Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
Προς ώρας έκλεισε το deal με την magnis για anode active material.

received_863021254793209.gif


Το οποίο είναι πολύ σημαντικός σταθμός, και προβλέπεται άμεση άνοδος της μετοχής.

Αλλά δε σταματάει να αγοράζει.. Έχει τεράστιες ποσότητες μπαταριών να κατασκευάσει στα επόμενα δύο χρόνια, κυρίως για αποθήκευση ενέργειας, από όπου θα έχει υψηλότερα έσοδα σε σχέση με τα EV, όσα EV κι αν πουλήσει.

Σε εταιρεία ενέργειας μετατρέπεται.



ΥΓ.

received_2253249598179875.jpeg


Χονδρικά, από 2 χιλιάρικα στο κεφάλι για τα πιο οικονομικά, έως 3 χιλιάρικα στα ακριβότερα.

Είναι το κόστος των ποιοτικότερων υλικών εντός της καμπίνας, γνωστό ήταν ότι θα έχει και οικονομικές συνέπειες.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
Μετά από 1 έτος και 8 μήνες με το iD.3 μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι η χρήσιμη αυτονομία που έχω τώρα, είναι μεγαλύτερη από όση είχα όταν το πήρα, τους πρώτους μήνες, από Ιούνη - Ιούλη του 21. 😎

Στην αρχή, η καθημερινή μου διαδρομή (34 χλμ) μου έπαιρνε το 10-11% της μπαταρίας, και αν προσπαθούσα πολύ για οικονομική οδήγηση, μπορούσα να το πάω στο 9% της μπαταρίας.

Σήμερα, χωρίς καμία προσπάθεια, με 18°C εξωτερική θερμοκρασία, και με μια μικρή ενδιάμεση στάση στο πρακτικερ, άρα με λίγο παραπάνω κατανάλωση, ολοκλήρωσα τη διαδρομή με το 8% της μπαταρίας, αφού ξεκίνησα με 80% φορτισμένο από το σπίτι:

PXL_20230221_122747628.jpg


Πώς γίνεται αυτό; Μήπως μεγάλωσε η μπαταρία μετά από 51,6 χιλιάδες χιλιόμετρα; 😜😁🤪😂

Όχι προφανώς.

Σίγουρα έμαθα να το οδηγώ καλύτερα.

Παίζει να έχουν βελτιώσει και το σοφτγουερ.

Πάντως στην πράξη, μου κρατάει περισσότερο από όσο όταν το παρέλαβα, κι αυτό μετράει στην τελική.

Και η σημερινή κατανάλωση, δεν ήταν τίποτα σπουδαίο, έχω κάνει και χαμηλότερες, όταν έχει κίνηση.

Επίσης είμαι με τα ελαστικά 4 εποχών, όχι με τα καλοκαιρινά, που έχουν μικρότερη αντίσταση κύλισης.

PXL_20230221_122646027.jpg


Σαφώς χαμηλή η κατανάλωση στα 12,1 kWh/100 km, αλλά μπορώ να το φτάσω έως 11,5 ή και ελάχιστα καλύτερα, αν δεν φεύγω σα σίφουνας στα φανάρια, αλλά πως να αντισταθείς, όταν όλη η ροπή είναι διαθέσιμη; 😁🤪😂
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
Εντός των ημερών, αφού έκλεισα πάνω από 50.000 χλμ στο κοντέρ, θα κάνω ένα πλήρη κύκλο φόρτισης, αφού το ρίξω στο 1-0% έως 100% σε κάποιον ταχυφορτιστή, για calibration και για να τσεκαρω πόσες κιλοβατώρες "χωράει". 😎

