Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Για Alex: (μακριά και αγαπημένοι με αυτά!)
Τα έχουμε πει για αυτό συγκεκριμένα στο παρελθόν. Και νομίζω εσύ το ανέβασες και τότε.
 
Last edited:


TGD

Μηνύματα
8.606
Reaction score
8.630
Όχι, η Citroen δεν δίνει καν δυνατότητα παραγγελίας κοτσαδόρου στο eC4, για ευνόητους λόγους.
Δεν νομίζω να έχει σχέση με την αεροδυναμική. Και στην υβριδική BMW Σειράς 2 δεν μπαίνει κοτσαδόρος. Το πιθανότερο είναι να σχετίζεται με τις θέσεις που πιάνει ο κοτσαδόρος σο πλαίσιο σε σχέση με τις θέσεις των μπαταριών.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.561
Reaction score
98.603
Όχι διπλά, τριπλά έτσι όπως το βλέπω!! Μόνο το ηχοσύστημα έχει 6.000 εξτρά!!!! Βάλε και άλλα 6 για τα καθίσματα, 4 για τον εσωτερικό φωτισμό, 2 για Head up display, έφτασες το Tesla!!!! :errwhat: Το έχει ξεφτιλίσει η Mercedes, αδειο το παίρνεις με τιμή καταλόγου και προσθέτεις μηδενικά
Απορώ ειλικρινά πού τα βρίσκεις αυτά τα νούμερα.

1. Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός είναι στάνταρ και στη μικρότερη έκδοση της EQE (φωτό από την τελική διαμόρφωση της τελείως απλής έκδοσης)
interior1.png


2. Το ηχοσύστημα της Burmester έχει κάτω από 1400€
Burmester1.png



3. Το head-up display 1420€
HUD1.png



4. Τα καθίσματα με όλα μέσα (θερμαινόμενα, αεριζόμενα, μασάζ) 2900€
Seats2.png



Έβγαλες μόνο γι' αυτά επιπλέον 18.000€, αντί για 5700! :roflmao:
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Απορώ ειλικρινά πού τα βρίσκεις αυτά τα νούμερα.

1. Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός είναι στάνταρ και στη μικρότερη έκδοση της EQE (φωτό από την τελική διαμόρφωση της τελείως απλής έκδοσης)
View attachment 325806

2. Το ηχοσύστημα της Burmester έχει κάτω από 1400€
View attachment 325808


3. Το head-up display 1420€
View attachment 325809


4. Τα καθίσματα με όλα μέσα (θερμαινόμενα, αεριζόμενα, μασάζ) 2900€
View attachment 325810


Έβγαλες μόνο γι' αυτά επιπλέον 18.000€, αντί για 5700! :roflmao:
Βρε, τα στάνταρ στο ηλεκτρικό ΔΕΝ είναι και στάνταρ στο diesel. Θα πάρεις τέτοιο αμάξι δίχως δερμάτινα καθίσματα με θέρμανση-κλιματισμό-μνήμες παντού; Μόνο το δέρμα πάει 4.550 !! Βάλε πλευρικούς αερόσακους και κλιματισμό πίσω, πήγες άλλα 2300. Έπιασα το ποσό που λές μόνο με καθίσματα!!!!!!
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.826
Reaction score
76.311
Ε, είμαστε στο νήμα για ηλεκτρικά... Επιμένεις, και αλλού, για πράγματα που απορρίπτονται με δέκα κλικς.
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.561
Reaction score
98.603
Βρε, τα στάνταρ στο ηλεκτρικό ΔΕΝ είναι και στάνταρ στο diesel.
Μόνο που έβαλες τιμές κάνοντας quote σε φωτογραφία μιας ηλεκτρικής EQE.
Όσο για τα...4.550€ του δέρματος μιας EQE
leather.png


:rofl:
Ε, είμαστε στο νήμα για ηλεκτρικά... Επιμένεις, και αλλού, για πράγματα που απορρίπτονται με δέκα κλικς.
Εκτός τόπου και χρόνου λέγεται αυτό. :roflmao:
 
Last edited:




rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.561
Reaction score
98.603
Πρώτη εμπειρία από ταξίδι με ηλεκτρικό: άλλη εμπειρία λόγω απειρίας και άγχους στο πήγαινε για Θεσσαλονίκη, άλλη στην επιστροφή προς Αθήνα.

Αφού αποφάσισα να πηγαίνω με 130-140 και για να μην έχω άγχος (κότεψα να διαπιστώσω αν φτάνω μέχρι Λάρισα το πρώτο ταξίδι, με το ενδεχόμενο να μην μπορούσα να φορτίσω ούτε εκεί), προγραμμάτισα 2 στάσεις "ανεφοδιασμού", μια σε 180άρη φορτιστή της Incharge στη Λαμία και ακόμα μία σε 300άρη της ΔΕΗ Blue στο ΙΚΕΑ Λάρισας. Κατέβασα τις εφαρμογές και των δύο, πρόσθεσα χρήματα και έφυγα.

Μόνο που στη Λαμία αντί να ακολουθήσω τα βήματα της εφαρμογής (που δεν είχα δει πριν), ακολούθησα τα βήματα που έγραφε ο φορτιστής και...έφαγα πόρτα. Αναγκαστικά πήγα για λίγο (10kW) σε 60άρη φορτιστή του ΣΕΑ Αλμυρού, και στη συνέχεια στη Λάρισα, όπου όλα δούλεψαν ρολόι.

Έφτασα όμως με τα νεύρα τσιτωμένα, αφού αδυνατούσα να πάω όπως θα ήθελα και επιτρέπει το αυτοκίνητο.


