Trinnov Altitude

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.627
Reaction score
9.628
Πολλά, αλλά αξίζει το deal. 😎
Πολλαπλάσια λιγότερα απ' το να βρεις να πουλήσεις τον παλιό και να αγοράσεις τον σουπερ ντουπερ καινούργιο.
Όχι ότι ο παλιός δεν κάνει softwareικα ότι ακριβώς κάνει κι ο καινούργιος.
 



loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.627
Reaction score
9.628
Η πίκρα είναι πως με το καινούργιο software θα χρειαστεί calibration από την αρχή.
Δεν με βλέπω
Είναι επιβεβαιωμένο αυτό; Ακόμα κι αν κάνει format δε θα διαβάζει back up μετά;
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.650
Reaction score
144.575
Τι είναι μωρέ; Σιγά, 2 ωρίτσες σκάρτες.
Τουλάχιστον σε μένα, που έχω όλα τα ηχεία όμοια.
Μπορεί και 1 ώρα να φτάνει. 😎

Τα έχω όλα έτοιμα, μέχρι και το ακριβές σημείο (κέντρο του κύκλου των ηχείων) που μπαίνει το μικρόφωνο (δε την ξαναπατάω, έχω βάλει καρφί στο ταβάνι με δεμένη μπετονιά και βαρίδι, που άμα το αφήσω κάτω πάει ακριβώς στο σημείο του μικροφώνου).
 

Μηνύματα
1.133
Reaction score
2.674
Τι είναι μωρέ; Σιγά, 2 ωρίτσες σκάρτες.
Τουλάχιστον σε μένα, που έχω όλα τα ηχεία όμοια.
Μπορεί και 1 ώρα να φτάνει. 😎

Τα έχω όλα έτοιμα, μέχρι και το ακριβές σημείο (κέντρο του κύκλου των ηχείων) που μπαίνει το μικρόφωνο (δε την ξαναπατάω, έχω βάλει καρφί στο ταβάνι με δεμένη μπετονιά και βαρίδι, που άμα το αφήσω κάτω πάει ακριβώς στο σημείο του μικροφώνου).
Και μετά λες ψυχαναγκαστικους τους δικαναλους. Γαμαθ
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.650
Reaction score
144.575
Μα θέλω να κάνω τη ζωή μου εύκολη, και στο καλιμπράρισμα το δυσκολότερο πράγμα για μένα είναι να τοποθετήσω το μικρόφωνο με ακρίβεια χιλιοστού στο κέντρο του κύκλου ακρόασης και στο σωστό ύψος!

Σε ένα σημείο στο χώρο! Άϊντε βρες το! :headbang:

Όλα τα ηχεία είναι ήδη σε επακριβώς όμοιες αποστάσεις από το κέντρο της MLP, και αν μπει το μικρόφωνο σε λίγο λάθος θέση, θα έχω τζάμπα κι άδικα διορθώσεις από το λογισμικό του trinnov, ενώ ταυτόχρονα η εξεύρεση της απόλυτα σωστής θέσης του μικροφώνου, είναι πραγματικός μπελάς, εκεί θέλει πραγματικά ώρες, όχι αστεία.

Οπότε, πριν πολύ καιρό, όταν είχα βρει μετά κόπων και βασάνων την σωστή θέση, λέω δε θα ξανατραβήξω αυτό το μπελά, κι έβαλα σκάλα, έδεσα σε πετονιά ένα βαρίδι, και μόλις το έφερα στο σωστό σημείο στο ταβάνι, βίδα και δε το ξαναχάνω. Έφτιαξα και το μήκος της πετονιάς επακριβώς να ακουμπάει στο κεντρικό μικρόφωνο του τρινοβ, να έχω και το ύψος έτοιμο, και μετά μάζεψα την πετονιά με το βαρίδι πάνω στο ταβάνι, εκεί είναι και κρέμεται τυλιγμένο.

Πλέον είναι θέμα ενός λεπτού να μπει το μικρόφωνο στη σωστή θέση, και ξεκινάει καλιμπράρισμα σε ντετέ.

