Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.754
Reaction score
22.508
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Τοτε προτεινω στον φιλο μας να βρει καποιον απο αυτους να του φτιαξει τον ενισχυτη και να κανει και την καταγγελια.
Διόλου κακή ιδέα, αλλά υπό την προϋπόθεση πως θα ξεπεράσει το ψυχολογικό ανάχωμα της βλάβης εντός της εγγύησης. Μπορεί να πρόκειται για κάτι επουσιώδες, που επισκευάζεται με μικρό κόστος.
 

Μηνύματα
1.648
Reaction score
141
υπαρχουν επαγγελματιες που σεβονται τον πελατη και δεν πουλανε νταβατζιλικη,και με νορμαλ τιμες.Ειναι γνωστοι,τον συγκεκριμενο δεν τον ξερω.
 

Μηνύματα
513
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Διόλου κακή ιδέα, αλλά υπό την προϋπόθεση πως θα ξεπεράσει το ψυχολογικό ανάχωμα της βλάβης εντός της εγγύησης. Μπορεί να πρόκειται για κάτι επουσιώδες, που επισκευάζεται με μικρό κόστος.
Ε προτεινετε του καποιον λοιπον, να ησυχασει ο ανθρωπος. Δεν ειναι δα και διαστημικη τεχνολογια!!!
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Επειδή ο Χρήστος Μασσέλος είναι από τους πιο παλιούς και σοβαρούς ανθρώπους του χώρου, θα ήθελα, για να διερευνηθεί η αιτία της αρνησής του, να συστήσω στον kanekati να επικοινωνήσει με την Roksan και να ρωτήσει αν θα έστελναν ανταλλακτικά δωρεάν, εφ'οσον υπάρχει η απόδειξη αγοράς και είναι εντός εγγύησης.
Αν η απάντηση είναι θετική τότε ο Μασσέλος είναι απληροφόρητος γιατί τον γνωρίζω καλά και δεν ήταν ποτέ αναξιόπιστος.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.754
Reaction score
22.508
Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Βρε Θέμη, συγγνώμη τώρα που πετάγομαι αμέσως σαν πνεύμα αντιλογίας, αλλά τί πάει να πει "απληροφόρητος"; Θα έλθει ο πελάτης να του πει, τί έχει συνεννοηθεί και τί όχι με την επιχείρηση που αντιπροσωπεύει; Δεν ξέρει ο Μασσέλος και ξέρει ο πελάτης, τί έχει συμφωνήσει ο Μασσέλος με τη Roksan;

Ο πελάτης έχει τη διάθεση, και εδώ που τα λέμε, είναι εκ των πραγμάτων αναγκασμένος, να επιβαρυνθεί το κόστος μεταφοράς και τα εργατικά, και να λάβει δωρεάν τα όποια ανταλλακτικά χρειαστούν για την επισκευή, και με την ελάχιστη εφικτή χρονική καθυστέρηση και τις λιγότερες γραφειοκρατικές διατυπώσεις. Γι' αυτό και διαμαρτύρεται, απαιτώντας να γίνει η επισκευή εδώ, και όχι εκεί απ' όπου αγόρασε τον ενισχυτή.

Αυτό που με κάνει να απορώ, είναι πώς ο κ. Χρήστος επιτρέπει να γίνεται αυτή η δημόσια κουβέντα, της οποίας το παράπλευρο αποτέλεσμα είναι η βλάβη της εικόνας της δικής του επιχείρησης, όσο και της φίρμας που αντιπροσωπεύει, κουβέντα που θα ήταν αδύνατο να γίνει έως και πριν από 10 χρόνια. Εκτός αν το δέχεται αυτό, με την προσδοκία ότι κάποια στιγμή το θέμα θα ξεφουσκώσει και θα ξεχαστεί, που κι αυτό θα γίνει.

