεν θα αγοράσεις model s. Θα αγοράσεις όχημα με ελαττώματα
Πιθανότατα μιλάς για μειωμένο εξοπλισμό;
Από που προκύπτει ότι με 30Κ θα αγοράσεις ελαττώματα;Προφανώς με 30Κ δεν θα αγοράσεις model s. Θα αγοράσεις όχημα με ελαττώματα
Ναι, παραχωρήσεις, μειωμένο εξοπλισμο, πες το οπως θες.Από που προκύπτει ότι με 30Κ θα αγοράσεις ελαττώματα;
Πιθανότατα μιλάς για μειωμένο εξοπλισμό;
Model | Range (100%-5%) | Laps Of GRA Loop | Official Range: WLTP | Difference % WLTP | Actual Battery Capacity |
BMW i7 | 436 km | 6.4 | 625 km | -27% | 101.7 kWh |
Mercedes EQE | 423 km | 6.2 | 639 km | -30% | 90.6 kWh |
Polestar 2 | 395 km | 5.8 | 551 km | -24% | 75 kWh |
Skoda Enyaq Coupé RS | 368 km | 5.4 | 505 km | -23% | 77 kWh |
MG 4 | 357 km | 5.2 | 450 km | -16% | 61.7 kWh |
Kia Niro EV | 347 km | 5.1 | 463 km | -21% | 64.8 kWh |
Smart #1 | 328 km | 4.8 | 440 km | -22% | 64 kWh |
Volkswagen ID.Buzz | 300 km | 4.4 | 423 km | -25% | 77 kWh |
Renault Megane E-Tech | 295 km | 4.3 | 450 km | -31% | 55 kWh |
Aiways U5 | 289 km | 4.2 | 410 km | -26% | 60 kWh |
αυτά που κάποιος θεωρεί παραχωρήσεις ή μειωμένο εξοπλισμό για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αναβάθμιση σε σχέση με αυτό που ήδη έχει ή σε σχέση με τις ανάγκες του.Ναι, παραχωρήσεις, μειωμένο εξοπλισμο, πες το οπως θες.
Αν συγκρίνουμε το Β με το Α όπου Β < Α συζητάμε για παραχωρήσεις. Αν Β > Α οπως σωστά γράφεις, μιλάμε για αναβάθμιση.αυτά που κάποιος θεωρεί παραχωρήσεις ή μειωμένο εξοπλισμό για κάποιον άλλο μπορεί να είναι αναβάθμιση σε σχέση με αυτό που ήδη έχει ή σε σχέση με τις ανάγκες του.
Για να έχει νόημα αυτό το συμπέρασμα, πρέπει να μας πεις τι εννοεί όταν λέει "cost of repairs".- Given some of the vehicle mix differences, perhaps it’s not surprising that the average total cost of repairs for EV’s is higher than non-EV’s, or even luxury non-EV’s (FIGURE 11)
Οι χτυπημένες δεν καλύπτονται απο τον κατασκευαστή, οι ασφαλισμένες χτυπημένες καλύπτονται απο την ασφαλιστική.επειδή όμως όλοι ξέρουμε ότι οι μπαταρίες καλύπτονται από 8ετή εγγύηση, είμαι σίγουρος πως σε ελάχιστες από αυτές τις περιπτώσεις χρειάστηκε να πληρώσει ο πελάτης κάτι.
Α, για repairs μετά από ατύχημα μιλάει η κυρία;Οι χτυπημένες δεν καλύπτονται απο τον κατασκευαστή, οι ασφαλισμένες χτυπημένες καλύπτονται απο την ασφαλιστική.
Μικτή ασφάλιση στα EVΜιλάει για τρακαρίσματα. Κάνει αναφορά σε συγκρούσεις, βαφή κλπ. Δεν μιλάει για απλές βλάβες. Λέει πως χρειάστηκε ακόμα και βγάλσιμο μπαταριών λόγο ανάγκης βαφής. Σε μια μετωπική σύγκρουση η επισκευή του EV είναι 26% ακριβότερη από αυτή ενός πολυτελούς ICE. Στα SUVs πάει στο 53%.
Η εγγύηση μπαταρίας δεν καλύπτει το τρακάρισμα. Και γιατί να καλύπτει άλλωστε.
Το report λέει πως στο 50% των ΕVs που τράκαραν, λόγο κόστους αντικατάστασης μπαταριών, το όχημα βγήκε για αντικατάσταση από την ασφάλεια.
Πολλά λεφτά. Έκανα μια γρήγορη στη γνωστή σελίδα για ένα id3 αξίας 35.000€ και η φθηνότερη με 40% έκπτωση στο ετήσιο είναι 600€. Όλες οι άλλες πάνω από 1000€.Μικτή ασφάλιση στα EV
Ούτε το 30%.Αν είναι να δίνουμε 1000€ ασφάλεια το χρόνο πάει περίπατο πολύ μεγάλο τμήμα από το κέρδος στα καύσιμα
Δεν τα έχω βάλει κάτω να δω τι νούμερα βγαίνουν, συν ότι αυτό πάει ανάλογα τη χρήση.Ούτε το 30%.
Αλλά τα χρήματα αυτά γίνονται μικτή ασφάλιση, όχι καυσαέρια. Ούτε τέλη κυκλοφορίας. Στο μυαλό μου το επιπλέον έξοδο της μικτής συμψηφίζεται με τα τέλη κυκλοφορίας.
Και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Δεν με νοιάζει, θα εχω βγει στην σύνταξη μεχρι τότε, και πιθανόν να λειτουργεί και το μετρό στη ΣαλονίκηΔεν τα έχω βάλει κάτω να δω τι νούμερα βγαίνουν, συν ότι αυτό πάει ανάλογα τη χρήση.
Επίσης, με δεδομένο ότι τα παραπάνω νούμερα ισχύουν, δηλαδή η επισκευή ενός απλού EV μετά το τρακάρισμα είναι 26% ακριβότερη από αυτή ενός πολυτελούς ICE, και το αντίστοιχο νούμερο να είναι πάνω από 50% στα SUVs, και με δεδομένο επίσης ότι 1 στα 2 EVs πάει για αντικατάσταση μετά από τράκο (γιατί στην ουσία αυτό μας είπαν), έχει περάσει από το μυαλό σας που θα πάνε οι μικτές ασφαλείες όταν γεμίσουν οι δρόμοι ηλεκτρικά; Αν τώρα θέλουν 1000€ για όχημα 35.000€, μετά πόσο;