15 θέσεις του μικροφώνου γύρω γύρω, δε θέλουν καμία εκπληκτική ακρίβεια, μπαίνουν στο κέντρο των διπλανών καθισμάτων, στα πίσω καθίσματα, μπροστά και πάνω απ' τα καθίσματα, στην ξαπλωμένη θέση της πολυθρόνας της mlp, κλπ κλπ κλπ, είναι διαδικασίες λίγων δευτερολέπτων και αμέσως παίζουν τόνοι καλιμπραρίσματος για κάθε σημείο.

Τις 3 τελικές μου ταργκετ κερβ τις έχω σωσμένες, δεν ξαναφτιάχνω τίποτα, καμία ρύθμιση.

Τα ηχεία είναι όλα όμοια, δε χρειάζονται καμία ειδική μεταχείριση ή διαφορετικες ρυθμίσεις.
Ομοίως τα σαμπ.

Ο χώρος δεν έχει εκπλήξεις, όλα τα προβλήματα τα έχω πλέον τιθασεύσει.

Οπότε η συνολική διαδικασία του καλιμπραρίσματος γίνεται σε μένα πραγματικά σε ελάχιστο χρόνο, δε νομίζω να παίρνει 1 ωρίτσα.

Σε κάποιο νέο σεταπ, μέχρι να βρεθούν οι σωστές θέσεις δορυφόρων και σαμπ και μέχρι να γίνει τσεκαρισμα του ταργκετ κερβ, διορθώσεις κατά περίπτωση ηχείου, κλπ, θέλει ίσως μέρες, όχι ώρες..
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.490
Reaction score
8.116
Ισχύουν όλα.
Όσο περισσότερη ακρίβεια θες, το "απλό καλιμπράρισμα" γίνεται ώρες (στην καλύτερη), έως και μέρες δουλειάς.
Όσο λιγότερες παραχωρήσεις θες να κάνεις, τόσο πιο ψυχαναγκαστικός και ακριβής πρέπει να γίνεις.
Αν είσαι αρρωστάκι, κρεμάς και πετονιές με βαρίδι για όλες τις θέσεις μέχρι και waveforming calibration :D
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
10.057
Reaction score
34.141
Μα θέλω να κάνω τη ζωή μου εύκολη, και στο καλιμπράρισμα το δυσκολότερο πράγμα για μένα είναι να τοποθετήσω το μικρόφωνο με ακρίβεια χιλιοστού στο κέντρο του κύκλου ακρόασης και στο σωστό ύψος!

Σε ένα σημείο στο χώρο! Άϊντε βρες το! :headbang:

Όλα τα ηχεία είναι ήδη σε επακριβώς όμοιες αποστάσεις από το κέντρο της MLP, και αν μπει το μικρόφωνο σε λίγο λάθος θέση, θα έχω τζάμπα κι άδικα διορθώσεις από το λογισμικό του trinnov, ενώ ταυτόχρονα η εξεύρεση της απόλυτα σωστής θέσης του μικροφώνου, είναι πραγματικός μπελάς, εκεί θέλει πραγματικά ώρες, όχι αστεία.

Οπότε, πριν πολύ καιρό, όταν είχα βρει μετά κόπων και βασάνων την σωστή θέση, λέω δε θα ξανατραβήξω αυτό το μπελά, κι έβαλα σκάλα, έδεσα σε πετονιά ένα βαρίδι, και μόλις το έφερα στο σωστό σημείο στο ταβάνι, βίδα και δε το ξαναχάνω. Έφτιαξα και το μήκος της πετονιάς επακριβώς να ακουμπάει στο κεντρικό μικρόφωνο του τρινοβ, να έχω και το ύψος έτοιμο, και μετά μάζεψα την πετονιά με το βαρίδι πάνω στο ταβάνι, εκεί είναι και κρέμεται τυλιγμένο.

Πλέον είναι θέμα ενός λεπτού να μπει το μικρόφωνο στη σωστή θέση, και ξεκινάει καλιμπράρισμα σε ντετέ.

