- Μηνύματα
- 31.824
- Reaction score
- 92.010
Leasing. Όλα αυτά είναι λυμένα.
Προς εκεί πάει το έργο για όλους. Θα αργήσει αλλά δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Δεν θα σου ανήκει το όχημα, θα το νοικιάζεις. Μοντέλο Spotify και Netflix σε υλικά αγαθά.Leasing. Όλα αυτά είναι λυμένα.
Αυτό είναι άλλο σενάριο. Εδω λέμε να είσαι πάντα up to date με την εξέλιξη των ηλεκτρικών. Οχι να οδηγάς 8ετίας.ίσως να υπάρχει και μια άλλη χρήση στο αυτοκίνητο μετά την «ωφέλιμη διάρκεια» ζωής (ως δεύτερο, τρίτο αυτοκίνητο στην οικογένεια)
Κανονικά δεν περνάνε στα έξοδα ασφάλειες σέρβις λάστιχα κτλ. Σε έλεγχο πιθανόν θα στα κόψουν.Έξοδα και αποσβέσεις με μεγάλο συντελεστή έχεις κα με την ιδιοκτησία.
Το τεχνολογικό update δεν ήταν άμεση προτεραιότητα μου αλλά το να είναι το αυτοκίνητο φρέσκο ήταν μέσα στις επιδιώξεις μου.Μα εσύ δεν έχεις ηλεκτρικό οπότε δεν σε νοιάζει η ραγδαία εξέλιξη. Είναι άλλη συζήτηση.
Κάπου έβλεπα σήμερα ότι το κράτος έστειλε 100Κ ραβασάκια για ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ αυτοκίνητα μετά από διασταυρώσεις που έκαναν. Το 10% περίπου αφορούσε νομικά πρόσωπα.Το leasing είναι η χαρά του κράτους. Σιγουριά για τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια, συντήρηση. Υπάρχει έμμεσος «έλεγχος» από την εταιρεία επιλογής.
Ουρολόγος από τη Βουλγαρία για να είμαστε ακριβείς.τα παραπάνω είπε ο Dimitar Ormanov από την Ουαλία
Γίνεται. Έχω ξαναγράψει για γνωστή μου που στην οικογένεια έχουν τρία ηλεκτρικά και κανένα θερμικό. Κανένα σπίτι δεν έχει θέση στάθμευσης και φορτίζουν στη δουλειά από τριφασική μπρίζα.τι γίνεται στην περίπτωση που δεν υπάρχει θέση στάθμευσης
Υποθέτω η ερώτηση αφορούσε περίπτωση που δεν υπάρχει δωρεάν φόρτιση αλλού. Και η απάντηση είναι ότι τα οικονομικά οφέλη πρακτικά εξανεμίζονται αν η μόνη επιλογή είναι να φορτίζεις σε εμπορικούς φορτιστές.Γίνεται. Έχω ξαναγράψει για γνωστή μου που στην οικογένεια έχουν τρία ηλεκτρικά και κανένα θερμικό. Κανένα σπίτι δεν έχει θέση στάθμευσης και φορτίζουν στη δουλειά από τριφασική μπρίζα.
Πηγαίνεις στα λιντλ όπου ακόμα έχει δωρεάν φόρτιση. Η σε δημόσιους δωρεάν φορτιστέςΩραία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αγαπητοί μου φίλοι, αλλά τι γίνεται στην περίπτωση που δεν υπάρχει θέση στάθμευσης?
ακόμη και με φόρτιση δε δημόσιους φορτιστές υπάρχει οικονομικό όφελος εφόσον μιλάμε για κίνηση στην πόλη (ή επαρχιακούς δρόμους)Υποθέτω η ερώτηση αφορούσε περίπτωση που δεν υπάρχει δωρεάν φόρτιση αλλού. Και η απάντηση είναι ότι τα οικονομικά οφέλη πρακτικά εξανεμίζονται αν η μόνη επιλογή είναι να φορτίζεις σε εμπορικούς φορτιστές.