ESOTERIC X-03

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
7.465
Reaction score
2.156
Το επίσημο ESOTERIC SERVIS ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ και ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ που έστειλα το X-03 μου απάντησαν ότι φταίει η πλακέτα του SACD player και δεν επισκευάζεται γιατί δεν υπάρχουν ανταλλακτικά εξαρτήματα.
Να υπενθυμίσω ότι το κόστος ενός τέτοιου μηχανήματος είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ.
Εγώ διαβάζω τα στοιχεία που αναφέρονται στο πρώτο μήνυμα , στοιχεία που προέρχονται από το επίσημο service της Esoteric.
Φταίει ολόκληρη η πλακέτα λένε οι ειδικοί και δεν επισκευάζεται
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.811
Reaction score
27.855
Δεν θα επεκταθώ περισσότερο .
Κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις , ενώ το παίζεις αυθεντία ηλεκτρονικός , όπου σε βολεύει .
ΔΕΝ αλλάζουμε πλακέτα για δύο ολοκληρωμένα. Τι δεν καταλαβαίνς ?
Ακόμα και να αλλάζαμε , ποιός θα έκανε τον προγραμματισμό των ολοκληρωμένων ?
Γιατί φυσικά πλακέτα ολόκληρη έτοιμη με τα ολοκληρωμένα έτοιμα προγραμματισμένα δεν υπάρχει ούτε για αστείο .
 

Μηνύματα
7.465
Reaction score
2.156
Δεν θα επεκταθώ περισσότερο .
Κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις , ενώ το παίζεις αυθεντία ηλεκτρονικός , όπου σε βολεύει .
ΔΕΝ αλλάζουμε πλακέτα για δύο ολοκληρωμένα. Τι δεν καταλαβαίνς ?
Ακόμα και να αλλάζαμε , ποιός θα έκανε τον προγραμματισμό των ολοκληρωμένων ?
Γιατί φυσικά πλακέτα ολόκληρη έτοιμη με τα ολοκληρωμένα έτοιμα προγραμματισμένα δεν υπάρχει ούτε για αστείο .
Εσύ πως το έβλαλες το συμπέρασμα ότι βταίνε δύο ολοκληρωμένα ;
Αν τα εντόπισες , για πες μας και ποια είναι
 


Μηνύματα
7.465
Reaction score
2.156
Οι συνδρομητικές μουσικες πλατφόρμες πως μας διασφαλίζουν ότι θα έχουν μουσική και μετά από κάποια χρόνια; :oops:
Τότε που θα συμβεί αυτό, θα παίζω επιτέλους με πικάπ. Θα κατεβάσω από το πατάρι και το λαμπάτο phonο stage για περισσότερη παραμόρφωση
 

Μηνύματα
1.362
Reaction score
1.347
Οι συνδρομητικές μουσικες πλατφόρμες πως μας διασφαλίζουν ότι θα έχουν μουσική και μετά από κάποια χρόνια; :oops:
Τωρα περιγραφεις αποκαλυπτικα σεναρια. Παντα θα υπαρχουν οι εναλλακτικες ειτε σε φυσικα η ψηφιακα μεσα.
 


Μηνύματα
7.465
Reaction score
2.156
Βρε δεν κατεβαζεις και τον θερμοσίφωνα !
Το ίδιο μας κάνει .
Δεν απάντησες στην ερώτηση που σου έκανα για εκείνα τα χαλασμένα ολοκληρωμένα.
Για θερμοσίφωνες ξέρεις περισσότερα μάστορα ;
 

Μηνύματα
7.465
Reaction score
2.156
Σε κάθε περίττωση, ο νηματοθέτης γνωρίζει περισσότερα για το ιστορικό του συγκεκριμένου μηχανήματος, καθως και ποοι ήταν οι τεχνικοί, που το άνοιξαν το έψαξαν και έβγαλαν τα συμπεράσματά τους .
Ας κινηθεί οπως επιθυμεί και καλή επισκευή
 