15 θέσεις του μικροφώνου γύρω γύρω, δε θέλουν καμία εκπληκτική ακρίβεια, μπαίνουν στο κέντρο των διπλανών καθισμάτων, στα πίσω καθίσματα, μπροστά και πάνω απ' τα καθίσματα, στην ξαπλωμένη θέση της πολυθρόνας της mlp, κλπ κλπ κλπ, είναι διαδικασίες λίγων δευτερολέπτων και αμέσως παίζουν τόνοι καλιμπραρίσματος για κάθε σημείο.

Τις 3 τελικές μου ταργκετ κερβ τις έχω σωσμένες, δεν ξαναφτιάχνω τίποτα, καμία ρύθμιση.

Τα ηχεία είναι όλα όμοια, δε χρειάζονται καμία ειδική μεταχείριση ή διαφορετικες ρυθμίσεις.
Ομοίως τα σαμπ.

Ο χώρος δεν έχει εκπλήξεις, όλα τα προβλήματα τα έχω πλέον τιθασεύσει.

Οπότε η συνολική διαδικασία του καλιμπραρίσματος γίνεται σε μένα πραγματικά σε ελάχιστο χρόνο, δε νομίζω να παίρνει 1 ωρίτσα.

Σε κάποιο νέο σεταπ, μέχρι να βρεθούν οι σωστές θέσεις δορυφόρων και σαμπ και μέχρι να γίνει τσεκαρισμα του ταργκετ κερβ, διορθώσεις κατά περίπτωση ηχείου, κλπ, θέλει ίσως μέρες, όχι ώρες..
Υπάρχει κάτι που δεν έχω καταλάβει. Γιατί έχεις 5 σαμπζ και όχι 4 ή 6?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.650
Reaction score
144.575
Υπάρχει κάτι που δεν έχω καταλάβει. Γιατί έχεις 5 σαμπζ και όχι 4 ή 6?
Το ελάχιστο σεταπ για waveforming με τον τρόπο που ήθελα, ήταν με 5-άδα.

Έχουν αναλυθεί αυτά επαρκώς, τα έχω εξηγήσει.
 


Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
10.057
Reaction score
34.141
Να ρωτήσω τώρα ο άσχετος.
Αυτός ο Δάντης και η άλλη η Ραβέννα, τί προσφέρουν στον καταναλωτή? Τί διαφορά υπάρχει με τις παραδοσιακές συνδέσεις?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.094
Reaction score
33.055
Αυτός ο Δάντης και η άλλη η Ραβέννα, τί προσφέρουν στον καταναλωτή? Τί διαφορά υπάρχει με τις παραδοσιακές συνδέσεις?
Mε ένα απλό καλωδιάκι δικτύου στέλνεις ψηφιακό σήμα κατευθείαν στο (κατάλληλο) ηχείο. Το οποίο μπορεί να βρίσκεται όσο μακριά θες χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Όπως θα έπρεπε να είναι όλα (και στο home entertainment) εδώ και χρόνια δηλαδή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.650
Reaction score
144.575
Το μόνο πρόβλημα στο συγκεκριμένο πρωτόκολλο διασύνδεσης, είναι η πρακτικά πλήρης ανυπαρξία consumer προϊόντων οικιακής χρήσης για αυτό.

Ακόμα και στο στουντιακό χώρο τέτοιων προϊόντων, οι επιλογές δεν είναι πολλές.

Ψάξε να βρεις λόγου χάριν πόσα ενεργά στουντιακά (ή μη) ηχεία υποστηρίζουν τέτοια πρωτόκολλα διασύνδεσης..
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.094
Reaction score
33.055
Απλούστατο. Το ΑΙ λέει πως η Genelec (που έχει Δάντη και Ραβέννα μερικά χρόνια*), χρησιμοποιεί CAT5e και CAT6. :)

*Και multi speaker management επίσης.
 
Last edited:




Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.014
Μηνύματα
3.038.246
Members
38.523
Νεότερο μέλος
seos
Top