Πρόλογος
Ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσω και το δικό μου σύστημα! Θα σας παρακαλέσω μέχρι να τελειώσει το ανέβασμα να μη παρεμβάλετε σχόλια.
Ξεκινώντας να πούμε δύο πράγματα για το χώρο και τις απαιτήσεις μου ώστε να σας καλύψω σε πολλές πιθανές ερωτήσεις. Έχω δουλέψει σε δεκάδες αίθουσες και είναι το τρίτο δικό μου που φτιάχνω, οπότε ήξερα πραγματικά τι θέλω, βασική προϋπόθεση για την επιτυχία του εγχειρήματος!
Το πρώτο ήταν το 1998 με ένα εννιάιντσο CRT σε υπόγειο, δίχως ιδιαίτερες επεμβάσεις στο χώρο, το επόμενο το 2007 με Dedicated Room με τα πάντα εντοιχισμένα και κύρια ηχεία πίσω από οθόνη προβολής και φτάνουμε στο 2022 με ένα χώρο 7.5m x 4.5m x 3.20m και κάποιες ιδιαίτερες απαιτήσεις.
Στην πραγματικότητα ο χώρος είναι σχεδόν διπλός καθώς προϋπήρχε ένα studio ηχογράφησης δίπλα (πίσω από το ηχομονωτικό τζάμι στις φωτό). Αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί μόνο ένα μέρος ώστε να περισσέψει και ένα δωμάτιο άθλησης και παιχνιδιού για τα πιτσιρίκια καθώς και ένα ντουλάπι για Rack μηχανημάτων του Home Cinema.
Κύρια ζητούμενα του Project:
1) ΔΕΝ ήθελα να πάω σε εντοιχισμένα ή επιτοίχια ηχεία αλλά σε μεγάλα επιδαπέδια. Η πείρα μου έδειξε ότι κανένα από τα προαναφερθέντα ηχεία δεν μπορεί να έχει τον απόλυτο ήχο που εγώ θέλω.
2) Την καλύτερη δυνατή εικόνα δίχως πάντα συσκότιση. Ο 4k προβολέας με την 105” Stewart σε καμία περίπτωση δεν πλησιάζει την εικόνα μιας OLED τηλεόρασης. Αποφασίστηκε η αγορά της μεγαλύτερης υπάρχουσας SONY OLED με προοπτική για 100+ ίντσες στο μέλλον.
3) Καλή ηχητική συμπεριφορά και σχεδιασμός χώρου με σωστή απορρόφηση μπάσων και υψηλών.
4) Ο χώρος δεν ήθελα να είναι αυτό το κλασσικό μαύρο παντού όπως η δεύτερη αίθουσά μου που μπαίνεις μόνο για να δεις ταινία και όλες τις άλλες ώρες είναι κλειστός.
5) Κύριο υλικό κατασκευής το ξύλο
6) Ηχομόνωση επιπέδου STC 50 και άνω ώστε να μη λειτουργεί κλιμακοστάσιο ως μεγάφωνο και να μη μεταφέρονται κραδασμοί στο πάνω πάτωμα.
7) Έλεγχος των πάντων με αυτοματοποιημένο σύστημα (φώτα-πρίζες-μηχανήματα-συναγερμοί)
8) Δυνατότητα αλλαγής όλων των καλωδιώσεων!!
9) Λόγω χρήσης ξύλου, ενός ακριβού υλικού, λογικό κόστος κατασκευής!!
Το προτελευταίο όλοι το θεώρησαν αδύνατο ενώ το τελευταίο κυριολεκτικά μου δημιούργησε πολλές αρνητικές εντυπώσεις από «επαγγελματίες» του χώρου που έφτασαν να ζητούν μόνο για την ηχομονωμένη πόρτα του δωματίου 3 και 4.000 ευρώ με εγκατάσταση!!!
Τελικά κατέληξα στην AACE με την οποία έως τότε δεν είχα ιδιαίτερες σχέσεις και αναπτύχθηκε μία υπέροχη συνεργασία που με οδήγησε εν συνεχεία και στην αγορά του Anthem 90 και των Founder που αντιπροσωπεύουν.
H AACE ανέλαβε τo σχεδιασμό και όλη την ηχητική μελέτη και μετρήσεις τόσο κατά τη διάρκεια της κατασκευής, όσο και του τελικού tunning καθώς και την εγκατάσταση αυτοματισμών (Control 4). Η αφεντιά μου ασχολήθηκε με την υλοποίηση της κατασκευής και την επιμέλεια του χώρου.
Τονίζω για ακόμη μία φορά τη σημασία της σχεδίασης του χώρου και των μετρήσεων ενδιάμεσα, όχι όταν η κατασκευή είναι μη αντιστρέψιμη!