TGD

Μηνύματα
8.742
Reaction score
8.764
Φταίει ολόκληρη η πλακέτα λένε οι ειδικοί και δεν επισκευάζεται
Το ίδιο μου έλεγε και η Panasonic για γνωστό στο ίντερνετ πρόβλημα και ήθελε 500 ευρώ για την plasma. Όταν η επισκευή είναι γνωστή και το ανταλλακτικό έχει 70 δολλάρια στην Αμερική. Αλλά δεν βρήκα κάποιον να το αναλάβει. Το ίδιο και Lexmark (800 χωρίς εγγύηση) για έναν εκτυπωτή. Όπου έμπλεξα με παλαβό αμερικανό που έλεγε shipping only lower 48 states ενώ θα έπαιρνε τα 150αρι και τα μεταφορικά προκαταβολικά.

Οφείλω να παραδεχτώ ότι 40% έκπτωση ήταν καλός συμβιβασμός. Μου έχει συμβεί και σε μένα (σε ηλιακό) και το δέχτηκα. Αλλά λογικό θα είναι να φοβηθεί κάποιος να αγοράσει τόσο ακριβό μηχάνημα και να φοβάται ότι θα ξεμείνει πάλι από ανταλλακτικά σε λίγα χρόνια.

Τώρα με το firmware κάτι που κοιτάω στις αγορές είναι η ύπαρξη drivers απο παλιά μηχανήματα. Είχα βρει ένα ad-da που το ζαχαρωνα, αλλά είδα ότι δεν είχαν βγάλει καν drivers για Windows 10 και διάβαζα και για bugs στα 7. Οπότε η εταιρία δεν είναι πια στη λίστα υποψηφίων.
 

Μηνύματα
7.465
Reaction score
2.156
Η τακτική των εταιρειών είναι σχεδόν παντού η ίδια .
1. Δεν αναλαμβάνουν χεριασμένο απο τρίτιους μηχανήματα, είδικά όταν έχουν γίνει παρεμβάσεις από μη εξουσιοδοτημένους επισκευαστές .
2, Οι εταιρείες αντικαθιστούν πλέον ολόκληρη την πλακέτα που είναι πλήρως συμβατή και λειτουργική. Την αποκαλούν Optimal Replaceable (ORU).
 
Last edited:


Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Η τακτική των εταιρειών είναι σχεδόν παντού η ίδια .
1. Δεν αναλαμβάνουν χεριασμένο απο τρίτιους μηχανήματα, είδικά όταν έχουν γίνει παρεμβάσεις από μη εξουσιοδοτημένους επισκευαστές .
2, Οι εταιρείες αντικαθιστούν πλέον ολόκληρη την πλακέτα που είναι πλήρως συμβατή και λειτουργική. Την αποκαλούν Optimal Replaceable (ORU).
Το X-03 πήγε σε εξουσιοδοτημένο σέρβις της ESOTERIC GERMANY κατόπιν υπόδειξης του Έλληνα αντιπροσώπου ο οποίος αδυνατούσε να ασχοληθεί. Δεν υπάρχει ούτε Servis manual στην ESOTERIC σε όλο τον κόσμο. Για πλακέτα μιλάς ;;; Εάν υπήρχε πλακέτα θα έπαιρνα 2-3 να έχω ....δεν έχουν ΤΙΠΟΤΑ...μόνο laser.
 