Μόλις πιάσουμε 25°C εξωτερική θερμοκρασία. 👍
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.559
Reaction score
84.081
αφού έκλεισα πάνω από 50.000 χλμ στο κοντέρ
5-6 χρόνια θα μου πάρει
θα κάνω ένα πλήρη κύκλο φόρτισης, αφού το ρίξω στο 1-0% έως 100% σε κάποιον ταχυφορτιστή, για calibration και για να τσεκαρω πόσες κιλοβατώρες "χωράει"
Δεν βαριέσαι;
 

Μηνύματα
398
Reaction score
256
Δεν πρέπει να υπάρχει άλλο τοπικ, σε φορουμ αυτοκίνησης, που να ασχολείται με την αυτονομία, βελτιστη/οικονομική ταχύτητα κίνησης, χρόνους αναπλήρωσης κλπ, όπως με τα ηλεκτρικά. Αυτό, δηλώνει ότι η σχέση του καταναλωτή με το αυτοκίνητο αλλάζει, τα αυτοκίνητα τείνουν προς ομοιογένεια, και μετατρέπονται σε commuters...
 

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.402
Δεν βαριέσαι;
Κι εγώ έχω την ίδια απορία.
Ό,τι είναι, είναι. Τι σημασία αν έχει πέσει λίγο ή καθόλου η χωρητικότητα από πριν;
Όπως έχεις συνηθίσει να φορτίζεις και σε βολεύει, έτσι θα συνεχίσεις ούτως ή άλλως.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
Ένα calibration χρειάζεται, για σωστή βαθμονόμηση της μπαταρίας.

Μόνον εάν στην τυπική χρήση το φορτίζεις συχνά έως 100% και το αδειάζεις τέρμα, δεν χρειάζεται.

Εγώ έχω να το φορτισω μέχρι 100% ούτε θυμάμαι από πότε, και κάτω από 20% άντε να πήγε 2 φορές το τελευταίο εξάμηνο, και ήταν μέχρι 16-17%, κολοκύθια, δεν έχει δει καθόλου 10% και κάτω, από το προηγούμενο calibration.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.402
Αν κάνει τόσο καλό η βαθμονόμηση να την κάνω κι εγώ τώρα που είμαι στα 20.000χλμ/8 μήνες.

Στο 100% να έχω φτάσει τη φόρτιση καμιά 10αριά φορές, αλλά κάτω από 8-10% δεν θυμάμαι να πήγε ποτέ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
Ναι, χρειάζεται.
Φέρνει μια ισορροπία ανάμεσα στα στοιχεία της μπαταρίας, γίνονται πολλές δουλειές ταυτόχρονα.

Ρίξε χαλαρά την μπαταρία κάτω από το 10%, χωρίς πολλά γκάζια, γλυκά γλυκά, να μη ζοριζεις τα στοιχεία. Εύκολος τρόπος να ταξιδεύεις με cruise control στα 70-80 στο δρόμο Χαλκιδικής.

Μόλις φτάσει 2% να είσαι κοντά στο φορτιστή, εγώ πάω στην καρεντα που έχει 180-ρη.

Και μόλις φτάσει 100% το παίρνεις αμέσως να φας ένα 20% πάλι χαλαρά, με cruise control στα 90-100, να καλμάρει το σύστημα.

Μια φορά το εξάμηνο είναι καλή ιδέα να γίνεται calibration.

Βεβαίως, αναλόγως χρήσης. Αν στη χρήση πέφτει κοντά στο 0% και το πας 100% μια στις τόσες, δε χρειάζεται τίποτα.

Εμένα γράφει ένα σκασμό χιλιόμετρα στο διάστημα 20-80% της μπαταρίας, οπότε θα κάνω, σε καλή θερμοκρασία περιβάλλοντος, γιατί θα θέλει να κάτσω κάνα 40-λεπτο να περιμένω, θα πάρω παρέα το γιο μου που γουστάρει, χυμούς κοκακόλες κάνα σάντουιτς και χαβαλε.
 