Αλλά θα μπορούσε κάλλιστα να δεχθεί τον ενισχυτή, να τον στείλει στον ηλεκτρονικό με τον οποίο συνεργάζεται, και να απαιτήσει από τη Roksan τα όποια ανταλλακτικά χρειαστούν, και να χρέωνε εκεί πέρα κανένα 80άρι, να τελειώνει η ιστορία. Γιατί ξέρω ότι ο Μασσέλος δεν είναι άτομο σαν τον άλλο, τον πρώην αντιπρόσωπο, που το εργοστάσιο του έστειλε με δική του πρωτοβουλία και δωρεάν 4000 σετ πολλαπλασιαστών να τα βάλει επίσης δωρεάν σε ισάριθμα αυτοκίνητα που θα ανακαλούσε, κι αυτός έβαλε καμιά 700ριά, και τα υπόλοιπα τα χρέωσε κανονικά. Κωλοέλληνες, που θά 'ελεγε ο Σαββόπουλος...
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Επειδή ο Χρήστος Μασσέλος είναι από τους πιο παλιούς και σοβαρούς ανθρώπους του χώρου, θα ήθελα, για να διερευνηθεί η αιτία της αρνησής του, να συστήσω στον kanekati να επικοινωνήσει με την Roksan και να ρωτήσει αν θα έστελναν ανταλλακτικά δωρεάν, εφ'οσον υπάρχει η απόδειξη αγοράς και είναι εντός εγγύησης.
Αν η απάντηση είναι θετική τότε ο Μασσέλος είναι απληροφόρητος γιατί τον γνωρίζω καλά και δεν ήταν ποτέ αναξιόπιστος.

+1

Για τον Μασσέλο όλα αυτά τα χρόνια έχω αποκομίσει πολύ θετική γνώμη. Καλό είναι να επικοινωνήσει ο Kanekati πρώτα με την Roksan.
 

Μηνύματα
49
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Επειδή ο Χρήστος Μασσέλος είναι από τους πιο παλιούς και σοβαρούς ανθρώπους του χώρου, θα ήθελα, για να διερευνηθεί η αιτία της αρνησής του, να συστήσω στον kanekati να επικοινωνήσει με την Roksan και να ρωτήσει αν θα έστελναν ανταλλακτικά δωρεάν, εφ'οσον υπάρχει η απόδειξη αγοράς και είναι εντός εγγύησης.
Αν η απάντηση είναι θετική τότε ο Μασσέλος είναι απληροφόρητος γιατί τον γνωρίζω καλά και δεν ήταν ποτέ αναξιόπιστος.
Μετά από παρακάλια ο κ. Χ. Μασέλος δέχεται να του στείλω το μηχάνημα να το δει. Απλώς να το δει... Δεν μου υποσχέθηκε τίποτα σε σχέση με εγγύηση, ανταλλακτικά κ.λ. Δεν μ' ένοιαξε, αρκεί να το 'φτιαχνε.
Στη συνέχεια και ευτυχώς πριν το στείλω, βρίσκει ο συνεργάτης του κ. Μασέλου Πάνος Νικολόπουλος (Audiophile62) τα παλιά μηνύματα σε γειτονικό forum (που λένε πως θα προτιμήσω το Αγγλικό site) και πιστεύοντας πως έπιασε λαβράκι για την ταυτοπροσωπεία των μηνυμάτων (λες κι αν ήθελα δεν μπορούσα να υποκριθώ πως είμαι άλλος...), πιάνει και λέει στο αφεντικό ψέμματα πως εγώ "έγραψα στο Ιντερνέτ" πως ξέφυγα από τη φάκα της αντιπροσωπείας και άλλα πολλά και βαριά λόγια (ενώ το μόνο που λέω στον χρήστη DELTA είναι ευχαριστώ φίλε που μου συνέστησες το site, αλλιώς θα τα σκαγα στον αντιπρόσωπο 170-180 € ακριβότερα). Με παίρνει λοιπόν ο κ. Μασέλος και μου λέει: "κάθεσαι και γράφεις για μας τέτοια πράγματα; Να το στείλεις στην Αγγλία το μηχάνημά σου."
Επομένως είναι κρίση όχι με βάση έγραφα-εγγυήσεις κ.λ.π, αλλά προσωπικές αντιπάθειες.
Βέβαια πιο πριν μου σκασε και κάτι άλλο που ίσως έχει σημασία γενικότερα. "Η Roksan δεν με υποστηρίζει, είναι η μόνη εταιρία απ' όσες έχω που επιτρέπει να πωλούνται τα προϊόντα της στο Internet κι έτσι δεν πουλάμε εμείς"
Τα συμπεράσματα δικά σας...
 