Μηνύματα
7.465
Reaction score
2.156
Το X-03 πήγε σε εξουσιοδοτημένο σέρβις της ESOTERIC GERMANY κατόπιν υπόδειξης του Έλληνα αντιπροσώπου ο οποίος αδυνατούσε να ασχοληθεί. Δεν υπάρχει ούτε Servis manual στην ESOTERIC σε όλο τον κόσμο. Για πλακέτα μιλάς ;;; Εάν υπήρχε πλακέτα θα έπαιρνα 2-3 να έχω ....δεν έχουν ΤΙΠΟΤΑ...μόνο laser.
Εκτός απο το επίσημο service της Γερμανίας κάπου αναφέρθηκε ότι το μηχάνημα είχε πάει προς επισκευή και σε μη εξουσιοδοτημένο τεχνοκό , ένα ή περισσότερους.
Η προσφορά του νεώτερου μοντέλου με υψηλή έκπτωση κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ καλή. Σε αυτή την περίπτωση θα κρατούσες και το παλαιό cd player το οποίο παίζει μονο CD αλλά όχι SACD. Έτσι γίνεται συνήθως. Αυτό για τη δική σου περίπτωση σου το πρότειναν ; δηλαδή θα κρατούσες το μερικώς χαλασμένο player ή θα το επέστρεφες ?
Αυτό δεν το έχεις αναφέρει σε κάποιο προηγούμενο μήνυμα.
Τις πλακέτες τις διαθέτουν, αλλά οχι μετά από 15 ή 20 χρόνια .
Η αντικατάσταση τύπου ORU για τη δική σου περίπτωση λειτούργησε με παροχή ενός καινούργιου μηχανήματος με έκπτωση 40% .
Ελπίζω σύντομα να πάρεις τις σωστές αποφάσεις.
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Εκτός απο το επίσημο service της Γερμανίας κάπου αναφέρθηκε ότι το μηχάνημα είχε πάει προς επισκευή και σε μη εξουσιοδοτημένο τεχνοκό , ένα ή περισσότερους.
Η προσφορά του νεώτερου μοντέλου με υψηλή έκπτωση κατά τη γνώμη μου ήταν πολύ καλή. Σε αυτή την περίπτωση θα κρατούσες και το παλαιό cd player το οποίο παίζει μονο CD αλλά όχι SACD. Έτσι γίνεται συνήθως. Αυτό για τη δική σου περίπτωση σου το πρότειναν ; δηλαδή θα κρατούσες το μερικώς χαλασμένο player ή θα το επέστρεφες ?
Αυτό δεν το έχεις αναφέρει σε κάποιο προηγούμενο μήνυμα.
Τις πλακέτες τις διαθέτουν, αλλά οχι μετά από 15 ή 20 χρόνια .
Η αντικατάσταση τύπου ORU για τη δική σου περίπτωση λειτούργησε με παροχή ενός καινούργιου μηχανήματος με έκπτωση 40% .
Ελπίζω σύντομα να πάρεις τις σωστές αποφάσεις.
δηλ θες να μου πεις ότι το μηχάνημα το χάλασε ο Κώστας Τροβάς ;; Μόνο μετρήσεις και ένα laser αντικατέστησε ο Τροβάς. Ο αντιπρόσωπος από την 1η στιγμή δεν ασχολήθηκε με το μηχάνημα. Ούτε καν μου εδεινε τα στοιχεία του συνεργαζόμενου του τεχνικού. Τι επρεπε να κάνω ;; Για να με ξεφορτωθεί με παρέπεμψε στο σέρβις που ανέφερα στην Γερμανία. -40% και ας κρατούσε κ το Χ-03 μου ήταν η πρόταση μου αλλά ούτε καν μπήκε στον κόπο να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο Ευρώπης λέγοντας μου ότι δεν τον γνωρίζει. . 40% έκπτωση είναι για γέλια. Μάλλον δεν γνωρίζεις πόσο αγοράζουν, να πάρω πάλι ESOTERIC με αυτή την κάλυψη κ συμπεριφορά ;; Μάλλον κάτι δεν μας λες που ενδεχομένως σκέφτεσαι. Μετά από όλα αυτά θα πλήρωνες ένα νέο ESOTERIC 12.000€ με την έκπτωση ; Παρτο εσύ ....
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
δηλ θες να μου πεις ότι το μηχάνημα το χάλασε ο Κώστας Τροβάς ;; Μόνο μετρήσεις και ένα laser αντικατέστησε ο Τροβάς. Ο αντιπρόσωπος από την 1η στιγμή δεν ασχολήθηκε με το μηχάνημα. Ούτε καν μου εδεινε τα στοιχεία του συνεργαζόμενου του τεχνικού. Τι επρεπε να κάνω ;; Για να με ξεφορτωθεί με παρέπεμψε στο σέρβις που ανέφερα στην Γερμανία. -40% και ας κρατούσε κ το Χ-03 μου ήταν η πρόταση μου αλλά ούτε καν μπήκε στον κόπο να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο Ευρώπης λέγοντας μου ότι δεν τον γνωρίζει. . 40% έκπτωση είναι για γέλια. Μάλλον δεν γνωρίζεις πόσο αγοράζουν, να πάρω πάλι ESOTERIC με αυτή την κάλυψη κ συμπεριφορά ;; Μάλλον κάτι δεν μας λες που ενδεχομένως σκέφτεσαι. Μετά από όλα αυτά θα πλήρωνες ένα νέο ESOTERIC 12.000€ με την έκπτωση ; Παρτο εσύ ....
Διόρθωση...-50% και να κρατούσε το Χ-03 ήταν η πρόταση μου. Αλλά ο Έλληνας και "φίλος" αντιπρόσωπος ούτε καν μπήκε στην διαδικασία να ασχοληθεί γιατί εξαρχής γνώριζε ότι δεν ήταν επισκευάσιμο από την στιγμή που τον ενημέρωσα ότι η βλάβη δεν ήταν από το laser.
Με ξεφορτώθηκε και αρνήθηκε να επικοινωνήσει με τον Υπεύθυνο Ευρώπης λέγοντας μου ότι δεν τον γνωρίζει. Ούτε καν ήθελε να παραλάβει το Χ-03 μου και να το στείλει στο GERMANY SERVIS για να μην πληρώσω 480€μεταφορικά που όποιος γνωρίζει τα μεταφορικά θα τα πλήρωνα 120€ εάν το εστελνε αυτός. Εγώ έδωσα τα στοιχεία του Έλληνα αντιπροσώπου στον Ευρωπαίο υπεύθυνο και εγώ ήρθα σε επαφή μαζί του. Το μηχάνημα παρουσίασε το πρόβλημα στα 12 χρόνια περίπου κατοχής μου κ με 200-250 ώρες χρήσης. Τα συμπεράσματα δικά σου. Πλακέτα δεν υπάρχει οκ, το πρόγραμμα για τον προγραμματισμό στα τσιπάκια θέλω το οποίο ούτε καν το έχουν κάπου αποθηκευμένο.
Πάρτε ESOTERIC.
Πληρης ανυπαρξία. Σταματώ εδώ γιατί ........ δεν θέλω να τα θυμάμαι.
 


