Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.731
Reaction score
30.644
FWDFWD LONG RANGEAWD LONG RANGE
POWER (PEAK POWER)230hp (260hp)245hp (280hp)350hp (375hp)
TORQUE343Nm343Nm509Nm
BATTERY CAPACITY (NET)74kWh97,2kWh
BATTERY VOLTAGE400V400V
RANGE WLTP572 km750 km686 km tbc
WLTP EFFICIENCY
(BATTERY TO WHEEL)
12.9 kWh/100 km12.9 kWh/100 km14.2 kWh/100 km
0 TO 100 km/h7.7s7.8s5.4s
1000M FROM A STANDING START27.7s27.7s25.5s
MAX SPEED190km/h190km/h190km/h


MASS IN KGFWDFWD LRAWD LR
KERB WEIGHT MIN (KG)21322 1802 289
MTW MAXIMUM TOWABLE WEIGHT
WITH BRAKED TRAILER (KG)
1 2601 2001 400
MAXIMUM TOWABLE WEIGHT INCLUDING LOAD TRANSFER (KG)1 4601 4001 600

 
Last edited:

Μηνύματα
16.658
Reaction score
23.645
2.3 το 4κίνητο....
me 100kwh μπαταρία βέβαια.

μιλάμε για όχημα με χαρακτήρα στο σχεδιασμό, αεροδυναμικό μεν εντελώς ξεχωριστό δε.
καράπρήμιουμ στην ουσία, νομίζω γράφει dimifoot εκεί δίπλα από το σηματάκι της focal
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.102
Reaction score
137.614
Ωραιότατο το 4-κινητο, για να δούμε κόστος.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.731
Reaction score
30.644
Τι να δούμε. Από 60.000€ - 85.000€, και 400V, το 2025. 😅
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.731
Reaction score
30.644
Και βέβαια δεν είναι. Δεν θα έδινα ποτέ τόσα λεφτά για ένα αμάξι. Θα έπαιρνα τουλάχιστον δύο. Ένα Model 3 LR RWD για ταξίδια και ένα τούμπανο R5 για την πόλη.

Πως δεν ντρέπονται να δίνουν 400V στα 85 χιλιάρικα. Και 2025 μάλιστα. Άσε που δεν πιστεύω με τίποτα την αναγραφόμενη κατανάλωση, και δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη στο software αν δεν δω, αν δεν τρέξει το όχημα για κανένα χρόνο να βγάλει όλα του τα θέματα.
 

Μηνύματα
16.658
Reaction score
23.645
ο σχεδιασμός είναι υπεράνω κριτικής.
το αυτοκίνητο φωνάζει οτι είναι DS και όχι dsoποιημένο PSA όπως τα προηγούμενα.
χωρίς τις σχεδιαστικές ανωμαλίες των προηγουμένων.
και εξευρωπαισμένο όσο δεν πάει.
σχεδιαστικά ανώτερο και απο eqe.
το οτι δεν ανοίγει η οροφή είναι ένα θέμα.
το αν θα σκουραίνει ίσως το δούμε αργότερα στην κανονική παραγωγή (και μετά τα πρώτα σχόλια).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.102
Reaction score
137.614
Μια χαρά είναι τα λεφτά του, εάν είναι εκεί που λέει (60-85).

Εξαιρετική υλοποίηση.

Μπορεί να είναι αρκετά πιο "αργό" στην επιτάχυνση από τα Τέσλα, αλλά δε χρειάζεται παραπάνω για φυσιολογική οδήγηση, ίσα ίσα το αντίθετο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.734
Reaction score
84.613
νομίζω γράφει dimifoot εκεί δίπλα από το σηματάκι της focal
Φαίνεται άριστο, αλλά κοντά στα χρήματα της EQE sedan που προτιμώ πολύ περισσότερο.
Μάλλον βλέπω να τα δίνουμε στον παλαβό, με μισή καρδιά
 




Μηνύματα
16.658
Reaction score
23.645
αλλά κοντά στα χρήματα της EQE sedan
κοντά στα χρήματα δεν το λές
αυτό εδώ
1734099765443.png

ξεκινάει ουσιαστικά από τα 83K και φυσικά ξεπερνάει για πλάκα τα 100Κ
με τίποτα όμως. η επιτομή της μετριότητας σχεδιαστικά
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.734
Reaction score
84.613
βιβλαφγανςρε
Μαζί σου. Τι να πω, ας εμφανιστεί να δούμε πόσο θα πάει τετρακίνητο στη διαμόρφωση, αν είναι EQE τετρακίνητη-20.000€ το συζητάω. Αν προλάβει.
η επιτομή της μετριότητας σχεδιαστικά
Θεά είναι 😍
 

Μηνύματα
16.658
Reaction score
23.645
1734100357190.png

απλά με εξοπλισμό που εμφανίζεται να έχει το νυμερουίτ , εύκολα 105+
στα συν η ανοιγόμενη οροφή.
1734100503447.png
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.731
Reaction score
30.644
Ποτέ.

Γυάλινη οροφή, μεγάλη από μπροστά μέχρι πίσω που να έχει και σκίαστρο, ναι, με 1000.

Προαπαιτούμενο πλέον. Παραχώρηση μόνο για το σκίαστρο. :)

Προσωπικά η καλύτερη λύση είναι της BYD. Όλη η οροφή γυαλί, και ηλεκτρικό σκίαστρο που σταματά όπου θες. Τέλειο.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.876
Reaction score
76.459
Ποτέ χωρίς ανοιγόμενη οροφή.
Εκτός απο το πρώτο και το τρίτο, όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα μου είχαν κάποιας μορφής ανοιγόμενη χωρίς ποτέ το παραμικρό πρόβλημα. Δεν έκανα ποτέ συντήρηση, μόνο καλό καθάρισμα στο πλύσιμο.

Για τους άσχετους, τους αρνητές χωρίς προσωπική εμπειρία και τους φωτόφοβους, το μυστικό είναι να χρησιμοποιείται. :p

Οι σταθερές γυάλινες χωρίς ηλεκτρική κουρτίνα είναι μεγάλο καραγκιοζιλίκι, ακόμα και με φωτοτέτοιο. Σε ονειρεμένο κατά τα άλλα ηλεκτρικό που ήμουν στο τσακ να πάρω, μόνο αυτό με απέτρεψε. Πατούσες το κουμπί κι απλώς δεν έβλεπες τον ουρανό... :rolleyes:
 


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.876
Reaction score
76.459
Άσχετοι είναι όσοι θέλουν ανοιγόμενη :p
:lolsign:
Είδες την τιμή της οροφής και το παίζεις οτι δε σ' αρέσει μωρή καρμίρω; :tongue:



Η κατάργηση των ανοιγόμενων οροφών στις νέες BMWδίτσες είναι ο λόγος που θα πάρουμε διαζύγιο μετά απο πολυετή σχέση. :biggrin:
 


Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.752
Μηνύματα
2.950.971
Members
38.233
Νεότερο μέλος
dimpam
Top