Μηνύματα
49
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

+1

Για τον Μασσέλο όλα αυτά τα χρόνια έχω αποκομίσει πολύ θετική γνώμη. Καλό είναι να επικοινωνήσει ο Kanekati πρώτα με την Roksan.
Επικοινώνησα φίλε μου και μου είπαν πως με καλύπτουν σε ανταλλακτικά που τυχόν θα χρειαστούν, αλλά ίσως ο Έλληνας αντιπρόσωπος μου χρεώσει εργατικά. Αυτά τα είπα στον Μασέλο, δέχτηκα να πληρώσω τα εργατικά και τα μεταφορικά από Θεσσαλονίκη.
 


Μηνύματα
513
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Επικοινώνησα φίλε μου και μου είπαν πως με καλύπτουν σε ανταλλακτικά που τυχόν θα χρειαστούν, αλλά ίσως ο Έλληνας αντιπρόσωπος μου χρεώσει εργατικά. Αυτά τα είπα στον Μασέλο, δέχτηκα να πληρώσω τα εργατικά και τα μεταφορικά από Θεσσαλονίκη.
Κατα την γνωμη μου και κατα τους ορους της εγγυησης δεν επρεπε να πληρωσεις δραχμη. Βλαβη εντος εγγύησης πρεπει να επισκευαζεται αμεσα και αν δεν γινεται αυτο να γινεται αντικατασταση του προιοντος απο την τοπικη αντιπροσωπεια ασχετα με το που αγοραστηκε το προιον.Αυτο κανουν οι εταιριες και οι αντιπροσωπειες που σεβονται τον νομο τον καταναλωτη και το ονομα τους (πχ Νακας -Yamaha). Και μιλαω απο προσωπικη εμπειρια.
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Μαλλον θα πρεπει να αγοραζουμε μονο απο πολυεθνικες (Yamaha, pioneer, Marantz κλπ) για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο .
Σωστά!
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Κατα την γνωμη μου και κατα τους ορους της εγγυησης δεν επρεπε να πληρωσεις δραχμη. Βλαβη εντος εγγύησης πρεπει να επισκευαζεται αμεσα και αν δεν γινεται αυτο να γινεται αντικατασταση του προιοντος απο την τοπικη αντιπροσωπεια ασχετα με το που αγοραστηκε το προιον.Αυτο κανουν οι εταιριες και οι αντιπροσωπειες που σεβονται τον νομο τον καταναλωτη και το ονομα τους (πχ Νακας -Yamaha). Και μιλαω απο προσωπικη εμπειρια.
Σωστό αυτό για τον Νάκα.
Ασε που αν είχες πάρει και Yamaha δεν θα σού είχε χαλάσει!!! :116:

Βιοτεχνιούλες σαν την Roksan Που πουλάνε άδεια κουτάκια... Ασε καλύτερα...
 

Μηνύματα
49
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Σωστό αυτό για τον Νάκα.
Ασε που αν είχες πάρει και Yamaha δεν θα σού είχε χαλάσει!!! :116:

Βιοτεχνιούλες σαν την Roksan Που πουλάνε άδεια κουτάκια... Ασε καλύτερα...
Και να φανταστείς ήμουν μεταξύ του Roksan και του Yamaha A-S1000...
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Σ Βιοτεχνιούλες σαν την Roksan Που πουλάνε άδεια κουτάκια... Ασε καλύτερα...
Καλά ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Μια χαρά κατασκευαστής είναι η Roksan.