Στην επιστροφή προγραμμάτισα τις ίδιες στάσεις, αλλά να πηγαίνω με...όσα, όπου το επέτρεπε η διαδρομή. Φόρτιση στο ΙΚΕΑ, φόρτιση στη Λαμία οκ πλέον*, ταχύτητες από 70-80 όπου υπήρχαν έργα μέχρι όσα πάει :whistling: το αυτοκίνητο, ειδικά σε ανηφόρες, όπου ξεμπερδεύεις με τους αργοκίνητους της αριστερής λωρίδας.

Έξι ώρες στο πήγαινε :confused: με αδιανόητο μποτιλιάρισμα στην είσοδο της Θεσσαλονίκης (56 λεπτά για 23 χιλιόμετρα), 5:10 στην επιστροφή το λες και καλό χρόνο με 2 στάσεις, αλλά με τρόπο που ταιριάζει στο δικό μου προφίλ οδήγησης. Κατάλαβα ότι για να μην παίζω με την ψυχική μου υγεία :biggrin: δεν θα αλλάξω τον τρόπο που οδηγώ. Άρα, για μένα, απαγορεύονται ταξίδια όπου τα χιλιόμετρα χωρίς φορτιστή βγαίνουν οριακά και με ταχύτητες αδιανόητα αργές.


Υπομονή μέχρι να αποκτήσουμε σοβαρό δίκτυο ταχυφορτιστών. Ήδη έχει αρχίσει η αντικατάσταση πολλών 60άρηδων με 300άρηδες. Ταχυφορτιστές θεωρώ τους 300+, αφού ο 180kW της Incharge με δεύτερο αυτοκίνητο δίπλα, φόρτιζε με 80kW.


*Περί φορτιστών Incharge ο λόγος: ακολουθήστε τα βήματα του app. Βρήτε στην εφαρμογή τους πλησιέστερους φορτιστές, επιλέξτε τον διαθέσιμο (πράσινο χρώμα), μετά βάλτε το καλώδιο και σύρετε δεξιά για φόρτιση. Αν βάλετε το καλώδιο πριν, όπως αναγράφεται πάνω στον φορτιστή, αυτός παύει να εμφανίζεται. Παθαίνεις και μαθαίνεις...
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.654
Reaction score
27.574
Γιάννη μου χαράς το κουράγιο σου . Δε λέω ωραίο το εργαλείο που πήρες , αλλά τέτοιο ταξίδι εγώ δεν θα το έκανα έτσι για πλάκα . Ξέρω τι περίπου ζητάς οδηγικά και μάλλον συμπίπτουν οι απόψεις μας.
Οπως το έγραψες , για να μην παίζεις με την ψυχική σου υγεία , δεν αλλάζεις τρόπο οδήγησης .
 

Μηνύματα
1.626
Reaction score
117
προγραμμάτισα 2 στάσεις "ανεφοδιασμού", μια σε 180άρη φορτιστή της Incharge στη Λαμία και ακόμα μία σε 300άρη της ΔΕΗ Blue στο ΙΚΕΑ Λάρισας.
Αυτοι οι φορτιστες ειναι πανω στην εθνικη που λεμε, η χρειαζονται παρακαμψη, πχ μπαινω στο χωριο 5-6 χλμ εξτρα να τον βρω ?


Καλοριζικο, αυτοκινηταρα... (το εχει ενας εδω στην οικοδομη).
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Προετοιμασία πριν από ταξίδι δεν είναι κατεβάζω τα αντίστοιχα apps, αλλά δοκιμάζω να φορτίσω 1-2 φορές στην πόλη μου πριν το ταξίδι σε φορτιστή κάθε εταιρίας, για να αποκτήσω την απαιτούμενη εξοικείωση, ώστε στο ταξίδι ούτε εγώ να κοιτάζω σαν χάνος τον φορτιστή, ούτε οι συνεπιβάτες εμένα με μισό μάτι.
 

TGD

Μηνύματα
8.606
Reaction score
8.630
Πότε θα γίνει υποχρεωτικό να δουλεύουν απλά οι φορτιστές σε όλη την ΕΕ με πιστωτική; Από του χρόνου;
 

Μηνύματα
16.557
Reaction score
23.493
Μόνο που έβαλες τιμές κάνοντας quote σε φωτογραφία μιας ηλεκτρικής EQE.
Όσο για τα...4.550€ του δέρματος μιας EQE
View attachment 325813

:rofl:


Εκτός τόπου και χρόνου λέγεται αυτό. :roflmao:
Ρε γιατί ασχολείστε με το παλτό;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.950
Γιάννη μου χαράς το κουράγιο σου
Ναι ρε Γιάννη (rose), χαρά στο κουράγιο σου, πόσο σε λυπόμαστε όλοι μας μέσα σε κείνο το σαλόνι να υποφέρεις, δε λέγεται, η ψυχούλα μας το ξέρει.


🤣🤪😁😜
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.561
Reaction score
98.603
Αυτοι οι φορτιστες ειναι πανω στην εθνικη που λεμε, η χρειαζονται παρακαμψη, πχ μπαινω στο χωριο 5-6 χλμ εξτρα να τον βρω ?


Καλοριζικο, αυτοκινηταρα... (το εχει ενας εδω στην οικοδομη).
Δεν είναι πάνω στην εθνική, αλλά και στις 2 περιπτώσεις είναι λιγότερο από 1 χιλιόμετρο, χωρίς να χρειαστεί να ξαναπληρώσεις διόδια.

Πάντως, ναι, προφανώς κι εγώ θα προτιμούσα να είναι επάνω στην εθνική.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.596
Μηνύματα
2.945.494
Members
38.203
Νεότερο μέλος
john-john
Top