Μηνύματα
208
Reaction score
134
Η τακτική των εταιρειών είναι σχεδόν παντού η ίδια .
1. Δεν αναλαμβάνουν χεριασμένο απο τρίτιους μηχανήματα, είδικά όταν έχουν γίνει παρεμβάσεις από μη εξουσιοδοτημένους επισκευαστές .
2, Οι εταιρείες αντικαθιστούν πλέον ολόκληρη την πλακέτα που είναι πλήρως συμβατή και λειτουργική. Την αποκαλούν Optimal Replaceable (ORU).
Σε πρόβλημα στον ήχο τηλεόρασης Sony ο ηλεκτρονικός της αντιπροσωπείας μου είπε ότι η οδηγία που έχουν απ'την εταιρεία είναι η αντικατάσταση όλης της πλακέτας/μητρικής και όχι η επισκευή.
 

papavmax

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.120
Reaction score
1.660
Δεν μπορώ να δεχθώ τακτική εταιρίας σε αντικατάσταση με 0 ανταλλακτικά σε μηχάνημα 10.000 € όπως και τακτική πάρε το επόμενο μοντέλο με 50% έκπτωση δηλαδή βγάλε 5.000 από την τσέπη σου που μπορεί να μην περισσεύουν και πάρε το επόμενο όχι αυτό δεν είναι Support…. Nα μην ξανά πάρεις Esoteric και πολύ καλά έκανες και ενημέρωσες και εμάς εδώ!
 

Status
Not open for further replies.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.825
Μηνύματα
2.953.088
Members
38.243
Νεότερο μέλος
desmios2025
Top