Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
16.680
Reaction score
23.660
Μακρόν λέμε
Πάντως αυτό είναι παραπάνω από εμφανές είναι ότι οι μπαταρίες δεν θα είναι το μέλλον, αυτοί που βάζουν τα λεφτά τους κυρίως σε αυτές δεν θα χάσουν αλλά η μεγάλη κατηγορία οχημάτων δεν θα αποθηκεύει ενέργεια με τον σημερινό τρόπο κυρίως γιατί θα υπάρξει θέμα να φορτίσουν μεγάλο αριθμό μπαταριών.
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.758
Reaction score
84.689
Για αυτό το έβαλα. 8-)
Το μόνο σενάριο να με προλάβουν, είναι να παρουσιάζουν Μάρτιο και να παραδίνουν τον Ιούνιο, και στο μεταξύ να μην έχει αναχρηματοδοτηθεί το «κινούμαι ηλεκτρικά».
Χρειάζομαι έξοδα το 2025.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.153
Reaction score
137.715
Έλα μωρέ, τι κι αν ανοίγουν οι πόρτες όποτε θέλουν;

Σημασία έχει ότι δεν είναι του παλαβού, και δεν έχει σοφτγουερ για τίποτα. 🤣🤪😁


Πολύ πρωί για μένα, έβλεπα ταινίες χθες με τον γιο μου μέχρι πολύ αργά (τρανσφόρμερς, δεν είχε δει ούτε μια), δεν είχα πιει καφέ ακόμα, καταλαβαίνς. 🤣🤪😁
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.756
Reaction score
30.660
Θα πέσει κλάμα.


 

TGD

Μηνύματα
8.729
Reaction score
8.759
"For those to seek more. Discover our range of electric vehicles designed in Europe".

Α, τα κουρτινάκια στην ηλιοροφή είναι έξτρα!

Service Plan
1 service - 2Y / 40000 km
349 EUR
2 services - 4Y / 80000 km
838 EUR
3 services - 6Y / 120000 km
1187 EUR
4 services - 8Y / 160000 km
1726 EUR
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.756
Reaction score
30.660
Το ξέρουμε αυτό. Χρόνια. Εγώ τουλάχιστον, και το έχω γράψει.

Και η Geely έχει τμήμα Design στην Ευρώπη. Και πολλοί Ευρωπαίοι σχεδιαστές είναι στην Κίνα.

Και;
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.756
Reaction score
30.660
Service Plan
1 service - 2Y / 40000 km
349 EUR
2 services - 4Y / 80000 km
838 EUR
3 services - 6Y / 120000 km
1187 EUR
4 services - 8Y / 160000 km
1726 EUR
Αν δεν θες να πληρώνεις service παίρνεις Tesla. Αν θες έχει και ακριβότερα από της Zeekr, και του άξονα, συμμαχικά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.758
Reaction score
84.689
Εκτίμηση μου πως οι Κινέζοι θα πουλάνε στην Ευρώπη κυρίως μικρά και μεσαία, με ταβάνι τα 50000€. Όταν φεύγουμε στα 60+ ο ευρωπαίος θα κοιτάξει άλλες επιλογές.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.756
Reaction score
30.660
Μάλλον δεν σου λέει κάτι ότι το Νο1 luxury SUV σε σκανδιναβικα κράτη είναι το XPeng G9.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.830
Reaction score
10.708
@Dimifoot
Κανονικό αυτοκίνητο , η χρυσή τομή.
 




Μηνύματα
22.149
Reaction score
16.198
Α ρε ποιητή ChatGPT! :geek: :roflmao: (του είπα να φτιάξει ένα ποίημα με το seek more να κάνει ομοιοκαταληξία με το sycamore)

Beneath the branches of the sycamore,
I feel a longing deep, a quiet roar.
A whisper calls me, urging to explore,
To wander far, to seek and find more.

The winds of change begin to soar,
As I chase the dreams I've yet to score.
Through endless skies and distant shore,
My heart beats faster, I seek more.

The sycamore stands, its roots secure,
A symbol of the paths I must endure.
With every step, my spirit soars,
As I journey onward, seeking more.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.758
Reaction score
84.689
Μάλλον δεν σου λέει κάτι ότι το Νο1 luxury SUV σε σκανδιναβικα κράτη είναι το XPeng G9.
Οχι δεν μου λέει τίποτα. Ενα αυτοκίνητο, χωρίς να δούμε την συνολική εικόνα, σε μόνο μια υποκατηγορία, σε μια περιοχή την 30.000.000 κατοίκων με φορολογικές ιδιαιτερότητες…
Δεν βγάζω κάποιο συμπέρασμα.
Θέλω το σύνολο της Ευρώπης για να καταλάβω.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.756
Reaction score
30.660
Οχι δεν μου λέει τίποτα. Ενα αυτοκίνητο, χωρίς να δούμε την συνολική εικόνα, σε μόνο μια υποκατηγορία, σε μια περιοχή την 30.000.000 κατοίκων με φορολογικές ιδιαιτερότητες…
Δεν βγάζω κάποιο συμπέρασμα.
Θέλω το σύνολο της Ευρώπης για να καταλάβω.
Η άποψη σου είναι πως άνω των 50.000€ ο κόσμος δεν θα παίρνει Κινέζικα αλλά άλλα οχήματα. Και σου απάντησα ότι σε κάποιες χώρες που είναι διαθέσιμο, το XPeng G9, ως luxury product, είναι πρώτο σε πωλήσεις.

Οι Ευρωπαϊκοί δείκτες δεν θα πουν απολύτως τίποτα καθώς η άποψη σου είναι ότι άνω των 50.000€ δεν θα αγοράζουν Κινέζικα. Ε αγοράζουν, και μάλιστα τα βάζουν και πάνω πάνω.

Υπήρχε επίσης η αίσθηση ότι τα Κινέζικα δεν θα πουλάνε στην Ελλάδα. Αν το 2025 κινηθεί όπως και το 2024, η BYD θα είναι μακράν Νο1 στην Ελλάδα, με την δεύτερη να μην έχει ούτε τα μισά.
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.809
Reaction score
43.011
Η απλή έκδοση έχει κάτω από 50Κ και αν έχει και επιδότηση (που μάλλον έχει) τότε είναι και οι 2 εκδόσεις κάτω από 50Κ.

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.794
Μηνύματα
2.951.968
Members
38.237
Νεότερο μέλος
Mastermind
Top