Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716









costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.105
Reaction score
143.569
Και τα δύο είναι πολύ ωραία αυτοκίνητα, πέραν της εμφάνισης. Ως EV λέω. Σοβαρά αυτοκίνητα.

Το LUCID έχει καταβολές από Τέσλα.
Σημαντικό τμήμα της φίρμας, ανήκει στην Κίνα.

Τα NIO είναι από τα αυτοκίνητα που έχει εκφραστεί πολύ θετικά και ο Έλον.
(Έχουν κι άλλα σοβαρά αυτοκίνητα οι Κινέζοι)

Δυστυχώς δεν βλέπω αντιπροσωπεία από κανένα τους στην Ελλάδα, και έτσι όπως πάμε, δε ξέρω αν θα δω, ή αν έχει και νόημα.
 

Μηνύματα
26.300
Reaction score
20.667
Απρόσωπα όλα τους... λες κι έχουν βγει από ένα καλούπι με μικρές διαφορές.... (αντιλαμβάνομαι τους λόγους, αλλά το γεγονός παραμένει ότι όποιο κι αν πάρεις, εμφανισιακά θα είναι λίγο πολύ όπως όλα τα άλλα).
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716
Σύμφωνα με το Bloomberg ο Scholz είπε στο Davos πως η ΕΕ επεξεργάζεται ένα σχέδιο επιδοτήσεων κεντρικά, για τα ηλεκτρικά οχήματα της Ευρώπης. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε που θα καταλήξει. Θα αφορά μόνο τους Ευρωπαίους κατασκευαστές ή όλα τα οχήματα που κατασκευάζονται στην Ευρώπη; Σκοπός του μέτρου είναι να τονωθεί η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων με το βλέμμα σε δύο πράγματα. Ο στόχος του 2035 δεν αλλάζει, και η δοκιμαζόμενη εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία.

Αν είναι το πρώτο και αν τα νούμερα είναι σοβαρά (δηλαδή όπως Ελλάδα 9000€ - 10.000€), κάποιος δυτικός κατασκευαστής 🇺🇲 μάλλον θα πονέσει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716
Σε άλλα νέα από Santa Monica, η Toyota προσφέρει το Mirai στα $15.000 σε 72 άτοκες (αρχική τιμή $70.000), και δωρεάν υδρογόνο αξίας $15.000.

Τα χαρίζει. Καλά πήγε αυτό.

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.105
Reaction score
143.569

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716
Ένα φουλ εξοπλισμένο R5 είναι ελάχιστα φθηνότερο από το απλό Model 3, στο εξωτερικό. Στην Ελλάδα μπορεί να έχουν έως και τα ίδια χρήματα. Tragic. Tαυτόχρονα το R5 είναι αρκετά μικρότερο σε μέγεθος (-80cm), με μικρότερη μπαταρία (52kWh vs 58kWh), σημαντικά μικρότερη ταχύτητα φόρτισης (100kW vs 170kW), σημαντικά μικρότερη εμβέλεια κ.α.

Οπότε κ. Χάρη μας όχι δεν γίνεται να τα έχεις όλα και φθηνά. Το R5 είναι κουκλί αλλά ακριβό. Ίσως το επόμενο να έρθει εκεί που πρέπει. Κάτω από 30k δηλαδή, η ακριβή version.
 

TGD

Μηνύματα
10.755
Reaction score
10.350
Και στους υπολογιστές το μικρότερο το πληρώνεις ακριβότερα, σωστά;
Το κόστος ανάμεσα σε ένα μικρό και σε ένα μεγάλο αυτοκίνητο δεν διαφέρει πολύ. Τα ίδια πράγματα έχουν μέσα, επειδή έχουν διαφορά στην ποσότητα λαμαρίνας;
 

Μηνύματα
496
Reaction score
153
Σε άλλα νέα από Santa Monica, η Toyota προσφέρει το Mirai στα $15.000 σε 72 άτοκες (αρχική τιμή $70.000), και δωρεάν υδρογόνο αξίας $15.000.

Τα χαρίζει. Καλά πήγε αυτό.

Αυτή η σελίδα είναι παλιά (ακόμα χειρότερα βέβαια για την Τογιότα, αφού τα χάριζε από το 23).
Screenshot from 2025-01-27 09-39-23.png
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.731
Reaction score
32.716
Και στους υπολογιστές το μικρότερο το πληρώνεις ακριβότερα, σωστά;
Το κόστος ανάμεσα σε ένα μικρό και σε ένα μεγάλο αυτοκίνητο δεν διαφέρει πολύ. Τα ίδια πράγματα έχουν μέσα, επειδή έχουν διαφορά στην ποσότητα λαμαρίνας;
Δεν είναι μόνο η λαμαρίνα, που και αυτή έχει το κόστος της, αλλά και άλλα. Αν πιάσουμε την λαμαρίνα, τα 80cm μεγαλύτερο όχημα δεν είναι λίγα. Tο Model 3 κατασκευάζεται με τον ίδιο τρόπο που κατασκευάζεται και το R5. Χωρίς Giga Casting. Και τα 80cm παραπάνω εκτός του υλικού κατασκευής του σασί έχουν και περισσότερο scrap.

Το R5 έχει μικρότερη μπαταρία (οπότε και φθηνότερη; ), που όμως δεν είναι, καθώς η αγορά της θα κοστίσει στον ιδιοκτήτη 12.000€ σύμφωνα με σχετικό τιμοκατάλογο που διέρρευσε στο Γαλλικό τύπο, και έχω ανεβάσει. Του Model 3 πρέπει να έχει κάτω από 9000€, αν υπολογίσουμε πως η μπαταρία του LR έχει 9000€ - 10.000€.

Το R5 έχει μια camera για όπισθεν, σε αντίθεση με το Model 3 που έχει 8. Με ότι σημαίνει αυτό στην extra καλωδίωση και το απαραίτητο hardware ώστε να ενσωματωθούν στο σύστημα του οχήματος.

Το R5 έρχεται με κάποιο hardware (δεν έχω ιδέα τι), όταν το Model 3 έχει το HW4 που υποστηρίζει μέχρι και αυτόνομη οδήγηση.

Το R5 έχει απλά led headlights (κόστος αντικατάστασης 1050€ το φανάρι όπως έχει γράψει κάτοχος που ρώτησε στη Γαλλία), σε αντίθεση με τα Matrix του model 3 που κοστίζουν κάπου στα 3000€ έκαστο (πάλι σύμφωνα με πηγές).

Το R5 έχει θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, ενώ το Model 3 θερμαινόμενα - αεριζόμενα μπροστά και θερμαινόμενα πίσω. Στο R5 δεν είναι ηλεκτρικά ενώ στο Model 3 είναι και με μνήμες.

.......
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.739
Μηνύματα
3.025.822
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Gianni Tab
Top