 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.844
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Καλά ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Μια χαρά κατασκευαστής είναι η Roksan.
Δεν ξέρω τα μηχανήματα της εταιρίας. Αλλά, από τις φωτογραφίες που έβαλες, βλέπω πολύ καλώδιο σήματος στον αέρα. Δεν ξέρω αν έχουν καταφέρει να εξαλείψουν το ακουστικό μειονέκτημα που προκύπτει. Αλλά η θέα δεν παραπέμπει σε "εμπεριστατωμένη" κατασκευή. :601: Επιπέδου βιοτεχνίας δείχνει.
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Δεν ξέρω τα μηχανήματα της εταιρίας. Αλλά, από τις φωτογραφίες που έβαλες, βλέπω πολύ καλώδιο σήματος στον αέρα. Δεν ξέρω αν έχουν καταφέρει να εξαλείψουν το ακουστικό μειονέκτημα που προκύπτει. Αλλά η θέα δεν παραπέμπει σε "εμπεριστατωμένη" κατασκευή. :601: Επιπέδου βιοτεχνίας δείχνει.
για λέγε...
 

Μηνύματα
8.099
Reaction score
3.265
Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Ερωτήσιεις :

1) Το κόστος της επισκευής (εργασία) το καλύπτει η εγγύηση ή καλύπτει μόνο τα ανταλλακτικά ?

2) Εάν έχουν καεί τρεις αντιστάσεις και δύο πυκνωτές συνολικής αξίας ενός (1) Ευρώ -ρεαλιστική τιμή-, πόσο λέτε ότι θα πληρώσει τελικά ο Ελλην καταναλωτής ?

3) Κερδίζουν κάποιοι αντιπρόσωποι και από το service που παρέχουν στο πλαίσιο της εγγύησης ?
 

Μηνύματα
513
Reaction score
4
Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Απο ποτε η εγγυηση δεν καλυπτει και τα εργατικα?
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.844
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

για λέγε...
Πως μου ξεφυγε το μήνυμα τόσες μέρες; :609:

Όταν τα καλώδια αιωρούνται, λειτουργούν σαν κεραίες ραδιοσυχνοτήτων, που περεμβάλλει στο ακουστικό σήμα. Υπάρχουν λύσεις να το αποτρέψει ο κατασκευαστής. Αλλά γιατί να πρέπει να δώσει λύση στο ζήτημα και να μην το ελαχιστοποιήσει απ' την αρχή, περνώντας όλα τα ρεύματα (ειδικά το ακουστικό σήμα) από το pcb (πλακέτες), ή τέλος πάντων το μεγάλο ποσοστό τους. :203:
 

Μηνύματα
5.776
Reaction score
1.187
Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Ερωτήσιεις :

1) Το κόστος της επισκευής (εργασία) το καλύπτει η εγγύηση ή καλύπτει μόνο τα ανταλλακτικά ?

2) Εάν έχουν καεί τρεις αντιστάσεις και δύο πυκνωτές συνολικής αξίας ενός (1) Ευρώ -ρεαλιστική τιμή-, πόσο λέτε ότι θα πληρώσει τελικά ο Ελλην καταναλωτής ?

3) Κερδίζουν κάποιοι αντιπρόσωποι και από το service που παρέχουν στο πλαίσιο της εγγύησης ?
Κάποια στιγμή στο παρελθόν είχε καεί ένα τρανζιστοράκι από την 29άρα Philips CRT τηλεόραση που είχα και χάθηκε το μπλέ!
Εδειχνε πράσινο, κόκκινο, όλες τις αποχρώσεις του καφέ αλλά ίχνος μπλε!
Την είχα πάει στν Ταύρο πού ήταν τότε το service της Philips και μού την επισκεύασαν (εκτός εγγύησης)
Στό χαρτί που πήρα έγραφε: Αξία ανταλλακτικών 15 δρχ. Εργασία 15.000 δρχ. !!!!!!!
Και μού έδωσαν πίσω και το καμένο μικρό μαύρο πλαστικό τρανζιστοράκι που αντικατέστησαν αξίας 15 δραχμών!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.213
Μηνύματα
3.005.045
Members
38.431
Νεότερο μέλος
Αριστος
Top