Last edited:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.572
Reaction score
98.638
Τι όχημα στην προσφορά;
Οκτώβριο-Νοέμβριο θα ξέρω. :tongue:

Με τόσα πίσω-μπρος που είχε η παραγγελία από πλευράς εισαγωγέα :mad:, αν δεν παραλάβω δεν λέω τίποτα
 

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.402
Με φαντάζομαι να κάνω κύκλους στο πάρκινγκ του Cosmos, και μόλις φτάσει 1% να πάω να φορτίσω και να έχει πιάσει κάποιος άλλος την τελευταία θέση. :)

Αφού πιάσω θέση θα πρέπει να μείνει κάνα 6ωρο,οπότε ψώνια, φαγητό και σινεμά και μετά μια μεταμεσονύκτια βόλτα μέχρι την Καλλικράτεια και πίσω για να κατέβει στο 80%.

Είπαμε σίγουρα αξίζει ε; :)
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
Ποιο 6-ωρο ρε τρελή;

DC 160-αρη στην καρεντα σε 35-40 λεπτά.

Ντι σι.

Στο cosmos δεν πας για τέτοια δουλειά.

Στο ΙΚΕΑ έχει 50-ρη, τον βαριέμαι, θέλει γεμάτη 1 ώρα και κάτι ψιλά.


ΥΓ. Στον 11-ρη AC, εμένα με 58-αρα μπαταρία, θέλει 5 ώρες και κάτι ψιλά.
11 kWh την ώρα θα παίρνεις.
 

Μηνύματα
58
Reaction score
99
Ποιο 6-ωρο ρε τρελή;

DC 160-αρη στην καρεντα σε 35-40 λεπτά.

Ντι σι.

Στο cosmos δεν πας για τέτοια δουλειά.

Στο ΙΚΕΑ έχει 50-ρη, τον βαριέμαι, θέλει γεμάτη 1 ώρα και κάτι ψιλά.


ΥΓ. Στον 11-ρη AC, εμένα με 58-αρα μπαταρία, θέλει 5 ώρες και κάτι ψιλά.
11 kWh την ώρα θα παίρνεις.
Δύσκολο σε 40 λεπτά... Να φορτίσεις 0/100% σε ότι φορτιστή και να πας. Έτσι όπως το έχω δει έχει ένα μέσο όρο γύρω στο 45kwh.
 

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.402
ΥΓ. Στον 11-ρη AC, εμένα με 58-αρα μπαταρία, θέλει 5 ώρες και κάτι ψιλά.
11 kWh την ώρα θα παίρνεις.
Με ταινία εγώ το μετράω. :)
Με το Antman χτες 135 λεπτά από 48% πήγε 83%.
Στο Avatar είχα πάει πιο άδειος. :)

16kWh σε 135 λεπτά.
Γύρω στα 7kWh/ώρα μέσο όρο φορτίζει μάλλον το δικό μου στο Cosmos.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.881
Reaction score
136.971
Θες άλλο καλώδιο βρε..

Το καλώδιο που έχεις είναι κουτσό.
Μονοφασικό.
 

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.402
Όχι, γομάρι τριφασικό έχω ο καλωδιολάγνος.

Κάτι άλλο φταίει. Εκτός και αν θυμάμαι λάθος τα νούμερα. Θα πρέπει να τα επαληθεύσω.

Κι αυτή η default επιλογή της Stellantis να εμφανίζει την ταχύτητα φόρτισης σε χιλιόμετρα την ώρα αντί σε kWh, μεγάλη ηλιθιότητα.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.595
Reaction score
30.494
Με ταινία εγώ το μετράω. :)
Με το Antman χτες 135 λεπτά από 48% πήγε 83%.
Στο Avatar είχα πάει πιο άδειος. :)

16kWh σε 135 λεπτά.
Γύρω στα 7kWh/ώρα μέσο όρο φορτίζει μάλλον το δικό μου στο Cosmos.
Πριν πάρεις ηλεκτρικό κάθε πότε πήγαινες cinema;
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.608
Μηνύματα
2.945.877
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top