Παραθέτω τον αρχικό χώρο:
Ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσω και το δικό μου σύστημα! Θα σας παρακαλέσω μέχρι να τελειώσει το ανέβασμα να μη παρεμβάλετε σχόλια.
Ξεκινώντας να πούμε δύο πράγματα για το χώρο και τις απαιτήσεις μου ώστε να σας καλύψω σε πολλές πιθανές ερωτήσεις. Έχω δουλέψει σε δεκάδες αίθουσες και είναι το τρίτο δικό μου που φτιάχνω, οπότε ήξερα πραγματικά τι θέλω, βασική προϋπόθεση για την επιτυχία του εγχειρήματος!
Το πρώτο ήταν το 1998 με ένα εννιάιντσο CRT σε υπόγειο, δίχως ιδιαίτερες επεμβάσεις στο χώρο, το επόμενο το 2007 με Dedicated Room με τα πάντα εντοιχισμένα και κύρια ηχεία πίσω από οθόνη προβολής και φτάνουμε στο 2022 με ένα χώρο 7.5m x 4.5m x 3.20m και κάποιες ιδιαίτερες απαιτήσεις.
Στην πραγματικότητα ο χώρος είναι σχεδόν διπλός καθώς προϋπήρχε ένα studio ηχογράφησης δίπλα (πίσω από το ηχομονωτικό τζάμι στις φωτό). Αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί μόνο ένα μέρος ώστε να περισσέψει και ένα δωμάτιο άθλησης και παιχνιδιού για τα πιτσιρίκια καθώς και ένα ντουλάπι για Rack μηχανημάτων του Home Cinema.
Κύρια ζητούμενα του Project:
1) ΔΕΝ ήθελα να πάω σε εντοιχισμένα ή επιτοίχια ηχεία αλλά σε μεγάλα επιδαπέδια. Η πείρα μου έδειξε ότι κανένα από τα προαναφερθέντα ηχεία δεν μπορεί να έχει τον απόλυτο ήχο που εγώ θέλω.
2) Την καλύτερη δυνατή εικόνα δίχως πάντα συσκότιση. Ο 4k προβολέας με την 105” Stewart σε καμία περίπτωση δεν πλησιάζει την εικόνα μιας OLED τηλεόρασης. Αποφασίστηκε η αγορά της μεγαλύτερης υπάρχουσας SONY OLED με προοπτική για 100+ ίντσες στο μέλλον.
3) Καλή ηχητική συμπεριφορά και σχεδιασμός χώρου με σωστή απορρόφηση μπάσων και υψηλών.
4) Ο χώρος δεν ήθελα να είναι αυτό το κλασσικό μαύρο παντού όπως η δεύτερη αίθουσά μου που μπαίνεις μόνο για να δεις ταινία και όλες τις άλλες ώρες είναι κλειστός.
5) Κύριο υλικό κατασκευής το ξύλο
6) Ηχομόνωση επιπέδου STC 50 και άνω ώστε να μη λειτουργεί κλιμακοστάσιο ως μεγάφωνο και να μη μεταφέρονται κραδασμοί στο πάνω πάτωμα.
7) Έλεγχος των πάντων με αυτοματοποιημένο σύστημα (φώτα-πρίζες-μηχανήματα-συναγερμοί)
8) Δυνατότητα αλλαγής όλων των καλωδιώσεων!!
9) Λόγω χρήσης ξύλου, ενός ακριβού υλικού, λογικό κόστος κατασκευής!!
Το προτελευταίο όλοι το θεώρησαν αδύνατο ενώ το τελευταίο κυριολεκτικά μου δημιούργησε πολλές αρνητικές εντυπώσεις από «επαγγελματίες» του χώρου που έφτασαν να ζητούν μόνο για την ηχομονωμένη πόρτα του δωματίου 3 και 4.000 ευρώ με εγκατάσταση!!!
Τελικά κατέληξα στην AACE με την οποία έως τότε δεν είχα ιδιαίτερες σχέσεις και αναπτύχθηκε μία υπέροχη συνεργασία που με οδήγησε εν συνεχεία και στην αγορά του Anthem 90 και των Founder που αντιπροσωπεύουν.
H AACE ανέλαβε τo σχεδιασμό και όλη την ηχητική μελέτη και μετρήσεις τόσο κατά τη διάρκεια της κατασκευής, όσο και του τελικού tunning καθώς και την εγκατάσταση αυτοματισμών (Control 4). Η αφεντιά μου ασχολήθηκε με την υλοποίηση της κατασκευής και την επιμέλεια του χώρου.
Τονίζω για ακόμη μία φορά τη σημασία της σχεδίασης του χώρου και των μετρήσεων ενδιάμεσα, όχι όταν η κατασκευή είναι μη αντιστρέψιμη!
Παραθέτω τον αρχικό χώρο:
Attachments
-
205,4 KB Προβολές: 0
-
237,1 KB Προβολές: 0